ניס מלונות מומלצים למשפחות

ניס, צרפת – 5 מלונות מומלצים למשפחות

ניס היא אחת היעדים המבוקשים ביותר לחופשה בצרפת ובאופן טבעי לא חסרים מלונות בניס – אך כאשר מגיעים אל ניס עם ילדים כדאי לבחור אחד מבין בתי המלון בניס המופיעים ברשימה זו אשר נחשבים מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים ומציעים יותר למשפחות – החל מחדרים משפחתיים מרווחים ועד לאווירה משפחתית רגועה

בחרנו מבין מלונות בניס (צרפת) בתי מלון שמקבלים ציונים גבוהים במיוחד בדירוגי מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומבוססים רק על המלצות של משפחות ששהו בפועל באחד המלונות בניס עם ילדים. עשינו מאמץ לכלול בכתבה מלונות בניס ברמות מחיר שונות (החל מריזורטים מפנקים בדירוג 5 כוכבים ועד מלונות זולים ומומלצים בניס בדירוג 3 כוכבים) ובמגוון מיקומים בתוך ניס.

טיול בצרפת – עוד כתבות באותו נושא:

טיסה לניס – השוואת מחירים וביקורת על חברות תעופה המפעילות טיסות לניס

השכרת רכב בניס בצרפת – השוואת מחירים ומידע

Sim ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים

אתר הנופש גולדסטאר Goldstar Resort & Suites 

גולדסטאר, ריזורט בניס בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 250 מטרים מחוף הים, מציע סוויטות מרווחות בליבה של ניס וכולל בריכה מחוממת עם טרסת גג וגישת חינם לאינטרנט מהיר אלחוטי בכל שטחו.

הסוויטות המתאימות לחופשה משפחתית בניס ממוזגות, אטומות לרעש ומעוצבות בסגנון מודרני. הן כוללות טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומסך שטוח, כמו גם מטבחון עם מדיח כלים ומיקרוגל. ברוב הסוויטות חדר שינה ואזור מגורים נפרד עם ספה נפתחת. הריזורט המפנק כולל את כל מה שצריך לחופשה מושלמת עבור משפחות המגיעות אל ניס עם ילדים ומקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים.

בריכה השחייה המחוממת מציעה מיטות שיזוף על הגג, בשעות 19:00-09:00 מדי יום. בעבור תשלום נוסף תקבלו חלוקי רחצה. ניתן לתאם שעות שימוש בחמאם ובסאונה, ללא תוספת תשלום. בנוסף, תוכלו להתפנק ממשקה מרענן על טראסת הגג, תוך שאתם נהנים מנוף פנוראמי של ניס.

תחנת הרכבת העירונית המרכזית של ניס, ממנה תוכלו להגיע ליעדים שונים ברחבי צרפת, ממוקמת 10 דקות הליכה מהמקום. שירות הסעות אל/משדה התעופה Nice Côte d’Azur Airport, המרוחק 5.6 קילומטרים מהמלון, עומד לרשות האורחים בתשלום. חניה מאובטחת פרטית זמינה בעבור תוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים  


מלון הייאט ריג'נסי ניס Hyatt Regency Nice Palais de la Méditerranée

הייאט ריג'נסי ניס, בית מלון בניס בעיצוב ארט דקו בדירוג 5 כוכבים, ממוקם ב-Promenade des Anglais. במלון יש קזינו, סאונה, חמאם, בריכה חיצונית ובריכת שחייה מקורה. טראסת המלון משקיפה לנוף פנוראמי של Baie des Anges (מפרץ המלאכים), עם אחד הנופים היפים ביותר שתוכלו למצוא בין מלונות בניס.

החדרים והסוויטות ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי ללא עלות, מיני בר, פינת קפה ותה וטלוויזיה משוכללת. רוב יחידות האירוח כוללות טראסה מרוהטות המשקיפה לעיר או לים.

Le 3e, מסעדת המלון, מגישה מנות מקומיות וים תיכוניות. בבר הטרקלין של המלון יפנקו אתכם במשקאות וקוקטיילים. מרכז הכושר במלון עומד לרשותכם ומאפשר לכם לשמור על כושר גם הרחק מהבית. בית המלון זוכה להמלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים.

תחנת הרכבת העירונית ממוקמת 5 דקות הליכה מהמקום, ואילו נמל התעופה Nice-Cote d’Azur נמצא רק 6 קילומטרים משם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים  


מלון בסט ווסטרן אלבה Best Western Alba 

בסט ווסטרן אלבה, מלון זול בניס בדירוג 3 כוכבים הממוקם בליבה של ניס, מרוחק 15 דקות בלבד מחופי פרומנאד דז אנגלה (Promenade des Anglais), על שדרת החנויות הנעימה Jean Medecin (ז'אן מדסן), 3 דקות הליכה ממרכז השופינג ניס אטואל. יחידות האירוח מרווחות ומתאימות למשפחות עם ילדים וכוללות אינטרנט אלחוטי חינם. החדרים אטומים לרעש, ממוזגים וכוללים טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין, כמו גם אמצעים להכנת קפה ותה.

דלפק הקבלה פתוח כל שעות היממה ומציע מדי יום ארוחת בוקר בסגנון מזנון. יחסית אל מלונות בניס באותה רמת מחיר הוא מציע תמורה מעולה למשפחות ולכן מקבל המלצות מעולות בכל דירוג בתי מלון מומלצים בניס למשפחות עם ילדים.

מרכז הירידים Nice Acropolis ממוקם 1.2 קילומטרים מהמלון, ואילו תחנת הרכבת Nice-Ville מרוחקת 300 מטרים בלבד מהמקום וממנה ניתן להגיע לערים קרובות בצרפת, כדוגמת קאן (Cannes) ומונקו (Monaco). מהתחנה ניתן גם לעלות על השאטל לשדה התעופה. 2 דקות הליכה מהמלון ניתן לתפוס את החשמלית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים  


מלון איביס סטיילז ניס וויו פורט ibis Styles Nice Vieux Port 

איביס סטיילז ניס וויו פורט, בית מלון בניס בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 10 דקות מהחוף, באזור הנמל העתיק של ניס – 850 מטרים ממרכז הירידים Acropolis. במלון אינטרנט אלחוטי חינם.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה בלוויין, כריות מפנקות ושמיכות פוך, נוסף על חדר רחצה פרטי עם מקלחת. החדרים נגישים באמצעות מעלית, ואילו כספת זמינה בתוספת תשלום.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. משקאות חמים ומי שתייה זמינים ללא תשלום בחלל הלובי. המלון מגיש קפה ותה מתוצרת סחר הוגן. המלון מספק לאורחיו עיתונים בלא תשלום ואילו דלפק הקבלה פתוח משך 24 שעות ביממה.

המלון נגיש בקלות מאוטוסטראדת A8 וממוקם 8.7 קילומטרים משדה התעופה של ניס ו-2.5 קילומטרים בלבד מתחנת הרכבת Nice Ville. חנייה מאובטחת פרטית זמינה בתוספת תשלום. זהו מיקום מעולה בתוך ניס למעוניינים בטיול בצרפת ואחת הסיבות לציונים הטובים שבית המלון מקבל ברשימות מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים  


מלון NH ניס NH Nice 

NH ניס, מלון מומלץ בניס בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 10 דקות הליכה מניס העתיקה ומהנמל, בסמיכות לאקרופוליס של ניס. הוא כולל בריכת שחייה עונתית, טראסה וסאונה. במלון גישה חינם לאינטרנט אלחוטי.

חדרי המלון, הנגישים כולם באמצעות המעלית, מתאפיינים בעיצוב עכשווי וכוללים טלוויזיה משוכללת ומיני בר. החדרים ממוזגים וכוללים חדר רחצה פרטי. מלבד מרכז כושר לניפוח השרירים, כולל המלון גם סולריום וסאונה. אין פלא שהמלון מקבל שבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים בניס למשפחות עם ילדים.

מדי בוקר מוגשת ארוחה טעימה ואילו בעונת הקיץ מגישה מסעדת הגג L'Oliveraire מאכלים ים תיכוניים. בר המלון פתוח בחודשי הקיץ ומגיש קוקטיילים מפנקים על הטראסה, המשקיפה על גגות הבתים של ניס.

המלון מרוחק 5 דקות נסיעה מאוטוסטראדת A8 ומציע חניה פרטית. מונטה קרלו מרוחקת 20 דקות בלבד של נסיעת מכונית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים  

ניס - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 4.5 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל