קפלוניה טיסות

טיסות לקפלוניה – השוואת מחירים ומידע חשוב

קפלוניה הוא אי יווני יפהפה ששוכן בים היוני. האי קפלוניה עשיר בטבע מרהיב עם מערות מדהימות, יערות ירוקים ונוף הררי מרשים. בכתבה זו תמצאו את כל הדרוש לפני הזמנת טיסה לקפלוניה – מנוע השוואת מחירים לטיסות שיאתר עבורכם טיסות לקפלוניה במחירים הכי זולים, קישור מיוחד להזמנת מוניות משדה התעופה של קפלוניה ומידע מקיף על חופשה בקפלוניה, על שדה התעופה והשירותים למטייל שתמצאו בו, ועוד טיפים חשובים

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

אם אתם מחפשים טיסות ישירות לקפלוניה, תאלצו להמתין לעונת התיירות שתביא איתה טיסות צ'ארטר של חברות תיירות ישראליות שתוכלו לרכוש כחלק מחבילת נופש או כטיסה בלבד. אפשרות נוספת של טיסה לקפלוניה היא טיסת קונקשן לקפלוניה עם אג'יאן איירליינס היוונית שכוללת עצירה באתונה. זוהי האפשרות ההגיונית ביותר של טיסות לקפלוניה (שלא בעונת הקיץ) מבחינת מחיר וזמן טיסה, והיא גם די נוחה – עם טיסה של כשעתיים מתל אביב לאתונה וטיסה נוספת של כחמישים דקות מאתונה לקפלוניה. כדי לאתר טיסות זולות לקפלוניה במועדים הנוחים לכם השתמשו במנוע להשוואת טיסות שבדף זה.

חופשה בקפלוניה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בקפלוניה – למשפחות ולמטייל 

השכרת רכב בקפלוניה יוון – השוואת מחירים וטיפים

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

שדה התעופה הבינלאומי של קפלוניה (EFL)

שדה התעופה של קפלוניה ממוקם במרחק של כרבע שעה נסיעה מארגוסטולי, עיר הבירה של האי קפלוניה. כמעט כל הטיסות שמגיעות לנמל התעופה של קפלוניה הן עונתיות בלבד, מלבד מספר קווי תעופה סדירים מאתונה ויעדים נוספים ביוון. כמו רוב שדות התעופה של איי יוון, גם שדה התעופה של קפלוניה כולל טרמינל יחיד וקטן עם מגוון מצומצם של חנויות דיוטי פרי ובתי קפה.

בטרמינל פועלות מספר חברות להשכרת רכב: אוויס, באדג'ט, אנטרפרייז, הרץ וגולדקאר. מלבד השכרת רכב, ישנם מספר שירותים נוספים שעומדים לרשות האורחים של נמל התעופה כמו כספומטים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

תחבורה משדה התעופה בקפלוניה

הדרך המומלצת והנוחה ביותר להגיע משדה התעופה בקפלוניה לבית המלון היא הזמנה מראש של מונית לשדה התעופה (בקישור). זהו שירות אמין ומומלץ שיחסוך לכם הרבה כסף, זמן, וטרדה עם נהגי המוניות בנמל התעופה שלעיתים קרובות רגילים "לדפוק" תיירים.

שימו לב שיש מספר בתי מלון שממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מנמל התעופה של קפלוניה, כמו מלון אירינה, מלון אסטרה ועוד.

נסיעה של כרבע שעה במונית לארגוסטולי משדה התעופה תעלה כ15-20 אירו בדרך כלל, אך שימו לב שייתכן ותחול עמלה נוספת על מזוודות. בחודשי הקיץ פועל אוטובוס שמחבר בין נמל התעופה בקפלוניה לעיר הבירה של האי.

טיסת קונקשן לקפלוניה עם אג'יאן איירליינס

אג'יאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של יוון, מציעה טיסות לקפלוניה מתל אביב עם עצירת ביניים באתונה. הטיסות הן בשיתוף עם אולימפיק אייר, חברת הבת של אג'יאן איירליינס שמפעילה טיסות מקומיות ואת הטיסה מאתונה לקפלוניה. מדובר במסע קצר שכולל טיסה לאתונה של כשעתיים מת"א וטיסה של כחמישים דקות מאתונה לקפלוניה. שתי חברות התעופה מפעילות טיסות יומיות בקווים אלו, מה שהופך את האפשרות הזו לאטרקטיבית במיוחד.

בעת ההזמנה של טיסה לקפלוניה באג'יאן איירליינס תוכלו לבחור מבין שלושה סוגי כרטיסים:

GoLight: הכרטיס הזול ביותר, לא כולל כבודת מטען כלל. ניתן לבצע שינוי בעד עמלה אך לא ניתן לבטל את הכרטיס.

Flex: כרטיס סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, אפשרות לביצוע שינוי ללא עמלה ואפשרות לביטול הכרטיס בעד עמלה.

Business: כרטיס עסקי שכולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען ותנאי הזמנה גמישים, בד”כ ללא עמלות על שינוי או ביטול (ייתכן שיחולו עמלות על הבדלי מחירים). כמו כן, הכרטיס כולל גישה לטרקלין העסקי של החברה.

הטיסה הארוכה (ת"א-אתונה) כוללת בדרך כלל הגשת ארוחה חמה. הכרטיס העסקי הוא היחיד שכולל שמירת מושב מראש.

באג'יאן איירליינס, תינוק עד גיל שנתיים יטוס עם ההורה באותו מושב בתעריף מיוחד (בדרך כלל בהנחה של 90% על הכרטיס של ההורה). אם אתם מעדיפים שהתינוק ישב במושב לידכם, יהיה עליכם לרכוש כרטיס טיסה בתעריף לילד ולהביא לטיסה מושב בטיחות מתאים לפי תקני הבטיחות. באתר של אולימפיק אייר מצוינת אך ורק אפשרות לישיבה עם התינוק באותו המושב. התנאים עלולים להשתנות ולכן מומלץ לבדוק את התנאים הרלוונטיים לכרטיס הטיסה שלכם.

טיסות לקפלוניה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל