טיסות לבלגרד השוואת מחיר

טיסות לבלגרד – מידע והשוואת מחירים

טיסות לבלגרד בירת סרביה – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: השוואת מחירים וביקורת על חברות תעופה שמציעות כרטיסי טיסה לבלגרד וגם מידע על שדה התעופה של בלגרד ואמצעי תחבורה ממנו אל בתי המלון בבלגרד, טיפים ומנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לבלגרד ועוד מידע חשוב למטייל

          הזמנת דילים לבלגרד       |       הזמת טיולים מאורגנים לסרביה

בירת סרביה, בלגרד, נמצאת במרחק של כשלוש שעות טיסה בלבד מישראל. לא פחות משלוש חברות תעופה מפעילות טיסות לבלגרד ישירות מנתב"ג כיום, כך שהמטייל הישראלי יכול ליהנות מתאריכים גמישים ומחירים תחרותיים במיוחד, כל השנה. לאיתור טיסות זולות לבלגרד היעזרו במנוע השוואת המחירים לאיתור טיסות לחו"ל, שבדף זה

חופשה בבלגרד – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בבלגרד למשפחות עם ילדים

מוניות ושירותי הסעה בבלגרד בירת סרביה

סים ו-e-sim לסרביה – תקשורת ואינטרנט בחופשה

תחבורה בסרביה – תכנון, השוואת מחירים ורכישת כרטיסים

השכרת רכב בסרביה – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה בסרביה

טיסות לבלגרד – אל שדה התעופה ניקולה טסלה בלגרד

טיסות לסרביה מנתב"ג נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי של בלגרד אשר נמצא במרחק של כ18 ק"מ ממרכז העיר. הוא פועל משנת 1962, וכולל כיום שני טרמינלים מחוברים. הדרך הכי נוחה ומומלצת להגיע משדה התעופה לבית המלון שלכם בבלגרד או ברחבי סרביה – בוודאי אם אתם מגיעים אל בלגרד עם ילדים – היא באמצעות הזמנה מראש (דרך הקישור) של הסעה מנמל התעופה למלון – מדובר על שירות אמין, מומלץ ומשתלם.

יש כמובן עוד אפשרויות תחבורה משדה התעופה של בלגרד למרכז העיר – משדה התעופה למרכז בלגרד ניתן להגיע באמצעות אחד מקווי האוטובוסים המגיעים למתחם השדה (כחצי שעה נסיעה). כמו כן, תוכלו לנסוע במונית לפי תעריפים קבועים, או להשכיר רכב מאחת מסוכנויות השכרת הרכב הנמצאות במתחם.

בשני הטרמינלים יש חדרי משפחות נהדרים. חדר המשפחות בטרמינל 2 כולל גם איזור משחקים קטן, לרווחתן של משפחות המטיילות אל בלגרד עם ילדים.

במתחם שדה התעופה תוכלו למצוא מגוון חנויות דיוטי פרי, מותגי אופנה, ספרים, בית מרקחת ועוד. בנוסף, תוכלו להעביר את ההמתנה באחת ממספר המסעדות שבטרמינל או בטרקלינים העסקיים (כניסה בתשלום).

האורחים בשדה יוכלו ליהנות מגישה לאינטרנט האלחוטי של השדה ללא עלות למשך שעה, ומשירותים שונים כמו: עמדות להמרת מט"ח, כספומטים, דואר, בנק ועוד.

טיסות ישירות לבלגרד באייר סרביה

אייר סרביה מציעה טיסות ישירות לבלגרד מתל אביב בכל יום מלבד יום ראשון.

בעת הזמנת טיסות לבלגרד בחברת התעופה של סרביה תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסים:

ECONOMY WHITE: כרטיס בסגנון לואו קוסט שכולל עלייה למטוס עם תיק קטן (8 ק"ג), אך לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען.

ECONOMY BLUE: כרטיס סטנדרטי שכולל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג), אפשרות לביצוע שינויים, צ'ק אין בשדה התעופה ועוד.

ECONOMY RED: הכרטיס היקר ביותר על טיסות לבלגרד במחלקת תיירים הוא הכרטיס האדום. הוא כולל, בין היתר, שליחת מזוודה לתא המטען (23 ק"ג), שמירת מושב סטנדרטי מראש, ארוחה במהלך הטיסה, שינויים ללא עמלה (לפי הגבלות מסוימות, ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) ועוד.

כרטיס טיסה לבלגרד במחלקת עסקים כולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), עלייה למטוס עם 2 תיקים קטנים, ארוחה, מושב מרווח יותר, גישה לטרקלין העסקי, עדיפות בבורדינג, מסלול מהיר ועוד.

מחירי טיסות לבלגרד באייר סרביה מתחילים מכ149 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

במהלך טיסה לבלגרד באייר סרביה תוכלו לרכוש מגוון חטיפים, משקאות וארוחות קלות בתשלום מתוך התפריט, במחירים סבירים יחסית. ב4 אירו, למשל, תוכלו ליהנות מכריך בשרי/צמחוני.

אייר סרביה מציעה גם עגלת דיוטי פרי ממנה תוכלו לבצע רכישות במהלך הטיסה.

טיסות זולות לבלגרד בארקיע

חברת ארקיע הישראלית מציעה טיסות זולות לבלגרד עם לוח זמנים שכולל שתיים-שלוש טיסות בשבוע.

השירות על טיסות לבלגרד בארקיע כולל הגשת מים, שתייה חמה וחטיף. כמו כן, כרטיס טיסה לבלגרד כולל שליחת מזוודה לתא המטען. בטיסות בינלאומיות כמו טיסות לסרביה, ארקיע מאפשרת לנוסעים לשמור מושב מרווח יותר בדלפקי הבידוק בתוספת תשלום – העמלות מתחילות מ35$ לכיוון. במהלך טיסות לבלגרד תוכלו לבצע רכישות מתוך עגלת הדיוטי פרי.

טיסות לסרביה מתל אביב ממריאות בדרך כלל בימי ראשון, חמישי ושבת בשעות אחר הצהריים. טיסות מבלגרד לנתב"ג ממריאות בדרך כלל בימי ראשון וחמישי בשעות הערב, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ96$ לכיוון.

על טיסות לבלגרד בארקיע תינוקות עד גיל שנתיים לא מקבלים מושב נפרד.

טיסות לבלגרד בישראייר

חברה ישראלית נוספת שמציעה טיסות זולות לבלגרד היא ישראייר. כרטיס טיסה לבלגרד בישראייר כולל בדרך כלל כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג) – אך תנאים אלו עלולים להשתנות וכדאי לוודא את תנאי הכבודה בהזמנה שלכם. מחירי כרטיסי טיסה לבלגרד בישראייר מתחילים מכ179$ לכרטיס הלוך-חזור.

על טיסות לסרביה בישראייר (שאורכן שעתיים עד ארבע שעות), ניתן לרכוש כריכים ושתייה קלה בתשלום. כמו כן, במהלך הטיסה תוכלו לבצע רכישות מתוך עגלת הדיוטי פרי של החברה.

ישראייר לא מתחייבת לשמירת מושבים מראש, אך מאפשרת לנוסעים לשדרג את המושב למושב יציאת חירום (מספר מושבים מוגבל) בתוספת תשלום, בדלפקי הבידוק.

תינוק עד גיל שנתיים לא זכאי למושב במטוס. תוכלו להזמין מראש עריסה (קיים מספר מוגבל של עריסות בחלק מהטיסות), אך השירות מותנה בקבלת אישור מהחברה. אם תרצו להשתמש במושב בטיחות עבור התינוק, תוכלו לעשות זאת רק אם רכשתם עבורו מושב נפרד מראש (במחיר של כרטיס טיסה לילד).

טיסות לבלגרד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל