השכרת רכב באיטליה בנאפולי

השכרת רכב בנאפולי איטליה – מידע וטיפים

השכרת רכב בנאפולי – טיפים חשובים: מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, הסברים – כולל סרטון וידאו – על נהיגה בנאפולי וגם שירות מיוחד שיאפשר לכם להזמין מונית משדה התעופה בנאפולי למלון או בכלל, להזמין מונית בנאפולי בין יעדים שונים דרך האינטרנט

הזמנת דילים לנאפולי | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

אפשר לחסוך מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בנאפולי באמצעות מנוע השוואת המחירים לחברות השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם תוך שניות את המחירים הכי זולים עבור מגוון כלי רכב, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בנאפולי המספקת שירות לקוחות באנגלית ונחשבת לאמינה. התהליך פשוט: מלאו את הטופס – בשדה "ארץ" בחרו את איטליה ובשדה עיר את naples (נאפולי באנגלית). אחר כך בחרו את המקום המדוייק אליו תרצו להזמין השכרת רכב בנאפולי מתוך רשימת האפשרויות בשדה "תחנה" הכוללת את שדה התעופה של נאפולי, את תחנת הרכבת הראשית של נאפולי גריבלדי, את תחנת הרכבת מרג'לינה, העיר התחתית של נאפולי, ויעדים נוספים בנאפולי כמו פואוריגוטה, קפודיצ'ינו, פורט אראה ועוד. לסיום הכניסו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בנאפולי ולחצו "חפש".

השכרת רכב בנאפולי  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בנאפולי – המלצות לקריאה נוספת:

מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים

טיסות לנאפולי – השוואת מחירים, איתור טיסות זולות, ביקורת חברות תעופה

השכרת רכב באיטליה – מידע על חוקי התנועה באיטליה, נהיגה באיטליה ועוד

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בנאפולי – מידע כללי וטיפים

נאפולי מתחברת לבירת איטליה רומא באופן ישיר דרך כביש A1 והנסיעה בין נאפולי לרומא אורכת פחות משעתיים. בשל התנועה הרבה והמחסור בחנייה במרכז נאפולי, מומלץ להשאיר את רכבכם בחניון הנמצא בקרבת היציאה מן הכביש המהיר או במקום הלינה שלכם ולהשתמש בתחבורה הציבורית במרכז העיר.

הפקקים בנאפולי יכולים להיות מאוד כבדים. לשם השוואה, הם מאוד דומים לפקקים של ניו יורק. התנועה באזור תחנת הרכבת ממש מטורפת. לפני שאתם מנסים לחצות את הכביש, כדאי להסתכל על המקומיים ולראות איך הם מתמודדים עם התנועה הכבדה. הרעיון הכללי הוא למצוא מרווח בין הרכבים ולהתחיל לחצות בתקווה שהנהגים יעצרו. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בנאפולי אשר יסייע לכם להתכונן –

יש המון דרכים לטייל בנאפולי ובאזור הסובב. אמצעי התחבורה העיקריים פרט להשכרת רכב הם מוניות, הרכבת או הסבוויי (הרכבת התחתית) ואוטובוסים.

הנסיעה במוניות בנאפולי היא הדרך המהירה ביותר להסתובב, אבל זו גם האופציה היקרה ביותר. לפני שאתם נכנסים למונית, ודאו שזו מונית מורשית. תוכלו להבחין בסמל העיר המופיע על הדלת של מוניות שיש להן רישיון וכן במספר המונית. כמו כן, ודאו שיש מונה במונית לפני שאתם נכנסים. ע"פ החוק באיטליה, מוניות מורשות חייבות להציג מחירון המכיל את התעריפים המוסכמים מראש בכמה שפות: איטלקית, אנגלית, צרפתית, גרמנית וספרדית. בידקו שהנהג אכן מציג את המחירון שלו והסכימו על המחיר לפני שאתם יוצאים לנסיעה.

אפשרות נוספת ויותר מומלצת היא הזמנה מראש של מוניות, בעיקר אם אתם מוותרים על השכרת רכב בנאפולי ומעוניינים להזמין מראש מונית משדה התעופה למלון או מהמלון לשדה התעופה. ניתן לעשות זאת באמצעות שירות קיויטקסי שהוא מאוד אמין ומומלץ – השתמשו בקישור כדי להזמין מונית בנאפולי:

הזמנת מונית משדה התעופה בנאפולי

תהיו מופתעים כמה קל להסתובב בנאפולי ברגל. אטרקציות בנאפולי נמצאות כמעט בכל פינה, והמרחקים בין נקודה לנקודה אינם מאוד גדולים, בעיקר במרכז ההיסטורי של נאפולי, שם ההליכה מאתר לאתר היא עניין של מספר דקות.

השכרת רכב בנאפולי
דירוג הגולשים 3.5 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל