איסלנד כרטיסי טיסה

טיסות לאיסלנד – השוואת מחירים ומידע

טיסות לאיסלנד – המדריך המלא: מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לאיסלנד, השוואה בין חברות תעופה שונות המציעות כרטיסי טיסה לאיסלנד, מידע על שדה התעופה קאפלוויק באיסלנד ודרכי הגעה ממנו לעיר הבירה רייקיאוויק ועוד מידע חשוב למטייל לפני חופשה באיסלנד

טיול באיסלנד, בעלת הנופים המרהיבים והייחודיים לה, הוא חוויה בלתי נשכחת. נמל התעופה הבינלאומי קפלאוויק הוא העיקרי באיסלנד ובד"כ טיסות לאיסלנד מגיעות אליו (כאשר הן בינלאומיות). הוא נמצא במרחק של כ50 ק"מ מבירת איסלנד, רייקיאוויק. להזמנת טיסה לאיסלנד במועד הנוח לכם ובמחיר המשתלם ביותר השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל שבדף זה

טיסות לאיסלנד – מידע למטייל על הנחיתה בשדה התעופה

הדרך הנוחה ביותר להגיע מנמל התעופה של איסלנד ישירות למלון שלכם (ברייקיאוויק או ערים אחרות באיסלנד) היא הזמנה מראש באינטרנט של העברה משדה התעופה למלון באמצעות שירות קיויטקסי האמין והמומלץ – השתמשו בלינק להזמנת הסעה מנמל התעופה למלון

יש כמובן עוד אפשרויות תחבורה משדה התעופה קפלאוויק לרחבי איסלנד – קו האיירפורט אקספרס מקשר בין נמל התעופה של איסלנד לערים הגדולות אוקריירי ורייקיאוויק. לוח הזמנים שלו נקבע בהתאם לטיסות הנוחתות בנמל התעופה ובהתאם לעונה. מומלץ לרכוש כרטיסים לקו זה באתר מראש, אך תוכלו גם לרכוש את הכרטיסים בנמל התעופה. גם אוטובוס ה-Flybus מקשר בין נמל התעופה לעיר הבירה של איסלנד בהתאם ללוח הטיסות בנסיעה של כ45 דקות. אוטובוס זה מגיע לכל המלונות המרכזיים באזור רייקיאוויק.

עוד באותו נושא: מלונות מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים

בנוסף, ישנן מספר חברות מוניות שפועלות במתחם (מחוץ לאיזור הנחיתות).

כמובן שתוכלו גם להשכיר רכב כבר בנמל התעופה. במתחם פועלות ארבע סוכנויות מוכרות להשכרת רכב. עדיף להזמין מראש באמצעות הקישור:

עוד באותו נושא: השכרת רכב באיסלנד – השוואת מחירים, הזמנת רכב וטיפים לחיסכון כספי

קפלאוויק הוא נמל תעופה קטן אך מודרני, שמציע, בין היתר, אינטרנט אלחוטי לאורחים ללא הגבלה ומגוון די מצומצם של חנויות ומסעדות. אם אתם טסים אל איסלנד עם ילדים שימו לב שהנוסעים הצעירים יקבלו חוברת צביעה ויוכלו לשחק בשולחן הלגו הממוקם במתחם.

ברחבי הטרמינל יש 14 כספומטים כמו גם בנק ועמדה להמרת מט"ח (באולם הנחיתות).

עוד באותו נושא: איסלנד עם ילדים – טיולי משפחות באי הצפוני

טיסות ישירות לאיסלנד

טיסות זולות לאיסלנד בוואו אייר

חברת וואו אייר, חברת לואו-קוסט איסלנדית, מציעה טיסות זולות לאיסלנד מת"א עם לוח זמנים עונתי שכולל שלוש טיסות ישירות בשבוע.

הטיסות מת"א לאיסלנד יוצאות בימי ראשון, שלישי וחמישי והטיסות בחזרה לת"א ממריאות בימי שני, רביעי ושבת. בשני הכיוונים הטיסות ממריאות בשעות הבוקר. וואו מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לאיסלנד –

WOW basic: לא כולל כבודת מטען. למטוס ניתן לעלות עם פריט אישי בלבד.

WOW plus: כולל שליחת מזוודה לתא המטען, עלייה למטוס עם תיק יד (ופריט אישי) ושמירת מושב רגיל מראש.

WOW comfy: מלבד מזוודה ותיק יד, הכרטיס כולל גם תנאי הזמנה גמישים יותר (הגנה מפני ביטולים בתנאים מסוימים) ואת האפשרות לשמירת מושב XXL מרווח.

WOW biz: למרות שוואו אייר לא מציעה טיסות לאיסלנד במחלקת עסקים, תוכלו לרכוש כרטיס עסקי שכולל (בנוסף להטבות של כרטיס הקומפי) ארוחה במהלך הטיסה, מסלול בורדינג מהיר יותר ועוד.

מחירי כרטיסי טיסה לאיסלנד בוואו אייר מתחילים מכ166.99$ לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

במטוסי וואו אייר קיימים מספר סוגי מושבים. מושבי סטנדרט, סטנדרט+ (בקדמת המטוס), מושבי Extra Legroom עם מרווח רגליים משופר ומושבי BigSeat מרווחים במיוחד.

רוב הכרטיסים על טיסות זולות לאיסלנד כמובן לא כוללים הגשת ארוחה, אך תוכלו לרכוש ארוחה בתשלום במהלך הטיסה. בטיסות הממריאות מת"א תוכלו לבחור בין כריך גאודה, סלט יווני וכריך ים תיכוני בעלות של 9.99$.

ברוב הטיסות (מלבד אלו הממריאות מת"א וממספר יעדים נוספים) תוכלו לרכוש מוצרים מתוך תפריט שכולל מגוון חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות.

כמו כן, תוכלו לרכוש מוצרים מתוך קטלוג הדיוטי פרי "WOW ME". שימו לב שניתן לשלם בטיסה עם כרטיס אשראי בלבד (ויזה או מאסטרקארד).

כרטיס טיסה לילד יאפשר לכם להביא לטיסה עגלה או מושב בטיחות לתינוק. אם תרצו להביא את שניהם, תצטרכו לשלם עמלה על אחד מהם. ניתן לעלות על טיסה לאיסלנד עם מושב בטיחות לתינוק רק אם יש מושב פנוי עבורו ואם הוא מתאים למטוסים. תינוקות עד גיל שנתיים טסים במחיר מיוחד. ילדים מעל גיל שנתיים טסים במחיר סטנדרטי.

טיסות זולות לאיסלנד עם עצירת ביניים

בריטיש איירווייז

חברת התעופה הלאומית של בריטניה היא בין החברות היחידות שמתפעלות טיסות סדירות במהלך השנה לנמל התעופה הבינלאומי של איסלנד. עם שתי טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה – טיסה ללונדון מת"א וטיסה מלונדון הית'רו לקאפלוויק, בריטיש איירוויז מציעה טיסות לאיסלנד בתדירות גבוהה במיוחד מת"א עם עצירה בלונדון.

מחירי טיסות לאיסלנד בבריטיש מתחילים מכ321$ לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר), ולא תמיד מצליחים להתחרות באלו של חברות הלואו-קוסט. עם זאת, התדירות גבוהה, הטיסות סדירות והשירות מלא.

בריטיש איירווייז נחשבת לאחת מחברות התעופה הבטוחות בעולם, על פי אתר AirlineRatings. החברה מציעה שלוש מחלקות: תיירים, פרימיום אקונומי ומחלקת עסקים.

כרטיס למחלקת תיירים כולל שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ושמירת מושב סטנדרטי מראש (למעט כרטיסי Economy Basic שלא כולל את ההטבות האלו).

מרווח הרגליים במושבים של מחלקה זו נע בין כ76.2 ל78.74 ס"מ. מחלקת הפרימיום אקונומי מעט אקסקלוסיבית ומרווחת יותר ממחלקת התיירים הרגילה. כרטיס למחלקה זו כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (23 ק"ג כל אחת).

כרטיס למחלקת העסקים יאפשר לכם לשלוח 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת) לתא המטען. כמו כן, תוכלו ליהנות מגישה לטרקלינים העסקיים של החברה וממושב-מיטה נוח במיוחד (בטיסות בקו ת"א-לונדון בלבד).

אם אתם טסים עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו כרטיס ללא מושב נפרד או כרטיס שכולל מושב נפרד בתעריף שונה. אם תבחרו לרכוש עבורו מושב נפרד, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

 

טיסות לאיסלנד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל