ריקייאויק איסלנד בתי מלונות

רייקיאוויק, איסלנד – מלונות מומלצים למשפחות

אחד השלבים החשובים בתכנון טיול לאיסלנד עם ילדים הוא הזמנת בית מלון בו כל המשפחה, כולל הילדים, יחושו בנוח. לא חסרים מלונות ברייקיאוויק בירת איסלנד, אשר מהווה את נקודת הפתיחה של כל טיול באיסלנד, ורבים מהם מומלצים אבל יש הרבה בתי מלון ברייקיאוויק שמתמקדים באירוח של אנשי עסקים או זוגות. בכתבה זו תמצאו 10 מלונות מומלצים ברייקיאוויק אשר זכו לביקורות מצויינות ממשפחות שהגיעו אל רייקיאוויק עם ילדים

בכתבה זו תמצאו 10 בתי מלון מומלצים ברייקיאוויק, במיגוון של רמות מחיר, דירוגי כוכבים ומיקומים בתוך העיר, שכולם קיבלו ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט

טיול באיסלנד – עוד כתבות באותו נושא:

טיסות לאיסלנד – טיפים לאיתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

השכרת רכב באיסלנד – טיפים לחיסכון כספי

איסלנד עם ילדים – טיולי משפחות באי הצפוני

רייקיאוויק עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה בבירת איסלנד

10 מלונות מומלצים ברייקיאוויק בירת איסלנד למשפחות עם ילדים

אייסלנדאייר הוטל רייקיאוויק מרינה Icelandair Hotel Reykjavik Marina

אייסלנדאייר הוטל רייקיאוויק מרינה, מלון מומלץ ברייקיאוויק בדרגת 4 כוכבים, ממוקם ברובע נמל 101 של רייקיאוויק, וכולל חדרים ובהם טלוויזיה משוכללת ונוף למרינה או לעיר ואינטרנט אלחוטי מהיר לאורחים. כל חדר במלון כולל חדר רחצה פרטי ובו מקלחת. בכל דירת חדר יש ספה. חלק מהחדרים כוללים מרפסת.

האורחים יכולים ליהנות מחדר הכושר Slipp Gym או להירגע על-יד האח שבלובי. בקולנוע Slipp ניתן לצפות בסרטים מקומיים.

מסעדת Slippbarinn מציעה מגוון מנות קלות בכל זמן, ומבחר משקאות. ניתן לצאת לסיורי תצפית על לווייתנים בסמוך למלון. מוזיאון האמנות של ריקיאוויק נמצא פחות מ-5 דקות הליכה מהמקום. המלון מקבל ציונים מצויינים ברשימות מלונות מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


פוסהוטל רוארה Fosshótel Rauðará 

פוסטהוטל רוארה, מלון ברייקיאוויק ברמת 3 כוכבים, ממוקם במרכזה של קייקיאוויק, 150 מטרים מאזור הקניות לאוגאגור ובו חנייה בלא עלות, דלפק קבלה הפועל כל שעות היממה וגישה לאינטרנט אלחוטי מהחדרים.

בכל חדר במלון חדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבט ובכולם טלוויזיה בכבלים ופינה להכנת שתייה חמה.

מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר קונטיננטלית, בעוד טרקלין הקוקטיילים ובר המלון הם מקומות מעולים למשקה מרגיע לעת ערב.

כנסיית הלגרימור (Hallgrimur) ממוקמת פחות מקילומטר מהמקום, בעוד שפארק קלאמבראטון (Klambratun) נמצא כ-5 דקות הליכה ממנו, מיקום מעולה לחופשה ברייקיאוויק עם ילדים יחסית אל מלונות ברייקיאוויק.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סנד-הוטל – Sandhotel 

סנד-הוטל, מלון מומלץ ברייקיאוויק בדרגת 4 כוכבים מציע אירוח על רחוב השופינג לאוגאווגור (Laugavegur) שבריקיאוויק. מלון בוטיק זה כולל נוף לגן, טרסה ומסעדה. הוא זוכה לביקורות מצוינות בדירוגי מלונות מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים.

כל חדר מצויד בטלוויזיה משוכללת ומקרר. בחלק מהחדרים פינת ישיבה לנוחיות האורחים. מלבד קומקום חשמלי, תמצאו בחדר גם חדר רחצה פרטי ובו  מוצרי טיפוח ללא עלות, מייבש שיער וחלוקי רחצה.

דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה והאינטרנט הוא אלחוטי וזמין חינם בשטחי המלון.

כנסיית הולרימסקירקיה (Hallgrímskirkja) ממוקמת 300 מטרים מבית האירוח. אולם הקונצרטים ומרכז הכנסים, הארפה (Harpa) נמצא 900 מטרים ממנו. 550 מטרים מהמלון תמצאו את כיכר ל'קיארטורג (Lækjartorg).

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


פוסהוטל ברון – Fosshotel Baron 

פוסהוטל ברון, מלון זול ומומלץ ברייקיאוויק בדרגת 3 כוכבים, ממוקם באזור מרכזי של העיר, מה שאינו מפר את האווירה הנינוחה והשקט שבמקום. הליכה של מספר דקות תביא אתכם אל הרחוב הראשי של ריקיאוויק, אל לאוגבגור (Laugavegur) ואל טיילת החוף. במלון דירות וחדרים הכוללים חדרי רחצה פרטיים ומזנון ארוחת בוקר עשיר.

כל יחידה במלון כוללת טלוויזיה עם ערוצי לוויין ופינת תה וקפה. בדירות עם 2 חדרי השינה – המתאימות במיוחד למשפחות המגיעות אל רייקיאוויק עם ילדים – יש מטבחון קטן. אין פלא שבית המלון זוכה לשבחים בכל רשימת מלונות מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים.

חדרים מסוימים במלון מעוצבים בסגנון אלגנטי המזכיר את זה של שלהי המאה ה-19; חדרים אחרים מעוצבים בסגנון יותר מודרני, אך משקיפים מהם נופים מרהיבים של צפון האוקיינוס האטלנטי.

ארוחת הבוקר מוגשת במזנון עשיר, הכולל לחם טרי, מכונה להכנת אפיפיות ומבחר מאכלים אחרים. בבר ניתן לקבל חטיפים ומשקאות למיניהם.

צוות המלון ישמח לסייע לכם בארגון סיורים אל אטרקציות באיסלנד, כגון – הגייזר, גולופס והלגונה הכחולה. בלובי תוכלו להשתמש במחשב עם אינטרנט אלחוטי, ללא עלות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון הדירות רייקיאוויק רזידנס Reykjavik Residence Apartment Hotel

רייקיאוויק רזידנס, מלון דירות ברייקיאוויק בדרגת 4 כוכבים, מציע שילוב של שירותי מלון מתקדמים עם דירות אירוח מודרניות למשפחות המגיעות לאיסלנד עם ילדים, בהן מתקני מטבח מודרניים, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיות עם מסך שטוח ותחנת עגינה לאייפוד.

יחידות האירוח במלון הן מתאימות למשפחות ואטומות לרעש והוא נמצא במבנה הממוקם צעדים ספורים מרחובה הראשי של ריקיאוויק – לאוגרווגור (Laugarvegur). כל יחידת נופש כוללת מכשיר מיקרוגל ומכונת קפה/תה. ניתן להשתמש במתקני הכביסה המשותפים. זהו מלון מומלץ למשפחות המקבל ציונים מעולים ברשימות מלונות מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים.

חנויות, חיי לילה תוססים ומסעדות – נגישים ללא קושי מהמקום, בעוד שצוות דלפק הקבלה הפעיל כל שעות היממה ישמח להמליץ לכם על אטרקציות באיסלנד.

נמל התעופה הבינלאומי Keflavik נמצא 50 דקות נסיעה מהמלון וניתן להגיע ממנו ואליו בתיאום מראש עם המלון, בעבור תשלום נוסף. חניה ציבורית זמינה ללא תשלום עבור האורחים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות חדר עם נוף – Room With A View Apartment Hotel

מדובר בדירות נופש מסוגננות ברובע 101 המבוקש של ריקיאוויק, ובהן טלוויזיה עם מסך שטוח, נגני DVD ומטבח מודרני. מרפסת הגג כוללת ג'קוזי ומשקיפה פנוראמית של העיר ואל מפרץ פקסאפלוי Faxaflói.

כל יחידות האירוח מעוצבות עם צבעים בהירים ובסגנון מודרני. בכל יחידה מטבח ובו מיקרוגל ותנור חשמלי. זהו מלון דירות מעולה עבור חופשה ברייקיאוויק למשפחה עם ילדים, ניתן להתרגע בו במרפסות משותפות וסאונה (בתיאום). בקומת הקרקע תוכלו לבקר ב"מל אוג מנינג", חנות הספרים הפופולארית.

המיקום הוא מעולה יחסית אל מלונות ברייקיאוויק – ברחוב הקניות הראשי של העיר: לאווגאבגור (Laugavegur). בסמוך ישנה תחנת אוטובוס בה עוצרים וממנה יוצאים אוטובוסים מ/אל שדה התעופה, כמו גם אוטובוסים של טיולים מאורגנים באיסלנד. 450 מטרים מהמלון ישנו סופרמרקט הפתוח כל שעות היממה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אלדה רייקיאוויק Alda Hotel Reykjavík 

אלדה רייקיאוויק, מלון מומלץ ברייקיאוויק בדרגת 4 כוכבים, ממוקם 12 דקות מהחוף – על רחוב הקניות לאוגבגור (Laugavegur) ובו חדרים מודרניים הכוללים גישה חינם לאינטרנט אלחוטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. אל כנסיית האלגרימסקירקייה (Hallgrimskirkja) ניתן להגיע ב-5 דקות הליכה מהמקום.

חדרי האירוח כוללים חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבטיה, מוצרי טיפול חינם ומייבש שיער. בחלק מהחדרים מרפסת פרטית המשקיפה לעיר או לים.

אוהבי הבריאות והכושר ישמחו לנצל את הגישה החופשית למכון הכושר ולסאונת המלון. בנוסף, ניתן לשכור אופניים בעזרת דלפק הקבלה, או להתפנק על משקה איכותי על הבר. כמובן, בית המלון זוכה לשבחים ברשימות מלונות מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים.

מוזיאון האומנות של רייקיאוויק ממוקם 10 דקות הליכה מהמקום, ואילו אגם טיורנין (Tjörnin) נמצא קילומטר אחד בלבד ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דירות בלק פארל Black Pearl Apartment Hotel

בלק פארל, מלון דירות מומלץ בריקיאוויק בדרגת 5 כוכבים כולל דירות יוקרה במרכז רייקיאוייק – 350 מטרים מהנמל הישן (Old Reykjavik Harbour). בכל חדר גישה לאינטרנט אלחוטי חינם, ריהוט מודרני ומרפסת עם נוף.

בסוויטות המרווחות והבהירות יש חלונות גדולים, רצפות שיש מחוממות ווילונות האפלה. בכל אזור ישיבה ניתן למצוא טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומסך שטוח. בפינת הקפה שבחדר תמצאו קפה נספרסו ותה ללא תוספת תשלום. ניתן ליהנות מארוחת בוקר, בתוספת תשלום, ולקבלה בדירה. גם ילדים יוכלו ליהנות מארוחת בוקר בתעריף מוזל. מדובר על מלון מעולה למשפחות אשר מקבל ביקורות מפרגנות בכל רשימת מלונות מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים.

במרחק קצר מהמקום יש ברים ומסעדות וכן את בית הקולנוע Volcano והמוזיאון לאומנות של רייקיאוויק. בכלל, יחסית אל מלונות ברייקיאוויק יש לבלק פרל מיקום מעולה ליד אטרקציות ברייקיאוויק – אולם הקונצרטים הארפה הול ממוקם 7 דקות הליכה מהמלון, ואילו בריכת השחייה של רייקיאוויק וכנסיית הלגרימסקירקיה (Hallgrímskirkja) נמצאים 1.5 קילומטרים ממנו. חנייה חינם זמינה לאורחים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירות לונה – Luna Apartments 

דירות לונה, מלון דירות זול ומומלץ ברייקיאוויק בדרגת 3 כוכבים, ממוקם 200 מטרים מרחוב הקניות העיקרי של בירת איסלנד, לאוגבגור (Laugavegur) ומציע אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח עם מתקנים מודרניים וטלוויזיה משוכללת בכל יחידה.

כל דירה כוללת מטבח מאובזר, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם ערוצי כבלים. בחלק מהדירות נגני DVD ו-CD. גם כביסה וניקוי יבש הם שירותים המוצעים במקום, נוסף על מגהצים על-פי בקשה, כך שאם אתם מעוניינים לתכנן חופשה באיסלנד בדירת נופש עם אפשרות בישול המתאימה למשפחה, זוהי בחירה מומלצת אשר זוכה לדירוגים מעולים ברשימות בתי מלון מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים.

מאפייה וסופרמרקט נמצאים 5 דקות הליכה מהמלון. צוות דלפק הקבלה ימליץ לכם על מסעדות וברים מקומיים בהם שווה לבקר. הגלריה האיסלנדית הלאומית ממוקמת 300 מטרים מהמקום. מסוף האוטובוסים BSI ממוקם 10 דקות הליכה מהמלון, המאפשר עזיבה והגעה מ/אל שדה התעופה הבינלאומי קפלאוויק.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סנטרהוטל פלאזה CenterHotel Plaza 

סנטרהוטל פלאזה, מלון ברייקיאוויק בדרגת 3 כוכבים, שוכן במקום מעולה ומרכזי בהשוואה אל מלונות ברייקיאוויק – באזור העתיק של רייקיאוויק, על כיכר אינגולפסטורג  (Ingólfstorg), ובו בר בהיר ונעים ומזנון ארוחת בוקר. בדקות ספורות של הליכה מהמלון תגיעו לגלריה הלאומית של איסלנד ולאטרקציות נוספות.

כל חדר אירוח מעוצב בסגנון מודרני, מרוצף עץ וכולל טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומיני בר. בחלק מהחדרים פינת ישיבה. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין בחדרים.

ארוחת הבוקר המוגשת מדי יום כוללת מגוון מעניין של אפשרויות אכילה קרות וחמות. בתום סיור ארוך בעיר, מוזמנים האורחים להתרגע בבר פלאזה על משקה מרענן.

מיקומו המרכזי של מקום האירוח מאפשר גישה קלה אל אזור הקניות התרבות והאוכל. צוות המלון ישמח להעניק לכם מידע רלבנטי ושירותים אחרים. בסמוך למלון ישנה תחנת אוטובוס בה עוצר השאטל מנמל התעופה Flybus ואליו. המלו זוכה להמלצות חמות בכל דירוג מלונות מומלצים ברייקיאוויק למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אפשרות נוספת – אם אתם שוקלים להזמין מלון באיסלנד מחוץ לרייקיאוויק קיראו את הכתבה – מלונות מומלצים באיסלנד

ריקייאויק - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל