eSIM לסרביה

סים ו-eSIM לסרביה – המלצות תקשורת ואינטרנט בחופשה

גישה לאינטרנט בטלפון הנייד בסרביה היא מצרך חשוב, שיכול לשדרג את החופשה פלאים. היכולת להזמין מונית בפלאפון, לקרוא חוות דעת על מסעדות, להשתמש באפליקציית תרגום וכול', יכולה לחסוך לנו כסף וזמן ולא כדאי לוותר עליה.

          הזמנת דילים לבלגרד       |       הזמת טיולים מאורגנים לסרביה

נציין כבר בהתחלה, כי בהתאם לבדיקות שלנו, הדרך המומלצת לרכוש כרטיס סים לסרביה היא באמצעות המערכת של דרים-סים, המותאמת במיוחד לתיירים, עם עדיפות ברורה לרכישת eSim לסרביה. מדובר בפתרון שעונה על כל צרכי התקשורת במהלך החופשה בסרביה, גם על כאלה שהדרכים המיושנות להזמנת שירותי סלולר בחו"ל לא ענו עליהם. בהמשך תמצאו הסבר מפורט על אופן הרכישה ועל השירות דרך 3 חברות מומלצות שמצאנו עבורכם.

דרים-סים, שמציעה סים לסרביה עם אינטרנט בלבד. תוכלו לבחור: סים רגיל עם משלוח לארץ או eSim עם התקנה מהבית (למכשירים תומכי eSim בלבד), ולשלם בדיוק על כמה שגלשתם בתעריף זול. מכיוון שמדובר בסים בינלאומי, אפשר להמשיך להשתמש באותו הסים בטיולים הבאים בכ-190 מדינות, כמה פעמים שתרצו. מומלץ למי שלא רוצה להתחייב לחבילות סלולר.

להזמנת eSIM או SIM לסרביה מ-Drimsim לחצו כאן

מולטי טראוול, חברה ישראלית עם שירות לקוחות בעברית 24/7. קונים eSim לסרביה עם חבילות גלישה זולות, מתקינים מהבית לפני החופשה ומקבלים אינטרנט בנחיתה. מתאים רק למי שהמכשיר שלו תומך בטכנולוגיית eSim, ולמי שמעדיף חבילות קבועות וזולות. בחלק מהמכשירים אפשר לקבל מספר ישראלי.

להזמנת eSIM לסרביה מ-Multi-Travel לחצו כאן

Airalo היא חברה בינלאומית המציעה eSim וחבילות גלישה לסרביה במחירים זולים ומשתלמים (בנוסף לחבילות אינטרנט אוניברסליות). גם ב-Airalo מציעים איסים לסרביה בהתקנה מרחוק, עם הפעלה פשוטה ושירות לקוחות נגיש (באנגלית). השירות מתאים למכשירים תומכי eSim.

להזמנת eSIM לסרביה מ-Airalo לחצו כאן

חופשה בסרביה – עוד מידע למטייל

טיסות לבלגרד – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בסרביה – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה בסרביה

מוניות ושירותי הסעה בבלגרד בירת סרביה

בלגרד – מלונות מומלצים למשפחות בבירת סרביה

איך קונים סים לסרביה?

בבדיקה שערכנו למגוון האפשרויות לרכישת סים לסרביה, מצאנו שהקונספט של eSim לסרביה באמצעות דרים-סים הוא האידיאלי ביותר. הוא פותר מגוון בעיות נפוצות ברכישת סים לסרביה: אין צורך להתחייב לחבילה גדולה שאין בה צורך, ניתן להטעין את החשבון מראש ולבחור את תקרת החיוב, הסים רב-שימושי ואוניברסלי (סים אחד שמתאים לכ-190 מדינות בעולם, ולרוב מדינות אירופה), הוא כולל תעריפי גלישה זולים לכל רחבי אירופה, ושתי גולות הכותרת: שירות לקוחות נהדר והתקנה מיידית אונליין בלי לצאת מהבית.

הקונספט של eSim לסרביה עם דרים-סים מציע שירותי גלישה באינטרנט במתכונת של תשלום על גלישה בפועל בלבד, ללא שיחות והודעות, ובכך מאפשר לנו לחסוך הרבה כסף על תקשורת בסרביה, תוך שימוש מושכל בשירותי האינטרנט. לרוב, גישה לאינטרנט עונה על כל הצרכים של מטיילים בסרביה מבחינת שירותי סלולר (במיוחד בעזרת אפליקציות התקשורת השונות שמאפשרות לנו להוציא שיחות והודעות ללא צורך בחבילת סלולר).

עד היום, לרשות המטיילים עמדו שתי אופציות עיקריות לרכישת סים לסרביה:

רכישת חבילת סלולר לחו"ל מהספק בארץ.

רכישת סים מקומי בסרביה.

לכל אופציה יש יתרונות וחסרונות:

רכישת סים מקומי בסרביה יכולה להיות אמנם זולה יחסית, אך לא ניתן להשאיר את המספר הישראלי זמין. כמו כן, ייתכן שתיתקלו בקשיי תקשורת במהלך ההזמנה ותבחרו תכנית שאינה מתאימה עבורכם, ובנוסף, תאלצו לבזבז זמן יקר במהלך הטיול.

רכישת חבילת סלולר לסרביה מהספק בארץ תאפשר לכם לבצע את העסקה עם חברה שאתם כבר מכירים ולהשאיר את המספר הישראלי פעיל במהלך הטיול. עם זאת, החבילות בדרך כלל גדולות ומתאימות לחיוב כולל של שבועיים או חודש לפחות, ואם תכננתם חופשה בסרביה של כמה ימים, תיאלצו לשלם על שירות שאינכם זקוקים לו.

ישנן עוד מגוון דרכים להזמנת סים לסרביה, ובשנים האחרונות חלק מהמטיילים נוהגים גם להזמין סים אירופאי מהאינטרנט במשלוח, אך חשוב לנו לציין שאין תחליף לשירות לקוחות טוב בנושאים האלו, וסים זול אונליין לאו דווקא יישאר זול אם תתקלו בבעיה ללא מענה.

מהו eSim לסרביה?

המילה Esim היא קיצור של  Embedded Sim, כלומר סים מוטמע.

הקונספט של eSim אמנם מתחיל לצבור פופולריות, אך רבים מהמטיילים עדיין לא מודעים אליו, או פשוט לא מוכנים לעבור לשיטה שונה לשירותי סלולר בחו"ל מזו שהיו רגילים אליה.

טכנולוגית ה-eSim לסרביה מאפשרת למטיילים לקבל שירותי סלולר ואינטרנט בסרביה בקלות, מבעוד מועד ובלחיצת כפתור פשוטה, שפשוט חבל לא לעשות את המעבר הפשוט הזה.

בנוסף, הטכנולוגיה לא מגבילה או מחייבת אתכם באף דרך, ומאפשרת למטיילים להשתמש במספר כרטיסי סים בו זמנית.

טכנולוגיית ה-eSim קיימת כבר מספר שנים ומותאמת לרוב הסמארטפונים בשוק, אך רק לאחרונה החלה להיות נגישה וזמינה יותר.

כרטיס eSim לסרביה, או סים דיגיטלי, מבצע את כל הפעולות שסים רגיל מבצע: הוא מחבר את הסמארטפון לספק סלולר, ומאפשר לכם לקבל שירותי סלולר (בין אם גלישה בלבד ובין אם שיחות והודעות).

ההתקנה של ה-eSim ושל חבילת הסלולר תתבצע בסריקת ברקוד (קוד QR) שישלח לכם ספק הסלולר ממנו רכשתם את הסים.

לאחר מכן, תוכלו לנהל את החשבון שלכם, להטעין כסף ולבחור חבילות סלולר אונליין.

אם מדובר בחברת סלולר טובה ואמינה, לרוב תוכלו לעשות זאת בקלות, תוך שמירה על ביטחון המידע שלכם ובזול.

מה עדיף, סים רגיל או eSim לסרביה?

ל-eSim לסרביה יש מגוון יתרונות לעומת סים רגיל, למרות שבאופן עקרוני הם משרתים את אותה פעולה.

מבחינת מחיר, מחירי הכרטיסים – סים פיזי או סים דיגיטלי מוטמע – זהים. עם זאת, ה-eSim לסרביה לא דורש משלוח או הגעה לסניף והתקנה פיזית לעומת סים קלאסי. באופן הזה, ה-eSim לסרביה חסכוני יותר.

מבחינת ידידותיות לסביבה, ה-eSim לסרביה הוא העתיד: ללא הצורך להשתמש בפלסטיק וללא צורך בשינוע.

מבחינת אמינות, ל-eSim יש פוטנציאל להיות בטיחותי יותר כל עוד הספק אמין ובטיחותי. בחברת דרים-סים מעדכנים את קוד הבטיחות והתוכנה באופן קבוע. בנוסף, יש פחות סיכון לאבד את כרטיס הסים (לעומת הכרטיס מפלסטיק שעלול ללכת לאיבוד כששמים אותו בצד במהלך הטיול).

מבחינת האפשרות להמשיך להשתמש במספר הישראלי במהלך השהות בחו"ל, יש עדיפות ברורה ל-eSIM לסרביה. אחת הבעיות של שימוש בסים מקומי בסרביה היא השמירה על המספר הישראלי פעיל. במהלך הטיול, לעיתים נצטרך לבצע שיחות, לקבל קוד אימות משירותים בארץ וכול'. הוצאה של הסים הישראלי מהפלאפון במהלך הטיול היא מסורבלת ולא נוחה, ועלולה גם להסתיים באובדן של אחד הכרטיסים, משום שמדובר בחתיכת פלסטיק קטנה מאוד. eSim לסרביה יאפשר לכם להפעיל את שירותי הסלולר המקומיים באופן דיגיטלי, תוך שמירה של הסים הישראלי פעיל בפלאפון. כדאי לבדוק, כמובן, מהם החיובים הצפויים מספק הסלולר בארץ לקבלת או הוצאת שיחות/הודעות, ולסנן שיחות והודעות בהתאם לנחיצותם.

עד היום, הבעיה העיקרית עם eSim, הייתה שלא תמיד היה קל למצוא חברות סלולר שמציעות חבילות שמתאימות ל-eSim, במיוחד כשמגיעים למדינה זרה. חברת דרים-סים מצליחה להתגבר על הקושי הזה, ולספק שירותי eSim אוניברסלי, בסים יחיד שמתאים לכ-190 מדינות, עם שירות לקוחות באנגלית, אתר נוח, ואפליקציה ידידותית לכולם.

בעצם מדובר בשירות שפותר את בעיות התקשורת בסרביה ומאפשר לכם ליהנות משירותי אינטרנט בפלאפון בסרביה ללא הצורך לעבור דרך חברות לא אמינות או להיתקל בקשיי שפה. כמו כן, תוכלו לבצע את החיבור לסים הדיגיטלי לפני הטיסה, וליהנות מהאינטרנט בפלאפון כבר עם הנחיתה בסרביה.

מחיר סים לסרביה

מחיר eSim לסרביה דומה בדרך כלל למחיר של סים קלאסי, מלבד העובדה שאין צורך לשלם על משלוח או הגעה לסניף. השירות של סים דיגיטלי לרוב לא יקר במיוחד ומחיריו דומים למחירי הסים הקלאסי הזולים אליהם התרגלנו.

כשרוכשים eSim לסרביה, המחיר מורכב מ:

  • מחיר הסים עצמו.
  • מחיר חבילת הסלולר או תעריפי הגלישה, מחירים שמשתנים מאוד מחברת סלולר אחת לאחרת.

מכיוון שמדובר ב-eSim, אין צורך לחשב עלות משלוח או הגעה לסניף, כמו ברכישת סים קלאסי.

בדקנו את המחיר של eSim לסרביה באמצעות דרים-סים:

עלות ה-eSim עצמו: 10 אירו (אותו המחיר כמו הסים הקלאסי של החברה), ללא צורך במשלוח (התקנה דיגיטלית).

עלות הגלישה באינטרנט: מחושבת לפי כמות הגלישה בפועל, בתעריף זול לסרביה של 0.01 למגה-בייט.

קונספט תשלום על גלישה בפועל בלבד, ולא לפי חבילות מפוארות שאין בהן צורך, הוא נהדר לתיירים בסרביה.

לרוב, יש לנו צורך די מינימלי לגלישה באינטרנט במהלך הטיול, באפליקציות למטיילים או אפליקציות תקשורת שלא צורכות הרבה אינטרנט בדרך כלל. כמו כן, את היתרה ניתן לשמור לטיול הבא או למדינה הבאה במסלול.

איך רוכשים eSim לסרביה עם דרים סים?

הזמנת eSim לסרביה היא עניין של כמה דקות ומספר לחיצות כפתור.

שלב ראשון: לוחצים על הלינק האדום המופיע בכתבה זו.

שלב שני: גוללים בעמוד של דרים-סים עד שמגיעים ל-"Choose Your Drimsim".

שלב שלישי: בוחרים ב-eSim וממלאים טופס הזמנה קצר.

שלב רביעי: לאחר התשלום, מקבלים את קוד ה-QR וסורקים אותו בסמארטפון.

שלב חמישי: מפעילים את ה-eSim לסרביה באמצעות האפליקציה של דרים-סים. בעזרת האפליקציה תוכלו גם להטעין כסף, לעקוב אחר החיובים והשימושים וכול'.

איך חוסכים כסף בעזרת eSim לסרביה?

מכיוון שה-eSim לסרביה של דרים-סים פועל בקונספט של תשלום רק על גלישה בפועל, נוכל לחסוך אפילו יותר כסף עם הרגלי צריכה חסכוניים באינטרנט.

הנה כמה פעולות פשוטות שתוכלו לבצע כדי לחסוך בכסף במהלך השימוש בסים:

  • הפעלת מצב Data Saver, הזמין ברוב הסמארטפונים, וחוסך בנתוני גלישה באופן אוטומטי.
  • חיבור לאינטרנט האלחוטי בכל מקום בו הוא זמין: החל מהלובי של המלון ועד לתחנת רכבת או מסעדה.
  • שמירת מפות למצב Offline, אופציה שקיימת באפליקציות ניווט שונות, ומאפשרת לכם להוריד מפות מבעוד מועד (כאשר יש חיבור לאינטרנט). כך, תוכלו להשתמש במפות במועד מאוחר יותר ללא שימוש בנתוני גלישה.
  • באותו האופן, תוכלו לשמור תכנים באפליקציות הסטרימינג השונות מבעוד מועד, ולצפות או להאזין להם במועד מאוחר יותר ללא שימוש באינטרנט.
  • דחיית עדכוני תוכנה למועד בו אינטרנט אלחוטי זמין, במידת האפשר.

תקשורת וסלולר בסרביה

רגע לפני שאתם קונים eSim לסרביה, הנה כמה עובדות בסיסיות על תקשורת ואינטרנט בסרביה.

חברות סלולר בסרביה כוללות את טלקום, יטל ואת A1. הן מציעות כיסוי נרחב של חיבור 4G, אך עדיין לא ניתן להשיג חיבור 5G בסרביה. חברת הסלולר הגדולה בסרביה היא טלקום סרביה.

ספקי הסלולר בסרביה מציעים סים קארד וחבילות שונות שניתן לרכוש בחנויות שונות ברחבי העיר, בסניפי החברה השונים, או אפילו בשדה התעופה. עם זאת, המחירים בשדה התעופה נוטים להיות גבוהים יותר.

מהירות האינטרנט בסרביה לחיבורי מובייל היא לא רעה, במקום 42 ברשימת המדינות עם חיבור ממוצע של כ46.50 מגה בייט לשנייה (ישראל נמצאת במקום 71 בערך), לפי המבחן של אתר speedtest.

אפליקציות התקשורת הפופולריות ביותר בסרביה כוללות, בין היתר, את דיסקורד, סקייפ, וייבר וגם את וואצפ.

קידומת החיוג הבינלאומית של סרביה היא +381, ומספרי החירום בסרביה הם: 194 לאמבולנס, 193 למכבי אש, 192 למשטרה ו-112 למספר החירום הלאומי.

להזמנת SIM או eSIM לסרביה מ-Drimsim לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל