סקיאתוס יוון לילדים

סקיאתוס – מלונות מומלצים עם ילדים ביוון

לפני בחירת בית מלון בסקיאתוס – אי הנופש הקטן והקסום שבאיי יוון – כדאי לשים לב לרשימה של מלונות מומלצים בסקיאתוס למשפחה עם ילדים המורכבת מבתי מלון בסקיאתוס שקיבלו המלצות מעולות ממשפחות אשר שהו בהם במסגרת חופשה משפחתית בסקיאתוס. אלו הם מלונות בסקיאתוס אשר מציעים יותר למשפחות – החל ממשחקיות לילדים ועד חדרי משפחה מרווחים ואפשרויות כמו מקרר, תנור או מכונת כביסה

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

בכתבה זו תמצאו 10 מלונות בסקיאתוס שביוון ברמות מחיר וסגנון אירוח משתנה – החל מבית מלון מומלץ בסקיאתוס בדירוג 5 כוכבים ועד לוילות נופש בסקיאתוס עם אפשרויות בישול עצמי – וגם ביישובים שונים על האי סקיאתוס, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם מקבלים בדירוגי מלונות מומלצים בסקיאתוס עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומתבססים על המלצות של משפחות שהגיעו לסקיאתוס עם ילדים לחופשה משפחתית

חופשה בסקיאתוס – עוד מידע למטייל

השכרת רכב בסקיאתוס – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לסקיאתוס – השוואת מחירים וביקורת חברות תעופה

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים בסקיאתוס עם ילדים

מלון סקיאתוס פרינסס Skiathos Princess 

סקיאתוס פרינסס, מלון מומלץ בסקיאתוס בדירוג 5 כוכבים, מציע גישה קלה אל חוף אגיה פרסקבי (Agia Paraskevi) וכולל חדרים ממוזגים עם גישה חינם לאינטרנט אלחוטי. המלון מוקף בגנים רחבי ידיים וכולל בריכה מרשימה עם אמבט עיסוי, וכן ספא עם מרכז כושר. הילדים בוודאי ייהנו במועדון הילדים ומתקני השעשועים של המלון אשר מאפשרים להורים ליהנות גם ממעט זמן מנוחה במהלך חופשה בסקיאתוס כאשר הילדים מבלים בביטחה במשחקיית המלון. אין ספק שמדובר באחד הבולטים שבין מלונות מומלצים בסקיאתוס למשפחה עם ילדים

כל חדר מעוצב בטעם טוב וכולל מרפסת המשקיפה אל הגינה או הים. בחדר הרחצה הצמוד תמצאו מוצרי טיפוח של Apivita, מייבש שיער, נעלי בית וחלוקי רחצה. שירות החדרים זמין כל שעות היממה.

בספא שבמקום, Harmony Club Spa תמצאו מגוון מתקנים וטיפולים טבעיים, כגון אמבט גשם טרופי. ארוחות בוקר וערב מוגשות במזנון העשיר שבמסעדה הראשית. במלון 3 מסעדות שונות עם מוטיבים שונים המציעות מופעי בישול. האורחים נהנים גם מ-3 הברים שבמלון. בין מלונות בסקיאתוס אשר רובם בד"כ לא זוכים לדירוג 5 כוכבים, אין ספק שסקיאתוס פרינסס הוא אחד המפוארים והמפנקים ביותר

7 קילומטרים מהאתר נמצא שדה התעופה ונמל סקיאתוס. חנייה מוצעת באתר חינם אין כסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון מנדראקי וילג' בוטיקMandraki Village Boutique Hotel 

מנדראקי וילג' בוטיק, מלון מומלץ בסקיאתוס בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום אידיאלי על שפתי אגם סטרופיליה (Strofilia) – 200 מטרים מחוף קוקונאריס (Koukounaries) המפורסם בסקיאתוס ובו מסעדה ובריכת שחייה. במלון יחידות אירוח נעימות למשפחות עם אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון וישנה גם חניה פרטית חינם.

כל היחידות מעוצבות בגוונים בהירים, צבעי פסטל ועיטורי פסים ופרחים ובכל אחת מהן ניתן למצוא מערכת מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין, נוסף על מייבש שיער ומקרר. זהו מלון מומלץ בסקיאתוס למשפחה עם ילדים אשר זוכה לציונים גבוהים בכל דירוג של מלונות מומלצים בסקיאתוס למשפחה עם ילדים

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר הכוללת מבחר סוגים של קפה ארומאטי. במסעדת המקום, Elia’s, יפנקו אתכם במאכלים ים תיכוניים ויינות שונים. בר White זהו המקום להתענג על קוקטיילים צוננים עם נוף לבריכה. המלון מרוחק 14 קילומטרים מנמל התעופה סקיאתוס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


nלון וילה פאפאס Villa Pappas 

וילה פאפאס, מלון מומלץ בסקיאתוס הממוקם בסמוך לעיירה סקיאתוס ו-10 דקות הליכה בלבד מחוף ורומולימנוס (Vromolimnos), הוא מלון מומלץ למשפחות הנמצא בניהול משפחתי וכולל בריכה עם טראסה וכיסא נוח וחדרים ממוזגים.

כל חדר במלון מרווח, מעוצב בסגנון מסורתי וכולל תנאים מעולים למשפחה עם ילדים בהשוואה אל מלונות בסקיאתוס ברוב המיקרים – מטבחון עם מקרר, פינת ישיבה, טלוויזיה, רצפת אריחים וריהוט עץ.

האורחים נהנים מארוחת בוקר, קוקטיילים, משקאות וחטיפים בבר-מסעדה שבבריכה. במלון גם אינטרנט אלחוטי חינם באזורים הציבוריים, כמו גם חניה חינם אין כסף.

מקום האירוח מוקף ברים ומסעדות ונמצא רק 100 מטרים מתחנות תחבורה ציבורית, 25 דקות נסיעת אוטובוס מקוקונאריס (Koukounaries) ו-7 קילומטרים מהעיר סקיאתוס. זהו מיקום טוב עבור משפחות המתכננות חופשה בסקיאתוס עם השכרת רכב ואחת הסיבות לציונים הגובהים של בית המלון בביקורות על מלונות מומלצים בסקיאתוס עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


פנסיון מרגריטה – Pension Margarita 

פנסיון מרגריטה הוא מלון זול ומומלץ בסקיאתוס הנמצא במיקום מרכזי למדי בעיירה הציורית סקיאתוס – 300 מטרים מהנמל. הפנסיון כולל חדרים ממוזגים עם מרפסת (חלק מהמרפסות משקיפות לים האגאי), בה תוכלו לסעוד את ארוחת הבוקר, ואינטרנט אלחוטי.

כל חדר כולל חדר רחצה צמוד עם מקלחת, מקרר, טלוויזיה וכספת. יחסית אל מלונות בסקיאתוס ברוב המיקרים, הפנסיון מציע תמורה מעולה יחסית למחיר עבור חופשה משפחתית בסקיאתוס וזוהי אחת הסיבות למיקומים הגבוהים שלו בדירוגי מלונות מומלצים בסקיאתוס עם ילדים

חנויות, טברנות  וברים ממוקמים 3 דקות הליכה מהפנסיון. חוף קסנמוס (Xanemos) ממוקם 3 קילומטרים מהפנסיון, בעוד שחוף קוקונריס (Koukounaries) הידוע נמצא 13 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי של סקיאתוס מרוחק 1.5 קילומטרים בלבד מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דירות איליה סטודיוס – Aelia Studios

איליה סטודיוס, מלון דירות נופש בסקיאתוס הנמצא 150 מטרים מחוף קוקונאריס (Koukounaries), כולל חדרי הארחה בשירות עצמי, המשקיפים אל אגם סטרופיליה (Strofilia) והים האגאי. בנוסף, משפחות ישמחו למצוא במלון גם שירותי השכרת רכב, גינת צמחים, גן שעשועים לילדים וטראסת שמש.

דירות הנופש ממוזגות וכוללות טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, חדר שינה, פטיו או מרפסת, מטבחון שבו כיריים לבישול ותנור קטן, מתקני גיהוץ, מייבש כביסה ומכונת כביסה  – בהשוואה אל מלונות בסקיאתוס זהו איבזור מאוד מתאים עבור משפחות שמתכננות חופשה בסקיאתוס עם הילדים וזוהי אחת הסיבות לציונים הגבוהים של בית המלון בדירוגי מלונות מומלצים בסקיאתוס למשפחה עם ילדים.

אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל אזורי המלון. שדה התעופה סקיאתוס מרוחק 10 קילומטרים מהמקום. חוף בננה נמצא 600 מטרים מהמלון, חוף Agia Eleni – 800 מטרים ואילו העיר סקיאתוס – 12 קילומטרים משם. חנייה פרטית חינם זמינה במקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


וילת הנופש קרבבה – Villa Karababa 

וילת קרבבה היא וילת נופש מומלצת בסקיאתוס הממוקמת בעיירה סקיאתוס וכוללת גינה עם אמבט עיסוי ובריכה חיצונית, כמו גם טראסה.

מקום האירוח קרבבה (Villa Karababa) הוא וילה נפרדת המתאימה למשפחה בעיירה סקיאתוס (Skiathos Town), ויש בה טרסה וגינה עם בריכה חיצונית ואמבט עיסוי. חניה פרטית זמינה ללא תשלום. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם בכל השטח.

דירת הנופש מאוד מתאימה לחופשה משפחתית בסקיאוס – היא כוללת מטבח עם מדיח כלים, וחדר רחצה פרטי. האירוח כולל מגבות ומצעים, ומתקנים אחרים במקום כוללים ברביקיו. וילת הנופש מקבלת ציונים מעולים בכל דירוג מלונות מומלצים בסקיאתוס למשפחה עם ילדים

מקום האירוח ממוקם 3.8 ק"מ מחוף ללריה (Lalaria Beach) ו-1.2 ק"מ מנמל סקיאתוס (Skiathos' Port). שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה סקיאתוס (Skiathos Airport), המרוחק קילומטר אחד משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון מנדראקי וילג' בוטיק Mandraki Village Boutique Hotel 

מנדראקי וילג' בוטיק, מלון בוטיק בסקיאתוס בדירוג 4 כוכבים, ממוקם באזור אידיאלי לחופשה בסקיאתוס – באזור מובן של אגם סטרופיליה – 200 מטרים בלבד מחוף קוקונאריס (Koukounaries) הידוע, ובו מסעדה ובריכת שחיה. יחידות האירוח האלגנטיות כוללות מרפסת וגישה חופשית לאינטרנט.

כל יחידה מעוצבת בגווני פסטל בהירים, פסים ועיטורי פרחים, וכוללות מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין. כל יחידה מצוידת במייבש שיער ומקרר. יחידות הנופש זוכות לשבחים רבים בכל רשימת מלונות מומלצים בסקיאתוס עם ילדים

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר הכוללת מגוון של סוגי קפה ארומאטיים מבית נספרסו. במסעדת Elia’s יפנקו אתכם במאכלים ים תיכוניים ויינות מובחרים. על הבר White תתענגו על קוקטיילים צוננים ונוף של הבריכה.

המלון מרוחק 14 קילומטרים מנמל התעופה סקיאתוס (Skiathos). דלפק הקבלה עומד לרשותכם כל שעות היממה. חניה פרטית זמינה באתר ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון סקיאתוס פאלאס Skiathos Palace Hotel 

האורחים במלון סקיאתוס פאלאס, מלון מומלץ בסקיאתוס למשפחה עם דירוג של 4 כוכבים, נהנים מנופים מעוררי השתאות של מפרץ קוקונאריס – 150 מטרים מחוף מרתה (Maratha). במלון יש בריכת שחייה וטראסת שמש. חדרי המלון משקיפים לים האגאי ובסמוך להם 2 מסעדות ומגרש טניס.

סוויטות וחדרי המלון מעוצבים בטוב טעם וממוזגים. כל יחידת נופש מצוידת במוצרי טיפוח חינם, מיני בר וטלוויזיה בלוויין.

המסעדה הראשית מגישה ארוחת בוקר יוונית או אמריקאית, נוסף על מטבח בינלאומי ויווני. במסעדת White View תוגשנה לכם מנות מקומיות בגינת הגג המשקיפה אל הים. תוכלו ליהנות מישיבה ב-3 הברים שבמקום, שישמחו לפנק אתכם עם קוקטיילים ומשקאות אקזוטיים. זהו מיגוון רחב ומוצלח של שירותי נופש יחסית אל מלונות בסקיאתוס ברוב המיקרים ואחת הסיבות למיקומים הגבוהים של בית המלון בדירוגי מלונות מומלצים בסקיאתוס עם ילדים

חוף קוקונאריס הידוע מרוחק 250 מטרים בלבד מהמתחם ובו אפשרויות לפעילויות ספורט מים. נמל התעופה של סקיאתוס והעיירה הראשית נמצאים שניהם 12 קילומטרים ממקום האירוח. במקום חנייה ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


בית הארחה מיסטרי – Mystery 

בית ההארחה מיסטרי הוא אתר מומלץ לחופשה בסקיאתוס למשפחה אשר מציע בר-מסעדה ובריכה. יחידות האירוח האלגנטיות והממוזגות שבו כוללות מרפסת מרוהטת עם נוף אל העיירה סקיאתוס (Skiathos) והבריכה. אינטרנט אלחוטי זמין חופשי בכל באזורים. המקום נמצא 600 מטרים בלבד מהאתר התיירותי בית Papadiamantis (פפדיאמנטיס).

כל סוויטה מתאפיינת בחלל פנים מודרני מינימליסטי וגווני כחול. בכל אחת מהן יש מיטה איכותית עם מזרן תוצרת Simmons וחדר שינה אחד או שני חדרי שינה נפרדים עבור משפחות המגיעות אל סקיאתוס עם ילדים – בנוסף ישנה פינת ישיבה עם טלוויזיה וערוצי לוויין, מיני בר וחדר אמבט מרוצף שיש הכולל חלוקי רחצה ומייבש שיער.

האורחים נהנים מטבילה קרירה בבריכה החיצונית וממנות ים תיכוניות, משקאות צוננים וארוחות קלות במסעדת הבר שבמקום.

מספר חנויות ממוקמות מרחק הליכה קצר מהמקום. 650 מטר ממקם האירוח נמצא נמל סקיאתוס. נמל התעופה ממוקם קילומטר אחד ממנו. במקום זמינה חניה פרטית חינם. המלון מקבל ביקורות טובות בדירוגי מלונות מומלצים בסקיאתוס למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון קייפ קאנאפיטסה הוטל אנד סוויטס – Cape Kanapitsa Hotel & Suites

קייפ קאנאפיטסה הוטל אנד סוויטס זהו מלון בוטיק מומלץ בסקיאתוס שנמצא על מפרץ קאנאפיטסה (Kanapitsa), המשקיף אל הים. העיירה סקיאתוס, הנמל ושדה התעופה ממוקמים 7 קילומטרים מהמלון.

החדרים ודירות היוקרה שמאוד מפנקות עבור משפחות המתכננות חופשה בסקיאתוס עם ילדים נוחים ואווריריים וכוללים מרפסת גדולה עם נופים מופלאים של מפרץ קנקפיטסה והים האגאי.

אורחי המלון נהנים מגישה קלילה אל שניים מהחופים הטובים של סקיאתוס במרחק הליכה קצר, דרך עצי האורן והגנים. לכו דרך גינות המלון, שתובלנה אתכם אל בריכת שחייה עם מי הים ומתחם שיזוף. בוודאי תיהנו גם ממשקה, חטיפים קלים ומיץ טרי על סיפון הבר שלצד הבריכה. זהו מלון מעולה שמקבל ביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בסקיאתוס עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן 

 

סקיאתוס - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל