קפלוניה עם המשפחה

קפלוניה – מלונות מומלצים באי ביוון

קפלוניה הוא אי נופש ביוון שהפך יעד פופולרי למטייל הישראלי בזכות הפעלת קווי טיסות חדשים. יש כמה וכמה מלונות טובים בקפלוניה אבל אם אתם רוצים לוודא שאתם מזמינים בית מלון מומלץ – במיוחד אם אתם מגיעים אל קפלוניה עם ילדים – כדאי מאוד לבחור אחד מבתי המלון שנמצאים ברשימה זו, של מלונות מומלצים בקפלוניה שזכו לציונים גבוהים מגולשי האינטרנט

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

ברשימה זו תמצאו מלונות בקפלוניה שביוון במגוון רחב של מיקומים על האי, רמות מחירים וסגנונות אירוח, כאשר המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו ברשימות מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות, המתבססות על הצבעות של משפחות מכל העולם ששהו בחופשה בקפלוניה עם הילדים.

חופשה בקפלוניה יוון – עוד באותו נושא:

טיסות לקפלוניה ביוון – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בקפלוניה יוון – השוואת מחירים וטיפים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

סים ו-eSim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות


מלון יוניאן פלאזה ­- Ionian Plaza Hotel 

יוניאן פלאזה, מלון מומלץ בקפלוניה במרכז ארגוסטולי, בדירוג 3 כוכבים, מציע חדרי אירוח בעיצוב נפלא, הכוללים טלוויזיה חכמה עם חיבור לכבלים. אורחי המלון רשאים להשתמש במחשבים עם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ולחנייה פרטית בלא עלות. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוג מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות.

חדרי המלון מעוצבים בגווני אדמה מרגיעים ומצוידים במיזוג אוויר, מייבש שיער וכספת. מרבית החדרים כוללים מרפסת עם נוף לעיר. במלון יש טרקלין אלגנטי וחלל ישיבה חיצוני, בו יכולים האורחים להתענג על משקה מהבר.

נמל התעופה קפלוניה נמצא 7 קילומטרים מהמלון, בעוד שחוף אנטיסאמוס הציורי, עם צמחייתו העבותה, ניצב 30 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון בוטיק תאלאסה Thalassa Boutique Hotel 

בוטיק תאלאסה, מלון מומלץ בקפלוניה בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 250 מטרים מרצועת החוף החולית Makris Yialos. במלון יש בריכת שחיה נהדרת וחדרים עם מרפסות המשקיפות אל הים היוני. המלון זוכה לציון 8.9 בביקורות על מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח במלון מעוצבים באלגנטיות וכוללים (כל אחד) חדר רחצה משיש, טלוויזיה עם חיבור לוויין, מערכת מיזוג, מייבש שיער, כספת ואמצעים להכנת שתייה חמה.

בריכת השחייה מוקפת צמחייה שופעת וכוללת גם טראסת שמש עם כיסאות נוח ושמשיות. תוכלו לנפח ולחזק שרירים בחדר הכושר המאובזר של המלון. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר עשירה בפינת האוכל, ממנה ניתן ליהנות מנוף מרשים של קפאלוניה. בר המלון מציע ארוחות קלות ומשקאות.

המלון נמצא במרכז הכפר לאסי, בסמיכות לאזור של ברים, מסעדות וחנויות. החניה הפרטית שבאתר זמינה ללא תשלום לאורחים, כמו גם אינטרנט אלחוטי הזמין ללא עלות באזורים הציבוריים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אאנוס Aenos Hotel 

אאנוס, מלון מומלץ בקפלוניה בדירוג 4 כוכבים ממוקם במרכז עיר הבירה של קפלוניה, על הכיכר המרכזית של ארגוסטולי ומספק אווירה נעימה ושירות סביב השעון. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר ובר הגג מציע נופים פנוראמיים של הנמל והעיירה. המלון זוכה לציון 9.6 ברשימות מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות.

חדרי המלון מעוצבים במודרניות וכוללים טלוויזיה מתקדמת, מצעים איכותיים, מנורות קריאה ליד המיטב וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח מבית Korres, ללא עלות. מרוב החדרים ניתן להשקיף דרך המרפסת לכיכר המרכזית ולנמל העיירה. אורחים נהנים מישיבה רוגעת בבית הקפה או מחטיפים ומשקאות על הטראסה. גם טרקלין משותף מרוהט עם טלוויזיה גדולה עומדים לרשותכם במקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון קפלוניה גראנד Kefalonia Grand 

קפאלוניה גראנד, בית מלון מומלץ בקפלוניה בדירוג 4 כוכבים מול חוף ארגוסטולי – צעדים אחדים מכיכר וליאנו (Vallianou), מציע חדרים אלגנטיים עם ריהוט מודרני, אינטרנט אלחוטי חינם ומסעדה. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים בקפלוניה עם ילדים.

החדרים מעוצבים בגוונים בהירים עדינים, עם הדגשים שחורים, כאשר בכל יחידת אירוח יש מקלחת פרטית מוצרי טיפול ללא תשלום וחלוקי רחצה. חדרי הרחצה והרצפות עשויי מלט, בעוד שחלק מהחדרים כוללים גם פינת ישיבה. בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח ובחלק מהחדרים יש נוף לעיר, הגן או הים.

דלפק הקבלה פעיל סביב השעון. במלון ניתן ליהנות משירותי השכרת רכב והשכרת אופניים, שלא תמיד זמינים בקרב מלונות בקפלוניה. נמל ארגוסטולי נמצא 300 מטרים מהמלון, חוף פנארי (Fanari) – 2.1 קילומטרים ממנו ואילו נמל התעופה קפאלוניה – 7 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אתר הנופש קימאטה בוהמיאן ביץKymata Bohemian Beach Resort 

קימאטה בוהמיאן ביץ', אתר נופש בקפלוניה בדירוג 4 כוכבים הממוקם בליקסורי (Lixouri), מציע למשפחות המגיעות אל קפלוניה עם ילדים חופשה משפחתית בוילות אירוח המעוצבות בסגנון ייחודי, בריכות פרטיות ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום כולל גם רצועת חוף פרטית, בר באוויר הפתוח ומסעדה ים תיכונית. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים בקפלוניה עם ילדים.

כל וילה נפתחת לטראסה מרוהטת ומרווחת וכוללת סלון, מטבח מאובזר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בקפלוניה בד"כ, טלוויזיה משוכללת עם חיבור לווייני, נעלי בית, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח יוקרתיים. אורחי המלון נהנים גם מארוחת בוקר קונטיננטלית יומיומית בסגנון א-לה-קארט (הזמנה מתפריט) או בסגנון מזנון בופה, ואילו מתקני ברביקיו זמינים גם הם באתר.

נמל ליקסורי מרוחק 8 קילומטרים מהמלון, חוף לפדה (Lepeda) – 6 קילומטרים ממנו ואילו נמל התעופה קפאלוניה (Kefalonia) – 11 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מיראבל Mirabel Hotel 

מיראבל, מלון במרכז ארגוסטולי, בירת קפאלוניה, הוא בית מלון בדירוג 2 כוכבים המציע נופים מרהיבים מהטראסה בקומה העליונה. המלון זוכה לציון 9.3 ברשימות בתי מלון מומלצים בקפלוניה עם ילדים. יחידות האירוח נוחות ופשוטות וכוללות מרפסת, מערכת מיזוג וטלוויזיה בלוויין. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בקומת הביניים ואילו בבר יוגשו לכם חטיפים ומשקאות לאורך היום.

הלובי המרווח של המלון כולל טרקלין עם טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי ומשחקי לוח ואילו בדלפק הקבלה תקבלו מידע על טיולים בקפלוניה, השכרת רכבים או קטנועים ושירותי מט"ח. אטרקציות בקפלוניה, קניות, בילויים והנמל נמצאים כולם מרחק הליכה קצר מהמלון.


להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון פרינסס Princess Hotel 

פרינסס, בית מלון בקפלוניה בדירוג 3 כוכבים בניהול משפחתי מול חוף מקריס גיאלוס הציורי בקפאלוניה, מוקף צמחיה עשירה ומציע יחידות אירוח ממוזגות שבכל אחת מרפסת פרטית מרוהטת עם נוף לים היוני ולבריכה. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות.

כל חדר מעוצב בסגנון מודרני ובגוונים בהירים. כל יחידה נהנית מכניסת פרטית, טלוויזיה עם חיבור לוויין, מקרר ורדיו. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה. מדי יום מוגש מזנון איכותי של ארוחת בוקר הכוללת לחמים תוצרת בית. בבר הבריכה ובמסעדה ניתן ליהנות מקוקטיילים וממנות ים תיכוניות.

צוות המלון מסייע לאורחיו בארגון השכרת רכב ובמתן מידע חיוני על אטרקציות בקפלוניה, כמו הכפר פיסקרדו (Fiskardo). אינטרנט אלחוטי זמין בכל אזורי המלון הציבוריים.

ממש בסמוך למלון ניצבת תחנת האוטובוס ו-50 מטרים ממנו – מרכז לאסי, עם מבחר חנויות וטברנות. ארגוסטולי (Argostoli), בירתה הציורית של קפלוניה, ממוקמת 1.5 קילומטרים מהמלון ואילו נמל התעופה הבינלאומי מרוחק 6 קילומטרים ממנו. חניה פרטית זמינה באתר בלא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אושאניס Hotel Oceanis 

אושאניס, מלון בקפלוניה בדירוג 2 כוכבים בכפר החוף פורוס (Poros) הציורי שבקפלוניה – דקות אחדות מהים, עם נוף מרהיב לים היוני. כלל החדרים משקיפים לים וכוללים מקרר ומיזוג אוויר. המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות בקפלוניה למשפחות

אורחי המלון נהנים מגישה לאינטרנט, חדר טלוויזיה, בריכת שחייה חניה חינם ובר. פורוס מתהדרת ברצועת חוף שאורכה שני קילומטרים ושפע חופים חוליים. האזור ידוע כאבן שואבת לדייגים ואילו המערות משמשות כמחסה לצבי ים ולכלבי ים. המיקום אידיאלי כנקודת התחלה לטיול בקפלוניה בחופים ובאזורים הסובבים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הבוטיק דה אלי קפאלוניה The Alley Hotel Kefalonia 

דה אלי קפאלוניה, מלון בוטיק בקפלוניה במרכז ארגוסטולי, מציע 6 סוגי סוויטות וחדרים עם מרפסת ונוף לנמל. גם חוף מאקריס גיאלוס הידוע נמצא 8 קילומטרים מהמקום. במקום מוגש מזנון ארוחת בוקר מדי יום, הכולל מוצרים אורגניים מקומיים. מלון הבוטיק זוכה לציון 9.1 בדירוגי מלונות מומלצים בקפלוניה עם ילדים.

החדרים מרוהטים בטוב טעם, עם טפטים צבעוניים בהשראת הטבע, פריטים מעוצבים של Mathew Williamson ושל Christian Lacroix, חדר רחצה מרוצף שיש, טלוויזיה מתקדמת ואינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת.

ארגוסטולי בירת קפאלוניה מציעה מגוון מעניין של חנויות אופנה ומסעדות. לאסי, גראדאקיה ופלאטיס גיאלוס – חופי הים המופלאים – נמצאים בסמוך למלון. המוזיאון לארכיאולוגיה של ארגוסטולי ניצב רחובות אחדים מהמלון, ואילו נמל ליקסורי מצוי 400 מטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


פנסיון סירקה Circe Pansion 

סירקה, מלון דירות נופש בקפלוניה הניצב על ראש גבעה המשקיפה אל הים היוני, מספק חדרי אירוח בשירות עצמי הכוללים מרפסת ונופי גינה. מלון הדירות זוכה לציון 8.4 בדירוגי מלונות מומלצים בקפלוניה למשפחות.

כל יחידה כוללת מערכת מיזוג, מרפסת, טלוויזיה וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער, כמו גם מטבחון או מטבח עם מכונת קפה ומתקני בישול – יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בקפלוניה בד"כ.

צוות המקום ישמח לדאוג לכם לרכב שכור. חניה פרטית זמינה באתר בלא תשלום נוסף. מרכז העיירה ונמל ליקסוארי נמצאים שני קילומטרים מהמלון, כאשר החוף הסמוך ביותר הינו חוף לפדה (Lepeda) – 4 קילומטרים ממנו. נמל התעופה קפלוניה נמצא 4 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קפלוניה - מלונות מומלצים ביוון
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל