טיסות לסוצ'י

טיסות לסוצ'י ברוסיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

אם גם אתם מעוניינים לתכנן חופשה בסוצ'י אבל לא יודעים מאיפה כדאי לכם להתחיל לארגן את הטיסות לסוצ'י, באיזו חברת תעופה כדאי לכם לבחור, איך לבחור כרטיסי טיסה לסוצ'י במחירים זולים ומשתלמים, מהם אמצעי התחבורה הנוחים ביותר לשימוש ביציאה משדה התעופה ולמעשה זקוקים לכל הטיפים והעצות הטובות ביותר שתוכלו לקבל כדי שתתכננו חופשה בסוצ'י כהלכה – תוכלו למצוא אותם בשורות הבאות.  אז קדימה, תחגרו חגורות בטיחות ותתחילו לקרוא.

בשנים האחרונות ניתן לראות כי התפתחו כמה יעדים תיירותיים ברוסיה – ובראשם עיר הנופש סוצ'י – אשר הפכו אותה לאחת המדינות המבוקשות עבור תיירים מכל העולם ובפרט מישראל לאור הקרבה הגיאוגרפית המשמעותית אשר הופכת את הטיסות לסוצ'י לקלות, מהירות ונוחות עבור כולם. בחירה בטיסות לרוסיה לסוצ'י כיעד תיירותי הפכה לפתרון פופולרי עבור מטיילים ישראליים שלא מעוניינים להשקיע כספים רבים ומחפשים חופשה זולה ולהימנע ממחירים יקרים של טיסות לסוצ'י וכל רצונם הוא לתכנן טיול איכותי, מפנק ומהנה ביעד מקסים ובמחירים משתלמים. כדי לאתר טיסות לסוצ'י במחיר הזול ביותר השתמשו במנוע להשוואת מחירי טיסות שלמטה בדף זה

עוד באותו נושא:

סוצ'י רוסיה – מלונות מומלצים עם ילדים

השכרת רכב בסוצ'י – השוואת מחירים ומידע למטייל

נמל התעופה של סוצ'י

אם תשאלו אנשים היכן נמצאת העיר סוצ'י לא בטוח שהם ידעו להגיד לכם את מיקומה המדויק או אפילו באיזו מדינה היא נמצאת, אבל כנראה יוכלו להגיד לכם שזה יעד תיירותי פופולרי אשר מושך אליו מאות אלפי תיירים מרחבי העולם. העיר סוצ'י, השוכנת לחופי הים השחור שבדרום מערב רוסיה הינה אחת מערי הנופש המפורסמות ביותר במדינה המתהדרת בחופי ים מדהימים, פארקים רחבי ידיים, מזג אוויר טרופי נהדר, טיילת יפה וכל זאת לצד הרים מושלגים ואתרי סקי ברמה גבוהה ולכן אין זה פלא שמנהיגי רוסיה המפורסמים מרבים לבלות שם את זמנם הפנוי.

נמל התעופה הבינלאומי של סוצ'י נמצא במזרח העיר במרחק של כ- 2 ק"מ מחופי הים השחור ובמרחק של כ- 22 ק"מ ממרכז סוצ'י. שדה התעופה של סוצ'י עבר לא מעט שינויים וחידושים במרוצת השנים וכיום שדה התעופה מתפאר בשני מסלולי טיסה, 10 שערי עלייה למטוס וכנראה לא סתם הוא מדורג יחסית גבוה בין שדות התעופה הגדולים ביותר.

בנמל התעופה של סוצ'י תוכלו ליהנות ממגוון שירותים שימושיים שיקלו עליכם וינעימו את זמנכם. כך למשל, תוכלו לאכסן את הציוד האישי שלכם בלוקרים, לשבת בבתי קפה או במסעדות השונות הפזורות ברחבי שדה התעופה, ליהנות משירותי בנק, בית מרקחת, חדרים לתינוקות ואפילו תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם. אחד היתרונות הבולטים של שדה התעופה סוצ'י הינה העובדה כי בנמל התעופה תוכלו ליהנות מבית מלון המכיל 200 חדרים כך שתוכלו להגיע לטיסה רעננים, ערניים ובשיא האנרגיה. בנמל התעופה של סוצ'י תוכלו ליהנות גם מחדר VIP נוח ומרווח וליהנות מכל השירותים והמתקנים המפוארים. בעניין רכישת רובלים – שימו לב כי בשירותי הצ'יינג' בנמל התעופה בסוצ'י לא יכבדו שקלים ומומלץ להשתמש באפשרות המשתלמת (בקישור) של הזמנת מט"ח לנתב"ג

טיסות לסוצ'י מישראל

אורל איירליינס – חברת תעופה רוסית, מציעה טיסות ישירות לסוצ'י מנמל התעופה בן גוריון. לרוב הטיסות יוצאות בימי רביעי, חמישי, שישי וחלקן בימי ראשון כך שלוח הטיסות של חברת התעופה מאפשר לכל אחד למצוא את טיסה לסוצ'י בתאריך הנוח ביותר עבורו. זמן טיסה לסוצ'י מנתב"ג הוא כשעתיים בלבד ולכן אין זה פלא כי ניתן למצוא בסוצ'י תיירים ישראליים רבים המנצלים את העובדה כי המדובר בטיסה קצרה מאוד. טיסות לנתב"ג מסוצ'י (חזור) אורכות כשעתיים וחצי בלבד.

המנוע המתקדם של קיווי להשוואת מחירי טיסות (למעלה) מאפשר לכם לערוך השוואת מחירים נוחה ופשוטה ולבחור את הטיסה שתתאים לצרכים שלכם באופן מדויק. מנוע החיפוש של קיווי מציע ממשק ידידותי למשתמש המאפשר נוחות תפעול והבנה מהירה. תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש בעזרת פילטרים הנמצאים בחלקו הימני של המסך ולבחור האם ברצונכם להזמין טיסות זולות לסוצ'י עם עצירות ביניים או טיסות ישירות לסוצ'י,  האם יש חברת תעופה מועדפת עליכם במיוחד, לסנן את המחיר שמתאים לכם, האם ברצונכם להביא איתכם כבודה לבטן המטוס או רק תיק יד ותוכלו לדעת כיצד זה משפיע על המחיר הסופי. שימוש נכון במנוע החיפוש של קיווי יאפשר לכם למצוא כרטיסי טיסה לסוצ'י במחירים זולים ומשתלמים ומבלי שיהיו לכם הפתעות בהמשך.

בהשוואת המחירים שערכנו לטיסות לסוצ'י מנמל התעופה בן גוריון, המחיר הזול ביותר לטיסה ישירה לסוצ'י עם חברת אורל אירליינס בחודשי יולי אוגוסט הינו 323 יורו לכרטיס הלוך חזור לשבוע ימים. יש לשים לב כי כרטיסי הטיסה של חברת אורל איירליינס אינם כוללים כבודה הנשלחת לבטן המטוס כך שאם תרצו לשלם עבור מזוודה מומלץ לעשות זאת עוד בהזמנת כרטיס הטיסה וכך תהיו בטוחים שהשגתם את המחיר המשתלם ביותר. עבור הוספת מזוודה תצטרכו לשלם 96 יורו אך שימו לב כי באפשרותכם לעלות למטוס כבודת יד במשל של 5 ק"ג.

מנוע החיפוש של קיווי מאפשר לכם גם להוסיף ביטוח נסיעות לחו"ל במחירים משתלמים (בידקו גם בקישור), כך שבמחיר הסופי תוכלו לכלול את הכול ולהיות רגועים ובטוחים שאתם מכוסים מכל הבחינות.

עלויות ביטוח נסיעות בסיסי הכולל הוצאות רפואיות, ביטול הטיסה עקב מחלה, תאונה או מוות ועבור שירותי סיוע הינו 18.09 יורו, והעלויות עבור ביטוח נסיעות "פלוס" הכולל הוצאות רפואיות, ביטול הטיסה, שירותי סיוע, אובדן כבודה, ביטוח טיסות ואחריות צד ג' הינו 30.34 יורו.

עבור משפחות הנוסעות אל סוצ'י עם ילדים מחירי הטיסה מעט משתנים אבל לא יותר מידי. עבור כרטיס טיסה לתינוק עד גיל שנתיים אשר ניתן להושיב אותו על הברכיים תצטרכו לשלם 318 יורו. שימו לב שלא תוכלו להעלות עגלה אתכם למטוס. החל מגיל שנתיים המחיר עבור כרטיס טיסה לילדים זהה למחיר כרטיס טיסה של אדם בוגר. השירות בטיסות לסוצ'י עם חברת אורל איירליינס אינו כולל ארוחות אך תוכלו לרכוש חטיפים או משקאות בתשלום נוסף.

טיסות זולות לסוצ'י עם קונקשיין

אמנם העובדה כי המרחק בין ישראל לסוצ'י הוא שעתיים טיסה בלבד כך שאין סיבה לקחת טיסות קונקשיין, אך עדיין אנשים רבים המשלבים במסלול שלהם יעד נוסף או מעוניינים להתאים את הטיסות ללוח הזמנים שלהם ונאלצים להזמין טיסות קונקשיין לסוצ'י.

חברת התעופה אירופלוס רוסיה איירליינס מציעה טיסות מסוצ'י לנמל התעופה בן גוריון עם עצירת ביניים של שעה וחצי בלבד בשדה התעופה במוסקבה ומשם בטיסת המשך לישראל האורכת 4 שעות ו- 15 דקות. לרוב מחירי הטיסות קונקשיין לסוצ'י יהיו זולים יותר ולכן עבור אנשים רבים טיסות אלו יהיו משתלמות וכדאיות ולכן יעדיפו אותן על פני הטיסות הישירות. במנוע החיפוש של קיווי תוכלו לבחור במסנן החיפוש טיסות עם עצירת ביניים אחת או אפילו טיסות עם עד 2 עצירות ביניים ובכך לבחור את הטיסה שתתאים עבורכם ובמחיר הטוב ביותר לכם.

אמצעי תחבורה בסוצ'י

מבחינת אמצעי תחבורה משדה התעופה תוכלו ליהנות מכמה דרכים להתנייד בחופשיות החל מקווי אוטובוס רבים המגיעים עד למרכז העיר, קו הרכבת אירואקספרס באמצעותו תוכלו להגיע במהירות ובקלות למרכז העיר סוצ'י. כמו כן, תוכלו לבחור במוניות שירות או הזמנה מראש (מומלץ) של מוניות ספיישל מנמל התעופה אשר ייקחו אתכן ליעדכם וכך תוכלו לדאוג עוד מהארץ כי עת נחיתתכם בשדה התעופה של סוצ'י ימתין לכם נהג מונית עם שלט הנושא את שמכם אשר יקח אתכם לאן שתרצו לפי בקשתכם. בנוסף, תוכלו לגשת לאחד עמדות השכרת הרכב הנמצאות ברחבי שדה התעופה ולבחור לעצמכם רכב שאיתו תבלו במהלך החופשה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל