טיסות פנים בנורווגיה

טיסות פנים בנורבגיה – השוואת מחירים וטיפים שימושיים

אחד הדברים שיכולים לשדרג לכם חופשה בנורבגיה, ולהפוך את הטיול לרגוע ומהנה יותר, במיוחד אם מדובר בטיול קצר יחסית, הוא בחירה באפשרות של טיסות פנים מיעד ליעד ברחבי המדינה. טיסות פנים בנורבגיה יכולות לחסוך לכם שעות רבות של נסיעות, ובכך לאפשר לכם לגלות כמה שיותר יעדים מעניינים במדינה המרשימה הזו. במדריך זה תמצאו מידע על שדות התעופה בנורבגיה, על החברות המפעילות טיסות פנים בנורבגיה, על המחירים והשירות בטיסות ואפילו מערכת להשוואת מחירי טיסות, באמצעותה תוכלו גם להזמין כרטיסי טיסה ולנהל את ההזמנה.

נורבגיה היא אחת המדינות המיוחדות והמרהיבות ביותר באירופה, עם טבע יפהפה, עיירות ציוריות וחוויות חד פעמיות, כמו צפייה בזוהר הצפוני. אם אתם מתכננים חופשה בנורווגיה, ובמיוחד אם אתם מתכוונים לנסוע לנורבגיה עם ילדים, כדאי להשקיע זמן בתכנון חכם של הטיול, על מנת שתוכלו ליהנות מכמה שיותר יעדים ואטרקציות, בלי לבזבז זמן יקר על נסיעות ארוכות מייגעות ממקום למקום. טיסות פנים בנורבגיה יכולות להיות אופציה מצוינת, באמצעותה תוכלו להגיע בקלות ובנוחות למגוון יעדים יפהפיים וחד פעמיים, המרוחקים זה מזה, אותם משרתים נמלי תעופה קטנים.

בנורווגיה יש למעלה מארבעים שדות תעופה, המשרתים טיסות מסחריות לציבור הרחב, החל מנמלי תעופה גדולים כמו אוסלו, טרונדהיים וברגן, ועד לנמלי תעופה קטנים יותר כמו קירקנס, וולדה, מולד ועוד, שלעיתים קרובות מספקים למטיילים גם נוף יפהפה ובלתי נשכח כחלק מחוויית הטיסה.

בנוסף למידע על היעדים, שדות התעופה, חברות התעופה המפעילות טיסות פנים בנורבגיה וכד', צירפנו למדריך זה את מנוע השוואת מחירי הטיסות של חברת קיווי, אשר שימש אותנו להכנת הכתבה, ושבאמצעותו תוכלו למצוא את הטיסות המשתלמות ביותר עבורכם, לבצע את רכישת הכרטיסים ולנהל את ההזמנה אונליין. בהמשך תוכלו למצוא הסבר מפורט על השימוש במערכת של קיווי וטיפים למציאת טיסות זולות בנורבגיה.

שימו לב, שהמחירים, התנאים ומועדי הטיסות המופיעים במדריך נכונים למועד כתיבתו, והם עשויים להשתנות מעת לעת.

חופשה בנורבגיה – עוד מידע חשוב

קניית קרונה נורבגית (NOK) בנתב"ג

טיסות לנורבגיה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בנורבגיה – המדריך המלא למטייל

איך מזמינים טיסות פנים בנורבגיה?

תכנון המעברים במהלך החופשה הוא אחד השלבים הראשונים שתצטרכו לבצע במהלך תכנון החופשה בנורבגיה, ומהאלמנטים החשובים ביותר בתכנון חופשה מוצלחת. כמו בכל תחום, השוואת מחירים יעילה תעזור לכם להשיג את העסקאות המתאימות והמשתלמות ביותר עבורכם.

מנוע השוואת המחירים של קיווי מספק שירות המשלב בין השוואת מחירים, מנוע חיפוש, וסוכנות נסיעות מקוונת. כלומר: בעזרת הפלטפורמה הידידותית והנוחה, שזמינה גם בעברית, תוכלו לא רק לבצע חיפוש מדויק וחכם של טיסות מתוך מאגר ענק של כרטיסי טיסה ליעדים הרלוונטיים לכם, אלא גם לבצע את ההזמנה באותו מקום, להוסיף תוספות במידת הצורך ולהיעזר בשירות הלקוחות של קיווי. לאחר ההזמנה, תוכלו לנהל אותה באתר של קיווי. כמו כן, קיווי מעניקים סיוע ושירות לקוחות טלפוני, ומציעים ביטוחים נוספים לרכישה במהלך ההזמנה כדי לוודא שכל התהליך, עד הטיסה, נוח ופשוט.

יתרונות בהזמנת טיסת פנים בקיווי:

ביצוע ההזמנה באתר בעברית.

חיפוש טיסות מתוך מאגר ענק של כרטיסי טיסה, ומערכת שמחברת יחדיו כרטיסי טיסה, שלא תמיד זמינים יחדיו בסוכנויות, כדי שתוכלו למצוא כרטיסים זולים ככל האפשר.

אפשרות לרכישת ביטוח מיוחד של קיווי לכיסוי קונקשנים (מעולה במיוחד לקונקשנים עם העברה עצמית בהם צריך לעשות צ'ק אין מחדש).

אפשרות להוסיף ביטוח נסיעות, ביטוח אובדן כבודה, וחבילות כבודה כבר במהלך ההזמנה.

שירות לקוחות טלפוני באנגלית שזמין 24/7 (ובמספר שפות נוספות בשעות משתנות).

מנוע חיפוש עם פונקציות חכמות שמאפשרות למצוא מגוון רחב מאוד של טיסות, ואז לסנן ולמיין את התוצאות כך שתהליך החיפוש יהיה יעיל במיוחד.

כאמור, התנאים, השירותים הזמינים (כמו גם הביטוחים והתוספות) והמחירים עשויים להשתנות בהתאם לקווי הטיסה ולזמינות הכרטיסים בחברות התעופה, כך שמומלץ לבצע בדיקה של הנתונים בסמוך למועד החופשה שלכם בנורווגיה.

טיפים למציאת טיסות פנים זולות במיוחד לטיול בנורווגיה בעזרת קיווי:

נסו, במידת האפשר, להיות כמה שיותר גמישים בבחירת היעד והמוצא. מנוע החיפוש של קיווי מעולה בהצעת נמלי תעופה נוספים מלבד אלו שבחרתם: תוכלו לבחור אזור שלם, אזור בתוך מדינה, מדינה, ואפילו יבשת וכך לקבל מגוון רחב יותר של הצעות לנמלי תעופה. אם בחרתם ביעד מסוים, ההשלמה האוטומטית תציע לכם יעדים קרובים נוספים.

אם אתם מחפשים, למשל, טיסות פנים בנורבגיה היוצאות מאוסלו, תוכלו להזין את אוסלו בשדה המוצא, ולכתוב "נורבגיה" בשדה היעד. בדרך זו, תוצאות החיפוש יציגו בפניכם מגוון יעדים בנורווגיה ותוכלו לראות מהן טיסות הפנים הכי זולות מאוסלו, ואפילו להתעניין ביעדים חדשים שלא חשבתם עליהם (ניתן לבדוק מהם הפופולריים ביותר).

בנוסף, אם יש לכם אפשרות להיות גמישים בתאריכי היציאה או החזרה, תוכלו להיעזר בפונקציה הנוחה של קיווי שמאפשרת הזנת טווח תאריכים גמיש (ביציאה ובחזרה), ואפילו לעשות חיפוש לכל זמן בשנה בהזנת צמד המילים "לא משנה". כך תוכלו לתזמן את החופשה שלכם בהתאם למועדים שבהם ניתן להזמין את הטיסות הזולות ביותר.

לרוב, הטיסות הזולות ביותר שהמערכת מאתרת אינן כוללות כבודת מטען. על מנת שיוצגו לכם רק תוצאות שמתאימות לצרכים שלכם, במנוע השוואת המחירים של קיווי קיימת פונקציה של סימון מספר המזוודות שאתם מבקשים להעלות לטיסה (מופיעה בלחיצה על אייקון המזוודה הקטן שבחלק העליון של תיבת החיפוש). כך המערכת תסנן תוצאות שלא כוללות כבודת מטען במחיר הכרטיס, ותציג לכם רק כרטיסים שתואמים את דרישותיכם. אפשרות נוספת היא לבצע את החיפוש ללא סינון לפי כמות מזוודות, ובמהלך ההזמנה להוסיף מזוודות כתוספת.

הזמנת הסעה משדה התעופה בנורבגיה

לאחר הזמנת טיסות פנים לנורבגיה, כדאי להקדיש עוד מעט זמן על מנת לארגן מראש את המעברים שלכם במהלך הטיול בנורווגיה לנוחים יותר, מהירים יותר, וללא הפתעות לא צפויות, שיכבידו על התקציב שלכם. להזמנת מונית משדה התעופה מראש יש מגוון יתרונות: המחיר ידוע מראש, הנהג ימתין בנקודת המפגש, ניתן לבחור את סוג הרכב ממגוון רכבים זמינים (רכבים סטנדרטים, משפחתיים, פרימיום, מיניבוס לקבוצות גדולות ועוד), תנאי הביטול נוחים, ניתן לדאוג מראש לתוספות מיוחדות, כמו מושב בטיחות לפעוטות או נגישות לבעלי מוגבלויות ועוד. אתם מוזמנים להשתמש במערכת של קיוויטקסי המופיעה כאן במסגרת הצהובה.



הזמנת הסעה פרטית מראש בשדה התעופה בנורבגיה יעילה במיוחד למשפחות ולקבוצות גדולות, בזכות האופציה להזמין מיני וואן ולדאוג מבעוד מועד לתוספת של מושב בטיחות (בדרך כלל בתשלום נוסף), דברים שלא תמיד מתאפשרים בדקה התשעים.

בעזרת המערכת של קיווי טקסי, פלטפורמה נוחה להזמנת הסעות בלמעלה ממאה מדינות ברחבי העולם – וביניהן נורבגיה – ניתן להזמין מראש הסעה משדה התעופה למלון, או מהמלון לשדה התעופה (וכמו כן הסעות בינעירוניות ברחבי נורווגיה). המערכת של קיווי טקסי פועלת באנגלית, בשיתוף עם חברות מקומיות העומדות בסטנדרט האיכות של קיוויטקסי. מדובר בפלטפורמה נוחה לביצוע הזמנת הסעה, בחירת רכב מבין מגוון סוגי רכבים, הוספת תוספות להזמנה ועוד, כשהמחיר ידוע מראש (ובחלק מהמקרים גם ניתן לבצע את חלק מהתשלום באתר באמצעות כרטיס אשראי). ההזמנות כוללות בדרך כלל גם זמן המתנה, המתנה של הנהג בנקודת המפגש ותנאי ביטול נוחים.

שימו לב שתנאי ההזמנה, התוספות הזמינות, והרכבים הזמינים עשויים להשתנות מיעד ליעד ומעת לעת, כך שמומלץ לבצע את בדיקת המחירים והזמנת השירות סמוך לטיסה לנורבגיה.

אילו חברות תעופה מציעות טיסות פנים בנורבגיה?

נורוויג'יאן אייר שאטל Norwegian Air Shuttle

נורוויג'ין אייר שאטל היא חברת התעופה הגדולה ביותר בנורווגיה, ואחת מהגדולות באירופה. מדובר בחברת לואו-קוסט, שמפעילה מגוון טיסות בינלאומיות כמו גם טיסות פנים בנורבגיה.

השירות בטיסות נורוויג'ן אייר כולל בדרך כלל אפשרות לרכישת חטיפים ומשקאות בתשלום במהלך הטיסה (לזמן טיסה של מעל לשעה).
ברוב הטיסות של נורוויגי'אן אייר יש אפשרות להתחבר לאינטרנט אלחוטי (בדרך כלל יש אופציה חינמית ואופציות משודרגות בתשלום). לרוב ניתן לבדוק באתר לפני הטיסה אם יש אינטרנט אלחוטי זמין ומהן החבילות הזמינות לאינטרנט.

כמו בכל חברת לואו-קוסט, נורוויג'ין אייר מציעים סוגי כרטיסים שונים, כאשר הזול ביותר הוא עם תנאי לואו-קוסט סטנדרטים (ללא כבודה, שינויים בתשלום וכו'), אך ניתן לרכוש כרטיסים משודרגים עם תנאי שינוי גמישים יותר ותנאי כבודה משופרים.

נורוויג'ן אייר שאטל מגיעים למגוון יעדים בנורווגיה: ברגן, בודו, אנדנס, אלה, טרומסו, מולד, קירקנס ועוד רבים אחרים.

פלייר אס Flyr AS

פלייר היא חברת תעופה נורווגית חדשה יחסית, שנוסדה בשנת 2020. זוהי חברת לואו-קוסט שמציעה טיסות בינלאומיות אך גם מגוון טיסות פנים למגוון יעדים בנורבגיה. החברה מציעה מספר סוגי כרטיסים סטנדרטים, החל מכרטיס זול מאוד ובסיסי, שכולל כבודת יד אך לא כולל מזוודה או בחירת מושב, ועד לכרטיסים משודרגים עם תנאי כבודה משופרים, תנאי שינויים גמישים והטבות נוספות. השירות בטיסות פנים בנורבגיה שמופעלות על ידי פלייר משתנה לפי זמן הטיסה אך כולל בדרך כלל הגשת מים, קפה ותה ללא עלות. בדרך כלל, בטיסות של מעל לשעה ניתן לרכוש חטיפים ומשקאות בתשלום, ובטיסות של מעל לשעתיים ורבע ניתן לרכוש גם ארוחות בתשלום. הצי של החברה כולל בעיקר מטוסי בואינג 737.

ויידרוו Widerøe

חברת ווידרו היא חברת תעופה נורווגית ואחת מחברות התעופה הגדולות באזור, עם טיסות ליעדים בינלאומיים ויעדי פנים בנורבגיה.
השירות בטיסות בנורבגיה וסקנדינוויה של ווידרו בדרך כלל כולל הגשת תה וקפה ללא עלות, ואפשרות לרכישת משקאות וחטיפים בתשלום (או הזמנת ארוחות מראש בחלק מהטיסות).

התפריט בטיסות הפנים של ווידרו מגוון יחסית עם מגוון חטיפים, משקאות אלכוהולים, משקאות קלים ואפילו קופסת חטיפים באריזת מתנה שמתאימה לילדים (בהתאם לזמינות).

סקנדינביאן איירליינס Scandinavian Airlines SAS

סקנדינביאן איירליינס היא חברת תעופה שפועלת בנורבגיה, דנמרק ושוודיה.

בטיסות של סקנדינביאן איירליינס, הגשת קפה ותה היא ללא עלות, וניתן לרכוש חטיפים ומשקאות בתפריט בתשלום, אך האפשרויות הזמינות משתנות מטיסה לטיסה. בטיסות הקצרות ביותר, בדרך כלל אין אפשרות להגיש כיבוד. בטיסות של מעל ל-80 דקות ניתן בדרך כלל להזמין ארוחות מראש בתשלום.

מתי כדאי להגיע לשדה התעופה לפני טיסות פנים בנורבגיה?

ההמלצה המקובלת בדרך כלל לטיסות פנים ברחבי העולם היא להגיע לפחות שעתיים לפני ההמראה המתוכננת. לפי האתר של נורוויג'ייאן אייר שאטל, הצ'ק אין לטיסות הפנים שלהם נפתח כשעתיים לפני ההמראה המתוכננת ונסגר כחצי שעה לפני ההמראה המתוכננת. אנו ממליצים להוסיף זמן ביטחון גם למקרה של עומסי תנועה, תורים ארוכים וכו', במיוחד כשמדובר בתקופות תיירותיות, ולוודא עם חברת התעופה מהו הזמן המומלץ.

טיסות פנים מאוסלו

שדה התעופה של אוסלו (OSL) או שדה התעופה אוסלו גרדרמון, ממוקם במרחק של כארבעים דקות נסיעה מהעיר אוסלו, עם טיסות ישירות למגוון יעדים בינלאומיים כמו גם טיסות פנים. בנמל התעופה של אוסלו יש טרמינל אחד, ובו מגוון שירותים, חנויות, מסעדות ובתי קפה. בין השירותים לנוסעים, תוכלו למצוא שירותי המרת מט"ח, כספומטים, בתי מלון במרחק הליכה מהטרמינל, חדרי כנסים, לאונג'ים ועוד. כמו כן, יש מגוון שירותים שיהפכו את ההמתנה בשדה התעופה למשפחות עם ילדים לנוחה הרבה יותר: חדרי משפחה, פינות הנקה, אזורי משחקים ועוד.

טיסות פנים מאוסלו מגיעות למגוון יעדים בנורבגיה, כמו למשל:

טיסות מאוסלו לברגן: טיסות ישירות של מגוון חברות, בתדירות גבוהה מדי יום מהבוקר עד הלילה, עם זמן טיסה של כחמישים דקות ומחירים שמתחילים מכ-41$ לכיוון.

טיסות מאוסלו לטרומסה: טיסות ישירות, עם זמן טיסה של כשעה וארבעים וחמש דקות, בתדירות גבוהה מהבוקר עד הערב ומחירים שמתחילים מכ-66$ לכיוון אחד.

טיסות מאוסלו לסטאבנגר: טיסות ישירות בתדירות גבוהה מהבוקר עד הערב, עם זמן טיסה של כחמישים דקות, ומחירים שמתחילים מכ-46$ לכיוון.

טיסות מאוסלו לטרונדהיים: טיסות בתדירות גבוהה, מדי יום מהבוקר עד הערב, עם זמן טיסה של כחמישים דקות, ומחירים שמתחילים מכ-46$ לכיוון.

טיסות מאוסלו לבודו: טיסות ישירות בתדירות גבוהה עם לפחות מספר טיסות ביום, זמן טיסה של כשעה ועשרים וחמש דקות ומחירים שמתחילים מכ-66$.

טיסות מאוסלו לקירקנס: ממריאות מדי יום, פעם או פעמיים ביום, עם זמן טיסה של כשעתיים וחמש דקות ומחירים שמתחילים מכ-61$.

טיסות פנים מברגן

שדה התעופה של ברגן (BGO) הוא נמל התעופה השני העמוס ביותר בנורווגיה. הוא משרת את ברגן, עיר נמל יפהפייה וקטנה יחסית עם נופים מרהיבים וציוריים, בתי עץ צבעוניים על גבי נוף הררי, ועוד אטרקציות. באופן כללי, מדובר במקום שנראה כמו גלויה.

נמל התעופה של ברגן נמצא במרחק נסיעה של כעשרים דקות ברכב מהעיר. זהו נמל תעופה נוח, מודרני ויעיל שיספק לכם חווית טיסה מיוחדת עם נוף עוצר נשימה, וחוויה נינוחה בשדה התעופה.

יש בו מספר כספומטים (גם באזור טיסות הפנים), שירותים למשפחות, בתי מלון במרחק הליכה, לאונג', אינטרנט אלחוטי ועוד שירותים לנוסעים.

טיסות פנים מברגן מגיעות למגוון יעדים בנורבגיה: אוסלו, טרומסה, סטוונגר, טרונדהיים, בודו, נרוויק, אלסונד, מולד ועוד.

אלו כמה מטיסות הפנים הסדירות שממריאות מברגן:

טיסות מברגן לאוסלו: טיסות סדירות מדי יום, מהבוקר עד הערב, עם זמן טיסה של כחמישים דקות ומגוון חברות שפועלות בקו זה. המחירים מתחילים מכ-61$ לכיוון אחד.

טיסות מברגן לטרומסו: טיסות ישירות שממריאות מדי יום, עם זמן טיסה של כשעה וחמישים וחמש דקות ומחירים שמתחילים מכ-75$ לכיוון.

טיסות מברגן לטרונדהיים: טיסות יומיות שמופעלות על ידי מגוון חברות, עם זמן טיסה של כחמישים וחמש דקות ומחירים שמתחילים מכ-41$ לכיוון אחד.

טיסות מברגן לבודו: טיסות מדי יום עם זמן טיסה של כשעה וחמישים דקות ומחירים שמתחילים מכ-91$ לכיוון אחד.

טיסות מברגן לנרוויק: טיסות סדירות מספר פעמים בשבוע (כשבע טיסות בשבוע), עם זמן טיסה של כשעה וחמישים ודקות, ומחירים שמתחילים מכ-56$ לכיוון אחד.

טיסות לטרומסה

טרומסו נקראת בירת הארקטי והיא אחד מהאיזורים הכי מיוחדים בנורווגיה, בצפון המדינה ובמרחק של כ-344 ק"מ מהחוג הארקטי. מדובר עיר מרהיבה עם מגוון אטרקציות מיוחדות.

את טרומסו משרת נמל תעופה (TOS) בינלאומי שממוקם בחוף המערבי של האי, עם מגוון די מצומצם של טיסות עונתיות וסדירות, ליעדי פנים ויעדים בינלאומיים.
ניתן להגיע לטרומסו ממגוון יעדים בטיסות ישירות: טיסות ישירות ויומיות מברגן (טיסה של כשעה וחמישים וחמש דקות), טיסות יומיות מבודו (עם זמן טיסה של כחמישים דקות), טיסות בתדירות גבוהה מקירקנס (עם זמן טיסה של כחמישים וחמש דקות) ועוד.

טיסות ללופוטן

לופוטן הוא ארכיפלג ויעד תיירותי יפהפה ובלתי נשכח, מעט מרוחק אך שווה את הנסיעה. הנופים בלופוטן הם עוצרי נשימה, החל מהחופים ועד לעיירות הציוריות וכפרי הדייגים.

ישנם שני נמלי תעופה מרכזיים שמשרתים את איזור לופוטן: נמל התעופה לקנס (LKN) שנמצא בעיירה לקנס ונמל התעופה סוולואר (SVJ) שנמצא בעיירה סוולוואר.

טיסות ישירות ללקנס מגיעות מאוסלו (כארבע פעמים בשבוע), ברגן (כפעמיים בשבוע) ובודו (טיסות יומיות קצרות).

טיסות ישירות לסוולוואר ממריאות מאוסלו (כארבע טיסות בשבוע), מבודו (טיסות יומיות של כעשרים וחמש דקות), ומרוסט.

טיסות לסטאבאנגר

סטוונגר היא אחת מהערים הציוריות היפות בנורווגיה, עם רחובות צבעוניים מלאים במסעדות, אמנות רחוב, פארקים מושקעים וכמובן גם נמל יפהפה. העיר מלאה באטרקציות מעניינות ומוקפת בטבע יפהפה.

את סטוונגר משרת נמל תעופה בינלאומי (SVG). במרחק נסיעה קצרה ממרכז העיר.

במתחם הנמל יש מגוון מסעדות (המבורגרים, בתי קפה, אוכל איטלקי, ברים, ועוד) וגם חנויות נוחות, חנויות ספרים ועוד.

טיסות לסטוונגר מגיעות ממגוון יעדים בינלאומיים כמו גם ממספר יעדים בנורבגיה בטיסות סדירות ישירות.

ניתן למצוא טיסות מאוסלו לסטאוונגר (מספר טיסות יומיות עם זמן טיסה של כחמישים דקות), טיסות מבודו לסטוונגר (כשתי טיסות בשבוע עם זמן טיסה של כשעתיים ורבע), וטיסות מנארוויק לסטוונגר (שתי טיסות בשבוע עם זמן טיסה של כשעתיים ועשרים וחמש דקות).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל