השכרת רכבים בסרביה

השכרת רכב בסרביה – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה בסרביה

השכרת רכב בסרביה – חיסכו מאות שקלים בעזרת מנוע השוואת המחירים שיאתר עבורכם את הצעות המחיר הטבות ביותר עבור השכרת רכב בסרביה, בהשוואה בין כל החברות והסוכנויות. בנוסף אספנו עבורכם מדריך לנהיגה בסרביה הכולל מידע שימושי לנהג, חוקי תנועה בסרביה, מידע על חנייה בבלגרד, תחנות דלק, כבישי אגרה וטיפים לנהיגה בסרביה כולל סרטון וידאו

          הזמנת דילים לבלגרד       |       הזמת טיולים מאורגנים לסרביה

השכרת רכב בסרביה יכולה להיות משתלמת ביותר בעזרת מנוע השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל המתקדם שמתעדכן אוטומטית באופן רציף בתעריפים ובמחירים של השכרת רכב בסרביה – כולל מבצעים והנחות – מול כל חברת השכרת רכב בסרביה הנחשבת למוכרת ואמינה. השימוש במנוע השוואת המחירים כנראה יחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת השכרת רכב בסרביה – פשוט בחרו את ארץ היעד "סרביה", ואת היעד בסרביה בו אתם מעוניינים לשכור רכב – בלגרד, ניש או נובי סאד – הכניסו את תאריכי החופשה בסרביה, לחצו חפש וקבלו את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בסרביה, מכל החברות וכל דגמי המכוניות הזמינים.

השכרת רכב בסרביה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בסרביה – עוד מידע למטייל

טיסות לבלגרד – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

תחבורה בסרביה – תכנון, השוואת מחירים ורכישת כרטיסים

בלגרד – מלונות מומלצים למשפחות בבירת סרביה

e-sim וסים לסרביה – תקשורת ואינטרנט בחופשה

השכרת רכב ונהיגה בסרביה – מידע חשוב לנהג

סרביה מחולקת ל-2 חלקים גאוגרפים מובהקים: בדרום סרביה תטיילו בנוף  מרהיב של הרים מרשימים ויערות ירוקים, ואילו בצפון סרביה תהיו מוקפים במישורים חקלאיים ירוקים. אם אתם מעוניינים באמת לחוות את סרביה ולא רק חופשה בבלגרד, ובוודאי אם אתם מתכננים טיול אל סרביה עם ילדים, השכרת רכב בסרביה היא הדרך הטובה ביותר לראות את נופי סרביה ולבקר באטרקציות ללא תלות בתחבורה הציבורית של סרביה, אשר איננה עומדת בסטנדרטים של מערב אירופה.

בזמן נהיגה בסרביה הקפידו לשים לב למד הדלק ברכב, כיוון שמחוץ לערים הגדולות בסרביה אין הרבה תחנות דלק. כעיקרון אם אתם נוהגים באיזור כפרי בסרביה וירדתם מחצי מיכל מלא ואתם רואים תחנת דלק פתוחה, עדיף לעצור ולתדלק ליתר ביטחון. הכבישים בחלקים של סרביה גרועים והנהגים הסרבים צריכים להשתפר מאוד, ואם אתם מתכננים לנהוג בסרביה מומלץ להקפיד על זהירות רבה.

דרישות סף – השכרת רכב בסרביה

על מנת להשכיר רכב בסרביה, הנהג הנרשם בסוכנות השכרת הרכב בסרביה חייב להיות לפחות בן 21. ועליו להיות בעל רישיון נהיגה בתוקף כבר שנתיים רצופות לפחות. אם מדובר על רכבים יקרים או גדולים יותר חלק מחברות השכרת הרכב בסרביה ידרשו נהג מבוגר יותר (מעל גיל 25). חלק מחברות השכרת רכב גובות גם תוספת "נהג צעיר" מנהגים מתחת לגיל 25.

תחנות דלק בסרביה

רוב תחנות הדלק בסרביה פתוחות בין השעות 8:00 ו-18:00 וסגורות במהלך סוף השבוע. כאמור, גם פריסת תחנות הדלק מחוץ לערים הגדולות לא טובה וכדאי להקפיד לתדלק כשיש הזדמנות. תחנות הדלק בערים הגדולות יותר כמו בלגראד ונובי סאד ולאורך הכבישים המהירים פתוחות בד"כ גם בסופי השבוע, אבל לא תמיד בלילה.

חנייה בבלגרד

בעיר הבירה התוססת של סרביה, בלגרד, צריך להקפיד לחנות כחוק, לפי סימוני החנייה: באזור האדום מותר לחנות במשך שעה, האזור הצהוב הוא לחנייה של עד שעתיים והאזור הירוק הוא ל-3 שעות לכל היותר. אם תרצו לחנות בבלגרד לזמן ארוך יותר היכנסו לאחד החניונים הציבוריים. זה יעלה לכם יותר, אך זכרו שבבלגרד מקפידים על חנייה, הקנסות יקרים ורכבים נגררים לעתים קרובות.

נהיגה בסרביה – טיפים חשובים

כללי תנועה בסרביה

בסרביה נוהגים בצד ימין, כמו בישראל. בצומת, אם הכביש ממשיך ישר, לרכבים מימינכם יש זכות קדימה. חוקי התנועה בסרביה אוסרים לעקוף הסעות בתי ספר כאשר הן עוצרות בתחנה ומורידות ילדים, עליכם לעצור ולהמתין שההסעה תיסע. מחוץ לאזורים בנויים, צריך להשתמש בצופר על מנת לסמן כוונה של רכב לעקוף. חובה להפעיל אורות נמוכים במהלך היום.

הנהיגה בסרביה מאתגרת בעיקר בגלל הנהגים, צפו בסרטון המתעד יותר משעה של נהיגה בסרביה כדי להתכונן:

חגורות בטיחות

כל הנוסעים ברכב בסרביה חייבים לחגור חגורת בטיחות בתוך העיר או מחוץ לעיר.

נסיעה בסרביה עם ילדים

לילדים מתחת לגיל 12 אסור לשבת במושב הקדמי בסרביה.

שתיית אלכוהול ונהיגה בסרביה

הגבלת רמת האלכוהול בדם היא 30 מיליגרמים של אלכוהול לכל 100 מיליליטר של דם. מול נהגים צעירים נוקטת משטרת סרביה במדיניות של אפס סובלנות בכל הקשור לשתיית אלכוהול בזמן נהיגה. למשטרה הסרבית יש הרשאה להנפיק קנסות במקום בגין עבירות תנועה – כלומר תצטרכו לשלם מיידית את הקנס אם נתפסתם.

שימו לב שבסרביה אסור לכל אדם שנמצא תחת השפעת אלכוהול באופן ברור לנסוע ברכב כשהוא יושב במושב הקדמי, גם אם הוא יושב ליד הנהג ולא נוהג בעצמו.

האם ניתן להשתמש בפלאפון בזמן נהיגה בסרביה?

השימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה הוא לא חוקי בסרביה, גם אם מדובר במכשיר שלא דורש שימוש בידיים כמו דיבורית בלו טות'.

מה צריך להחזיק ברכב בזמן נהיגה בסרביה

חובה להחזיק אפוד זוהר ברכב בכל עת, וכמובן רישיון נהיגה ודרכונים. מומלץ לקחת ברכב גם משולש אזהרה וערכת עזרה ראשונה.

האם יש צורך בצמיגי חורף או שרשראות שלג בזמן נהיגה בסרביה?

במהלך חודשי החורף בסרביה שרשראות שלג הן חובה באזורים מושלגים.

השכרת רכב בסרביה – מה עושים במקרה של תקלה ברכב?

לפי חוקי התנועה בסרביה, במקרה של תקלה ברכב הגורמת לעצירתו, חובה ללבוש אפוד זוהר ולמקם את המשולש מחזיר האור במרחק של 30 מטר מאחורי הרכב על מנת להזהיר נהגים אחרים. התקשרו אל חברת השכרת הרכב בסרביה דרכה הזמנתם את האוטו והיא תנחה אתכם, וברוב המיקרים תשלח אליכם ניידת שירותי דרך שתתקן את התקלה.

מה עושים במקרה של תאונת דרכים בסרביה?

לפי כללי התנועה בסרביה, אם רכב שכור מעורב בתאונה, אתם מחוייבים להודיע למשטרה ולחברת השכרת הרכב בסריבה ולקבל דווח תאונה אותו עליכם להעביר לחברה למטרות ביטוח. אם לא תמלאו את הטפסים ותטפלו בפרוצדורה, ייתכן שתחוייבו בכל עלות התיקון ולא רק בהשתתפות העצמית.

כבישי אגרה בסרביה

כמו באיטליה, ישנן אגרות לתשלום ברוב הכבישים המהירים בסרביה. כבישי האגרה המרכזיים בסרביה:

E75: סובוטיקה – נובי סאד, נובי סאד – בלגראד, בלגראד – ניס, ניס – לסקובץ

E70: בלגרד – לסיד

 

השכרת רכב בסרביה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל