השכרת רכב בלוטרקי ביוון

השכרת רכב בלוטרקי יוון – טיפים והשוואת מחירים

לוטרקי היא עיר ביוון שמלאה במוזיאונים מעניינים, מבנים היסטוריים, ועוד הרבה יותר מזה. עבור ישראלים הפכה לוטרקי לאחד האתרים הפופולריים לחופשה ביוון בזכות הפעלת בית המלון קלאב הוטל לוטרקי יוון (בבעלות ישראלית) שהפך אבן שואבת לאלפי משפחות ישראליות המגיעות אל לוטרקי עם הילדים לחופשת הקיץ. בעזרת כתבה זו על השכרת רכב בלוטרקי הכוללת מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בלוטרקי ויאתר לכם את המחיר הכי זול (על מיגוון מכוניות) תוכלו לתכנן את הטיול שלכם ביוון בביטחון ושלווה כשאתם יודעים שהרכב המושכר ייקח אתכם לכל אטרקציה תיירותית ביוון אליה תירצו להגיע. כאן תמצאו גם מידע הנוגע לחוקים המקומיים על נהיגה, הגבלות מהירות ואלכוהול, וכן לכללי התנועה בלוטרקי (כולל סרטון וידאו המתעד נהיגה בלוטרקי שיעזור לכם להתכונן)

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כדי לאתר את המחיר הכי זול להשכרת רכב בלוטרקי, או להשכרת רכב ביוון בכלל, השתמשו במנוע החיפוש המיוחד מטה להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל.

המנוע יבצע עבורכם השוואת מחירים און ליין בין חברות השכרת רכב בלוטרקי (אשר נחשבות אמינות ומוכרות ומספקות שירות לקוחות באנגלית) יאתר עבורכם תוך דקות ספורות את המחירים הזולים ביותר על מיגוון רחב של דגמי מכוניות ויחסוך לכם מאות שקלים. התהליך קצר וקל – מלאו את תיבת החיפוש שלמטה בדף זה. בשדה "ארץ" ביחרו את יוון ובשדה עיר ביחרו את לוטרקי Loutraki ובשדה תחנה בחרו את המיקום המדויק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בלוטרקי. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם שוקלים להזמין השכרת רכבים בלוטרקי ולחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים.

השכרת רכב בלוטראקי – המלצות

הבדלי המחירים בין החברות יכולים להגיע למאות שקלים, רצוי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בלוטראקי,יוון בעזרת מספר מנועי חיפוש שונים ולהשוות בין כלל התוצאות. אספנו עבורכם המלצות לשירותי השכרת רכב ביוון כך שתוכלו להשוות ולבחור מבין חברות השכרת רכבים שתעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל מקרה שלא תזדקקו לו.

אופרן – הינה חברה ישראלית המשתפת פעולה עם ספקי השכרת רכב נבחרים המציעים השכרת רכבים בלוטרקי, יוון. החברות איתן חברת אופרן משתפת פעולה אינן חברות LOW COST, כך שתקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר. היתרון בחברה זו שהיא מציעה ביטוח עם ביטול השתתפות עצמית לרוב היעדים או כזה עם השתתפות מינימלית במידה ואין אפשרות לביטול ההשתתפות העצמית, כמו גם חברת אופרן מציעה את תכנית אופרן פלוס המעניקה לכם החזר על ההשתתפות העצמית (בהזמנות בהן "ביטול השתתפות עצמית" לא כלול מראש בלבד) התכנית כוללת בתוכה גם את ההרחבה לכיסוי צמיגים, שמשות, מראות וחיובים נוספים.

חברת אופרן מספקת אפשרות של השכרת רכב בלוטרקי יוון עם תמיכה מלאה בעברית, וכוללת מגוון דרכים ליצירת קשר בעזרת הטלפון, WhatsApp, צ'אט באתר ודוא"ל כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו מענה זמין ואיכותי בעת צרה.

להשוואת מחירי השכרת רכב בלוטרקי עם אופרן

פאפם פאפם – הינו מנוע להשוואת מחירי השכרת רכב הפותח בישראל ומציג השוואת מחירי השכרת רכב בלוטרקי יוון בשפה העברית. מנוע זה הינו חדש באופן יחסי ועלה רשמית לאוויר בחודש אוגוסט 2021. הממשק שלו מצומצם והוא מאפשר לבצע השוואה נוחה בין הצעות מגוונות המגיעות מאתרים שונים. פאפם פאפם הינו מנוע החיפוש הראשון להשכרת רכב בחו"ל המציג גם הצעות זולות להשכרת רכב בחו"ל מהאתרים הבינלאומיים הגדולים כדוגמת Rentalcars, וגם הצעות מחברות ישראליות כמו אופרן הכוללות את ביטול ההשתתפות העצמית.

במנוע זה תוכלו למצוא הצעות במחיר זול והצעות עם כיסוי מלא עם האפשרות לסנן את מה שחשוב לשוכר, כמו לדוגמא לקבל רק הצעות להשכרת רכב בלוטרקי עם ביטול ללא עלות, כל ההצעות המוצגות כוללות את כל הביטוחים והתוספות שחייבים לשלם.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בלוטרקי דרך "פאפם פאפם"

אפשרויות נוספת להשוואת מחירי השכרת רכב בלוטרקי בצורה פשוטה הן בעזרת אתר Discover Cars אתר Localrent, פורטל GetrentaCar,וגם אתר QEEQ – כך ניתן לוודא שאתם מוצאים השכרת רכב בלוטרקי במחיר הזול ביותר.

המלצות חשובות למטיילים בלוטרקי

הכנו בעבורכם את הכתבה לוטרקי יוון – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים כך תוכלו לבחור עבורכם מלון מפנק, מבין מבחר מלונות ברמות מחירים, סוגי אירוח ומיקומים שונים באי.

דברים חשובים נוספים שכדאי לכם לדאוג עוד בטרם הנסיעה זה ביטוח נסיעות ליוון, והזמנת יורו לנתב"ג אונליין שיחכה לכם בדלפקי בנק הפועלים בשדה ויחסוף לכם את ההבדלים המשמעותיים בשער ההמרה.

חבילת חו"ל אצל המפעילות הישראליות עלולות להתברר כיקרות מאוד, כדי לאפשר לכם לחסוך על חבילה שתאפשר לכם להישאר זמינים במהלך החופשה שלכם בלוטרקי יוון, כתבנו עבורכם את הכתבה לרכישת Sim וEsim ביוון.

ליוון רצוי מאוד לנסוע בעונה, כדי לדעת עוד על עונת התיירות ומזג האוויר בלוטרקי הכנו את הכתבה על מזג האוויר ביוון ועונות מומלצות לחופשה ביוון שתעזור לכם לתכנן את הטיול שלכם.

כאשר אתם משכירים רכב ביוון נפתחת בפניכם אפשרות לטייל בין האיים באמצעות המעבורות ביוון המופעלת כחלק ממערכת התחבורה ציבורית ביוון, תופתעו לגלות שהתחבורה הציבורית מפותחת למדי ומאפשרת לכם לנוע בין האיים בקלות ויעלות.

כדי שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם ולגלות את כל המקומות שאסור לכם לפספס בטיול הקרוב הכנו עבורכם את מפת יוון בעברית למטייל הישראלי.

במידה ועדיין לא החלטתם על סוג הטיול הנכון ביותר עבורכם אנו ממליצים לקרוא את המדריכים הבאים שלנו: חבילות נופש ליוון בזולטיולים מאורגנים ליוון, ולאלו שאוהבים לתכנן טיול מותאם אישית כתבנו את המדריך לטיסות ליוון ואת המדריך לטיסות פנים ביוון.

אופציה נוספת לטיול בין איי יוון היא באמצעות השכרת יאכטה, בדומה למדריך זה להשכרת רכב כתבנו עבורכם מדריך מפורט על השכרת יאכטה ביוון וזאת בעזרת מנוע חיפוש ייחודי המציג מגוון רחב של סוגי יאכטות והפלגות. כמו למשל השכרת יאכטה ללא צוות לבעלי רישיון סקיפר, השכרת יאכטה עם צוות ועד להשכרת קבינה משפחתית ביאכטה גדולה ולחלוק אותה עם משפחות נוספות.

מידע על השכרת רכב בלוטרקי

ביעד תיירותי מרשים כמו לוטרקי אתם יכולים להיות בטוחים שיש הרבה מה לגלות בעיר וסביבתה, ועם הנוחות והגמישות שהשכרת רכב בלוטרקי יכולה להציע, תוכלו לבקר במקום חדש באיזור לוטרקי כל יום.

עם רכב מושכר בחו"ל, אתם לא רק ניידים, אלא גם יכולים להיות אקטיביים יותר אפילו אם אתם בטיול עסקי! אם השכרת רכב בלוטרקי תראו מה שאתם רוצים מתי שאתם רוצים, והפכו  חופשה בלוטרקי לטיול ביוון. השכרת רכב בלוטרקי נותנת לכם את הניידות והחופשיות שאתם צריכים כדי להגיע לכל האתרים שיש ללוטרקי להציע.

לפני השכרת רכב בלוטרקי אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בלוטרקי (במהירות צילום מואצת) –

כנסו לרכב המושכר שלכם ותנו להרפתקה להתחיל – גלו את הכפרים הנסתרים ואת הנופים עוצרי הנשימה. טיילו באופן חופשי בלוטרקי וסביבתה תוך כדי שאתם לומדים על התרבות המקומית. השכרת רכב בלוטרקי תיקח אתכם לאן שאתם צריכים להגיע ביוון – וכך תחוו עד הסוף את האווירה המיוחדת של לוטרקי.

יש מבחר סביר של סוכנויות השכרת רכב בלוטרקי והם מציעים מבחר מכוניות להשכרת החל מרכב קטן, דרך מכוניות משפחתיות ועד השכרת ג'יפים בלוטרקי. יש מבחר לא רע של דגמי רכב להשכרה בלוטרקי במחירים סבירים, עם היצע מכוניות כמו סיטרואן C1, ניסאן נוט, מרצדס דגם A, פורד פייסטה, שברולט מטיז, פורד פוקוס אסטייט, פיאט פנדה, פורד פוקוס, אופל קורסה,  פולקסווגן פולו ועוד.

דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל