טיסות לאיטליה לנאפולי

טיסות לנאפולי – השוואת מחירים וטיפים

לפני שמזמינים טיסה לנאפולי מומלץ לקרוא את המאמר הזה – מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לנאפולי וגם ביקורת על חברות התעופה השונות שמפעילות טיסות לנאפולי (אפשרויות אוכל ובידור בטיסה, כמות מטען מותרת, מחירי כרטיסי טיסה ועוד), הסברים על שדה התעופה של נאפולי והזמנה מראש של מונית משדה התעופה למלון ומידע נוסף על חופשה בנאפולי או טיול באיטליה

הזמנת דילים לנאפולי | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

טיסות לנאפולי – העיר השלישית בגודלה באיטליה – הפכו לנגישות יותר ויותר עבור ישראלים בתקופה האחרונה, ומאפשרות למטיילים שטסים מישראל להגיע ישירות לבירת מחוז קמפניה, הנחשבת גם לבירת דרום איטליה, עם טיסות ישירות לנאפולי ללא צורך בעצירת ביניים. כדי לאתר טיסות זולות לנאפולי בתאריכים המתאימים לכם השתמשו במנוע החיפוש לאיתור טיסות לחו"ל, המופיע כאן:

טיול בנאפולי – עוד כתבות באותו נושא:

מלונות מומלצים בנאפולי למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בנאפולי איטליה – מידע וטיפים

נאפולי איטליה – בתי מלון מומלצים למשפחות

מועדון הכדורגל נאפולי – המדריך לרכישת כרטיסים למשחקים

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

טיפים לאיתור טיסות זולות לנאפולי באמצעות המנוע להשוואת מחירי טיסות – אם אתם מעוניינים בטיסה לנאפולי הלוך ושוב הקליקו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות הלוך בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר naples נאפולי. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לנאפולי ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מאיטליה לישראל.

טיסות לנאפולי – מידע כללי

נמל התעופה הבינלאומי של נאפולי נמצא במרחק של כ7 ק"מ מהעיר עצמה. מנמל התעופה לעיר ניתן להגיע באוטובוס במהלך היום (כעשרים דקות נסיעה), או במונית מתחנת המוניות שנמצאת מחוץ לאיזור הנחיתות. שימו לב שלמוניות אמורה להיות רשימת תעריפים קבועה. נסיעת מונית לתחנת הרכבת הראשית בנאפולי תעלה כ18 אירו. מומלץ להשתמש מראש בשירות המומלץ של חברת קיויטקסי להסעה משדה התעופה למלון ע"י נהג שיחכה לכם בשדה התעופה עם שלט שעליו שמכם וייקח אתכם ישירות למלון, במחיר שקוף ואמין הנקבע ומשולם מראש – ליחצו להזמנת מונית מנמל התעופה

נמל התעופה של נאפולי לא גדול במיוחד, אך הוא מכיל מגוון די רחב של מסעדות שכולל מקדונלדס,  סושי בר, פיצרייה כמובן ומספר בתי קפה. הנמל כולל גם מגוון חנויות אלקטרוניקה, אופנה, אלכוהול, מזכרות ועוד.

האורחים בשדה התעופה של נאפולי יכולים ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

אם תרצו להשכיר רכב, תוכלו להגיע לחנייה של סוכנויות השכרת הרכב באמצעות הסעה שיוצאת בכל חמש דקות מאזור הנחיתות, בין השעות 7:30 ל23:30.

טיסות זולות לנאפולי בחברת איזיג'ט

איזיג'ט, חברת הלואו-קוסט הבריטית המפורסמת, ממשיכה לספק לישראלים כרטיסי טיסה זולים למגוון יעדים שכוללים, החל מ2017, גם את נאפולי. איזיג'ט החלה למכור כרטיסי טיסה זולים לנאפולי מת"א באוקטובר 2017, במחירים שמתחילים מכ67 אירו לאדם.

איזיג'ט מתפעלת שתי טיסות בשבוע בקו תל אביב – נאפולי, בימי רביעי ושבת. טיסות לנאפולי מתל אביב ממריאות בצהריים בימי רביעי או בערב בימי שבת. בדרך חזור מנאפולי, הטיסות ממריאות בימי רביעי בבוקר ובימי שבת בצהריים.

אם תרצו ליהנות מהמחירים הזולים ביותר שאיזיג'ט מציעה על טיסה לנאפולי תצטרכו לבחור בכרטיסי הלואו-קוסט הסטנדרטיים, שאינם כוללים מזוודה או בחירת מושב מראש. במידה ויש לכם צורך להוסיף מזוודה להזמנה, כדאי לעשות זאת מראש. בנמל התעופה העלות תהיה מעט גבוהה יותר.

אם אתם מעדיפים לרכוש כרטיס טיסה לנאפולי שכולל קצת יותר הטבות, תוכלו לבחור בכרטיס הFLEXI. כרטיס הFLEXI מעט יקר יותר, אך לפעמים המחיר משתלם כיוון שהוא כולל מגוון הטבות שנחוצות לחלק מהנוסעים. כרטיס הFLEXI כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען, עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים, בורדינג מועדף, תנאי הזמנה גמישים יותר, בחירת מושב סטנדרטי מראש בחינם או הנחה על בחירת מושב מרווח וגם קופון להזמנה מהתפריט של איזיג'ט במהלך הטיסה.

למרות שכרטיסי טיסה לנאפולי באיזיג'ט לא כוללים ארוחה, תפריט הביסטרו הזמין לנוסעים במהלך הטיסה כולל מגוון רחב של ארוחות קלות, חטיפים ומשקאות במחירים די זולים.

אם אתם טסים עם המשפחה, מומלץ לשמור את המושבים שלכם מראש, או לפחות להגיע לצ'ק אין מוקדם ככל האפשר. אם לא שמרתם מושב מראש, איזיג'ט לא מבטיחה שתשבו ביחד במהלך הטיסה. לנוסעים שטסים לנאפולי עם תינוק יש אפשרות להזמין לו מושב נפרד דרך שירות הלקוחות (תצטרכו להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני), או לרכוש כרטיס ללא מושב נפרד בתוספת עמלה.

כיוון שרוב הטיסות של איזיג'ט הן די קצרות, המטוסים לא כוללים מערכת בידור.

טיסה לנאפולי בסאן דור

גם חברת הבת של אל על, סאן דור, מציעה טיסות זולות לנאפולי במהלך רוב השנה עם מטוסי אלעל בד"כ, מלבד כמה חודשים בחורף. סאן דור מתפעלת שלוש טיסות לנאפולי בשבוע, בימי שני רביעי ושישי. טיסות לנאפולי בסאן דור ממריאות בד"כ בשעות הבוקר.

מחירי כרטיסי טיסה לנאפולי בסאן דור מתחילים מכ312$ (לכרטיס הלוך חזור) לאדם, אך באוגוסט הם גבוהים יותר: לפחות 684$ לכרטיס הלוך חזור לאדם.

כרטיסי טיסות זולות לנאפולי בחברת סאן דור אמנם לא כוללים ארוחה, אך הם כוללים הגשת שתייה קלה וחמה במהלך הטיסה. כמו כן, נוסעי סאן דור יכולים לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג ולעלות לטיסה עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. כרטיס טיסה לתינוק כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 10 ק"ג לתא המטען.

אם תרצו ליהנות ממערכת הבידור שבמטוס, תאלצו לרכוש אוזניות בתשלום. במהלך טיסה לנאפולי תוכלו לרכוש מגוון מוצרים מתוך עגלת הדיוטי פרי, שכוללת בין היתר מזכרות, מוצרי קוסמטיקה, בשמים ועוד. אם תרצו לרכוש מושב מרווח יותר, תוכלו לעשות זאת בתוספת תשלום במהלך הצ'ק אין.

נוסעים הטסים אל נאפולי עם תינוק רשאים להגיע עד לפתח המטוס עם עגלת תינוק מתקפלת/סל קל/כיסא בטיחות, משם פריטים אלו ישלחו לתא המטען ללא עלות. בטיסות לנאפולי של סאן דור יש מספר מוגבל של עריסות לתינוקות עד גיל 9 חודשים על בסיס מקום פנוי. כדאי לבדוק את  הזמינות מראש אם יש לכם צורך בכך.

אם תרצו להעלות לטיסה מושב בטיחות לתינוק או אמצעי בטיחות כלשהוא שדורש מושב נפרד, יהיה עליכם לרכוש כרטיס טיסה לתינוק בתעריף של כרטיס לילד.

טיסות קונקשן לנאפולי

למרות שבד"כ תוכלו למצוא טיסות זולות לנאפולי ללא עצירת ביניים, בחודשי הקיץ לעתים המחירים עולים ומצריכים חיפוש אחר כרטיסי טיסה זולים יותר שאולי יאלצו אתכם להתפשר על טיסת קונקשן.

טיסה לנאפולי באליטליה

טיסת קונקשן לנאפולי עם אליטליה דרך רומא היא דרך פופולרית במיוחד להגיע לנאפולי. היתרון הגדול של אליטליה הוא המחירים הזולים שהיא מציעה, כמו גם התדירות הגבוהה של טיסות לרומא מת"א וטיסות מרומא לנאפולי.

בחודשי החורף המחירים מתחילים מכ247$ (הלוך חזור לאדם), ובחודשי הקיץ המחירים מתחילים מכ330$ (הלוך חזור לאדם).

לאחר טיסה של כשלוש שעות וחמישים דקות מתל אביב, תנחתו בנמל התעופה הבינלאומי של רומא (לאונרדו דה וינצ'י-פיוּמיצ'ינוֹ), נמל תעופה גדול ומודרני עם מגוון שירותים לנוסע. משם, לאחר עצירה קצרה בד"כ, תעלו על טיסה קצרה של כ50 דקות לנאפולי.

בעת ההזמנה, אליטליה מציעה לנוסעיה מספר סוגי כרטיסי טיסה לנאפולי בעלויות שונות.

הכרטיס הזול ביותר נקרא  Economy Light ודומה במאפייניו לכרטיס לואו-קוסט, כיוון שהוא אינו כולל שליחת מזוודה לתא המטען.

כרטיס הEconomy Classic הוא כרטיס סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ואת האפשרות לבצע שינויים בהזמנה בתשלום (עמלה על כל שינוי).

כרטיס הEconomy Flex הוא הכרטיס הגמיש ביותר. כרטיס זה אינו כולל עמלות עבור שינויים בהזמנה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

בטיסות מתל אביב לרומא מוגשת ארוחה, אך אין מערכת בידור. בטיסות פנימיות באיטליה כמו טיסות לנאפולי מרומא מוגשים משקאות בלבד.

גם אליטליה מאפשרת לטסים לאיטליה עם תינוק לבחור בין הזמנת כרטיס טיסה לתינוק ללא מושב נפרד בתעריף מיוחד, או לרכוש עבורו מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד (ולהביא לטיסה כיסא בטיחות תקני). נוסעים עם ילד עד גיל 11 רשאים להביא לטיסה עגלה.

גם במחלקת העסקים יש אפשרות לבחור מבין סוגי כרטיסים גמישים יותר או פחות, בעלויות שונות. כרטיס טיסה לנאפולי במחלקת העסקים כולל שליחת 2 מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג לתא המטען, מושבים נוחים יותר, ארוחה מושקעת עם מבחר יין מקומי וגישה לטרקלינים של אליטליה בשדה התעופה.

טיסות לנאפולי
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל