טיסות לסקיאתוס השוואת מחירים

טיסות לסקיאתוס – השוואת מחירים ומידע כללי

טיסות לסקיאתוס – אי הנופש היווני הקסום – אינן פועלות כטיסות ישירות מישראל כל השנה אך בהחלט ניתן לאתר כרטיסי טיסה לסקיאתוס מישראל במחירים זולים. בכתבה זו תמצאו גם טיפים ומנוע חיפוש לאיתור טיסות זולות לסקיאתוס וגם ביקורת על חברות התעופה השונות הטסות לסקיאתוס ואף מידע שימושי למטייל על שדה התעופה של סקיאתוס

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

סקיאתוס הוא אי יווני קטן וקסום עם עונת תיירות קצרה ומספר מצומצם של טיסות עונתיות ישירות מישראל. לאחרונה החלו טיסות לסקיאתוס מנתב"ג באופן ישיר, אך לא תמיד קל למצוא כרטיסי טיסה לסקיאתוס – השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות כדי לאתר טיסות זולות לסקיאתוס במועדים המתאימים לכם

חופשה בסקיאתוס – עוד באותו נושא:

טיסות לסקיאתוס – איתור טיסות זולות והשוואת מחירים 

מלונות מומלצים בסקיאתוס למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסקיאתוס – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לסקיאתוס – שדה התעופה של סקיאתוס

נמל התעופה של סקיאתוס הוא שדה תעופה קטן עם טרמינל נוסעים אחד, שהופך לדי צפוף בעונת השיא. השדה ידוע בשל מסלול הנחיתה המיוחד שלו, בו המטוסים המגיעים אל האי עוברים מעל החוף הקרוב למתחם. רוב הטיסות המגיעות אליו הן עונתיות והוא כולל מספר קטן מאוד של חנויות ומסעדות.

על מנת להגיע אל העיר תוכלו לנסוע במונית (נסיעה של כעשר דקות-רבע שעה), במחיר של כ10-20 אירו בדרך כלל. מומלץ להשתמש בקישור להזמנה מראש של מונית לשדה התעופה

אם תרצו להשכיר רכב במהלך חופשה בסקיאתוס תוכלו לעשות זאת כבר בנמל התעופה.

טיסות ישירות לסקיאתוס

טיסות לסקיאתוס בטוס איירווייז

טוס אירווייז,, חברת תעופה קפריסאית שמציעה טיסות זולות לסקיאתוס וליעדים נוספים ביוון או קפריסין, מתפעלת מספר מצומצם של טיסות ישירות בקו תל אביב-סקיאתוס בחודשי הקיץ בלבד. טיסות לסקיאתוס ניתן לרכוש (כחלק מחבילה או כטיסה בלבד) ממספר סוכנויות תיירות ישראליות. אין אפשרות לרכוש טיסות ישירות מהאתר של טוס איירווייז. החברה מתפעלת בעיקר מטוסים בגודל קטן ובינוני.

אורך טיסה לסקיאתוס הוא כשעתיים וחצי בלבד והשירות בדרך כלל אינו כולל ארוחות או בחירת מושבים מראש.

מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לסוכנות הנסיעות, אך הכרטיס הזול ביותר שהצלחנו למצוא הוא 339$  (הלוך חזור) בחודש יולי. גם את תנאי הכבודה מומלץ לבדוק מול סוכן הנסיעות, כיוון שכרטיס טיסה בחברת טוס בדרך כלל לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. ניתן לעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג.

אם אתם טסים לסקיאתוס עם תינוק, תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס ללא מושב נפרד עבורו, או כרטיס שכולל מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד. אם תבחרו לרכוש מושב נפרד, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסות זולות לסקיאתוס עם עצירת ביניים

טיסה לסקיאתוס באג'יאן איירליינס

אג'יאן איירליינס מציעה טיסות זולות לסקיאתוס עם עצירת ביניים באתונה. הקו פועל בשיתוף עם אולימפיק איירליינס, חברת הבת של אג'יאן שמתפעלת בעיקר טיסות מקומיות. מחירי כרטיסי טיסה לסקיאתוס מתחילים מכ71 אירו לכיוון (לסוג הכרטיס  הזול ביותר, ללא מזוודה). בעת הזמנת טיסות לסקיאתוס תוכלו לבחור מבין שלושה סוגי כרטיסים:

GoLight: כולל תיק יד במשקל של עד 8 ק"ג אך לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. שינויים בכרטיס מסוג זה בד"כ יהיו כרוכים בעמלה של כ30 אירו (+הפרש מחירים).לא קיימת אפשרות לביטול והחזר כספי.

Flex: כולל תיק יד (8 ק"ג), שליחת מזוודה לתא המטען (23 ק"ג), ביצוע שינוי ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד) ועוד.

Business: כרטיס טיסה לסקיאתוס במחלקת עסקים כולל עלייה למטוס עם שני תיקים קטנים (13 ק"ג סה"כ), שליחת 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), ביצוע שינויים ללא עמלה (חיוב על הפרשי מחירים בלבד) ועוד.

מדובר בשני קטעי טיסה די קצרים: טיסה לאתונה היא באורך של כשעתיים ומשם, לאחר עצירת הביניים, מדובר בטיסה לסקיאתוס של כארבעים דקות.

השירות על טיסות לסקיאתוס של אג'יאן כולל הגשת ארוחה ומשקאות, עגלת דיוטי פרי ועוד.

כרטיס טיסה לסקיאתוס לתינוק (עד גיל שנתיים, ללא מושב נפרד) כולל הנחה של 90% מהתעריף של המבוגר המלווה אותו. תוכלו לבחור לרכוש מושב נפרד עבור התינוק, אך יהיה זה תעריף שונה (תעריף של כרטיס טיסה לילד). כמו כן, אם תבחרו לרכוש מושב נפרד עבורו תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני (על פי התקנות הבינלאומיות). הזמנה מסוג זה יש לבצע בעזרת שירות הלקוחות או סוכן הנסיעות.

טיסה זולה לסקיאתוס באוסטריאן איירליינס

חברת התעופה הלאומית של אוסטריה מציעה טיסות זולות לסקיאתוס עם עצירת ביניים בוינה. המחירים מתחילים מכ309$ לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר, ללא מזוודה).

אוסטריאן איירליינס מתפעלת טיסות לסקיאתוס על בסיס טיסות עונתיות בלבד, בד"כ בימי שבת וראשון בחודשי הקיץ. תוכלו לבחור מבין מספר סוגי כרטיסי טיסה לסקיאתוס בעת ההזמנה:

Economy Saver: כרטיס בסגנון לואו-קוסט למחלקת תיירים, שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען או אפשרות לביצוע שינויים בהזמנה.

Economy Basic: כרטיס זה כולל שליחת מזוודה לתא המטען כמו גם את האפשרות לביצוע שינויים בהזמנה בעד עמלה.

Economy Flex: דומה לכרטיס הEconomy Basic, אך עמלות השינוי בכרטיס זה מעט נמוכות יותר (עמלת הביטול לא משתנה).

Business Saver: כרטיס טיסה לסקיאתוס במחלקת עסקים שכולל שליחת 2 מזוודות לתא המטען, מושב נוח ומרווח יותר, ארוחה עסקית, גישה לטרקלין העסקי ועוד.

Business Flex: כרטיס עסקי מעט גמיש יותר שכולל עמלות שינוי נמוכות יותר (עמלת הביטול לא משתנה).

משך טיסה לוינה מתל אביב כשלוש וחצי שעות ואורך טיסה לסקיאתוס מוינה כשעתיים.

אם תרצו ליהנות מארוחה טובה בעת טיסה לסקיאתוס תוכלו להזמין את אחת מהמנות המופיעות בתפריט הDo&Co של אוסטריאן בעת ההזמנה, או עד 24 שעות לפני ההמראה המתוכננת. התפריט כולל מגוון רחב של מנות בעלות של כ15 אירו לארוחה.

אם אתם טסים אל סקיאתוס עם תינוק, תוכלו להשתמש במושב בטיחות תקני בטיסה בתנאי שתרכשו כרטיס נפרד עבורו בתעריף של כרטיס טיסה לילד. כמו כן, תהיו רשאים להביא לטיסה עגלת תינוק מתקפלת (עד 10 ק"ג) ללא עלות.

טיסות לסקיאתוס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל