טיסות לכרתים ביוון

טיסות לכרתים – השוואת מחירים ומידע

טיסות לכרתים – המדריך המלא: השוואת מחירים וטיפים לאיתור טיסות זולות לכרתים (כולל מנוע חיפוש מיוחד), מידע על שדה התעופה בכרתים ודרכי הגעה ממנו למלונות ברחבי כרתים וביקורת על חברות תעופה המשווקות כרטיסי טיסה לכרתים

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כרתים הוא האי הגדול ביותר מבין איי יוון. פועלים בו שני שדות תעופה בינלאומיים: הרקליון וחאניה. נמל התעופה חאניה נמצא במרחק של כ-14 ק"מ מהעיר חאניה. הרקליון הוא המרכזי והגדול מבין השניים, ואליו מגיעות כל הטיסות הישירות לכרתים מישראל, נכון לכתיבת כתבה זו. לאיתור טיסות לכרתים במועדים המתאימים לכם השתמשו במנוע החיפוש לאיתור טיסות זולות לחו"ל שבדף זה.

חופשה בכרתים – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בכרתים – מידע חשוב וטיפים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

טיסות לכרתים – טיפים ומידע למטייל

בחודשי הקיץ תוכלו למצוא טיסות זולות לכרתים בקלות. טיסה לכרתים מנתב"ג היא טיסה קצרה באורך של כשעה וארבעים וחמש דקות. מספר חברות תעופה מתפעלות טיסות צ'ארטר שמשווקות בארץ באמצעות חברות תיירות ישראליות, שבדרך כלל מציעות את הטיסות האלו גם כחלק מחבילות נופש. אג'יאן איירליינס וארקיע מתפעלות טיסות לכרתים בעונה ומאפשרות לרכוש כרטיסים ישירות מהאתר שלהן, בעוד בלובירד איירווייס וסאן דור משווקות את הטיסות דרך סוכני נסיעות בלבד.

לחלופין, תוכלו לרכוש כרטיס טיסה לאתונה ומשם טיסה לכרתים היא טיסה פנימית קצרה מאתונה (כ50 דקות) של אחת מחברות התעופה היווניות שמציעות טיסות יומיות בקו אתונה-כרתים.

שדה התעופה של כרתים – נמל התעופה הבינלאומי הרקליון

נמל התעופה הרקליון הוא השני בגודלו ביוון אחרי נמל התעופה באתונה. זהו נמל התעופה המרכזי של כרתים (אחד מתוך שלושה לטיסות מסחריות), והוא  נמצא במרחק של כ5 ק"מ ממרכז עיר הבירה של האי, הרקליון. מדובר בנמל תעופה מודרני עם טרמינל אחד, שמשרת בעיקר טיסות עונתיות.

במתחם פועלים אוטובוסים מקומיים בתדירות גבוהה מדי יום מהבוקר עד הערב, ובתדירות נמוכה יותר בימי ראשון. השתמשו בקישור לבדוק אפשרות של הזמנת מונית מראש לשדה התעופה

כמו כן, תוכלו להיעזר בשירותי השכרת הרכב של אחת מארבע הסוכנויות שפועלות בנמל או בתחנת המוניות שנמצאת מחוץ לטרמינל.

בין השירותים המוצעים למטייל במתחם: כספומט, עמדה להמרת מט"ח, בנק, חנות דיוטי פרי, בית קפה ועוד.

טיסות ישירות לכרתים

טיסות זולות לכרתים באג'יאן איירליינס

חברת התעופה הלאומית של יוון מציעה טיסות זולות לכרתים (הרקליון) בעונה. לוח הזמנים העונתי כולל כשתי טיסות בשבוע, בדרך כלל בימי ראשון וחמישי.

אג'יאן מציעה שני סוגי כרטיסי טיסה לכרתים למחלקת תיירים:

GoLight: כרטיס טיסה בסגנון לואו קוסט שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. כל שינוי שתרצו לבצע בהזמנה יהיה כרוך בעמלה. כמו כן, לא ניתן לקבל החזר כספי על כרטיס מסוג זה.

Flex: כרטיס סטנדרטי שכולל שליחת מזוודה לתא המטען (עד 23 ק"ג), אפשרות לביצוע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) וביטול בעד עמלה.

מחירי טיסות לכרתים בחברה מתחילים מכ302 אירו לכיוון (ללא מזוודה) לטיסות ישירות. לרוב, תוכלו לחסוך מעט אם תבחרו בטיסת קונקשן  (עצירה באתונה, וטיסת המשך קצרה עם אולימפיק אייר).

השירות בטיסות הבינלאומיות של חברת אג'יאן איירליינס בדרך כלל כולל ארוחה מהמטבח היווני המסורתי ועגלת דיוטי פרי ממנה תוכלו לרכוש מגוון מוצרים במהלך הטיסה.

אם אתם טסים אל כרתים עם תינוק עד גיל שנתיים, תוכלו לרכוש עבורו כרטיס מוזל ללא מושב נפרד. לחלופין, תוכלו לרכוש עבורו מושב נפרד באמצעות שירות הלקוחות (או סוכן הנסיעות). אם בחרתם ברכישת מושב נפרד עבור התינוק, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסות לכרתים בארקיע

ארקיע מציעה טיסות זולות לכרתים במגוון תאריכים בעונה. לוח הזמנים כולל טיסות עונתיות בתדירות גבוהה יחסית, בעיקר ביולי ובאוגוסט.

מחירי טיסות לכרתים בארקיע מתחילים מכ271$ לכרטיס הלוך-חזור.

רוב הכרטיסים שמציעה חברת ארקיע (למעט כרטיס ארקיע אקספרס) כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען, אך בכל מקרה מומלץ לבדוק את תנאי הכבודה המדויקים בתנאי ההזמנה שלכם.

השירות על טיסות לכרתים בארקיע בדרך כלל אינו כולל הגשת ארוחה, אך לרוב תוכלו לרכוש ארוחות מיוחדות מראש במידת הצורך (לפחות 48 שעות לפני הטיסה). בדלפקי הבידוק תהיה לכם את האפשרות לבקש מושבים מרווחים יותר – שירות זה כרוך בתשלום (העמלות מתחילות מ35$ לכיוון) ומספר המושבים מוגבל כמובן. בכיס המושב יחכה לכם מגזין הנופש "קו רקיע". בטיסות ארקיע, תינוקות עד גיל שנתיים לא מקבלים מושב נפרד.

טיסה לכרתים בבלו בירד איירווייז

חברת התעופה היוונית, בלו בירד איירווייז, מפעילה טיסות לכרתים על בסיס טיסות עונתיות בקו תל אביב-כרתים (הרקליון) בשיתוף עם חברת הנסיעות הישראלית, קווי חופשה.

הכרטיסים לטיסות אלו בדרך כלל כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 5 ק"ג.  השירות בטיסה לכרתים לרוב לא כולל ארוחות. המחירים מתחילים מכ273$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות לכרתים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל