פורטו בתי מלונות עם ילדים

פורטו פורטוגל – 10 מלונות מומלצים עם ילדים

פורטו היפה והתוססת היא אחת היעדים התיירותיים המבוקשים בפורטוגל ובאירופה בכלל, ובאופן טבעי יש שפע של מלונות בפורטו ורבים מהם מומלצים – אבל אם אתם מגיעים אל פורטו עם ילדים כדאי לבחור באחד מבתי המלון שברשימה זו שהרכבנו עבורכם, בה תמצאו מלונות מומלצים בפורטו למשפחות עם ילדים

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

הרשימה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בפורטו עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומורכבות מהצבעות של משפחות אשר הגיעו אל פורטו עם ילדים לחופשה משפחתית בפורטוגל ושהו באחד מבתי המלון. ניסינו לכלול בכתבה מלונות בפורטו למשפחות במגוון רחב של רמות מחיר ושל מיקומים בתוך פורטו.

טיול בפורטוגל – עוד באותו נושא:

טיסות לליסבון – השוואת מחירים ומידע

השכרת רכב בפורטוגל – השוואת מחירים והמלצות

תיירות כדורגל בפורטוגל – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

eSim וסים לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

10 מלונות מומלצים בפורטו למשפחות עם ילדים


מלון פאולו דה אסוקה – Pao de Acucar Hotel 

פאולו דה אסוקה, מלון מומלץ במרכז פורטו בדירוג 3 כוכבים ממוקם במרכזה ההיסטורי של פורטו, מרחק של 100 מטרים בלבד משדרות דוס אליאדוס (Avenida dos Aliados) ותחנת המטרו. המלון מתאפיין בעיצוב פנים בסגנון ארט דקו ומעסיק צוות רב לשוני. נהר Douro (דואורו) מרוחק 15 דקות הליכה מהמקום.

כל חדר במלון כולל חלון עם שמשות כפולות, חדר רחצה פרטי וריהוט עתיק, זאת נוסף על מיני בר, טלוויזיה בלוויין ומיזוג אוויר. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת נאה.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר ממנה תוכלו ליהנות על המרפסת המשקיפה אל בניין העירייה של פורטו, או בחדר האוכל. שפע ברים ומסעדות ממוקמים דקות הליכה אחדות מהמלון.

ניתן לשאול ספר מהספרייה שבמלון, או לבחון את אוסף צעצועי הרטרו, הכולל מכוניות וינטאג' מתנגשות מהמאה הקודמת. תיהנו בוודאי מהליכה קצרה וביקור ביקבי Port Wine Cellars ולפנק את עצמכם בטעימה של יינות משובחים – מהמפורסמים בעולם. 500 מטרים מהמקום נמצאת תחנת הרכבת Sao Bento. המיקום המעולה והאווירה המיוחדת מקנים למלון ציונים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בפורטו למשפחות עם ילדים

שדה התעופה על שם פרנסיסקו סא קארניירו מרוחק 15 דקות נסיעה במכונית או 30 דקות נסיעה בלבד במטרו מהמקום. חנייה זמינה בסמוך בעלות נוספת.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית האירוח דיזיין פאלאסיו פלטס – DesignPalacioFlats 

דיזיין פאלאסיו פלטס, בית הארחה במרכז פורטו בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 400 מטרים מאזור ריביירה (Riberia) הציורי והנפלא, וכולל דירות סטודיו ודירות סטנדרטיות מוארות ומרווחות המתאימות מאוד למשפחות המגיעות אל פורטו עם ילדים, בבניין משופץ מן המאה ה-13. במקום אינטרנט אלחוטי מהיר חינם לאורחי המלון.

כל אחת מ-19 יחידות האירוח שבמקום כוללות מיזוג אוויר, עיצוב מוקפד ואבזור מלא. בכל אחת מהן פינת ישיבה ופינת אוכל עם טלוויזיה מתקדמת המחוברת לכבלים. האורחים נהנים מגישה לגינה הרוגעת.

האורחים רשאים להכין ארוחותיהם במטבח הנוח והמאובזר, הכולל מיקרוגל, תנור, טוסטר, מכונת קפה, מדיח כלים וקומקום – ואפשרות אשר איננה מובנת מאליה בקרב מלונות בפורטו לבישול עצמי במהלך חופשה בפורטו. המטבח המאובזר, הדירות המרווחות והמיקום במרכז פורטו מניבים למלון ציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בפורטו עם ילדים. האורחים יכולים לבחור ליהנות ממגוון מרשים של מסעדות בסמוך – במרחק של דקת הליכה בודדת. יש חדר רחצה צמוד בכל יחידה, הכולל מצעים ומגבות.

גשר D. Luis I (לואיס הראשון) מרוחק 3 דקות הליכה בלבד ממקום האירוח, בעוד שרחוב Santa Catarina (סנטה קטרינה), בו מגוון מעניין של בתי קפה מסורתיים וחנויות, מרוחק רק 6 דקות הליכה מבית האירוח. נמל התעופה הקרוב, פרנסיסקו סא קרניירו, נמצא 12 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית ההארחה פורטו ריבר – Porto River 

פורטו ריבר, מלון דירות נופש מומלץ בפורטו למשפחות, הוא מלון בדירוג 4 כוכבים באזור ההיסטורי של ריביירה (Ribeira) שבמרכז פורטו. המלון מכיל דירות נופש עם עיצוב מוקפד – 10 דקות הליכה ממרתפי יין הפורט שבסמוך לגשר לואיס הראשון. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים.

כל אחת מהדירות ממוזגת וכוללת רצפות עץ וקירות אבן חשופים. בחלק מהדירות יש תקרת קורות עץ. בכל יחידה יש ריהוט מעצבים, טלוויזיה משוכללת עם חיבור לווייני, בידוד אקוסטי וחדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפוח חינם.

בדירה יש מטבחונים מאובזרים במלואם, המאפשרים לכל אורח לבשל ארוחות על פי צו ליבו – מדובר על יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בפורטו למשפחות. האורחים מוזמנים, לחילופין, ליהנות ממגוון מפתיע של מסעדות המגישות מנות מסורתיות מקומיות. בערב ניתן לטייל בין הברים שבאזור, תוך התרגעות והנאה אמיתית מנוף ייחודי. המלון ממוקם במיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בפורטו עם ילדים

מיקומו המצוין של בית הדירות מקל על האורחים לבקר במרבית האטרקציות המבוקשות של מרכז פורטו, חנות הספרים הידועה Lello ומגדל Clerigos (קלריגוס) נמצאים כ-800 מטרים מהמקום, ואילו קתדראלת דה (Sé) נמצאת רק 10 דקות הליכה מהמקום. תחנת הרכבת הציורית São Bento ושדרת אליאדוס נמצאת 13 דקות של הליכה מהמקום. שדה התעופה הבינלאומי של פורטו מרוחק 14 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דום הנריקה – דאונטאון – Hotel Dom Henrique – Downtown 

דום הנריקה – דאונטאון, מלון משופץ בדירוג 4 כוכבים במרכז פורטו, מציע בר עם נוף מדהים ומסעדה המגישה מאכלים פורטוגזיים מסורתיים. תחנת המטרו הסמוכה, טרינדאג'י (Trindade), מרוחקת 200 מטרים בלבד מהמלון וממנה ניתן לצאת אל שדה התעופה של פורטו.

כל חדר מבין חדרי המלון ממוזג ומעוצב בריהוט מודרני וצבעים חמים. כל חדר כולל חדר רחצה צמוד, טלוויזיה בלוויין ומיני בר. הבר הפנורמי כולל מרפסת פתוחה המציעה נופים עירוניים ציוריים ומופעי מוסיקה חיה.

דלפק הקבלה של המלון פעיל כל שעות היממה ויכול לארגן עבורכם טיולים בפורטו, כמו גם שכירת רכב. הוא ממוקם במיקומים גבוהים כמעט בכל רשימת בתי מלון מומלצים בפורטו עם ילדים

המלון ממוקם במרכז רובע הבילויים התוסס של פורטו. מגדל קלריגוס (Clérigos) נמצא פחות מ-5 דקות הליכה מהמקום, ואילו שדרת אליאדוס מרוחקת 3 דקות הליכה ממנו. 600 מטרים מהמלון תמצאו אתרי קניות, כגון Via Catarina ו- Rua Santa Catarina. נמל התעופה הבינלאומי פורטו מרוחק 16 קילומטרים מהמלון. המלון מציע גישה לאינטרנט אלחוטי מהיר חינם בכל שטחיו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וספא פלורס וילג׳ – Flores Village Hotel & Spa 

פלורס וילג׳, מלון ספא במרכז פורטו בדירוג 4 כוכבים, שוכן בבניין היסטורי מן המאה ה-18 בלב ליבה של פורטו. יש בו מרכז בריאות מאובזר עם בריכה מקורה וסאונה. מקום האירוח מעוצב בסגנון המשלב היסטוריה ומודרנה ומספק גם אינטרנט אלחוטי חינם לאורחיו.

המלון כולל מגוון מעניין של חדרים ודירות שיכולות להתאים גם למשפחות שמגיעות אל פורטו עם הרבה ילדים. החדרים כולם כוללים מיזוג אוויר, בידוד מרעש, טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, טלפון ומיני בר. חדר הרחצה הפרטי שבחדר כולל מוצרי טיפוח ללא עלות, אמבטיה, מייבש שיערה ובידה.

כל דירה היא מרווחת וכוללת מטבחון מאובזר לחלוטין, בו תוכלו להכין ארוחות כיד המלך, פיתרון שקשה למצוא בין מלונות בפורטו. יתר על כן, המקום מספק שירות חדרים מעולה וארוחת בוקר עד החדר. גם בר זמין לאורחים, בו ניתן לנוח בשלווה עם משקה צונן, לאחר יום סיורים מתיש.

מבין המתקנים הכלולים במלון, ניתן למנות: שירותי גיהוץ, כביסה והסעות, השכרת אופניים ורכב, שירות עיסוי, חמאם טורקי ודלפק תיור בו תקבלו נתונים אודות אטרקציות בפורטו ואפשרויות להזמנת טיולים בפורטוגל

תרצו בוודאי לבקר בחלק מהאטרקציות החשובות של פורטו, כולל חנות הספרים ללו (Lello) ומגדל קלריגוס (Clérigos), הממוקמים שניהם 5 דקות הליכה מהמלון. גם ריביירה (Ribeira), אזור המורשת העולמית, שבו בתי קפה, ברים ומסעדות לרוב, נמצא רק 550 מטרים מהמקום. גם תחנת הרכבת Sao Bento קרובה מאוד לשם – במרחק של 220 מטרים בלבד. המיקום המעולה הוא אחת הסיבות לשבחים הרבים שהמלון מקבל ממשפחות בדירוגי מלונות מומלצים בפורטו עם ילדים. שדה התעופה הבינלאומי פורטו מרוחק כ-16 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דו נורטה – Hotel do Norte 

דו נורטה, בית מלון בפורטו בדירוג 2 כוכבים נחשב כאחד המלונות העתיקים ביותר של העיר פורטו. הוא כולל דלפק קבלה הפעיל סביב השעון ואינטרנט אלחוטי חינם. המקום נמצא 150 מטרים בלבד מתחנת הרכבת בולהאו (Bolhao) ממנה תוכלו להגיע ליעדים שונים ברחבי פורטוגל. יש בו חדרים ממוזגים ומשופצים עם חדרי רחצה מודרניים וריהוט מסוגנן.

חלק מהחדרים המוארים כוללים טראסה פרטית המשקיפה אל כנסיית Almas das Capela עם החזית הלבנה-כחולה שלה.

בוודאי תיהנו מהמאכלים המסורתיים של המטבח הפורטוגלי, או ממשקאות צוננים במסעדות וברים מקומיים המרוחקים רק 15 דקות הליכה מהמקום.

תוך 5 דקות של הליכה מהמלון תגיעו לשוק בולהאו ולאופרטו קוליסיאום (Oporto Coliseum). המטרו מאפשר גישה קלה  למדי ליתר חלקי פורטו. במקום ניתן לשכור אופניים וגם רכב.

תחנת רכבת Porto São Bento ממוקמת 10 דקות הליכה מהמלון ונמל התעופה פרנסיסקו סה קרניירו מרוחק 13 קילומטרים בלבד מהמקום. רכבל גינדאיס (Guindais) נמצא 10 דקות הליכה מהמקום וייקח אתכם לביקור ב-Ribeira (ריביירה), בסמוך לנהר דואורו (Douro). המלון זוכה להמלצות חמות ברשימות מלונות מומלצים בפורטו למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גרנדה הוטל דה פריז – Grande Hotel de Paris 

גרנדה הוטל דה פריז, מלון מומלץ בפורטו בדירוג 3 כוכבים נמצא רק 400 מטר מתחנת הרכבת São Bento (סאו בנטו), מעוצב בסגנון Belle Époque ונחשב למלון הוותיק ביותר בעיר פורטו. חדרי המלון מעוצבים עם ריהוט עתיק וכוללים מרפסות פרטיות עם נוף למרכז פורטו.

כל חדר במלון כולל חדר רחצה צמוד, הסקה מרכזית ומכשיר טלוויזיה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר הכולל מאפים וממתקים מקומיים, ומוגש באולם המרכזי. בימי שמש, ניתן ליהנות מהגינה היפה אליה נפתחים החדרים, בה ילדים יכולים לשחק וליהנות. משפחות מעניקות למלון ביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בפורטו עם ילדים

האורחים נהנים מהתרגעות בטרקליני המלון או ממשקה על הבר. דלפק הקבלה של המלון פתוח 24 שעות ביממה. במלון יש גם אולם תצוגות וספרייה עם ספרים במבחר שפות.

המלון מרוחק 300 מטרים מכנסיית Clerigo (קלריגו) ופחות מקילומטר מכיכר Ribeira – אתר מורשת עולמי מטעם אונסק"ו. המקום נמצא בצמוד לאזורי בילוי תוססים של Rua de Cândido dos Reis ו- Rua da Galeria de Paris.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ורה קרוז פורטו – Vera Cruz Porto Downtown Hotel 

ורה קרוז פורטו, בית מלון מומלץ במרכז פורטו בדירוג 2 כוכבים המרוחק 50 מטרים בלבד מתחנת רכבת המטרו אליאדוס (Aliados), וממוקם בליבה של פורטו – מרכז העיר ההיסטורי. במלון טראסת גג המשקיפה של שדירת אליאדוס. דלפק הקבלה של המלון פעיל כל שעות היממה.

חדרי המלון ממוזגים כולם וכוללים טלוויזיה בחיבור לווייני, חלונות בזיגוג כפול וחדרי רחצה צמודים ובהם מוצרי טיפוח איכותיים. בחלק מהחדרים יש שולחן עבודה רחב ידיים. בכל סוויטה יש מרפסת פרטית.

מדי יום ניתן ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית המורכבת ממאכלים מקומיים – על טראסת הגג. מספר גדול של ברים  ומסעדות נמצאים דקות הליכה ספורות בלבד מהמקום.

המלון מרוחק 30 דקות נסיעת מטרו מנמל התעופה Francisco Sá Carneiro, אליו ניתן להגיע תוך 15 דקות נסיעה ברכב. יחסית אל מלונות בפורטו ברוב המיקרים המלון מעניק למשפחות תמורה מעולה בהשוואה לעלות ולכן מופיע במיקומים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בפורטו עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וספא פורטו פלאסיו קונגרס Porto Palacio Congress Hotel & Spa 

פורטו פלאסיו קונגרס, מלון וספא בפורטו בדירוג 5 כוכבים, ניצב 8 דקות הליכה בלבד מקאסה דה מוסיקה, כולל טרקלין על הגג המשקיף פנוראמית על העיר פורטו ונהר Douro (דורו), ספא יוקרה עם חדר עיסוי, חדר כושר, בריכה מקורה ומגרש סקווש – מתקני נופש מפנקים בהשוואה אל מלונות בפורטו ברוב המיקרים, אשר מקנים למלון דירוגים גבוהים בביקורות על בתי מלון מומלצים בפורטו למשפחות עם ילדים.

כל חדר במלון מרווח ומעוצב בסגנון מודרני, ובו בידוד אקוסטי, טלוויזיה משוכללת עם חיבור ללוויין ומסך גדול, מיני בר ופינת  ישיבה. בחדר הרחצה הצמוד שבחדר יש הסקה תת-רצפתית וגישת חינם לאינטרנט אלחוטי.

בטרקלין ה-VIP, הכולל בר גדול עם נוף הנהר והעיר, יוגשו לכם חטיפים ומשקאות קלים. הביסטרו-בר Nautilus מעניק אווירה נעימה לארוחה. Porto Beer הוא מקום לשבת וליהנות ממגוון מאכלים מקומיים טעימים.

המלון נמצא על Avenida da Boavista )שדרת דה בואביסטה) – 7 דקות הליכה מ-Estádio do Bessa. תחנות מטרו פרנקוס (Francos) וכן קאזה דה מוזיקה מרוחקות פחות מ-15 דקות הליכה מהמקום, ואילו מרכז העיר נמצא רק 15 דקות נסיעה משם. שדה התעופה הבינלאומי פורטו נמצא כ-13 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון רקס – The Rex Hotel 

רקס, בית מלון במרכז פורטו בדירוג 2 כוכבים, שוכן בטירה היסטורית מול גן פראקה דה רפובליקה ובו פריטים ארכיטקטוניים מעוטרים. תחנת הרכבת והמטרו של טרינדאדה (Trindade) נמצאת רק 5 דקות הליכה מהמקום.

כל חדר במלון כולל תקרות גבוהות ובחלקם יש ריהוט עתיק אותנטי. בכל חדר טלוויזיה בכבלים, חדר רחצה צמוד עם אמבטיה ומיזוג אוויר.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית במתחם ארוחת הבוקר. בעבור תשלום סמלי, תוכלו להשתמש במחשב עם אינטרנט.

מסעדות, חנויות ובתי קפה ממוקמים בקרבת המקום. נהר דאורו (Douro) נמצא פחות משני קילומטרים משם. חניה פרטית מאובטחת מוצעת בתשלום עבור אלו המגיעים ברכב. זהו מלון המציע למשפחות תמורה טובה יחסית למחיר בהשוואה אל מלונות בפורטו באותה רמת מחירים וזוהי אחת הסיבות המרכזיות לציונים הגבוהים שלו בביקורות על מלונות מומלצים בפורטו עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

פורטו מלונות עם ילדים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל