טיסות לשוודיה

טיסות לשטוקהולם – השוואת מחירים וטיפים

אל תזמינו טיסה לשטוקהולם בירת שבדיה לפני שתקראו את המדריך המלא הכולל טיפים לאיתור טיסות זולות לשטוקהולם, ביקורת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לשטוקהולם כולל הסברים על סוגי כרטיסים שונים, אפשרויות משתלמות לטיסות קונקשן לשטוקהולם וכל מה שצריך לדעת לפני טיסה לשטוקהולם

מבחר הטיסות הישירות לשטוקהולם בירת שוודיה, אינו גדול והתאריכים אינם גמישים. עם זאת, טיסות זולות לשטוקהולם שכוללות עצירת ביניים, ניתן למצוא בקלות ובמגוון תאריכים. כדי לאתר טיסה לשטוקהולם בתאריכים הנוחים לכם ובמחירים הזולים ביותר השתמשו במנוע החיפוש לאיתור טיסות לחו"ל, אשר מתעדכן ישירות מול המחשבים של חברות תעופה רבות המפעילות טיסות לשטוקהולם – גם טיסות לואו קוסט וגם טיסות בשירות מלא

מנוע השוואת מחירים אונליין ומבצעי טיסות 

טיפים לאיתור טיסות זולות לשטוקהולם (שירות מלא או לואו קוסט) באמצעות מנוע החיפוש לטיסות לחו"ל – אם אתם מעוניינים להזמין טיסה לשטוקהולם הלוך וחזור, ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של תיבת החיפוש (במקום הלחצן one way אשר נועד לחיפוש טיסות הלוך בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס אל שטוקהולם (לשדה התעופה בן גוריון – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv, לשדה התעופה עובדה באילת ביחרו eilat). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר stockholm שטוקהולם. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לשבדיה ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס משטוקהולם חזרה לישראל.

חופשה בשטוקהולם – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בשטוקהולם למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בשטוקהולם – טיפים והשוואת מחירים

קרונה שוודית (SEK) – קניית מט"ח בנתב"ג

סים ו-eSim לשבדיה

טיסות לשטוקהולם – מידע כללי

טיסות לשטוקהולם נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי שטוקהולם ארלנדה שהוא הגדול בשוודיה, והשלישי בגודלו במדינות סקנדינביה. הוא מורכב מארבעה טרמינלים ומציע מבחר גדול של חנויות דיוטי פרי, מותגי אופנה, מסעדות טובות, ברים, בתי קפה ועוד. משפחות עם ילדים יכולות ליהנות מאיזורי המשחקים שבמתחם.

ברחבי נמל התעופה תוכלו למצוא מספר כספומטים וסוכנויות השכרת רכב.

כדי להגיע לשטוקהולם, שנמצאת במרחק של כ37 ק"מ מנמל התעופה ארלנדה, תוכלו לקחת מונית, לעלות על אחד מקווי האוטובוסים שבמתחם, או לנסוע ברכבת האקספרס שמגיעה לעיר בכעשרים דקות ויוצאת בתדירות גבוהה של מספר פעמים בשעה. האפשרות הנוחה ביותר לאחר טיסה לשטוקהולם היא הזמנה מראש של מונית לשדה התעופה דרך שירות קיויטקסי המומלץ (בקישור) המאפשר להזמין מראש הסעה משדה התעופה למלון במחיר שקוף והגון כאשר נהג המונית יחכה לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט הנושא את שימכם.

טיסות ישירות לשטוקהולם

טיסה לשטוקהולם עם נורוויג'ן אייר שאטל

נכון לכתיבת כתבה זו, חברת הלואו-קוסט מנורווגיה "נורוויג'ן אייר שאטל" היא החברה היחידה שמציעה טיסות ישירות לשטוקהולם מתל אביב. המחירים מתחילים מכ112$ לכרטיסים הזולים ביותר עבור טיסות לשטוקהולם בחודשי החורף (הלוך חזור לאדם), אך בחודשי הקיץ מחירי כרטיסי טיסה לשטוקהולם עולים ותוכלו לצפות לשלם לפחות כ207$ לכרטיס הלוך חזור.

החברה מתפעלת שתי טיסות לשטוקהולם מנתב"ג בשבוע, בימי ראשון ושלישי. בימי ראשון, טיסות לשטוקהולם מתל אביב ממריאות בד"כ בשעות הצהריים, ובחזור טיסות משטוקהולם לנתב"ג ממריאות בשעות הבוקר. בימי שלישי, הטיסות לשטוקהולם מתל אביב ממריאות בד"כ בשעות הבוקר, ובחזור משטוקהולם בצהריים. אורך הטיסה כארבע שעות וחמישים וחמש דקות.

למרות שזוהי חברת לואו-קוסט, בעת ההזמנה תהיה לכם אפשרות להזמין כרטיסים יקרים יותר שכוללים יותר הטבות.

כרטיס הLowfair הוא כרטיס לואו קוסט סטנדרטי שכולל תיק יד בלבד.

כרטיס הLowfair+ כולל שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, שמירת מושב סטנדרטי מראש בחינם, ואת האפשרות לבצע שינויים בהזמנה בעד עמלה.

כרטיס הFlex כולל שליחת שתי מזוודות לתא המטען, שמירת מושב מראש ושינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים).

לתינוק ניתן לרכוש כרטיס טיסה לשטוקהולם בתעריף מיוחד ללא מושב נפרד, בדרך כלל בעלות של כ10% ממחיר הכרטיס של המבוגר המלווה + מס שדה התעופה. אם אתם מעוניינים ברכישת מושב נפרד לתינוק, עליכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות. נוסעים הטסים אל שטוקהולם עם תינוקות או ילדים רשאים להביא איתם עגלה שתשלח לתא המטען. במהלך הטיסה תוכלו לרכוש ארוחות קלות, חטיפים או משקאות מתוך התפריט, כמו גם מוצרים שונים מעגלת הדיוטי פרי.

טיסות זולות לשטוקהולם מאילת עם סקנדינביאן איירליינס

חברת התעופה הלאומית של המדינות הסקנדינביות מציעה טיסות זולות לשטוקהולם פעם בשבוע מנמל התעופה בעובדה (אילת). המחירים מתחילים מכ124$ לאדם (הלוך חזור). ההמראות מאילת לשבדיה הן בדרך כלל בשעות הערב, והטיסה משטוקהולם בחזור בשעות הבוקר המאוחרות.

סקנדינביאן איירליינס (או SAS) מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לשבדיה –

Go Light – כרטיס זול שלא כולל מזוודה. הכרטיס כולל תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג, קפה ותה במהלך הטיסה ואת האפשרות לבצע שינויים בהזמנה בעד עמלה.

Go – דומה לGo light, אך כולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 23 ק"ג.

Plus Saver/Plus – כרטיסי הפלוס כוללים ארוחה, מושבים מרווחים יותר, שליחת 2 מזוודות לתא המטען וגישה לטרקלין של החברה. כרטיס הplus saver הוא זול יותר ופחות גמיש- שינויים יהיו כרוכים בעמלה. כרטיס הplus לעומתו, מאפשר לבצע שינויים ללא עמלה לסוגי כרטיסים באותו התעריף (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים). נוסעי הPlus יכולים להזמין ארוחה מיוחדת מראש דרך מרכז השירות.

חברת SAS מציעה טרקלין בנמל התעופה בשטוקהולם. אם אתם לא נוסעי Plus, תוכלו להיכנס לטרקלין בתשלום. הטרקלין כולל בופה ומשקאות, אזור מיוחד לילדים וגם מחשבים עם מדפסות לשימוש האורחים.

יש אפשרות לשמור מושב מועדף מראש בטיסה לשטוקהולם בתוספת תשלום.

במהלך הטיסה תוכלו לרכוש מתנות מתוך מגוון המוצרים שבעגלת הדיוטי פרי.

טיסות קונקשן לשטוקהולם

טיסות לשטוקהולם בפגאסוס איירליינס

פגאסוס איירליינס, חברת הלואו קוסט הטורקית, מציעה טיסות יומיות מתל אביב לשטוקהולם עם עצירת ביניים בנמל התעופה הבינלאומי סביהה גקצ'ן שבאיסטנבול בירת טורקיה. אורך טיסה לאיסטנבול מתל אביב הוא שעתיים ורבע, ומאיסטנבול לשטוקהולם כשלוש שעות וארבעים דקות. כיוון שהטיסות הישירות לשטוקהולם מישראל הן עונתיות, חברת פגאסוס איירליינס היא אפשרות חלופית טובה להזמנת טיסה לשטוקהולם – הטיסות בקווים אלו הן בתדירות גבוהה מה שמאפשר זמני עצירה קצרים.

מחירי הכרטיסים של חברה זו הם זולים במיוחד, ומתחילים מכ220$ לכרטיס הלוך חזור לאדם בחודשי החורף. בחודשי הקיץ תוכלו לצפות לשלם לפחות כ320$ לכרטיס הלוך חזור.

פגאסוס איירליינס היא חברת לואו קוסט, אך היא מאפשרת לרכוש גם כרטיסים משודרגים שיעניקו לכם חווית טיסה עם שירות מלא:

Basic- הכרטיס הזול ביותר שאינו כולל מזוודה, ארוחה או שמירת מושב. כל אלו יהיו כרוכים בתשלום נוסף.

Essentials- כרטיס סטנדרטי יותר, שכולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 20 ק"ג. שמירת מושב או הזמנת ארוחה יהיו כרוכים בתשלום.

Advantage- כרטיס טיסה זה יאפשר לכם לשלוח מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ולשמור מושב סטנדרטי מראש (לא מושב מועדף). בנוסף, הכרטיס כולל סנדוויץ' במהלך טיסה לשטוקהולם

Business Flex – כרטיס זה כולל שמירת מושב מראש בחינם, שליחת מזוודה במשקל של עד 15 ק"ג לתא המטען ושינויים בהזמנה ללא עמלה (לאותו סוג כרטיס ותעריף בלבד, ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים).

אם תרצו ליהנות ממושבים מרווחים יותר על טיסה לשטוקהולם תוכלו לשמור מושב מועדף מראש בתוספת תשלום. פגאסוס איירליינס מציעה מגוון ארוחות טובות, מסושי ועד שניצל, אך יש להזמין אותן מראש (עד 24 שעות לפני הטיסה) ובתשלום.

טיסות לשבדיה בחברת אטלס גלובל

חברת תעופה טורקית נוספת שמאפשרת לישראלים לרכוש טיסות קונקשן לשטוקהולם במחירים זולים היא חברת אטלס גלובל שמציעה טיסות עם שירות מלא. הטיסות כוללות עצירת ביניים בנמל התעופה הבינלאומי אטאטורק שבאיסטנבול, ויוצאות בתדירות גבוהה – כחמש טיסות בשבוע בשני קטעי הטיסה.

המחירים מתחילים מכ 191$ לכרטיס הלוך חזור לאדם בחודשי החורף, אך הם עולים כמובן בחודשי הקיץ.

כרטיס טיסה לשטוקהולם במחלקת תיירים כולל שליחת מזוודה לתא המטען במשקל של עד 30 ק"ג, עלייה למטוס עם תיק יד במשקל של עד 8 ק"ג, שמירת מושב וארוחה במהלך הטיסה. ישנם שלושה סוגי כרטיסים למחלקת תיירים. השוני ביניהם הוא גובה העמלה אותה יהיה עליכם לשלם במקרה של שינוי בהזמנה. אם תרצו לקבל ארוחות מיוחדות במהלך הטיסה, אל תשכחו להזמין אותן מראש.

נוסעי מחלקת עסקים יוכלו לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 40 ק"ג ולעלות למטוס עם שני תיקי יד במשקל של עד 8 ק"ג. כמו כן, נוסעים אלו יוכלו ליהנות מגישה לטרקלין העסקי בנמל התעופה בשטוקהולם ובאיסטנבול (אטאטורק).

לתינוקות עד גיל שנתיים ניתן לרכוש כרטיס זול בתעריף מיוחד (כרטיס טיסה לתינוק) שכולל שליחת מזוודה של עד 10 ק"ג לתא המטען.

טיסות לשטוקהולם
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל