טיסות פנים באיטליה כרטיסים

טיסות פנים באיטליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות פנים באיטליה – המדריך המלא למטייל: מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים של טיסות פנימיות באיטליה וגם כל המידע הדרוש על קווי התעופה השונים הפועלים בתוך איטליה (כולל טיסות מסיציליה לאיטליה או סרדיניה), המלצות וטיפים וגם אפשרות מומלצת במיוחד להזמנה אונליין מראש של מונית משדה התעופה ישר למלון באיטליה, במחירים זולים ורמת אמינות גבוהה מהממוצע

הזמנת דילים לאיטליה           |           הזמנת טיולים מאורגנים באיטליה

איטליה מציעה מגוון יעדים נפלאים לטיול הבא שלכם. טיסות פנים באיטליה יכולות לחסוך לכם זמן יקר ולהפוך חופשה ברומא או מילאנו לטיול מקיף ברחבי איטליה הנהדרת. בזכות התחרות הגדולה בין חברות התעופה המפעילות טיסות פנים באיטליה המחירים כיום אטרקטיביים במיוחד.  אם אתם מחפשים היכן למצוא את הטיסות הכי זולות, אנו ממליצים לכם לבדוק תחילה את המנוע להשוואת מחירי טיסות שתמצאו כאן למטה בדף זה, שיסייע לכם למצוא את היעדים הכי זולים לטוס אליהם בטיסות פנימיות באיטליה. בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי תוכלו למצוא את טיסות הפנים הכי זולות באיטליה, גם אם עוד לא החלטתם על יעד ספציפי לחופשה באיטליה (תוכלו פשוט להזין את העיר ממנה אתם רוצים לצאת לטיסה פנימית באיטליה בשדה המוצא ואת איטליה כולה – Italy – בתור היעד ויופיעו בפניכם מגוון יעדים. אם בשדה "מוצא" מופיעה רומא ואתם מעוניינים להזמין טיסת פנים מערים אחרות באיטליה, פשוט שנו את רומא לעיר ממנה אתם מעוניינים לטוס

חופשה באיטליה – עוד באותו נושא:

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

הזמנת כרטיסים לכדורגל באיטליה – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

השכרת רכב באיטליה – השוואת מחירים והמלצות לנהג

eSIM וסים לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

 

הזמנת כרטיסים לליגה האיטלקית
כרטיסים לליגת הכדורגל האיטלקית

טיסות פנימיות באיטליה – מידע למטייל

מספר חברות תעופה מציעות טיסות פנים באיטליה, ביניהן חברות לואו-קוסט שמפעילות טיסות פנים זולות באיטליה כמו ריאנאייר ואיזיג'ט, לצד חברות תעופה גדולות כמו אליטליה. חברות הלואו-קוסט בדרך כלל מציעות כרטיס זול שלא כולל כבודת מטען. גם אליטליה, שהטיסות הפנימיות שלה באיטליה בדרך כלל כוללות שירות מלא, מציעה סוג תעריף זול לטיסות פנים שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען (Light). כך שכדאי תמיד לבדוק מהם תנאי הכבודה של הכרטיס שרכשתם (בהזמנה ממנוע החיפוש של קיווי שלמעלה, תוכלו לצפות בתנאי הכבודה ובעלות מזוודה כבר בשלב הראשון של ההזמנה, לאחר בחירה בטיסה הרצויה).

בכתבה זו נציג בפניכם מגוון נמלי תעופה שמשרתים טיסות פנים באיטליה, ונערוך השוואות מחירים כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים שאפשר למצוא למגוון טיסות בתוך איטליה, נכון לכתיבת הכתבה.

את השוואות המחירים ערכנו בעזרת מנוע החיפוש של קיווי. שימו לב שהמחירים הכי זולים בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען, והמחירים והתנאים עלולים להשתנות כמובן. את השוואת המחירים של טיסות פנים באיטליה לא ערכנו עבור תאריכים מסוימים (אם התאריכים שלכם לחופשה גמישים, תוכלו להזין Anytime בתיבת התאריך ולקבל את המחירים הכי זולים לטיסות פנימיות באיטליה במגוון תאריכים ממנוע החיפוש של קיווי).

הזמנת הסעה משדה התעופה באיטליה

לא משנה היכן אתם נוחתים באיטליה, הזמנת הסעה פרטית משדה התעופה למלון יכולה להפוך את תחילת החופשה שלכם לקלילה יותר, ולסייע לכם להימנע מחיפושים מתישים אחר תחנת מוניות, סחיבת מזוודות כבדות ברכבת ועוד. כדי להימנע ממחירים גבוהים והפתעות לא רצויות, כדאי מאוד להזמין הסעה מראש אונליין.

בין מגוון חברות ההסעות והמוניות בחו"ל, קיוויטקסי היא חברה וותיקה ואמינה שפועלת אונליין ומציעה שירות מעולה שמאפשר לכם לחפש הסעה, לקבל מחיר קבוע, לבצע את ההזמנה אונליין ולקבל את כל הפרטים כבר בעת ההזמנה. מלבד זאת, תוכלו לקבל תמיכה אונליין מצוות האתר עם כל בעיה שעלולה לצוץ.

השירות של קיוויטקסי מתאים לכל סוג נסיעה, ובמיוחד אם יש לכם צורך ברכב מיוחד כמו למשל מיניבוס לקבוצה גדולה או רכב פרימיום לנסיעה עסקית. מלבד הסעות משדה התעופה באיטליה, תוכלו גם להיעזר בשירות של קיוויטקסי כדי להזמין הסעה מראש למגוון יעדים במהלך החופשה: מהמלון למסעדה, למוזיאון וכול'. הנהג של קיוויטקסי יפגוש אתכם ביעד הרצוי ותוכלו להנות מנסיעה פרטית נוחה במחיר ידוע מראש.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

טיסות בתוך איטליה – המדריך למטייל

טיסות פנים מרומא לרחבי איטליה

את רומא משרתים שני נמלי תעופה: נמל התעופה המרכזי לאונרדו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו (FCO) שמשרת בדרך כלל את חברות התעופה הגדולות, ונמל התעופה צ'אמפינו (CIA), שלרוב משרת חברות לואו-קוסט שמפעילות טיסות פנים באיטליה במחירים זולים. טיסות לרומא מישראל נוחתות בדרך כלל בנמל התעופה פיומיצ'ינו. אלו כמה מקווי התעופה הפופולריים ביותר של טיסות פנים באיטליה שממריאים מנמלי התעופה ברומא:

טיסות מרומא לסיציליה (קטניה) ממריאות לפחות שבע פעמים ביום, רק מפיומיצ'ינו. זמן הטיסה מרומא לקטניה הוא כשעה ועשרים דקות. המחירים לטיסות מרומא לסיציליה (קטניה) מתחילים מכ43$ לכרטיס הלוך-חזור.

זמן טיסה ישירה מרומא לפלרמו (בירת סיציליה, בה פועל נמל תעופה קטן יחסית לשדה התעופה הבינ"ל הראשי של סיציליה הנמצא בעיר קטניה) הוא כשעה וחמש דקות, עם לפחות 5 טיסות ביום שממריאות מפיומיצ'ינו. המחיר הכי זול לטיסה לפלרמו מרומא הוא 50$ (לכרטיס הלוך-חזור, עם ריאנאייר).

טיסות מרומא למילאנו – שדה התעופה הראשי של צפון איטליה – ממריאות רק מפיומיצ'ינו, ונוחתות בשני שדות תעופה במילאנו: לינאטה, המשרת בד"כ טיסות פנים באיטליה, ונמל התעופה הבינ"ל מילאנו מלפנסה. זמן טיסה מרומא למילאנו הוא כשעה ועשר דקות, ולפחות 12 טיסות ממריאות בקו זה מדי יום. המחיר הכי זול לטיסה מרומא למילאנו, לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא 103$ לטיסת אייר איטלי (הלוך חזור).

טיסות ישירות מרומא לקליארי (בירת סרדיניה), ממריאות לפחות 7 פעמים ביום. הטיסות ממריאות משני נמלי התעופה של רומא. זמן טיסה מרומא לסרדיניה הוא כשעה וחמש דקות. לפי השוואת המחירים שערכנו, מחירי טיסות מרומא לסרדיניה מתחילים מכ40$ (הלוך-חזור).

זמן הטיסה מרומא לבארי, עיר נמל בדרום מזרח איטליה, הוא כשעה וחמש דקות. 3 טיסות פנימיות באיטליה ביום ממריאות בקו זה, מנמל התעופה של רומא פיומיצ'ינו. המחיר הכי זול לטיסה מרומא לבארי, לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא 32$ (לכרטיס הלוך-חזור) לטיסת ריאנאייר.

חופשה ברומא – עוד באותו נושא:

השכרת רכב ברומא – השוואת מחירים ועצות

בתי מלון מומלצים למשפחות ברומא בירת איטליה

רומא עם ילדים – המלצות לטיול משפחות לרומא

טיסות פנים ממילאנו

את מילאנו משרתים שלושה נמלי תעופה: נמל התעופה מילאנו מלפנסה (MXP) הוא הגדול מבין השלושה ובו נוחתות טיסות למילאנו מישראל. הנוספים הם נמל התעופה ברגמו (BGY) במרחק של כ45 ק"מ מהעיר, ונמל התעופה לינאטה (LIN) שמשרת מגוון מצומצם יותר של טיסות, בעיקר טיסות פנימיות מרחבי אירופה. ישנם מגוון יעדים פופולריים לטיסות פנים באיטליה ממילאנו, וביניהם:

טיסות ממילאנו לסיציליה – טיסה ישירה ממילאנו לקטניה (סיציליה), עם לוח זמנים של לפחות 4 טיסות ביום. טיסות לסיציליה ממילאנו ממריאות מכל שדות התעופה של מילאנו. זמן הטיסה ממילאנו לסיציליה (קטניה) הוא כשעה וחמישים דקות. מחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ44$ לכרטיס הלוך-חזור. טיסות ממילאנו לפלרמו בירת סיציליה ממריאות לפחות 5 פעמים ביום. זמן הטיסה ממילאנו לפלרמו הוא כשעה ו40 דקות. לפי השוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול לטיסה בקו זה הוא 44$ לכרטיס הלוך-חזור (טיסת ריאנאייר).

טיסות ממילאנו לנאפולי – טיסות ישירה ממילאנו לנאפולי בירת דרום איטליה ממריאות מדי יום, מכל שדות התעופה של מילאנו. זמן טיסה ממילאנו לנאפולי הוא כשעה וחצי. המחיר הכי זול לטיסה ממילאנו לנאפולי, לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא 40$ לטיסת ריאנאייר (הלוך-חזור).

זמן טיסה ישירה ממילאנו לסרדיניה (אל אולביה, עיר נופש בסרדיניה) הוא כשעה ורבע, וטיסות פנימיות באיטליה בקו זה ממריאות לפחות פעמיים ביום. הטיסות ממריאות משדה התעופה מלפנסה ומשדה התעופה לינאטה. המחיר הכי זול לטיסה ממילאנו לסרדיניה (לאולביה), לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא 57$ לטיסת איזיג'ט (הלוך-חזור).

טיסות ישירות ממילאנו ללמזיה טרמה בקלבריה בדרום איטליה, אחד היעדים המרתקים והפחות מוכרים למטייל הישראלי, ממריאות מדי יום, מכל שדות התעופה של מילאנו. זמן טיסה ממילאנו ללמזיה טרמה הוא כשעה וארבעים וחמש דקות. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה בקו זה הוא 44$ לכרטיס טיסה הלוך-חזור (טיסת ריאנאייר).

חופשה במילאנו – עוד באותו נושא:

מילאנו עם ילדים – אטרקציות מומלצות לחופשה משפחתית

חופשה משפחתית במילאנו – 10 מלונות עם שירותי בייביסיטר

השכרת רכב במילאנו – השוואת מחירים וטיפים

טיסות פנימיות באיטליה מונציה

את ונציה משרתים שני נמלי תעופה: מרקו פולו (VCE) הוא נמל התעופה המרכזי של ונציה, אליו בדרך כלל מגיעות טיסות ישירות לונציה מישראל, והשני הוא נמל התעופה טרביזו (TSF) שמשרת טיסות לואו-קוסט בעיקר. בין קווי התעופה הפנימיים הפופולריים ביותר באיטליה שטסים מונציה, תוכלו למצוא את הטיסות הבאות:

טיסות מונציה לרומא – טיסה ישירה מונציה לרומא ממריאה לפחות שלוש פעמים ביום. את קו זה מפעילה חברת אליטליה. הטיסות ממריאות מנמל התעופה מרקו פולו ונוחתות בנמל התעופה פיומיצ'ינו. זמן הטיסה מונציה לרומא הוא כשעה וחמש דקות. לפי השוואת המחירים שערכנו, מחירי הטיסות מונציה לרומא מתחילים מכ129$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מונציה לנאפולי – טיסות ישירות מונציה לנאפולי ממריאות בד"כ מנמל התעופה מרקו פולו, אך ריאנאייר מציעה שתי טיסות בשבוע בקו זה שממריאות מטרביזו. זמן הטיסה מונציה לנאפולי הוא כשעה ועשר דקות, ולוח הטיסות כולל לפחות 16 טיסות פנים באיטליה בשבוע בקו זה, עם טיסות מדי יום מלבד יום שלישי. המחיר הכי זול לטיסה מונציה לנאפולי, לפי השוואת מחירים שערכנו באתר קיווי, הוא 32$ לכרטיס הלוך חזור (טיסת ריאנאייר).

טיסות מונציה לסיציליה – טיסות ישירות מונציה לקטניה בסיציליה  ממריאות לפחות פעם ביום, מנמל התעופה מרקו פולו. זמן הטיסה מונציה לקטניה הוא כשעה ו45 דקות. מחירי הטיסות מונציה לקטניה מתחילים מכ44$ לכרטיס הלוך-חזור, לפי השוואת המחירים של קיווי.

טיסות ישירות מונציה לבארי, עיר נמל בדרום מזרח איטליה, ממריאות בכל יום למעט ימי שלישי, משדה התעופה מרקו פולו. זמן הטיסה מונציה לבארי הוא כשעה וחצי. מחירי הטיסות מונציה לבארי מתחילים מכ40$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בונציה – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בונציה – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בונציה למשפחות עם ילדים

ונציה עם ילדים – אטרקציות מומלצות

טיסות פנים באיטליה מנאפולי

לנמל התעופה של נאפולי מגיעות טיסות ישירות לנאפולי מהארץ פעמיים בשבוע, וממנו תוכלו להמשיך בטיסות פנימיות באיטליה למגוון יעדים כמו למשל רומא, אולביה, קליארי ועוד. נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי (NAP) ממוקם במרחק נוח של כ6 ק"מ מהעיר. אלו כמה מטיסות הפנים הפופולריות שממריאות מנאפולי ליעדים ברחבי איטליה:

טיסות מנאפולי למילאנו – טיסה ישירה מנאפולי למילאנו ממריאה לפחות 5 פעמים ביום, עם מספר חברות תעופה שמתחרות על הקו: ריאנאייר, איזיג'ט, אייר איטלי, ואליטליה. זמן הטיסה מנאפולי למילאנו הוא כשעה וחצי.

טיסות מנאפולי לונציה – טיסה ישירה מנאפולי לונציה ממריאה מדי יום מלבד ימי שלישי (כ16 טיסות פנים באיטליה בשבוע). זמן הטיסה מנאפולי לונציה הוא כשעה ורבע.

טיסות מנאפולי לטורינו – טיסות ישירות מנאפולי לטורינו, עיר בצפון איטליה, ממריאות בכל יום מלבד ימי שלישי. המחיר הכי זול לטיסה מנאפולי לטורינו, לפי השוואת המחירים של אתר קיווי, הוא 49$ לכרטיס הלוך חזור.

טיסות מנאפולי לסרדיניה – זמן הטיסה מנאפולי לקליארי (סרדיניה) הוא כשעה ורבע, עם כ6 טיסות בשבוע (מדי יום מלבד ימי שלישי). המחיר הכי זול לטיסה מנאפולי לקליארי הוא 65$ (לכרטיס הלוך חזור).

טיסות מנאפולי לגנואה – גם טיסות ישירות מנאפולי לגנואה ממריאות בכל יום מלבד ימי שלישי, עם כשש טיסות בשבוע. זמן הטיסה מנאפולי לגנואה הוא כשעה וחצי. הטיסות מנאפולי בקו זה ממריאות בדרך כלל בשעות הערב. מחירי הטיסות מנאפולי לגנואה מתחילים מכ48$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בנאפולי – עוד באותו נושא:

נאפולי עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

נאפולי איטליה – בתי מלון מומלצים למשפחות

השכרת רכב בנאפולי איטליה – מידע וטיפים

טיסות בתוך איטליה מגנואה

נמל התעופה של גנואה על שם כריסטופר קולומבו (GOA), ממוקם במרחק של כ7.4 ק"מ מהעיר ומשרת מגוון די מצומצם של טיסות עונתיות וסדירות למספר יעדים באירופה ויעדי פנים באיטליה. חברות רבות מציעות טיסות ישירות מישראל לגנואה, ממנה ניתן להגיע בטיסות פנימיות באיטליה למבחר יעדים. בין מגוון טיסות הפנים באיטליה שממריאות מגנואה, תוכלו למצוא מספר קווי תעופה פופולריים כמו:

טיסות מגנואה לנאפולי – טיסות ישירות מגנואה לנאפולי שממריאות מדי יום למעט יום שלישי, אותן מפעילה חברת וולוטי. זמן הטיסה מגנואה לנאפולי הוא כשעה ועשרים דקות.

טיסות מגנואה לסיציליה – קו טיסות פנים באיטליה נוסף שמפעילה חברת וולוטי בלבד הוא קו טיסות ישירות מגנואה לקטניה, עם לוח זמנים שכולל תשע טיסות בשבוע. זמן הטיסה מגנואה לקטניה הוא כשעה וחמישים דקות. המחיר הכי זול לטיסה מגנואה לקטניה, לפי השוואת המחירים שערכנו באתר קיווי, הוא 46$ (לכרטיס הלוך-חזור).

טיסות מגנואה לסרדיניה – טיסות ישירות מגנואה לקליארי ממריאות בימי חמישי ושבת. זמן הטיסה מגנואה לקליארי הוא כשעה ועשרים דקות. המחיר הכי זול לטיסה בקו זה הוא 46$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מגנואה לרומא – אליטליה מציעה טיסות ישירות מגנואה לרומא, עם לוח זמנים שכולל לפחות 3 טיסות ביום. זמן הטיסה מגנואה לרומא הוא כשעה וחמש דקות. המחיר הכי זול לטיסה מגנואה לרומא הוא 130$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בגנואה – עוד באותו נושא:

גנואה עם ילדים – אטרקציות מומלצות בעיר הנמל של איטליה

השכרת רכב בגנואה – השוואת מחירים והמלצות למטייל

גנואה איטליה – 10 מלונות מומלצים למשפחות

טיסות פנים מאיטליה לסיציליה

בסיציליה פועלים מספר נמלי תעופה, ארבעה מהם בינלאומיים. נמל התעופה של קטניה, העיר השנייה בגודלה בסיציליה, הוא המרכזי מביניהם. מישראל אפשר להגיע בטיסות ישירות לסיציליה עם סאן דור. מנמל התעופה של קטניה ממריאות טיסות פנימיות באיטליה למגוון יעדים:

טיסות מסיציליה לרומא – טיסות ישירות מקטניה לרומא ממריאות לפחות שבע פעמים ביום, ונוחתות בפיומיצ'ינו בדרך כלל.  זמן הטיסה מסיציליה לרומא הוא כשעה וחצי.

טיסות מסיציליה למילאנו – טיסות ישירות מקטניה למילאנו ממריאות לפחות ארבע פעמים ביום. זמן הטיסה מסיציליה למילאנו הוא כשעתיים. ניתן למצוא טיסות מסיציליה לשלושת נמלי התעופה של מילאנו.

טיסות מסיציליה לונציה – לפחות טיסה אחת ביום ממריאה מקטניה לונציה. זמן הטיסה מסיציליה לונציה הוא כשעה וחמישים דקות.

טיסות מסיציליה לנאפולי – וולוטי ואיזיג'ט מציעות טיסות ישירות מקטניה לנאפולי. זמן הטיסה מסיציליה לנאפולי הוא כשעה וחמש דקות, ובקו זה ממריאות מספר טיסות בכל יום. המחיר הכי זול לטיסה מקטניה לנאפולי הוא 54$ (לכרטיס הלוך-חזור).

טיסות מסיציליה לסרדיניה – ריאנאייר מציעה טיסות ישירות מסיציליה לסרדיניה (מנמל התעופה קטניה לנמל התעופה קליארי), עם לוח זמנים שכולל בדרך כלל שלוש טיסות בשבוע, בימי שני רביעי ושישי. זמן הטיסה מסיציליה לסרדיניה הוא כשעה וחצי.

חופשה בסיציליה – עוד באותו נושא:

סיציליה עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות ומידע למטייל

מלונות מומלצים בסיציליה עם ילדים

השכרת רכב בסיציליה – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה

טיסות פנים באיטליה לטוסקנה

את טוסקנה משרתים שני נמלי תעופה מרכזיים: נמל התעופה של פירנצה (FLR) ונמל התעופה של פיזה (PSA). מהארץ ניתן להגיע בטיסות ישירות לפירנצה.

עוד באותו נושא:

השכרת רכב בטוסקנה – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות פנימיות באיטליה מפירנצה

ניתן להגיע בטיסה ישירה מישראל לפירנצה בירת טוסקנה. בין מגוון היעדים לטיסות פנים באיטליה מפירנצה, תוכלו למצוא את הטיסות הבאות:

טיסות מפירנצה לרומא ממריאות לפחות פעמיים ביום. את הטיסות האלו מציעה חברת אליטליה. זמן הטיסה מפירנצה לרומא הוא כחמישים דקות. המחיר הכי זול לטיסה מפירנצה לרומא הוא כ131$ (לכרטיס הלוך-חזור).

טיסה מפירנצה לסיציליה – טיסות ישירות מפירנצה לפלרמו ממריאות בימי ראשון, חמישי ושישי. זמן הטיסה מפירנצה לפלרמו הוא כשעה ועשרים דקות. נכון לכתיבת הכתבה, וולינג מפעילה את הטיסות הישירות בקו זה של טיסות פנימיות באיטליה. המחיר הכי זול לטיסה מפירנצה לפלרמו, לפי השוואת המחירים שערכנו, הוא 182$ (לכרטיס הלוך-חזור).

טיסות ישירות מפירנצה לקטניה ממריאות מדי יום, למעט ימי שלישי. גם את קו הטיסות הזה מפעילה חברת וולינג. זמן הטיסה מפירנצה לסיציליה הוא כשעה וחצי. מחירי הטיסות מפירנצה לקטניה מתחילים מכ179$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בפירנצה – עוד באותו נושא:

פירנצה עם ילדים – אטרקציות מומלצות בבירת טוסקנה

השכרת רכב בפירנצה – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בפירנצה למשפחות עם ילדים

טיסות מורונה

שדה התעופה של ורונה שבצפון איטליה, ממוקם במרחק של כ10 ק"מ מהעיר. טיסות ישירות לורונה ממריאות באופן עונתי בתאריכים נבחרים, אך ניתן למצוא גם טיסות קונקשן זולות לורונה עם עצירת ביניים ביעדים כמו רומא, נאפולי ואתונה. טיסות פנים מורונה ממריאות למגוון יעדים באיטליה:

וולוטי ואליטליה מציעות טיסות מורונה לקטניה מדי יום. זמן הטיסה מורונה לקטניה הוא כשעה וארבעים וחמש דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ51$ לכרטיס הלוך-חזור.

ריאנאייר מציעה טיסות מורונה לפלרמו מדי יום, עם זמן טיסה של כשעה וחצי. וולוטי מפעילה שתי טיסות בשבוע מורונה לפלרמו. מחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ44$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מורונה לנאפולי ממריאות בדרך כלל חמישה ימים בשבוע (כל יום למעט רביעי ושבת). זמן הטיסה מורונה לנאפולי הוא כשעה ועשרים דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ53$ (הלוך-חזור).

אליטליה ונאוס מציעות טיסות ישירות מורונה לרומא. לפחות ארבע טיסות ביום ממריאות בקו זה. זמן הטיסה מורונה לרומא הוא כשעה, ומחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ133$ (הלוך-חזור).

טיסות מבולוניה

שדה התעופה של בולוניה (BLQ) ממוקם במרחק של כ6 ק"מ ממרכז העיר ומשרת מגוון טיסות פנים באיטליה. מישראל ניתן להגיע אליו בטיסות עונתיות בתאריכים נבחרים או בטיסות קונקשן במהלך כל השנה. בין מגוון היעדים אליהם ניתן להגיע מבולוניה בטיסות פנים, תוכלו למצוא מספר קווי תעופה פופולריים כמו:

טיסות ישירות מבולוניה לקטניה ממריאות מדי יום עם חברות כמו ריאנאייר ואליטליה. זמן הטיסה מבולוניה לקטניה הוא כשעה וחצי, ומחירי הטיסות מתחילים מכ128$ (הלוך חזור).

ריאנאייר מציעה טיסות ישירות מבולוניה לפלרמו עם לוח זמנים שכולל לפחות שתי טיסות ביום. זמן הטיסה מבולוניה לפלרמו הוא כשעה וחצי, ומחירי הטיסות מתחילים מכ43$ לכרטיס הלוך-חזור.

אליטליה מציעה טיסות מבולוניה לרומא עם לוח זמנים שכולל לפחות 4 טיסות ביום. זמן הטיסה מבולוניה לרומא הוא כשעה. הטיסות לרומא מבולוניה נוחתות בנמל התעופה לאונרדו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו, ומחירי הטיסות מתחילים מכ134$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מבולוניה לברינדיסי של ריאנאייר ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מבולוניה לברינדיסי הוא כשעה וחצי, ומחירי הטיסות מתחילים מכ40$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות פנים באיטליה מפיזה

נמל התעופה הבינלאומי של פיזה הוא שדה התעופה הראשי בטוסקנה. הוא משרת מגוון טיסות בינלאומיות וטיסות פנים באיטליה, עונתיות וסדירות.

טיסות מפיזה לרומא – טיסות ישירות מפיזה לרומא, אותן מפעילה חברת אליטליה, ממריאות לפחות פעם ביום. זמן הטיסה מפיזה לרומא הוא 55 דקות. המחיר הכי זול שעלה בהשוואת המחירים לכרטיס טיסה מפיזה לרומא הוא 129$ (הלוך-חזור).

טיסות מפיזה לסיצילה – טיסות ישירות מפיזה לפלרמו, אותן מפעילה חברת ריאנאייר, ממריאות מדי יום, למעט יום שלישי. זמן הטיסה מפיזה לפלרמו הוא כשעה וחצי. הטיסה הכי זולה מפיזה לפלרמו שמצאנו בהשוואת המחירים של טיסות פנים באיטליה היא טיסת ריאנאייר, בעלות של 44$ לכרטיס הלוך-חזור. זמן הטיסה מפיזה לקטניה הוא כשעה וחצי, עם טיסות בכל יום מלבד ימי שלישי. מחירי הטיסות לקו זה מתחילים מכ44$ לכרטיס הלוך-חזור. הטיסה הכי זולה שמצאנו היא של חברת ריאנאייר באמצע ינואר.

ריאנאייר מציעה גם טיסות ישירות מפיזה ללמזיה טרמה, עם לוח זמנים שכולל כחמש טיסות בשבוע (אין טיסות בקו זה בימי שלישי ורביעי). זמן הטיסה מפיזה ללמזיה טרמה הוא כשעה וחצי. המחירים לטיסות בקו זה מתחילים מכ40$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בפיזה – עוד באותו נושא:

10 מלונות מומלצים בפיזה למשפחות עם ילדים

פיזה עם ילדים – המלצות לטיול משפחות בטוסקנה

טיסות מסרדיניה לאיטליה

שלושה נמלי תעופה מרכזיים משרתים את האי האיטלקי סרדיניה: שדה התעופה אלגרו-פרטיליה (AHO) משרת מגוון מצומצם יחסית של טיסות עונתיות, בעיקר מאירופה, לצד מספר קווי טיסות פנים באיטליה. שדה התעופה אולביה קוסטה סמרלדה (OLB) נמצא באולביה, עיר נופש בצפון מזרח סרדיניה, ומשרת בעיקר טיסות עונתיות. שדה התעופה קליארי אלמס (CAG) משרת את קליארי, בירת סרדיניה. בין מגוון טיסות הפנים באיטליה הממריאות מסרדיניה, תוכלו למצוא:

טיסות מסרדיניה לרומא – טיסות ישירות מסרדיניה לרומא שממריאות מדי יום, משלושת נמלי התעופה בסרדיניה. רוב הטיסות נוחתות בנמל התעופה פיומיצ'ינו ברומא, אך חלק מהטיסות לרומא מקליארי נוחתות גם בשדה התעופה צ'מפיאנו.  המחיר הכי זול לטיסות מסרדיניה לרומא, לפי השוואת המחירים שערכנו באתר קיווי, הוא 164$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מסרדיניה למילאנו – טיסות ישירות מסרדיניה למילאנו ממריאות מדי יום מכל נמלי התעופה של סרדיניה. זמן הטיסה מסרדיניה למילאנו הוא כשעה ורבע, אך הוא עלול להשתנות מעט לפי שדה התעופה ממנו הטיסה ממריאה. המחיר הכי זול לטיסה מסרדיניה למילאנו הוא 67$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מסרדיניה לנאפולי – טיסות ישירות מסרדיניה לנאפולי ממריאות מנמל התעופה אולביה בימי ראשון וחמישי, ומנמל התעופה קליארי בכל יום (מלבד יום שלישי). זמן הטיסה מסרדיניה לנאפולי הוא כשעה ורבע. המחיר הכי זול לטיסה מסרדיניה לנאפולי הוא 65$ (הלוך-חזור).

טיסות מסרדיניה לסיציליה – טיסות ישירות מסרדיניה לקטניה ממריאות מנמל התעופה קליארי. נכון לכתיבת הכתבה, ריאנאייר היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות בקו זה, עם שלוש טיסות בשבוע בימי שני, רביעי ושישי. זמן הטיסה מסרדיניה לסיציליה (קטניה) הוא כשעה ועשרים דקות. מחירי הטיסות מסרדיניה לקטניה (הלוך-חזור) מתחילים מכ40$.

חופשה בסרדיניה – עוד באותו נושא:

רשימת מלונות מומלצים בסרדיניה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסרדיניה – השוואת מחירים, טיפים והמלצות

טיסות באיטליה מטורינו

טורינו היא עיר מרכזית בצפון מערב איטליה. נמל התעופה טורינו קזלה (TRN) שמשרת את העיר, ממוקם במרחק של כ16 ק"מ ממנה. נמל התעופה של טורינו משרת מגוון טיסות עונתיות וסדירות ליעדי פנים באיטליה ויעדים בינלאומיים, בעיקר באירופה.

טיסות מטורינו לסיציליה – טיסה ישירה מטורינו לפלרמו ממריאה מספר פעמים בכל יום, מלבד ימי שלישי. זמן הטיסה מטורינו לפלרמו הוא כשעה וארבעים דקות. לפי השוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול לטיסה מטורינו לסיציליה הוא 44$ (הלוך-חזור).

טיסות מטורינו לנאפולי – גם טיסות ישירות מטורינו לנאפולי ממריאות מדי יום מלבד ימי שלישי (כ28 טיסות בשבוע). זמן הטיסה מטורינו לנאפולי הוא כשעה וחצי. המחיר הכי זול לטיסה מטורינו לנאפולי הוא 60$ (הלוך-חזור).

טיסות מטורינו לסרדיניה – וולוטי מפעילה טיסות ישירות מטורינו לסרדיניה (אולביה) פעם בשבוע, בימי חמישי. זמן הטיסה מטורינו לסרדיניה הוא כשעה ועשרים דקות. מחירי הטיסות הפנימיות באיטליה מטורינו לסרדיניה (אולביה) מתחילים מכ101$ לכרטיס הלוך-חזור.

חופשה בטורינו – עוד באותו נושא:

טורינו, איטליה – 5 מלונות למשפחות עם שירותי בייביסיטר

טורינו עם ילדים – טיול משפחות בבירה ההיסטורית של איטליה

טיסות פנים באיטליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל