פורטוגל כדורגל רכישת כרטיסים

תיירות כדורגל בפורטוגל – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

אם אתם מעוניינים להזמין כרטיסים למשחק כדורגל בפורטוגל מדריך זה נועד עבורכם והוא כולל את כל הפרטים – החל מקישורים להזמנת כרטיסים למשחקי כדורגל בפורטוגל דרך מידע מקיף על הליגה הפורטוגלית, הקבוצות הבכירות, האצטדיונים ומיקומיהם, כללי ההתנהגות והכניסה לאצטדיוני כדורגל בפורטוגל, ועד טיפים למטייל על תיכנון טיול בפורטוגל

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

לרכישת כרטיסים לליגה הפורטוגלית לחצו  כאן 

ליגת הכדורגל בפורטוגל ותכנון טיסות ומלונות

ליגת העל של פורטוגל הוקמה בשנת 1935, ולמרות שהיא כוללת 18 מועדונים, היא למעשה ליגה הנשלטת ע"י שלוש הקבוצות הגדולות, בנפיקה ליסבון, היריבה העירונית שלה, ספורטינג ליסבון, ופורטו, אשר שולטות ללא עוררין בליגה ומתחרות על אליפות הכדורגל בפורטוגל מידי שנה והן הקבוצות היחידות שלא ירדו מעולם לליגת המשנה. למעשה, הפעם האחרונה שתואר האליפות חמק מאחת מהן היה בעונת 2000-2001 כשבואבישטה זכתה בו.

חופשה בפורטוגל – מידע נוסף:

השכרת רכב בפורטוגל – המדריך המלא

טיסות לליסבון – השוואת מחירים ומידע חשוב

ליסבון – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

Sim ו-e-Sim לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

ליגת העל הפורטוגלית מדורגת במקום השישי בדירוג אופ"א, מה שמעניק לה ייצוג נאה במפעלים האירופאים. האלופה וסגניתה מעפילות ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות, לקבוצה המסיימת במקום השלישי ניתנת הזדמנות להעפיל לליגת האלופות דרך שלב המוקדמות השלישי, ואילו המקומות ה-4-5 וזוכת הגביע מעפילות לשלב הבתים של הליגה האירופית.

עונת הכדורגל בפורטוגל בדרך כלל נפתחת באוגוסט ונמשכת עד מאי עם פגרה בין אמצע דצמבר לתחילת ינואר. היות ובליגה שולטות 3 קבוצות דומיננטיות, כששתיים מתוכן מגיעות מעיר הבירה ליסבון, ובמידה אתם לא אוהדים מושבעים של פורטו, הזמנת טיסה לליסבון ושהיה בבתי מלון בליסבון בירת פורטוגל תהיה הצעד המתבקש על מנת להנות מהטופ של הכדורגל הפורטוגלי. אם אתם מעוניינים לראות משחק כדורגל של פורטו (משחק ביתי) בעיר פורטו – כדאי לשלב נחיתה בליסבון עם השכרת רכב בפורטוגל (או נסיעה בתחבורה הציבורית מליסבון לפורטו) והזמנת חדרים בבתי מלון בפורטו

כרטיסים לכדורגל בפורטוגל

אל תקנו כרטיסים למשחקי כדורגל בפורטוגל ממקור מפוקפק ובלתי ידוע (כמו ספסרים בכניסה לאצטדיון) משום שעלולים לא לכבד אותם בכניסה לאצטדיון. אנו לא ממליצים לרכוש כרטיסים לליגה הפורטוגלית באתרי מסחר כמו ebay  משום שהסיכון לקבל כרטיס מזויף גבוה.

לפיכך על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהנות מחוויית כדורגל מלהיבה בראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים למשחקים בליגה הפורטוגלית על ידי לחיצה על הקישור הזמנת כרטיסים לכדורגל בפורטוגל וליהנות מרכישה מאובטחת הכוללת שירות לקוחות ותמיכה מלאה בשפה העברית.

ממה להימנע בכניסה למשחקי כדורגל בפורטוגל

אם אתם רוצים לקבל חווית כדורגל מהנה, אנא הימנעו ממספר דברים העלולים לפגוע בחוויה: רכשו כאמור כרטיסים ממקור מהימןבבואכם לאצטדיון כבדו את כללי המקום והנחיות הסדרנים, האבטחה וכוחות המשטרה.

הימנעו מהכנסת אמצעים אסורים המפורטים בהמשך. זכרו, אסור לעשן סיגריות לרבות סיגריות אלקטרוניות ולהשתמש בסמים באצטדיוני הכדורגל בפורטוגל.

השתדלו להתרחק מקבוצות אוהדי "אולטראס". מדובר בגרעין הקשה ולרוב הפחות סימפטי של אוהדי קבוצות הכדורגל השונות. אל תכנסו לוויכוחים ועימותים מיותרים עם אוהדי הקבוצה היריבה או הקבוצה אותה אתם אוהדים בעצמכם.

הכניסה למשחקי כדורגל בפורטוגל מותנית בבדיקה ביטחונית. יש לתפוס את המקום אליו רכשתם כרטיס בלבד. ילדים מחויבים בליווי מבוגר בכניסה לאצטדיון. אסורה כניסה עם תיקי גב ותרמילים גדולים.אין לשבת ולחסום מעברי ודרכי מילוט.

כמו כן מומלץ לא להגיע למשחק תחת השפעת אלכוהול משום שעלולים למנוע מכם כניסה לאצטדיון על פי שיקול דעתם של אנשי האבטחה. לא תותר כניסה חוזרת לאצטדיון בזמן קיום המשחק לאחר שיצאתם ממנו. זכרו כי אצטדיוני כדורגל בפורטוגל מצולמים ומתועדים בכל רגע השהות שלכם, אנא המנעו מאי נעימויות אשר יכולות להיגמר בקנסות או עונשים חמורים יותר.

ישנו איסור על הכנסת הפריטים הבאים לאצטדיון והם צפויים להיות מוחרמים בכניסה

  • בעלי חיים (למעט כלבי נחייה)
  • זכוכית, בקבוקי פלסטיק, בקבוקי זכוכית, תרמוס, כוסות, פחיות, צנצנות
  • כדורים מכל סוג שהוא
  • מכשירי קשר
  • אוכל וכלי מתכת או זכוכית
  • מצביעי לייזר
  • מגאפונים
  • כלי נשק לרבות סכינים, אולרים, מוטות, וחפצים חדים ספריי פחיות (דיאודורנטים, ספריי לשיער, צבע תרסיס)
  • פריטים דליקים כגון זיקוקים, לפידים, פצצות עשן
  • קסדות אופנוע ואופניים וכל אמצעי העלול למנוע את הזיהוי של הפנים
  • מטריות גדולות עם קצה מתכתי
  • נעלי עבודה עם מתכת
  • משקאות אלכוהוליים מבחוץ
  • כרזות או פריטים עם סיסמאות המכילות תוכן פוגעני, פוליטי או גזעני
  • ציוד צילום והקלטה מקצועי, מצלמות Go Pro מקלות סלפי

הקבוצות הבכירות בליגת הכדורגל בפורטוגל 

בנפיקה ליסבון  

היא קבוצת כדורגל מעיר הבירה של פורטוגל אשר הוקמה בשנת 1908 והיא הקבוצה המצליחה והמעוטרת ביותר בפורטוגל. לזכותה של בנפיקה ליסבון 37 אליפויות, 26 גביעים, פעמיים זכתה הקבוצה בליגת האלופות בגלגולה הקודם כגביע אירופה לאלופות ותארים נוספים. התקופה הטובה ביותר של הקבוצה הייתה בתחילת שנות ה-60 עם הזכיות בגביע אירופה לאלופות, זכיות ששברו לראשונה את רצף הזכיות של ריאל מדריד במפעל. מאז חוותה הקבוצה משברים בזירה האירופית, אך מעמדה נשאר איתן כחלק משלושת הגדולות של הליגה הפורטוגלית לאורך השנים. ביתה של בנפיקה ליסבון הוא "אצטדיון האור" המשמש גם את הנבחרת הלאומית של פורטוגל, והוא הגדול ביותר במדינה עם תכולה של 65,647 מקומות.

כרטיסים למשחקי בנפיקה ליסבון מומלץ לרכוש בלחיצה על הקישור ולהבטיח את מקוריות הכרטיס ואת מקומכם במשחק אליו תרצו ללכת. https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/portuguese-league?competitorId=1763

במידה והמשחק הוא לא מול אחת משתי הגדולות האחרות, סביר להניח שתצליחו להשיג כרטיסים גם בקופות האצטדיון לפני המשחק עצמו. מחיר הכרטיסים עבור משחקים אלו נעים בין 20€ ל-90€, תלוי במיקום באצטדיון. כרטיסים למשחקים מול ספורטינג ליסבון ופורטו בדרך כלל נמכרים תחילה לחברי מועדון האוהדים של הקבוצה ומחירם גבוהה יותר.

סיורים באצטדיון בנפיקה ליסבון

בנפיקה מארגנת סיורים מודרכים באצטדיון האור הכוללים: גישה לאזורי ה- VIP, מנהרת השחקנים, היציעים וחדר ההלבשה. בנוסף ניתן לבקר במוזיאון בנפיקה ליסבון הנמצא בתחומי האצטדיון ומכיל את התארים בהם זכתה הקבוצה ופריטים היסטוריים רבים מהעבר המפואר שלה.

הסיורים מתקיימים כל חצי שעה בין 10:00 בבוקר ל -18:00בערב. הסיורים לא מתקיימים בימים בהם מתקיימים משחקים. מחיר הסיור הכולל כניסה למוזיאון הקבוצה הוא 14€ ו-10€ ללא המוזיאון.

את הכרטיסים לסיור ולמוזיאון ניתן לרכוש באתר של הקבוצה בכתובת https://www.slbenfica.pt/en-us/loja/bilhetes/estadio-e-museu/visitas/visita או בקופות האצטדיון עצמו.

על מנת להגיע בקלות ונוחות לאצטדיון השתמשו בקו הכחול של המטרו בעיר, עליו ניתן לעלות ממגוון תחנות במרכז ליסבון, ורדו בתחנת Colégio Militar/Luz הסמוכה לאצטדיון.

במקביל ניתן להשתמש בקווי האוטובוס הבאים 703, 726, 729, 750, 765, 767, 768, 799. האוטובוסים עוצרים לרוב סמוך לתחנת המטרו Colégio Militar/Luz למעט קו 750, שעוצר במיקום סמוך לאצטדיון.

כתובתו של האצטדיון היא: Av. General Norton de Matos, 1500-313 Lisboa

ספורטינג ליסבון

ספורטינג ליסבון אשר הוקמה בשנת 1906, היא היריבה העירונית של בנפיקה ואחת משלושת הגדולות של הליגה הפורטוגלית, כשהיא מדורגת מבחינת הישגיה במקום השלישי מבין השלושה, כשפורטו מקדימה אותה. למרות זאת לזכות הקבוצה הישגים ותארים רבים, בניהם ניתן למנות 18 אליפויות, 17 גביעים וזכיה אחת בגביע אירופה למחזיקות גביע בשנת 1964. ספורטינג ליסבון ידועה באקדמיה שלה, אשר נחשבת לאחת מהטובות בעולם, והוציאה מתוכה שחקנים בעלי שם עולמי כמו כריסטיאנו רונאלדו ולואיס פיגו.

הקבוצה מארחת את משחקיה באצטדיון ז'וזה אלבלדה בליסבון המכיל 50,095 מקומות והוא השלישי בגודלו בליגה הפורטוגלית. האצטדיון הוא חלק ממתחם בידור גדול יותר הכולל בתוכו מרכז קניות, בתי קולנוע, מועדון כושר, ומוזיאון של ספורטינג ליסבון.

כרטיסים למשחקי ספורטינג ליסבון מומלץ לרכוש דרכינו בלחיצה על הקישור ולהבטיח את מקוריות הכרטיס ואת מקומכם במשחק אליו תרצו ללכת. https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/portuguese-league?competitorId=1758

במידה והמשחק הוא לא מול אחת הקבוצות הגדולות של הכדורגל הפורטוגלי, סביר להניח שתצליחו להשיג כרטיסים לספורטינג ליסבון גם בקופות האצטדיון לפני המשחק עצמו. מחיר הכרטיסים עבור משחקים אלו נעים בין 17€ ל-42€, תלוי במיקום באצטדיון. כרטיסים למשחקים של ספורטינג ליסבון מול בנפיקה ליסבון ופורטו בדרך כלל נמכרים תחילה לחברי מועדון האוהדים של הקבוצה ומחירם גבוה יותר.

סיורים באצטדיון ספורטינג ליסבון וביקור במוזיאון הקבוצה

ספורטינג ליסבון עורכת סיורים באצטדיון שלה הכוללים את כל האטרקציות ונקודות העניין שיש במתקן כדורגל מודרני ומפואר כמו אצטדיון ז'וזה אלבלדה, יחד עם ביקור במוזיאון ספורטינג ליסבון. הסיורים מתקיימים שבעה ימים בשבוע בשעות, 11:30, 14:30, 15:30, 16:30. המוזיאון פתוח בין 10:30- 13:00, ובין 14:00 ל- 18:00. מחיר הסיור הוא 14€ למבוגר ו-7€ לילדים בין הגילאים 7-13.

הגעה לאצטדיון ז'וזה אלבלדה

על מנת להגיע בקלות ונוחות לאצטדיון השתמשו בקו הירוק של המטרו בליסבון, עליו ניתן לעלות במרכז העיר, ורדו בתחנת Campo Grande הסמוכה לאצטדיון. במקביל ניתן להשתמש גם בקו הצהוב במידה ואתם נמצאים מצפון למרכז העיר.

כתובת האצטדיון היא Rua Professor Fernando da Fonseca, Apartado 4120, 1501-806 Lisboa

פורטו

פורטו היא קבוצת כדורגל מהעיר פורטו בפורטוגל, אשר הוקמה בשנת 1893, והיא חלק משלושת הגדולות של הכדורגל הפורטוגלי, ושניה רק לבנפיקה ליסבון מבחינת תאריה והישגיה בליגה. רשימת התארים של הקבוצה כוללים בין היתר 28 תארי אליפות, 16 זכיות בגביע, 2 זכיות בליגת האלופות, וזכיה בגביע אופ"א, והיא הקבוצה הפורטוגלית המצליחה ביותר במפעלים האירופיים. שתי העונות הטובות ביותר של הקבוצה היו עונות 2002/2003 ועונת 2003/2004. בראשונה מבינהן זכתה הקבוצה בטרבל שכלל אליפות, גביע וזכיה בגביע אופ"א, ובעונה שלאחר מכן זכיה במפעל היוקרתי והחשוב באירופה, ליגת האלופות.

הקבוצה משחקת באצטדיון ה"דראגו", או בעברית הדרקון. מדובר באצטדיון גדול ומרשים אשר מסוגל להכיל 50,033 צופים, והוא השלישי בגודלו בליגת הכדורגל בפורטוגל. על מנת להגיע בצורה נוחה לאצטדיון מומלץ להשתמש בקווי המטרו A,B,E ו- F ולרדת בתחנת Estádio do Dragão 

כתובת אצטדיון דראגו היא Via Futebol Clube do Porto, 4350415, Porto

סיורים באצטדיון פורטו

פורטו מציעה סיורים מודרכים באצטדיון הנמשכים כ-45 דקות ומתקיימים לאורך השבוע למעט ימי שני, וכוללים את מוזיאון פורטו. מחיר הסיור כולל ביקור במוזיאון הוא 15€ ו-10€ לילדים. ישנה אפשרות לקחת את הסיור ללא ביקור במוזיאון ולהיפך, אם כי אנו בהחלט ממליצים על שניהם.

כרטיסים למשחקי פורטו

כרטיסים למשחקי כדורגל של פורטו מומלץ לרכוש  בלחיצה על הקישור ולהבטיח את מקוריות הכרטיס ואת מקומכם במשחק אליו תרצו ללכת.

https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/portuguese-league?competitorId=1757

במידה והמשחק הוא לא מול אחת משלושת הגדולות, מחיר הכרטיסים עבור משחקים של פורטו נעים בין 17€ ל120€ ל-42€, תלוי במיקום באצטדיון. כרטיסים למשחקי פורטו מול בנפיקה ליסבון ופורטו בדרך כלל נמכרים תחילה לחברי מועדון האוהדים של הקבוצה ומחירם עלול להיות גבוה יותר.

על מנת להדגיש את הפער של שלושת הגדולות בליגה הפורטוגלית, נספר לכם על שתי הקבוצות היחידות "שגנבו" את תואר האליפות במהלך השנים.

בואבישטה היא קבוצת כדורגל מהעיר פורטו לה זכיה באליפות אחת מעונת 2000/2001

בלננסש מליסבון אשר זכתה אליפות בודדת  בעונת 1945/1946

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל