כרטיסי טיסה לאתונה

טיסות לאתונה – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לאתונה – המדריך המלא: השוואת מחירים, מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לאתונה וגם – מידע חשוב על נמל התעופה של אתונה ותחבורה ממנו לאתונה עצמה, השוואת תנאים בחברות תעופה שונות המציעות כרטיסי טיסה לאתונה – סוגי כרטיסים, תנאי הטיסה והמטען, מערכות בידור ואוכל על המטוס ועוד מידע חשוב למטייל

הזמנת דילים לאתונה   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

אתונה, עיר הבירה של יוון, היא לא רק נקודת בסיס חשובה בכל הקשור לטיסות ליוון כי ממנה יוצאות טיסות המשך לנופש באיי יוון, אלא גם עיר מדהימה ועשירה בהיסטוריה, תרבות ואוכל טוב. אל נמל התעופה הבינלאומי של אתונה מגיעות מגוון טיסות לאתונה מנתב"ג – סדירות ועונתיות. נכון לכתיבת כתבה זו, ישנן 3 חברות תעופה שמתפעלות קווי טיסה ישירים בין תל אביב לאתונה. התחרות על קו זה מספקת למטייל מישראל מחירים זולים יחסית, כך שבד"כ אין צורך לחפש טיסות קונקשן זולות יותר. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל לאיתור טיסות זולות לאתונה במועד המתאים לכם

חופשה ביוון – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים באתונה למשפחות עם ילדים

השכרת אופניים באתונה – מידע למטייל

השכרת רכב באתונה – מידע חשוב והשוואת מחירים

מוניות באתונה ושירותי תחבורה ציבורית

סים ו-esim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לאתונה אל נמל התעופה הבינלאומי אתונה: אלפתריוס וניזלוס

טיסות לאתונה נוחתות באלפתריוס וניזלוס – נמל התעופה של אתונה הנמצא במרחק של כ-25 ק"מ מאתונה עצמה, אליה תוכלו להגיע בקלות באמצעות קו 3 של המטרו, הרכבת הפרוורית של אתונה (שמגיעה, בין היתר, לתחנת הרכבת המרכזית של העיר) או באמצעות אחד מארבעת קווי האוטובוסים המחברים בין נמל התעופה לאתונה ולפיראוס. אך האופציה הנוחה והמומלצת ביותר להתחלה רגועה ומפנקת של חופשה באתונה – בעיקר אם אתם מגיעים אל אתונה עם ילדים – היא הזמנה מראש (באמצעות הקישור) של מונית משדה התעופה שתיקח אתכם ישירות למלון לפי מחיר מחירון הגון ושקוף שנקבע מראש בעת ההזמנה באינטרנט.

ישנם חמישה קווי אוטובוסים נוספים שמחברים בין נמל התעופה לערים מרכזיות ביוון.

תחנת המוניות של נמל התעופה ממוקמת ביציאה 3 של איזור הנחיתות. נסיעה למרכז אתונה מנמל התעופה תעלה כ38-54 אירו, תלוי בשעת ההגעה ליעד.

זהו נמל תעופה מודרני המורכב משני טרמינלים וכולל מגוון של חנויות, מסעדות ועוד. לתשומת לב הורים המגיעים אל אתונה עם ילדים – בקומה השנייה של בניין הטרמינל הראשי תמצאו איזור משחקים נחמד לילדים.

בין שלל המסעדות ובתי הקפה תוכלו למצוא מקדונלדס, סטארבאקס, פיצריות, מסעדות יווניות, בורגר בר ועוד. בין השירותים המוצעים למטייל בשה התעופה של אתונה – מספר כספומטים, בנק, בית מרקחת, אינטרנט אלחוטי בחינם (שידרוש מכם התחברות מחדש בכל 45 דקות), עמדות אינטרנט ועוד.

טיסות זולות לאתונה באל על

אלעל מציעה טיסות זולות לאתונה מת"א עם לוח זמנים שכולל כחמש טיסות שבועיות. טיסות לאתונה מת"א ממריאות בשעות הערב (למעט יום חמישי בו ההמראה היא בבוקר).

אל על, כידוע, מציעה שירות מלא על טיסות לאתונה שכולל ארוחה ומשקאות, שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג.  אם יש לכם צורך בארוחות מיוחדות, אל תשכחו להזמין אותן מראש. על טיסה לאתונה באל על תהיה עגלת דיוטי פרי, ממנה תוכלו לרכוש מוצרים במהלך הטיסה.

מחירי כרטיסי טיסה לאתונה באל על מתחילים מכ89.81$ לכיוון, אך רוב הזמן הם נעים בין כ170$ לכ190$ (לפעמים יותר).

בעת הזמנת טיסה לאתונה תוכלו לבחור בין מספר סוגי כרטיסים, שההבדל העיקרי ביניהם הוא גמישות תנאי ההזמנה בכל הנוגע לשינויים וביטולים.

נוסעי טיסה לאתונה במחלקת עסקים יוכלו ליהנות מהטבות כמו גישה לטרקלין העסקי בנתב"ג ובאתונה, שליחת 2 מזוודות לתא המטען, עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים, מושבים מרווחים ונוחים יותר ועוד.

אם אתם טסים אל אתונה עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד או לא. על מנת לרכוש מושב נפרד עבורו, תצטרכו לרכוש כרטיס בתעריף של כרטיס טיסה לילד ולהביא לטיסה מושב בטיחות תקני. בהזמנות מסוג זה מומלץ להיעזר בשירות הלקוחות. כמו כן, תוכלו להביא אתכם עגלה לתינוק עד לשער המטוס, משם היא תשלח לתא המטען.

טיסות לאתונה באליטליה

אליטליה – חברת התעופה הלאומית של איטליה – מציעה טיסות זולות לאתונה מת"א בתדירות די גבוהה יחסית לחברות התעופה אשר מציעות כרטיסי טיסה לאתונה – טיסות אליטליה לאתונה מנתב"ג ממריאות מדי יום ברבע לשמונה בערב (למעט ימי שני), ואילו טיסות מאתונה לנתב"ג ממריאות מדי יום בשבע וחצי בבוקר, (למעט ימי שלישי). מחירי טיסות לאתונה באליטליה מתחילים מכ47$ לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

אליטליה מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לאתונה למחלקת תיירים:

Economy Light: כרטיס זול יחסית בסגנון לואו-קוסט. כרטיס מסוג זה לא כולל מזוודה, אפשרות לביצוע שינויים או שמירת מקום. על כל אלו תצטרכו לשלם עמלה.

Economy Classic: כרטיס תיירים סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה (23 ק"ג) לתא המטען, בחירת מושב סטנדרטי מראש, שינוי בעד עמלה (ללא ביטולים) ועוד.

Economy Flex: בנוסף להטבות של הכרטיס הקלאסי, כרטיס זה כולל גם את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי המחירים)

נוסעי טיסה לאתונה במחלקת עסקים יכולים לבחור גם הם בין רכישת כרטיס גמיש יותר או פחות. כרטיס למחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), מושבים נוחים ומרווחים יותר, ארוחה מושקעת ומגוונת ועוד.

אם אתם טסים לאתונה עם תינוק, תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס ללא מושב נפרד עבורו לבין כרטיס בתעריף של כרטיס טיסה לילד עם מושב נפרד (במקרה זה תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני).

טיסה לאתונה באג'יאן איירליינס

אג'יאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של יוון, מציעה טיסות זולות לאתונה מת"א עם לוח זמנים עמוס שכולל כשתי טיסות ביום.

גם אג'יאן איירליינס מציעה ללקוחותיה המזמינים כרטיסי טיסה לאתונה מספר סוגי כרטיסי טיסה שונים שכוללים הטבות שונות, החל מכרטיס בסגנון לואו-קוסט ועד לכרטיס עסקי. מחירי טיסות לאתונה באג'יאן מתחילים מכ38.97 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

אלו סוגי הכרטיסים של אג'יאן איירליינס:

GoLight: כרטיס למחלקת תיירים שכולל תיק יד בלבד (עד 8 ק"ג) ולא כולל כבודת מטען כלל. לא ניתן לבטל כרטיס מסוג זה, אך ניתן לבצע שינוי בהזמנה בעד עמלה.

Flex: כרטיס גמיש למחלקת תיירים, שיאפשר לכם לשלוח מזוודה לתא המטען (במשקל של עד 23 ק"ג), לעלות לטיסה עם תיק קטן, לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) ועוד.

Business: כרטיס למחלקת עסקים שכולל, בין היתר, עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים (8 ק"ג ו-5 ק"ג), שליחת 3 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), ביצוע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים), גישה לטרקלינים העסקיים של החברה, דלפקי צ'ק-אין ייחודיים ועוד.

השירות על טיסה לאתונה באג'יאן כולל הגשת ארוחה ומשקאות, עגלת דיוטי פרי ועוד.

כרטיס טיסה לאתונה לתינוק (עד גיל שנתיים וללא מושב נפרד) באג'יאן כולל הנחה של 90% מהתעריף של המבוגר המלווה. אם תרצו לרכוש עבור התינוק מושב נפרד, תעריף הכרטיס שלו יהיה כמו זה של ילדים מעל גיל שנתיים ותצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני (לפי התקנות הבינלאומיות). הזמנה מסוג זה יש צורך לבצע באמצעות שירות הלקוחות של החברה או סוכן הנסיעות שלכם.

טיסות לאתונה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל