טיסות לקוסאטה ריקה כרטיסים

טיסות לקוסטה ריקה – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לקוסטה ריקה – המדריך המלא למטייל הישראלי: קוסטה ריקה שבמרכז אמריקה היא יעד מדהים שמתאים לכולם, החל מתרמילאים ועד למשפחות שמגיעות לקוסטה ריקה עם ילדים ולזוגות שרוצים ליהנות ממלון מפנק על אחד מהחופים היפהפיים שיש למדינה הטרופית הזו להציע. קוסטה ריקה מציעה למטיילים יערות גשם, הרי געש, שמורות טבע, חופים מדהימים, אוכל טוב ועוד. השאלה הראשונה שעולה בעת תכנון הטיול היא איך טסים לקוסטה ריקה? כל התשובות כולל מנוע השוואת מחירי טיסות לקוסטה ריקה שיחסוך לכם מאות שקלים – בכתבה הבאה

למרות שאין טיסות ישירות לקוסטה ריקה מישראל, יש מגוון רחב של אפשרויות לטיסות לקוסטה ריקה בקונקשן עם מגוון חברות תעופה. כדי לאתר טיסות זולות לקוסטה ריקה במועדים הנוחים לכם ולהזמין כרטיסי טיסה לקוסה ריקה אונליין השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שלמטה

חופשה בקוסטה ריקה – עוד באותו נושא: 

השכרת רכב בקוסטה ריקה – השוואת מחירים והמלצות

בתי מלון בקוסטה ריקה – מומלצים למשפחות עם ילדים

טיסות לקוסטה ריקה – הסברים וטיפים למטייל

בין אם תבחרו לטוס בטיסה לקוסטה ריקה עם עצירה בארצות הברית, באירופה או בקנדה, ריכזנו עבורכם בכתבה זו מידע חשוב שיהפוך את תהליך הזמנת הטיסה לקוסטה ריקה לפשוט יותר.

טיסות לסן חוזה בירת קוסטה ריקה

עיר הבירה של קוסטה ריקה, סן חוזה, היא נקודת ההתחלה של רוב המטיילים בקוסטה ריקה ונמל התעופה המשרת את העיר הוא העמוס ביותר במדינה (ובין העמוסים ביותר במרכז אמריקה).

נמל התעופה הבינלאומי חואן סנטה מריה

נמל התעופה המרכזי שמשרת את סן חוזה ממוקם במרחק של כ20 ק"מ ממרכז העיר. במתחם פועלות מספר תחנות מוניות, 24 שעות ביממה. כדאי לבדוק אפשרות של הזמנת הסעה לשדה התעופה (בקישור) – מדובר על שירות אמין ומומלץ ונהגי המוניות הממתינים בשדה התעופה בקוסטה ריקה הם לא תמיד אמינים וישרים.

כמו כן, תוכלו למצוא בטרמינל מספר חברות להשכרת רכב, כספומטים, מגוון מצומצם של מסעדות (ביניהן מסעדת המבורגרים ופאב עם תפריט אוכל די מגוון), דוכן של חברת קולבי בו תוכלו לרכוש חבילות גלישה ושיחות לפלאפון, טרקלינים עסקיים, דיוטי פרי ועוד. אורחי נמל התעופה של סן חוזה יכולים ליהנות מגלישה באינטרנט אלחוטי ללא עלות לאחר צפייה בפרסומת.

טיסת קונקשן לסן חוזה עם איבריה

אפשרות פופולרית במיוחד לטיסה לקוסטה ריקה היא טיסה לסן חוזה עם עצירת ביניים במדריד, בטיסות של חברת איבריה. חברת התעופה הלאומית של ספרד מפעילה טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה. זמן הטיסה לקוסטה ריקה עם קונקשן במדריד כולל כחמש וחצי שעות טיסה למדריד מתל אביב וכ11 שעות ממדריד לסן חוזה.

הכרטיס הבסיסי בטיסות לקוסטה ריקה באיבריה בדרך כלל לא כולל כבודת מטען. בהשוואת המחירים של כרטיסי טיסה לקוסטה ריקה בעזרת מנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה, תוכלו לצפות בתנאי הכבודה לפני ביצוע ההזמנה – אם ההזמנה אכן לא כוללת כבודת מטען, תוכלו להוסיף מזוודה בתשלום ולקבל את המחיר הסופי כבר בעת ההזמנה. השירות בטיסות כולל הגשת ארוחה. רוב התעריפים הזולים ביותר של איבריה לא כוללים שמירת מושב בחינם, אלא בעד עמלה. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה לקוסטה ריקה באיבריה הוא  1044$ לכרטיס הלוך-חזור בסוף ינואר.

מחלקת העסקים של איבריה כוללת גישה לטרקלין העסקי של החברה, מושבים מרווחים יותר, מסלול צ'ק אין מהיר ועוד.

אם אתם טסים לקוסטה ריקה עם תינוק (עד גיל שנתיים), תוכלו לרכוש עבורו כרטיס ללא מושב נפרד בתעריף מיוחד, או מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד (במקרה זה תצטרכו להביא לטיסה כיסא בטיחות תקני). את העגלה לתינוק תוכלו לשלוח ביחד עם המזוודות לתא המטען או שתוכלו לבחור להגיע איתה עד לשער המטוס במידת הצורך (ולפי תקנות שדה התעופה).

טיסות לקוסטה ריקה עם אייר פראנס

חברת התעופה הלאומית של צרפת, אייר פראנס, מציעה טיסות לקוסטה ריקה עם עצירת ביניים בפריז. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה לקוסטה ריקה עם אייר פראנס הוא 970$ לכרטיס הלוך-חזור באמצע מאי. טיסות לפריז מתל אביב ממריאות מדי יום (זמן טיסה של כחמש שעות ועשר דקות), והטיסות לסן חוזה מפריז (זמן טיסה של כ11 שעות וארבעים דקות) ממריאות ארבע פעמים בשבוע, בימי שני, רביעי חמישי ושבת.

התעריפים הזולים ביותר לטיסות לקוסטה ריקה באייר פראנס בד"כ לא כוללים כבודת מטען, אך יש אפשרות להוסיף מזוודה בתשלום (בהזמנה דרך המנוע להשוואת טיסות שלמעלה תוכלו לצפות בעלות שליחת מזוודה לתא המטען כבר בעת ההזמנה). השירות בטיסות אייר פראנס בקו זה כולל הגשת ארוחה, ומערכת הבידור משתנה לפי סוג המטוס.

נוסעי טיסות לקוסטה ריקה במחלקת עסקים של אייר פראנס יוכלו ליהנות, בין היתר, גם ממושבים נוחים ומרווחים יותר, ארוחות משודרגות, גישה לטרקלין העסקי של החברה ועוד .

טיסה לקוסטה ריקה עם עצירה בארצות הברית

יונייטד איירליינס, חברת תעופה אמריקאית, מציעה טיסות לסן חוזה עם עצירה בניוארק (ניו ג'רזי). יונייטד מפעילה טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה. מדובר בזמן טיסה של כ12 וחצי שעות טיסה לארה"ב מת"א לג'רזי וטיסה נוספת של כחמש וחצי שעות מג'רזי לסן חוזה. אפשרות זו לא מתאימה לכולם, גם מכיוון שהטיסות מעט ארוכות יותר, וגם מכיוון שטיסת קונקשן עם עצירה בארה"ב דורשת ויזה מיוחדת. כלומר, מלבד השוואת מחירים, כדאי גם לבדוק שזמני הטיסה ותנאי הויזה אפשריים עבורכם. המחיר הכי זול לטיסה לקוסטה ריקה עם יונייטד איירליינס (לפי השוואת המחירים שערכנו בעזרת מנוע החיפוש שלמעלה) הוא 1087$ לכרטיס הלוך-חזור באמצע ינואר.

שימו לב שהתעריפים הזולים ביותר של יונייטד איירליינס בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען. השירות בטיסות יונייטד איירליינס בין ארה"ב וישראל כולל הגשת ארוחה, חטיף ומשקאות (כולל בירה ויין) ללא עלות. השירות על טיסות למרכז אמריקה מארה"ב, לעומת זאת, כולל תפריט בתשלום בלבד.

טיסות לליבריה בקוסטה ריקה

ליבריה היא בירת מחוז גואנקסטה בקוסטה ריקה ומשמשת גם כנקודת בסיס ליציאה לחופים וליעדים תיירותיים נוספים באיזור צפון-מערב קוסטה ריקה. נמל התעופה הבינלאומי דניאל אודובר קירוס שמשרת את ליבריה נמצא במרחק של כ6 ק"מ ממנה. מגיעות אליו בעיקר טיסות עונתיות וסדירות מארה"ב, מקנדה ומרחבי קוסטה ריקה.

למרות שסן חוזה היא נקודת ההתחלה הפופולרית ביותר לחופשה בקוסטה ריקה, גם ליבריה היא אפשרות טובה להתחלת הטיול בקוסטה ריקה.

יונייטד איירליינס, למשל, מציעה טיסת קונקשן לליבריה עם עצירת ביניים בניו ג'רזי. הטיסות לליבריה יוצאות פעם בשבוע מנמל התעופה בניו ארק, ומדובר במסע שכולל טיסה של כעשר ורבע שעות לניוארק וחמש שעות טיסה נוספות לליבריה. שימו לב שגם כאן ייתכן שתצטרכו ויזה מתאימה כדי לעצור בארה"ב. בהשוואת המחירים שערכנו לטיסה לליבריה, המחיר הכי זול שהגיע מחברת יונייטד איירליינס הוא 1,139$ לכרטיס הלוך-חזור באמצע ינואר.

טיסות לקוסטה ריקה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל