מלונות מומלצים בליסבון

ליסבון – 10 מלונות מומלצים למשפחות

יש לא מעט מלונות בליסבון בירת פורטוגל – אך אם אתם מתכננים חופשה בליסבון עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון המופיעים ברשימת מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים – למשל, בית מלון שמציע שירותי בייביסיטר שיאפשרו להורים ליבנות מחיי הלילה התוססים של ליסבון, ובצי מלון מומלצים בליסבון אשר מותאמים לאירוח משפחות עם ילדים ומספקים חדרים משפחתיים מרווחים, מנות ילדים בתפריט ועוד

     הזמנת דילים לליסבון        |        הזמנת טיולים מאורגנים לפורטוגל

ליסבון היא עיר תוססת ומקסימה – אחת מהתיירותיות ביותר בפורטוגל. כמובן שיש המון מלונות בליסבון ורבים מהם הם בתי מלון מומלצים – אך לא כל מלון מומלץ בליסבון הוא מלון מתאים לחופשה משפחתית בליסבון עם ילדים. יש הרבה מלונות בליסבון שנחשבים מומלצים אבל מתמקדים באירוח של זוגות או אנשי עסקים ולא פונים למשפחות. בכתבה זו ריכזנו עבורכם רשימה של 10 מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים אשר קיבלו ציונים טובים בדירוגי מלונות בליסבון באינטרנט – ספציפית ממשפחות שהגיעו לחופשה משפחתית בליסבון עם ילדים

חופשה בליסבון – עוד באותו נושא:

טיסות לליסבון – איתור טיסות זולות לפורטוגל וביקורת חברות תעופה 

השכרת רכב בליסבון בירת פורטוגל – טיפים ומידע

הזמנת מוניות בליסבון והסעות מנמל התעופה

כרטיסים לבנפיקה ליסבון – המדריך לאוהד

Sim ו-eSim לפורטוגל – טיפים ומידע חשוב למטיילים

10 מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים

אלטיס גראנד – Altis Grand Hotel

אלטיס גראנד Luxury Collections Hotels, מלון בדירוג 5 כוכבים שמיקומו במרכז הפיננסי של ליסבון. לאחרונה שופץ המלון והוא כולל בריכה מחוממת מקורה, מרכז ספא ומכון כושר ללא עלות. המלון מתאים למשפחות וכולל גם שירותי שמרטפות (בייביסיטר) ברמה גבוהה – כך שתוכלו להפקיד בביטחון את ילדיכם בידיים אחראיות ולהתפנות לעיסוקיכם, בין אם דייט זוגי בחיי הלילה של ליסבון ובין אם התרגעות בבריכה או במרכז הספא. אין פלא שאלטיס גראינד נחשב אחד הבולטים שבין מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים.

כל חדר מעוצב באופנתיות ואלגנטיות, בגוונים רכים ועץ יוקרתי. החדרים אטומים לרעש ובכל אחד מהם פינת עבודה מוארת ונוחה. אינטרנט אלחוטי זמין לאורחים חינם. המלון נמצא 2 דקות הליכה מאזור הבוטיקים הססגוניים באבנידה דה ליבראדה, ו-700 מטרים מפרינסיפה ריאל.

במסעדת Grill D. Fernando תוכלו ליהנות מנוף מרהיב של ליסבון, נהר הטאחו וטירת סאו ז'ורז'ה. תמצאו בה מגוון מנות פורטוגזיות מסורתיות. ארוחת הבוקר במסעדה כוללת מבחר מאפים טריים ואת עוגת הפודינג הנהדרת, פסטל דה נאטה.

תחנת המטרה אבנידה ממוקמת 400 מטרים מהמלון, ממנו ניתן גם לקבל שירות הסעות ללא תוספת תשלום משדה התעופה ואליו, כמו גם אל שכונת בלם (Belém), על בסיס זמינות ולפי בקשה. נמל התעופה הבינלאומי ממוקם 7.6 קילומטרים מהמלון. אזור צ'יאדו ממוקם 20 דקות הליכה מהמקום – מרחק דומה מהבארים האופנתיים של באיירו אלטו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 

רדיסון בלו ליסבון – Radisson Blu Hotel Lisbon 

רדיסון בלו ליסבון, מלון בדרגת 4 כוכבים, ממוקם באזור נוח, פחות מ-2 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי של ליסבון, Portela ו-100 מטרים מתחנת המטרו הקרובה, Campo Grande, וכולל חדר כושר הפעיל 24 שעות ביממה, חדרי ישיבות ואינטרנט מהיר חינם בכל שטחו. שירות הסעות אל נמל התעופה וממנו מסופקים בהתאם לזמינות.

הסוויטות וחדרי האירוח הם בעלי דרגת נוחות גבוהה, וכוללים רצפת עץ ומתקנים מודרניים שונים. ניתן למצוא בהם טלוויזיה עם ערוצי לוויין, פינת קפה/תה הכוללת מכונת אספרסו וקפה חינם ופינת ישיבה, וכן מגהץ פשוט למכנסיים, בו ניתן לעשות שימוש גם לגיהוץ חליפות שהתקמטו. חדרים מסוימים כוללים ספה הנפתחת למיטה זוגית. חדר הרחצה שבכל חדר עשוי שיש ומצוי במוצרי טיפוח איכותיים.

מסעדת המלון, Bordalo Pinheiro מציעה מזנון עשיר של ארוחת בוקר, כבר מהשעה 06:30, הכולל גם אפשרויות טבעוניות וצמחוניות. אורחים הממהרים לעזוב את המלון בשעות בוקר מוקדמות, יוכלו להצטייד בפריטי מאכל לדרך, לרבות חטיפים וקפה, החל מהשעה 5:00 לפנות בוקר, בדלפק הקבלה. במסעדה יכולים האורחים ליהנות גם מארוחות צהריים וערב, תוך דגש על מנות ים תיכוניות במתכונת של מזנון או א-לה-קארט.

בית המלון, המותאם במיוחד לשהייה של משפחות עם ילדים, כולל בר, Malhoa, המציע קוקטיילים וערבי מוסיקת פסנתר ערבה, כמו גם מסך טלוויזיה מרשים בגודלו המציג משחקי כדורגל ושידורי ספורט נבחרים אחרים. שירותי כביסה עומדים לרשות האורחים לפי דרישה, תמורת תשלום נוסף. מכון הכושר עומד לרשותכם בכל שעה, כאשר הגישה אליו באמצעות כרטיס המפתח המגנטי של החדר. אזור לובי המלון כולל ספות נוחות ומכשיר למשיכת מזומנים. חניה פרטית ומקורה עומדת לרשות האורחים.

רובע העסקים של ליסבון, Parque das Nações (פארקה דאס נאסוייז), ממוקם 10 דקות נסיעה ממקום האירוח. איצטדיון 21 Alvalade (אלבלאדה), איצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל ספורטינג סי.פי, ממוקם 5 דקות הליכה מהמקום, בעוד שאצטדיון לוז (Luz), המשמש בית לקבוצה אס.אל בנפיקה, מצוי 3 קילומטרים בלבד משם. מתחנת המטרו הקרובה ניתן להגיע בקלות למרכזה היסטורי של ליסבון, כולל צ'יאדו (Chiado), רוסיו (Rossio), באיירו אלטו האופנתי, הכיכר המסחרית ואוונידה דא ליברדאדה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


 ג'ופיטר ליסבואה – Jupiter Lisboa Hotel 

מלון ג'ופיטר ליסבואה, מלון חדש ובדירוג של 4 כוכבים, מקבל המלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים. הוא ממוקם במרכז ליסבון – 3 דקות הליכה מ-Campo Pequeno (קמפו פקואנו) ומתחנת המטרו שלה, ועל גגו יש בריכת שחייה חיצונית ומבט פנורמי מרהיב על העיר.

המלון שמר על חזיתו המקורית מתחילת המאה שעברה ומציע חדרים מרווחים ובהם תמונות של ליסבון, אינטרנט מהיר חינם, מיזוג אוויר מתקדם, בידוד אקוסטי, טלוויזיית ערוצי לוויין עם מסך שטוח ושולחן עבודה נוח. בכל חדר רחצה ישנו תא מקלחון, מייבש שיער ופריטי טיפוח ללא עלות נוספת.

המסעדה שבמלון מציעה מזנון ארוחת בוקר וכן תפריט מרשים של מנות מקומיות מסורתיות ובינלאומיות. הבר שבלובי, Lisboa Amada, פתוח כל שעות היממה ובו תמצאו מבחר חטיפים ומשקאות. שירות החדרים זמין גם הוא 24 שעות ביממה, לנוחיותכם. בימות הקיץ  זמין עבור האורחים בר-גג, בו מוגשים משקאות וחטיפים שונים.

דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה ובו מבחר שירותים, הכולל שירות הסעות, שירות רכישת כרטיסים לאטרקציות, השכרת אופניים ורכב, שירותי קונסיירז' ושמירת חפצים. חניון פרטי מקורה זמין באופן בלעדי לאורחים, וכן 3 חדרי ישיבות מאובזרים לחלוטין. מרכז הכושר של המלון זמין לאורחים 24 שעות ביממה, בלא תוספת תשלום. במלון יש גם ספא, BluSpa, המציע בריכת טיפולים מקורה, מרחץ אדים, סאונה ותפריט של עיסויים וטיפולים  – כאשר כל אלו אינם כלולים בתעריף האירוח במלון.

מרכזי הקניות צ'יאדו (Chiado) ופומבלינה (Baixa Pombalina) ממוקמים 15 דקות של נסיעה במטרו, ואילו אצטדיוני הכדורגל אלוואלאדה (Alvalade) ולוז (Luz) ממוקמים שניהם 4 קילומטרים בלבד מהמלון. שדה התעופה הבינלאומי של ליסבון ממוקם גם הוא 4 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


קורינתיה ליסבון  – Corinthia Hotel Lisbon 

קורינתיה ליסבון זהו מלון בליסבון בדירוג 5 כוכבים, במרחק 5 דקות נסיעה במטרו אל אוונידה דה ליברדאדה. המלון, לו הוענקו פרסים על היותו ידידותי לסביבה, כולל שתי מסעדות מרשימות ואת אזור הספא הגדול בליסבון.

כל החדרים עוצבו בטוב טעם על-פי צו האופנה ובהם מיזוג אוויר, טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין, אינטרנט מהיר אלחוטי וחדר רחצה שבו מוצרי טיפוח איכותיים ללא עלות נוספת.

מסעדת המקום, Tipico, מגישה מנות מסורתיות פורטוגזיות לאורך היום כולו. בארוחת הבוקר מוגש מזנון מגוון במסעדת Sete Colinas, עם הנוף לגנים ומפלי מים. ה-Terrace Lounge והבר הם מקומות אידיאליים למנוחה, קוקטייל או משקה מרענן.

נצלו את הספא היוקרתי של המלון להתרגעות. הספא, המשתרע על-פני לא פחות מ-3000 מ"ר, מציע טיפולי יופי, עיסוי ופנים וטיפול מים, וכולל בריכות שחייה, חדר כושר משוכלל ומאובזר ואמבטיות עיסוי.

טרקלין מועדון המנהלים המרווח, הממוקם בקומה ה-24, מציע נוף 360 מעלות של ליסבון. הטרקלין מציע מרכז עסקים ובו אינטרנט חינם, מגזינים או עיתונים יומיים וטעימת מתאבנים ללא עלות, משקאות קלים, תה וקפה לאורך היום.

מקום האירוח נמצא 15 דקות של נסיעה במטרו מליסבון ההיסטורית, הכוללת את רוסיו וצי'אדו – האזורים הפופולאריים. גם הבארים התוססים של באיירו אלטו נמצאים במרחק 15 דקות של נסיעה במטרו. הטירה האיקונית סאו ז'ורז'ה נמצאת 7.5 קילומטרים מהמקום. מרכז הקניות הגדול של העיר, אמורייראס (Amoreiras) נמצא לא יותר מ-10 דקות הליכה מבית המלון. שדה התעופה הבינלאומי של ליסבון נמצא 9 דקות נסיעה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


אלטיס פארק – Olaias Park Hotel 

אלטיס פארק, בית מלון בליסבון בדרגת 4 כוכבים, ממוקם כ-10 דקות נסיעה מהפרק דאס נסויאס וגדות הנהר ומציע נוף עוצר נשימה של בירת פורטוגל ונהר הטאחו (Tagus). מסעדת המלון מציעה תפריט ים תיכוני מענג. אולאיאס (Olaias) היא תחנת המטרו הקרובה ביותר, הממוקמת בסמוך לרחוב בו שוכן המלון.

חדרי המלון ממוזגים ומעוצבים בריהוט עץ ושטיחי קיר. כל חדר כולל מיני בר, טלוויזיה בכבלים וחדר רחצה צמוד ומפנק. בחלק מהחדרים אזור מגורים נפרד.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. במסעדת Navegadores תוכלו לשטוף עיניכם בנוף המדהים של נהר הטאחו, ותערוכת ציורים של הצייר הפורטוגזי המהולל, לואיס פינטו קואלו. ענגו עצמכם עם קוקטייל מבר Adamastor האווירתי.

האורחים יכולים ליהנות מבריכת שחייה חיצונית ב-Olaias Club – 100 מטרים מהמלון, וכן מדלפק הקבלה הפעיל 24 שעות ביממה – שיענה על כל שאלה ויספק מידע תיירותי עדכני. בחנות תמצאו גם חנות טבק, חנות מזכרות וכספומט למשיכת מזומנים. האלטיס מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים.

תחנת המטרו Alameda ממוקמת 10 דקות בלבד מהמלון. פארק בלה ויסטה, בו מתקיים האירוע Rock in Rio Lisbon נמצא 1.4 מהמלון. המרכז ההיסטורי של ליסבון ממוקם במרחק 15 דקות נסיעה, וכולל אזורים פופולאריים כגון באירו אלטו התוסס, צ'יאדו ורוסיו. 4.7 קילומטרים מהמלון נמצא שדה התעופה הבינלאומי, פורטלה (Portela).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


אווידנסייה אסטוריה קריאטיב  – Hotel Expo Astoria 

אווידנסייה אסטוריה קריאטיב זהו מלון 3 כוכבים בליסבון הנחשב מלון מומלץ, הוא מעוצב בטוב טעם וממוקם במרכז ליסבון, בסמוך לכיכר מרקיז דו פומבאו ופארק אדוארדו השביעי, ואילו שדירת החירות ממוקמת 300 מטרים בלבד מהמלון.

העיצוב העכשווי וגווני האדמה הופכים כל חדר למקום מפלט רוגע, בו תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים ואינטרנט אלחוטי חינם. זהו מלון זול ונחמד מאוד הנכלל ברשימות מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים ומתבלט בגלל היחס הטוב בין המחיר לתמורה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


אלטיס פריים – Altis Prime Hotel 

אלטיס פריים זהו מלון דירות מודרני המדורג 4 כוכבים וממוקם בליסבון – 10 דקות הליכה מאבינידה דל ליברדאדה ומרקיז דה פומבאל. במלון סוויטות בשירות עצמי, טרסת גג ובה אמבט עיסוי מרשים ונוף פנוראמי על העיר.

בכל סוויטה מצעים יוקרתיים ורצפות פרקט וכוללות גם ריהוט מסוגנן, טלוויזיית מסך שטוח וערוצי לוויין ומטבחון הכולל טוסטר ומכונת קפה.

בטרקלין הקפה מוגשים כריכי גורמה, סלטים וקוקטיילים. במסעדות שבמקום מוצעות מנות מהמטבח האזורי, כמו גם מנות קלילות יותר, וממוקמות כ-5 דקות הליכה. בר המלון זמין כל שעות היממה ומגיש משקאות וקוקטיילים מרעננים.

האורחים זכאים ליהנות מבריכה מקורה מחוממת שבמלון אלטיס גרנד – 2 דקות הליכה מהמקום. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון וניתן לתאם בו שירות הסעות משדה התעופה ואליו ללא עלות, על בסיס מקום פנוי ובשעות קבועות.

במיקום המוצלח הוא אחת הסיבות לכך שהאלטיס מדורג היטב ברשימות מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים – 400 מטרים בלבד מהמלון נמצאת תחנת המטרו מרקיז דה פומבאל. בסמוך למקום, נמצאת שדרת אבנידה דה ליברדאדה, המפורסמת מתוקף הבוטיקים וחנויות היוקרה שבה. במרחק שלוש תחנות מטרו, ניתן למצוא את כיכר רוסיו ההיסטורית. 3 קילומטרים בלבד מהמלון ממוקמת טירת סאו ז'ורז'ה. הבארים הססגונים של באיירו אלטו נמצאים רק 1.3 קילומטרים מהמלון. אל שדה התעופה הבינלאומי ניתן להגיע בנסיעה של 7.8 קילומטרים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


H10 דוקה דה לול  – H10 Duque de Loule 

דוקה דה לול, מלון בדרגת 4 כוכבים במרכז ליסבון, מציע אינטרנט אלחוטי חינם בשטחו ומיזוג אוויר בכל אחד מהחדרים, נוסף על מכונת קפה, חדר רחצה פרטי הכולל מקלחת או אמבט, מייבש שיער ומוצרי טיפוח איכותיים ללא תוספת תשלום. בנוסף, כוללים החדרים מצעים וכספת.

במלון דלפק הפעיל 24 שעות ויממה, בר וטראסה, וכן טרקלין משותף, דלפק שירותי תיירות ושירות רכישת כרטיסים.

המלון, אשר מקבל המלצות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים, ממוקם 500 מטרים משדרת ליברטי, 1.3 קילומטרים מאמורייראס ו-1.6 קילומטרים מאזור רוסיו (Rossio). שדה התעופה של ליסבון, פורטלה (Portela) נמצא 6 קילומטרים מהמקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


וינצ'י ליברדאדה  – Vincci Liberdade 

וינצ'י ליברדאדה, מלון בדירוג 4 כוכבים במרכז העיר ליסבון, ממוקם בסמוך לרחוב היוקרתי של העיר, שדרת דה ליברדאדה ושוכן בבניין היסטורי ששופץ זה מכבר, הכולל בר, מסעדה וחנייה פרטית לאורחים. החדרים המודרניים והאלגנטיים מגיעים עם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בעלת מסך שטוח וערוצי לוויין. כל יחידה היא ממוזגת וכוללת חדר רחצה פרטי וברובן גם פינת ישיבה קטנה. הוינצ'י הוא אחד מעשרה מלונות בליסבון המקבלים ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים.

מדי בוקר מוגשת במסעדת המלון ארוחת בוקר משובחת. המעוניינים ליהנות מארוחת צהריים או ערב יוכלו לבחור מהתפריט המגוון המציע מנות פורטוגזיות וכן מאכלים בינלאומיים.

דלפק הקבלה פעיל משך כל שעות היממה וזמין לסייע לאורחים בכל שאלה ועניין. צוות הדלפק ישמח לסייע לאורחים בהצעות על נקודות עניין ומסעדות סמוכות מומלצות. בתום יום סיור מרתק בבירת פורטוגל, יוכלו האורחים להירגע במתחם הטרקלין, עם קוקטייל או משקה צונן מבר המלון.

המלון ממוקם צעדים מעטים מאבינדה דה ליברדאדה, השדרה האופנתית המפורסמת שבה מספר גדול של בוטיקים וחנויות יוקרתיים. בסמוך למקום נמצאת תחנת המטרו אבנידה, המקשת לרוב אזוריה התיירותיים של ליסבון. שכונת רוסיו (Rosio) ממוקמת 9 דקות של נסיעה במטרו, ואילו באיירו אלטו וצ'יאדו ממוקמות 12 דקות נסיעת מטרו משם. נמל התעופה הבינלאומי של ליסבון (Portela) נמצא במרחק 8 קילומטרים ממלון וינצ'י, ונגיש באמצעות המטרו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 


מלון בסה ליברדאדה – BessaHotel Liberdade 

בסה ליברדאדה, מלון בדרגת 4 כוכבים, שוכן בשדרה היוקרתית המרכזית של ליסבון, אבנידה דה ליברדאדה, דקות הליכה מעטות מכיכר רסטאוראדורס (Restauradores) ובו מכון כושר, סאונה, בריכה מקורה וחמאם טורקי. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין לאורחים בשטחי המלון.

כל חדר מעוצב בסגנון וינטאג' וכולל מיזוג אוויר מפנק. נוסף, בכל חדר ישנה מערכת קול משולבת בלוטות', טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים ושולחן עבודה נוח. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסות המשקיפות לנוף המרהיב של העיר.

במלון דלפק קבלה הפעיל משך כל שעות היממה, כמו גם מסעדה עם תפריט איכותי, מרכז עסקים ומרכז עיסויים טיפוליים. האורחים יוכלו גם להשתמש במתקנים אחרים בתשלום, כגון מתקני כביסה ואחסון מטען. זהו מלון בליסבון הנחשב למומלץ במיוחד ומקבל ציונים מעולים ברשימות מלונות מומלצים בליסבון למשפחות עם ילדים.

המלון ממוקם 500 מטרים מרוסיו (Rossio) ו-700 מטרים מאזור המסחר של צ'יאדו. תחנת המטרו הקרובה, רסטואוראדורס, נמצאת 300 מטרים בלבד מהמקום, ואילו נמל התעופה הבינלאומי של ליסבון ממוקם כ-6 קילומטרים משם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים 

ליסבון - רשימת מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל