חופשה בפולין - טיסות פנים

טיסות פנים בפולין – השוואת מחירים ומידע שימושי

אם אתם מתכננים חופשה בפולין, ואתם מעוניינים לגלות בה מגוון יעדים, מעבר לערים המרכזיות, כדאי לכם לשקול את האופציה של הגעה ממקום למקום בטיסה. טיסות פנים בפולין הן בדרך כלל מאוד זולות, וגם די קצרות ולכן זוהי דרך נהדרת להתנייד במהלך החופשה בפולין. כאן תוכלו למצוא את כל המידע על האופן שבו כדאי להזמין טיסת פנים בפולין, על שדות התעופה במדינה, על המחירים ותנאי כרטיסי הטיסה ועוד. לנוחיותכם, תוכלו למצוא בכתבה מנוע השוואת מחירי טיסות, דרכו תוכלו גם לבצע רכישת כרטיסים לטיסות פנים בפולין ולנהל את ההזמנה.

הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

פולין היא מדינה במרכז אירופה עם רשימה ארוכה של יעדים מגוונים והרבה מה לראות, החל מערים גדולות עם ארכיטקטורה יפהפייה ותרבות עשירה ועד לטבע מרהיב עם יערות, הרים, מקומות נפלאים לטיולים רגליים ועוד. כאן תוכלו למצוא מידע על היעדים אליהם ניתן לטוס בטיסות פנים בפולין, מתי, והיכן כדי להזמין כרטיסים. במהלך הכנת המדריך השתמשנו במנוע השוואת המחירים של קיווי, המופיע כאן לנוחיותכם. בהמשך תוכלו למצוא הסבר מפורט על השימוש במנוע השוואת המחירים וטיפים לביצוע חיפוש יעיל, שיניב עבורכם את התוצאות הזולות ביותר והמתאימות ביותר לצרכיכם.

שימו לב שהתנאים, המחירים, מועדי הטיסות וכו' נכונים למועד כתיבת המדריך, והם עשויים להשתנות מעת לעת. כאמור, המחירים הכי זולים לטיסות פנים בפולין בדרך כלל לא כוללים כבודת מטען. בהמשך נרחיב על הזמנה של טיסות פנים שכוללות מזוודות.

חופשה בפולין – עוד מידע חשוב

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

טיסות לפולין – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בפולין – השוואת מחירים וטיפים

ורשה – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת פולין

סים ו-eSim לפולין – מידע שימושי למטייל

בפולין יש מספר נמלי תעופה וניתן לטייל בין הערים המרכזיות בקלות בטיסות סדירות וזולות יחסית. אלפי נוסעים עוברים מדי שנה בלמעלה מעשרה נמלי תעופה מקומיים ברחבי פולין, החל מנמלי תעופה גדולים ומרכזיים כמו ורשה וקרקוב, ועד לנמלי תעופה קטנים יותר כמו לודז' ולובלין. וכשאנחנו אומרים שהטיסות בפולין זולות, אנחנו מתכוונים, שניתן למצוא טיסות במחירים שמתחילים מכ-5$ (לרוב, המחירים הזולים לא כוללים מזוודה). את רוב טיסות הפנים בפולין מפעילה חברת התעופה הלאומית של המדינה, לוט פוליש איירליינס, או חברת הלואו-קוסט הגדולה ריאנאייר. טיסות פנים בפולין הן בדרך כלל קצרות, עם זמן טיסה של בערך שעה, מעט פחות או מעט יותר.

איך מזמינים טיסות פנים בפולין?

טיסות פנים בפולין כדאי להזמין לאחר השוואת מחירים מקיפה וחכמה, באתר טוב ואמין שיספק לכם גם תמיכה ושירות במידת הצורך.

טיסות פנים בפולין הן עניין זול וקל יחסית: הטיסות בדרך כלל לא עולות יותר מ-40$ לכיוון (ולעיתים הרבה פחות), וזמני הטיסה קצרים יחסית (שעה, פחות או יותר). כדי שלא תצטרכו לבזבז הרבה זמן על השוואת מחירים לטיסות פנים בפולין, שילבנו בעמוד זה את מנוע השוואת המחירים של קיווי, שהוא פתרון מושלם להזמנת טיסות מכמה סיבות:

מספק פלטפורמה ידידותית בשפה העברית.

מופעל על ידי אתר ותיק ובעל מוניטין בתחום.

תוכלו לבצע השוואת מחירים, סינון תוצאות, ביצוע הזמנה וניהול הזמנה באותו האתר.

תוכלו לבצע השוואת מחירים לטיסות פנים בפולין עם מגוון פונקציות חכמות, שיסייעו לכם למצוא מגוון רחב יותר של כרטיסי טיסה זולים.

יש אפשרות לסנן את התוצאות כך שלא תצטרכו לבזבז זמן בחיפוש בין כרטיסים שלא מתאימים לכם.

ניתן להיעזר שירות לקוחות טלפוני באנגלית.

יש אפשרות, כבר במהלך ההזמנה, להוספת ביטוח נסיעות, ביטוח אובדן כבודה, ביטוח קונקשנים, תוספות ועוד.

התוספות, התנאים והשירותים הזמינים לרכישה עשויים להשתנות לפי כרטיסי הטיסה השונים והזמינות בטיסה.

טיפים שימושיים לחיפוש יעיל במנוע השוואת המחירים של קיווי:

בשלב הראשון של החיפוש, שכולל את הזנת נקודת המוצא, היעד והתאריכים, תוכלו להיעזר בהשלמה האוטומטית, בה מנוע החיפוש יציע לכם יעדים שקרובים ליעד שבחרתם (אם יש לכם אפשרות לגמישות מסוימת בבחירת בנמל התעופה אליו תגיעו או ממנו תמריאו). ניתן לבחור מספר נמלי תעופה עבור החיפוש, ובכך לקבל יותר אופציות.

בנוסף, במקום להזין שדה תעופה ספציפי, תוכלו להזין עיר או מדינה או אפילו יבשת, כדי לבדוק מגוון יעדים ולהרחיב את טווח התוצאות.

גם בתאריכים, אם יש לכם אפשרות לכך, מומלץ לאפשר למערכת לחפש טיסות בטווח תאריכים גמיש. תוכלו להזין טווח תאריכים בין אם ביציאה או בחזרה, לבחור במשך שהייה מסוים (בחזרה), או אפילו לכתוב "לא משנה" בתיבות התאריכים וכך למצוא טיסות במהלך כל השנה. כך תקבלו מספר גדול יותר של אפשרויות, ובמידה ואתם יכולים להגמיש את התוכניות שלכם, תוכלו לתכנן את הטיול בפולין בהתאם למחירי הטיסות.

לאחר הלחיצה על חיפוש, כדאי לסנן את התוצאות. אם יש לכם צורך במזוודה, או כמה מזוודות, לחצו על האייקון הקטן של המזוודה וציינו כמה מזוודות נחוצות לכם, וכך יוצגו בפניכם רק הכרטיסים הרלוונטיים עבורכם מבחינת תנאי הכבודה.

לחיצה על הטיסות השונות בתוצאות החיפוש תציג בפניכם את פרטי הטיסה המלאים, ובשלב זה תוכלו להוסיף את התוספות הנדרשות לכם (למשל, ביטוחים שונים), כך שבמעמד רכישת הכרטיסים תדעו בדיוק מה המחיר הסופי של הכרטיס ומה הוא כולל.

הזמנת מוניות משדה התעופה בפולין

הזמנתם טיסות פנים בפולין? מעולה! יש עוד פרט אחד, שלעיתים מטיילים לא חושבים עליו עד הדקה התשעים, אך יכול לשדרג את חווית הנחיתה שלכם ולהפוך אותה לנוחה ורגועה, במיוחד אם מטיילים עם משפחות או עם קבוצות גדולות.

כאן תוכלו למצוא את התיבה הצהובה של קיווי-טקסי – חברה המקיימת שיתופי פעולה עם חברות מוניות והסעות במדינות רבות ברחבי העולם, וביניהן גם פולין. באמצעות השירות של קיוויטקסי אתם יכולים להזמין מראש הסעה לשדה התעופה בפולין, לבחור את סוג הרכב, להוסיף תוספות (כמו למשל מושב בטיחות לפעוטות, או רכב נגיש לאנשים עם מוגבלויות) ולדעת מראש מה מחיר הנסיעה, בלי להתמקח ובלי הפתעות לא נעימות של הרגע האחרון.


יתרונות בהזמנת מונית משדה התעופה בוורשה, קראקוב או יעדים מרכזיים אחרים בפולין, מראש:

הנהג ימתין לכם בנקודת המפגש עם שלט הנושא את שמכם, כולל זמן המתנה מסוים שכלול במחיר.

המחיר ידוע מראש וללא הפתעות.

ניתן לבחור מבין מגוון סוגי רכבים. למשל, בבדיקה שערכנו להזמנת מונית משדה התעופה צ'ופין בעזרת קיוויטקסי, קיבלנו את סוגי הרכבים הבאים: רכב אקונומי זול, רכב מיניוואן לארבעה נוסעים (מעולה למשפחות שצריכות רכב מרווח), פרימיום מיניבוס לשישה נוסעים (סוגי רכבים יוקרתיים יותר), מיניבוס לשבעה נוסעים, רכב ביזנס יוקרתי ועוד.

ניתן להוסיף תוספות בתשלום שלא תמיד זמינות בדקה התשעים, כמו מושב בטיחות או זמן המתנה נוסף.

ההזמנה מתבצעת דרך חברות הסעות מקומיות שנבדקות לפי סטנדרנט האיכות של קיוויטקסי.

שירות טלפוני לאחר ההזמנה שזמין 24/7.

תוכלו להזמין מונית מקיוויטקסי כבר עכשיו בתיבת החיפוש שנמצאת בעמוד זה, ולהגיע רגועים ונינוחים יותר לקראת החופשה בפולין.

אילו חברות תעופה מפעילות טיסות פנים בפולין?

שתי החברות העיקריות שמפעילות טיסות פנים בפולין כוללות את חברת התעופה התעופה הלאומית של פולין, לוט פוליש איירליינס ואחת מחברות התעופה הוותיקות בעולם, וריאנייר, אחת מחברת הלואו-קוסט הגדולות בעולם.

לוט פוליש איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסים, החל מכרטיסים זולים במיוחד ללא כבודת מטען או בחירת מושב ועד לכרטיסים משודרגים יותר שכוללים תנאי כבודה משופרים, שמירת מושב ועוד. בטיסות מתחת לשש שעות, מציעים בלוט פוליש בדרך כלל הגשת כיבוד קל ואפשרות לרכישה מתפריט ה"סקיי בר", אך השירות הזמין עלול להשתנות בהתאם לזמן הטיסה.

ריאנאייר, חברה נוספת שמציעה מגוון טיסות פנים בפולין, היא חברת לואו-קוסט עם כרטיסי לואו-קוסט סטנדרטים שכוללים תיק יד בלבד וכרטיסים משודרגים יותר עם כבודת מטען, צ'ק אין ללא עלות בשדה התעופה, שמירת מושב ועוד. בטיסות ריאנאייר בדרך כלל ניתן לרכוש בתשלום חטיפים, ארוחות קלות ומשקאות, עם זמינות משתנה בהתאם לזמן הטיסה והיעד וכול'.

בטיסות קצרות מאוד, בדרך כלל אין מספיק זמן להגשה או מכירה של  כיבוד קל.

טיסות פנים מורשה

ורשה, בירת פולין ואחת מיעדי התיירות המרכזיים במדינה, היא עיר גדולה מלאה בתרבות, ארכיטקטורה, אוכל טוב ומגוון מקומות לשופינג. ורשה היא גם אחת מהערים האירופאיות הכי טובות לחופשה בתקציב מוגבל.

נמל התעופה של ורשה (WAW) הוא המרכזי והעמוס ביותר בפולין. הוא משרת חלק נכבד מקווי הטיסה בפולין, ומשמש כמרכז לחברת לוט פוליש איירליינס, שמפעילה ממנו מגוון גדול של טיסות ליעדים ברחבי העולם.

טיסות לורשה יוצאות מישראל בתדירות גבוהה, על בסיס יומי. מנמל התעופה של ורשה ניתן להמשיך למגוון יעדים בפולין: לובלין, ז'לונה גורה, ז'שוב, ורוצלב, קרקוב, גדנסק ועוד.

שדה התעופה של ורשה נמצא במיקום נוח, וזמן הנסיעה משדה התעופה ורשה למרכז העיר הוא כעשרים דקות.

הטרמינל כולל את כל השירותים הבסיסיים הנחוצים לנוסעים: לוקרים לכבודה, לאונג'ים, השכרות רכב ועוד. שירותים למשפחות בנמל התעופה צ'ופין כוללים חדרי משפחה, עגלות ללא עלות, אזורי משחקים ועוד.

במתחם הטרמינל יש מגוון די רחב של מסעדות ובתי קפה, לצד חנויות דיוטי פרי, קוסמטיקה, מתנות, צעצועים, חנויות נוחות, טיולים, אופנה ועוד.

אז אם אתם בוורשה ומעוניינים לחסוך זמן ולהספיק לראות כמה שיותר יעדים בפולין במהלך החופשה, ולא לבלות שעות ארוכות בנסיעות, תוכלו לטוס בטיסות ישירות, סדירות ובתדירות גבוהה למגוון יעדים:

טיסות ישירות מורשה לקראקוב ממריאות מספר פעמים ביום, מהבוקר עד הערב. זמן הטיסה מורשה לקרקוב הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-40$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מורשה לגדנסק ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מורשה לגדנסק הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-43$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מורשה לורוצלב ממריאות מספר פעמים ביום, מהבוקר עד הערב. זמן הטיסה מוורשה לורוצלב הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-40$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מורשה לקטוביץ' ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מורשה לקטוביץ' הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-22$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מורשה לפוזנן ממריאות מספר פעמים ביום. זמן הטיסה מורשה לקטוביץ' הוא כחמישים וחמש דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-37$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מורשה לז'שוב ממריאות מדי יום, לפחות פעמיים ביום, עם זמן טיסה של כחמישים וחמש דקות ומחירים שמתחילים מכ-37$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות לשצ'צ'ין ממריאות מדי יום, בבוקר ובמהלך היום. זמן הטיסה מורשה לשצ'צ'ין הוא כשעה ועשר דקות והמחירים זולים במיוחד, עם כרטיסים לכיוון אחד בפחות מ-10$.

טיסות פנים לקרקוב

קרקוב היא העיר השנייה בגודלה בפולין. זוהי עיר יפהפייה, עם רחובות אירופאים מרשימים, אתרים היסטוריים, שווקים, כנסיות יפהפיות, וגם מחירים זולים יחסית.

את קרקוב משרת שדה תעופה בינלאומי (KRK), עם תנועת הנוסעים הגדולה ביותר בשדות תעופה בפולין אחרי ורשה.

שדה התעופה של קראקוב נמצא במרחק של כעשרים דקות נסיעה ממרכז העיר. מגיעות אליו טיסות מתל אביב של מספר חברות תעופה, מספר פעמים בשבוע, וממנו ניתן להגיע למגוון יעדים בפולין בטיסות פנים זולות ונוחות.

נמל התעופה של קראקוב הוא קטן יחסית לנמל תעופה בינלאומי, אך מודרני ונוח עם כמה שירותים בסיסיים: ברזי מים לשתייה, עמדות הטענה לפלאפונים, סלון יופי, דואר, מושבים נוחים למנוחה ב"Nap Zone", ועוד.

בטרמינל יש מספר בתי קפה לפני ואחרי הבידוק הביטחוני. באיזור שאחרי הבידוק יש גם מסעדה איטלקית ומסעדת סנדוויצ'ים וטוסטים. במהלך ההמתנה לטיסה יש מספר חנויות: דיוטי פרי, חנות מזכרות, חנות למאכלים מקומיים, חנות תכשיטים, חנות צעצועים, אופנה ועוד.

מי שרוצה להנות מהמתנה נוחה במיוחד יוכל להזמין את שירותי ה-VIP של נמל התעופה, בהזמנה מראש ובתשלום, שכוללים העברות פרטיות, קפה או שמפניה בעת ההמתנה בטרמינל ה-VIP, תהליך צ'ק אין נפרד, המתנה לכבודה בנפרד וכול'.

טיסות פנים מקרקוב מגיעות למגוון יעדים בפולין: ורשה, גדנסק, פוזנן, שצ'צ'ין, בידגושץ ועוד.

אלו כמה מקווי התעופה המרכזיים לטיסות פנים שממריאות מקרקוב:

טיסות ישירות מקראקוב לוורשה ממריאות מספר פעמים ביום, מהבוקר עד הערב. זמן הטיסה מקראקוב לוורשה הוא כחמישים דקות, ומחירי הטיסות מתחילים מכ-40$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מקראקוב לגדנסק ממריאות מדי יום, לפחות פעם ביום, ומופעלות על ידי ריאנאייר או לוט פוליש איירליינס. זמן הטיסה מקראקוב לגדנסק הוא כשעה ועשר דקות, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-5$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מקראקוב לשצ'צ'ין ממריאות כשלוש פעמים בשבוע. זמן הטיסה מקראקוב לשצ'צ'ין הוא כשעה ורבע, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-5$ לכיוון אחד.

טיסות ישירות מקראקוב לבידגושץ ממריאות כפעמיים בשבוע. זמן הטיסה מקראקוב לבידגושץ הוא כשעה, ומחירי הכרטיסים מתחילים מכ-32$ לכיון אחד.

טיסות לקאטוביץ'

בקטוביץ' שבדרום פולין נמצא אחד מנמלי התעופה המרכזיים במדינה.

נמל התעופה קטוביץ' (KTW) הוא נמל תעופה מרכזי שמשמש בעיקר טיסות עונתיות למגוון יעדים ברחבי העולם,  כמו גם טיסות פנים סדירות.

טיסות ישירות מורשה לקטוביץ' ממריאות לפחות פעמיים ביום. זמן הטיסה מורשה לקטוביץ' הוא כחמישים וחמש דקות.

טיסות לגדנסק פולין

גדנסק היא עיר נמל, אחת מהערים הגדולות בפולין ויעד תיירותי אהוב שממוקם ממש על חוף הים הבלטי. את גדנסק משרת נמל תעופה בינלאומי, נמל התעופה גדנסק לך ולנסה (GDN), במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר, ועם תנועת הנוסעים השלישית בגודלה במדינה אחרי נמלי התעופה של ורשה וקראקוב. הוא משרת בעיקר טיסות עונתיות בינלאומיות ומספר קווי טיסה סדירים, כמו גם מספר קווי טיסות פנים:

טיסות מורשה לגדנסק הן טיסות יומיות עם זמן טיסה של כחמישים וחמש דקות.

טיסות מקראקוב לגדנסק הן טיסות יומיות עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות.

טיסות ישירות מז'שוב לגדנסק ממריאות פעמיים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעה ורבע.

טיסות ישירות מלובלין לגדנסק ממריאות כשלוש פעמים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעה וחמש דקות.

טיסות מז'ילונה גורה לגדנסק ממריאות כפעמיים בשבוע, עם זמן טיסה של כשעה.

טיסות לשצ'צ'ין פולין

בשצ'צ'ין נמצא הנמל הגדול ביותר בפולין, והיא אחת מהערים הגדולות במדינה. את שצ'צ'ין משרת נמל תעופה קטן. נמל התעופה של שצ'צ'ין (SZZ) ממוקם במרחק של כ-45 ק"מ מהעיר, וניתן להגיע אליו ממספר יעדים בטיסות ישירות.

ניתן להגיע לשצ'צ'ין בטיסות ישירות מקראקוב (עם כשלוש טיסות בשבוע, וזמן טיסה של כשעה ורבע) ובטיסות ישירות מורשה (טיסות יומיות, עם זמן טיסה של כשעה ועשר דקות).

כמה זמן לפני הטיסה צריך להגיע לשדה התעופה בטיסות פנים?

נהוג להגיע לשדה התעופה לפני טיסת פנים כשעתיים לפני הטיסה (לעומת כשלוש שעות לטיסות בינלאומיות). לפי אתר שדה התעופה של ורשה, דלפקי הצ'ק אין יפתחו כשעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן לטיסות פנים. גם באתר של נמל התעופה של קראקוב ההמלצה היא דומה.

אנו ממליצים לבדוק את עומסי התנועה ולהשאיר זמן נוסף למקרה של תורים ארוכים, עומסי תנועה וכול', וכמובן תמיד לבדוק את ההמלצה המעודכנת עם חברת התעופה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל