השכרת רכב בחוץ לארץ קוסטה ריקה

השכרת רכב בקוסטה ריקה – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בקוסטה ריקה – כל מה שצריך לדעת – מנוע השוואת המחירים שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר ויחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על השכרת רכב בקוסטה ריקה וביטוח רכב בקוסטה ריקה וגם סרטון וידאו עם טיפים חשובים על נהיגה בקוסטה ריקה

השכרת רכב בקוסטה ריקה יכולה להיולת זולה בעשרות אחוזים מהמחירים שאתם רואים במודעות השונות כאשר אתם מחפשים בגוגל, באמצעות מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר מכל החברות המציעות שירותי השכרת רכב בקוסטה ריקה הנחשבות לאמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית. התהליך פשוט ביותר – מלאו את הטופס שלמטה. בשדה ארץ ביחרו את קוסטה ריקה ובשדה עיר את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב בקוסטה ריקה – בדרך כלל תירצו להזמין השכרת רכב בסאן חוזה בירת קוסטה ריקה בה נמצא שדה התעופה הבינלאומי אבל ניתן לשכור רכב בעשרות ערים ויעדים תיירותיים בקוסטה ריקה כמו חאקו, תמרינדו, קרתגו, אסקזו, גרסיה, לימון, הרדיה, לה פורטונה, ליבריה, מאל פאיס, פפאגיו, פוארטו חימנס, פוארטו וייחו, ריו בלאנקו, סנטה אנה, סאן אנטוניו, סנטה קרוז, ועוד. לאחר מכן ביחרו נקודת איסוף מועדפת בתוך העיר, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בקוסטה ריקה וליחצו "חפש" – וביחרו את ההצעה המשתלמת ביותר על דגם הרכב בו אתם מעוניינים

השכרת רכב בקוסטה ריקה מנוע חיפוש והשוואת מחירים


טיול בקוסטה ריקה – עוד מידע למטייל

טיסות לקוסטה ריקה – השוואת מחירים והזמנת טיסות זולות

מלונות מומלצים בקוסטה ריקה למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בקוסטה ריקה – מידע כללי

אחד היתרונות להשכרת רכב בקוסטה ריקה היא הגמישות וחוסר התלות בתחבורה הציבורית הגרועה בקוסטה ריקה, שתאפשר ללכם לבקר בכמה מהחופים המבודדים ובאזורי ההרים של קוסטה ריקה. הדרך הטובה ביותר להזמין השכרת רכב בקוסטה ריקה היא להזמין האינטרנט באמצעות מנוע השוואת המחירים שלמעלה, בו תוכלו לשכור כמעט כל דגם כמעט אונליין, והרכב ימתין לכם עם נחיתתכם.

מבחינת מחירי השכרת רכב בקוסטה ריקה, בד"כ במחיר של 350-700 דולר אמריקאי לשבוע, תוכלו לשכור רכב מסוג Economy או ג'יפ 4X4 בינוני. המחיר הנקוב הוא ברובו עלות הביטוח שאיננו אופציונאלי אלא חייבים לרכוש אותו. רכב 4X4 הוא בחירה טובה לנסיעות ארוכות מחוץ ל-Central Valley של קוסטה ריקה, בעיקר בעונה הגשומה.

גם בעונה היבשה, הנסיעה מלה פורטונה (La Fortuna) למונטה ורדה (Monte verde) במסלול ישיר כרוכה בנסיעה בכביש מכוסה אבנים במהירות של 25-50 קמ"ש. רכב שטח יעיל גם בנסיעה לאורך חוף ניקויה (Nicoya). לעתים קרובות יש אפשרות לשכור רכב עם נהג מקומי מהחברות השונות המספקות השכרת רכב בקוסטה ריקה אם אתם מרגישים שנהיגה עצמית במדינת עולם שלישי במרכז אמריקה עלולה להיות מסובכת מדי עבורכם. מפו בסרטון המרכז טיפים חשובים על נהיגה בקוסטה ריקה שיסייע לכם להתכונן:

בשל המצב הגרוע של רוב הכבישים שמחוץ לסן חוזה (San Jose), ביטוח רכב, אפילו עם קונים אופציה של השתתפות מלאה, בד"כ איננו מכסה את הצמיגים ואת הטאסות של האוטו. חברות השכרת רכב בקוסטה ריקה דורשות דמי פיקדון שמתחילים ב-750 דולר אמריקאי למשך תקופת ההשכרה וכן כרטיס אשראי (בינלאומי). יכול להיות משתלם לרכוש את פוליסות הביטוח של חלק מחברות האשראי למחזיקי כרטיסי אשראי מסויימים,  כי חלק מחברות האשראי מציעות למחזיקי כרטיסים מסויימים פוליסות שמכסות נזק הכולל שריטות, עיקומים קלים וכן מעניקה כיסוי מלא במקרה של תאונת דרכים או גניבה.

כדאי להיזהר עם השכרת רכב בקוסטה ריקה כי קורה לא אחת שחברות ההשכרה טוענות שנגרם נזק לרכב על ידכם, לא תמיד בצדק. צלמו את הרכב מבפנים ומבחוץ במועד קבלתו ודאגו לבדוק את הרכב בקפדנות לפני שאתם חותמים על טופס הנזק חברת השכרת הרכב. בידקו את השמן, נוזל הבלמים, מד הדלק (לוודא שהמיכל מלא) ושיש צמיג נוסף עם לחץ אוויר טוב ומגבה (ג'ק). בררו כיצד לומר בספרדית "שריטות" (rayas) ומונחים קשורים נוספים לפני שאתם חותמים על כל טופס, כדי שתוכלו לעבור על טופס הבדיקה שחברת השכרת הרכב בקוסטה ריקה מגישה לכם. בקשו שיפרטו את כל הנזקים הקלים, גם בכתב ולא רק באמצעות איור על טופס הנזק, ושימרו על עותק של המסמך הזה עליכם.

בעניין רכישת ביטוח רכב בהזמנת השכרת רכב בקוסטה ריקה, מומלץ לקחת את הכיסוי המכסימלי (בסביבות 15-20 דולר ליום). משום ששיעור התאונות במדינה גבוה, מומלץ לרכוש כיסוי לנזק שנגרם לרכב, לעצמכם, ביטוח צד ג' וביטוח על רכוש ציבורי.

כשאתם מזמינים השכרת רכב אונליין, יכול להיות שהמחיר שיוצג יהיה מאוד נמוך, וזאת משום שהביטוח לא כלול. קחו בחשבון שאם העלות לא כוללת ביטוח תהיה תוספת של עשרות דולרים ליום למחיר על רכישת הביטוחים.

בקוסטה ריקה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל