בתי מלון למשפחות בכרתים

מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים

מתכננים חופשה בכרתים עם הילדים? מומלץ מאוד לבחור אחד מבתי המלון המופיעים ברשימה שהרכבנו עבורכם, של 10 מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים. בתי המלון ברשימה זו מתמחים באירוח משפחות ומציעים להורים וילדים קצת יותר – שירותי בייביסיטר שיאפשרו להורים ליהנות מחיי הלילה התוססים בטברנות של כרתים, משחקיות לילדים עם מדריכים (שיאפשרו להורים לישון צהריים), תפריטי ילדים, חדרים משפחתיים, בריכות ילדים ועוד אפשרויות שיהפכו את הנופש בכרתים למושלם

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כרתים, האי הגדול ביותר ביוון, מציע למטיילים בו נוף מגוון במיוחד הכולל את הפארק הלאומי סאמאריה, בו נמצא הערוץ הארוך ביותר באירופה, חופים שלווים וציוריים, הרים מרהיבים ועוד. האי מלא באטרקציות מגוונות, הכוללות אתרי עתיקות, מוזיאונים, מערות יפהפיות ופעילויות ספורט ימי. האי כרתים שופע במגוון פעילויות מהנות אשר מתאימות במיוחד למשפחות: האקווה וורלד, האקווריום הראשון של כרתים שנמצא בחרסוניסוס, דינוזאוריה פארק, פארק ובו פסלים ענקיים של דינוזאורים, תצוגות שונות ואזורי משחק לילדים, או כמובן פעילויות ספורט ימי בחופים השונים. משפחות ישראליות רבות מתכננות להגיע אל כרתים עם ילדים לחופשה משפחתית. בכרתים תוכלו לבחור מתוך מגוון חופים מרהיבים, כמו למשל חוף אלפוניסי עם המראה הטרופי, חוף מטאלה המפורסם והמערות החצובות בו או חוף באלוס היפהפה. בכרתים יש מגוון גדול של מלונות שמתאימים במיוחד למשפחות, ומציעים למשפחות אפשרויות נוחות כמו שירותי בייביסיטר, חדרי משפחות, בריכות ילדים ואטרקציות נוספות. לנוחיותכם, אספנו את עשרת מלונות מומלצים בכרתים למשפחות.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה בכרתים –

השכרת רכב בכרתים – מידע חשוב וטיפים

טיסות ליוון – השוואת מחירים וכל מה שחשוב לדעת

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים

גרקוטל כרתה פאלאס Grecotel Creta Palace

מלון כרתה פאלאס בכרתים הוא מלון חמישה כוכבים יוקרתי, שמתאים במיוחד למשפחות בזכות חדרי הבאנגלו המרווחים והשירותים הנוספים שהמלון מציע. המלון נמצא בעיר רתימנו, במרחק הליכה קצר מהחוף.

במלון כרתה פאלאס יש מספר חדרי משפחות מרווחים מהם תוכלו לבחור: בנאגלו משפחתי (רגיל, סופיריור או דלוקס) חדר משפחתי דלוקס או חדר מייסונט עם 2 קומות ושני חדרי אמבטיה. חלק מהחדרים האלו מתאימים לארבעה אנשים וחלקם מתאימים לחמישה. החדרים היפהפיים מעוצבים בצבעוניות וכוללים מרפסת, אינטרנט אלחוטי, מוצרי טואלטיקה, מייבש שיער ועוד מגוון אביזרים בסיסיים שיבטיחו לכם חופשה נוחה.

תוכלו להוסיף עריסה אחת לחדר לתינוק עד גיל שנתיים בתיאום מראש.

במלון גרקוטל כרתה פאלאס מארגנים לעיתים קרובות פעילויות מהנות לילדים הכוללות יצירה, פעילויות מים, ימי נושא, הופעות, דיסקו למשפחות ועוד.

ה"טייסטי קורנר (Tasty Corner)" הוא בופה קטן לילדים הזמין בין השעות 11:00 עד 17:00 בחינם ובו יוכלו ילדים בגילאים 3 עד 12 לזלול מתוך מגוון חטיפים, פירות וארוחות מיוחדות שמתאימות במיוחד בשבילם.

במידת הצורך, תוכלו לבקש מצוות המלון מזון מיוחד לתינוקות. ניתן להזמין שירותי בייביסיטר (שמרטפות) מראש ובתוספת תשלום.

בחצר המלון יש גן שעשועים ובריכה מדהימה לילדים שכוללת שתי מגלשות מהנות. בנוסף, באזור החוף של המלון תוכלו ליהנות עם המשפחה מפעילויות ספורט ימי מגוונות (בתוספת תשלום). כל אלו הופכים את הגרקוטל לבחירה טיבעית לרשימות מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים.

מלבד הפעילויות הנהדרות לילדים, ההורים יכולים לנוח ולהירגע בספא של המלון הכולל בריכה פנימית, ג'קוזי, סאונה, מכון כושר וסלון יופי. שימו לב שטיפולי היופי והספא הם בתוספת תשלום.

במלון יש מגוון מסעדות, ביניהן המסעדה הראשית, מסעדה אסיאתית, מסעדת פירות ים ומסעדת גג יוקרתית עם נוף יפהפה לים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

פטרה מארה Petra Mare

מלון פטרה מארה הוא מלון ארבעה כוכבים, מומלץ במיוחד למשפחות, הממוקם בעיר לרפטרה בכרתים. במלון יש מגוון חדרי משפחות מרווחים עם נוף לים המתאימים לשלושה עד חמישה אנשים וכוללים מיזוג אוויר, מקרר, מרפסת, מייבש שיער, כספת ועוד. המלון מספק אינטרנט אלחוטי בחינם בכל האזורים הציבוריים.

במלון תוכלו להזמין שירותי שמרטפות (בייביסיטינג) במחיר נמוך לאורחים בתיאום מראש, כך שההורים יכולים ליהנות מחיי הלילה הצבעוניים של כרתים. כמו כן, הילדים יוכלו ליהנות מחדר משחקים מושקע וצבעוני הכולל שלל משחקים וצעצועים, בהשגחת מדריכים, שיאפשרו להורים גם לנוח קצת בצהריים. צוות המלון מארגן מדי פעם הופעות וערבי בידור לכל המשפחה. המלון מציע שירותים שכרוכים בתשלום נוסף ומתאימים למשפחות עם תינוק, שיהפכו את החופשה לקלה ונוחה יותר (מזון לתינוקות, עגלת תינוק, עריסה ועוד). הילדים יוכלו לשחק בבריכה משלהם במגלשת התמנון המגניבה או בספינת הפיראטים הגדולה הנמצאת בתוך הבריכה. כל האפשרויות הללו הופכות את הפטרה מארה לבחירה טבעית לרשימת מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים.

כמו כן, תוכלו לבלות בחוף עם כל המשפחה וליהנות משלל פעילויות ספורט ימי: סקי מים, סירות בננה, אופנועי ים ועוד (בתוספת תשלום). האזור שמסביב למלון הוא מקום מצוין לרכב בו על אופניים, בין היתר תוכלו לראות את העיר העתיקה ואת הנמל. צוות המלון יוכל לסייע לכם בהשכרת אופניים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

לואיס קריטה פרינסס Louis Creta Princess

מלון לואיס קריטה פרינסס הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם על החוף של כפר מלמה הנמצא במרחק של כארבעים דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של חאניה.

המלון מציע חדרי משפחה עם נוף לים שמתאימים לעד ארבעה אנשים וכוללים מרפסת, מיזוג אוויר, טלוויזיה, מקרר קטן, מייבש שיער ועוד. האינטרנט האלחוטי של המלון כרוך בתוספת תשלום. יש אפשרות להוסיף עריסה אחת בחדר לתינוק עד גיל שנתיים, בחינם ובתיאום מראש.

הסיבה העיקרית שהופכת את המלון למושלם לכל רשימת מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים, היא שבמתחם המלון יש פארק מים קטן הכולל חמש מגלשות מים שונות ובריכת ילדים עם גן שעשועים קטן ומהנה. בחצר המלון יש גן שעשועים נוסף.

מלון לואיס קריטה פרינסס מציע אזור בופה מיוחד המתאים לילדים, שירותי בייביסיטר (שמרטפות) בתיאום מראש ובתוספת תשלום, חדר משחקים לילדים וערבי בידור מהנים לכל המשפחה. לרשות ההורים חדר כושר ללא תשלום נוסף, ומיני ספא בתוספת תשלום.

כמו כן, בחצר המלון יש שתי בריכות ענקיות ומסביב להן מיטות שיזוף רבות. צוות המלון יספק לכם מגבות לבריכה בתמורה לפיקדון של 5 אירו שיוחזר לכם עם החזרת המגבות. במלון יש מסעדה אסייתית, בר בריכה, בר בלובי ומסעדה נוספת (מסעדת סאמאריה) הפתוחה לארוחת בוקר, צהריים וערב.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

Bali Blue Bay – באלי בלו ביי

בית המלון Bali Blue Bay שבכרתים ממוקם במרומי כפר הדייגים באלי שבכרתים. העיירה רתימנו רחוקה כ-30 ק"מ מבית המלון בעוד העיר הרקליון, הנמל ושדה התעופה שלה נמצאת במרחק של כחמישים קילומטר. זהו בית מלון שלושה כוכבים המציע חדרים המשקיפים לעבר הים של כרתים. על הגג ישנה מרפסת עם בר ובריכת שחייה. אינטרנט אלחוטי חינם פועל בכל רחבי המלון. אם אתם שוכרים רכב בכרתים – בית המלון מספק לכם חניה ללא תשלום.

כל חדרי המלון ממוזגים וכוללים מרפסת פרטית המקיפה לים. בחדרים טלוויזיה במסך שטוח, מיני מקרר וכספת. בבר המלון תוכלו ליהנות ממשקה מרענן וקוקטיילים. תוכלו לשתות אותם במרפסת הנעימה המשקיפה על המפרץ. כמו-כן תוכלו ליהנות ממנות דגים ופירות ים משובחים במסעדת הטברנה שבמלון.

משפחות שהתארחו בבית המלון עם ילדים המליצו עליו בחום והעניקו לו ציון ממוצע של 9.3 ברשימת המלונות המומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Valentino Apartments – דירות ולנטינו

בית המלון Valentino Apartments ממוקם כ-60 מ' מחוף באלי מרימנו שבכרתים. במרכז הכפר באפשרותכם למצוא טברנות וברים מסורתיים במרחק הליכה קצר ממלון הדירות ולנטינו. העיר רתימנו נמצאת במרחק של כ-30 ק"מ והעיר הרקליון נמצאת במרחק של כ-50 ק"מ. המלון מספק חנייה פרטית לאורחי המלון.

כל הדירות בבית המלון כוללות מרפסת המשקיפה אל הים או חצר פנימית עם גינה פורחת. בכל חדר מטבח מאובזר היטב, מקרר וגם עמדת קפה – יתרונות חשובים בהשוואה אל בתי מלון בכרתים בד"כ.

משפחות עם ילדים שהתארחו בבית המלון שבכרתים ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון ממוצע של 8.8 ברשימת בתי מלון המומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Sea View Villas – סי וויו וילס

מלון הדירות Sea View Villas ממוקם במרחק של כחמש עשרה דקות הליכה רגלית מאג'יה פלאגיה. העיר הרקליון נמצאת כשלוש עשרה קילומטר מבית המלון ושדה התעופה הבין לאומי של הרקליון נמצא כשישה עשר ק"מ מהן. בית המלון מציע וילות אירוח יוקרתיות המתאימות מאוד למשפחות המגיעות אל כרתים עם ילדים לחופשת קיץ נעימה. בבית המלון בריכה חיצונית, מטבח מאובזר היטב ומדיח כלים ובחלקן פינת אוכל מהודרת ומרפסת. אינטרנט אלחוטי פועל חינם בכל שטח בית המלון.

בית המלון מציע גם עמדות ברביקיו בחצר וגינת פרחים מלבלבת ומרגיעה.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Pantheon Villas & Suites – וילות וסוויטות פנתיאון

בית המלון Pantheon Villas & Suites הוא מלון בכרתים הנמצא כ-1.5 ק"מ מבאלי. מלון הסוויטות והווילות נמצא במרחק כמה מאות מטרים משדרת חנויות וטברנות הומות. העיירה רתימנו נמצאת במרחק של כעשרים וחמישה ק"מ ואילו שדה התעופה הבינ"ל של הרקליון נמצא כ-40 ק"מ מבית המלון. את בית המלון מקיפים מטעי זיתים. אורחי המלון יהנו מבריכה חיצונית ונוף ים משגע ונוף ההר.

בכל הדירות והסוויטות יש מטבח מאובזר היטב הכולל מקרר, כיריים ומדיח כלים – תוספות מומלצות עבור משפחות שלא קל למצוא בחיפוש מלונות בכרתים – פינת ישיבה אלגנטית ומעוצבת ושולחן אוכל מהודר. מתקן ברביקיו זמין נמצא בחצר. בכל החדרים מרפסת שמש ומיטות שיזוף ובחוץ תוכלו להחנות את מכוניתכם בחניה פרטית.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Katerina Rooms for Rent – חדרים להשכרה קטרינה

Katerina Rooms for Rent ממוקמים כ-600 מ' מחאניה, על חוף הים של נאה צ'ורה בכרתים. החדרים ממוזגים ועם אינטרנט אלחוטי חופשי. בכל החדרים מיטה זוגית מרווחת ומרפסת הפונה אל הים. כמו כן ישנו מטבח, מקרר וריהוט קלאסי מעץ.

בחלק מהחדרים גם מכונת כביסה. הנהלת בית המלון תוכל לסייע למשפחות המבקשות טיול בכרתים עם הילדים לאתר עבורם טיולים מתאימים ולהשכיר מכוניות או אופניים. מסעדות דגים מעולות תוכלו למצוא במרחק כשתי דקות הליכה מבית המלון. הנמל הווניציאני נמצא כעשר דק' הליכה מבית המלון. חנייה ללא תשלום אפשרית במיקום הסמוך לבית המלון.

משפחות שהתארחו בבית המלון אהבו אותו מאוד והעניקו לו ציון ממוצע של 9.2 ברשימת בתי המלון המומלצים ביותר בכרתים למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

רויאל בלוודר Royal Belvedere

הרויאל בלוודר הוא מלון ארבעה כוכבים הנמצא על ראש גבעה בעיירת החוף חרסוניסוס שבכרתים.

המלון מציע חדרי משפחה מרווחים במיוחד עם שני אזורים, המתאימים לארבעה מבוגרים, או שני מבוגרים ושלושה ילדים. החדרים כוללים מרפסת, מיזוג אוויר, מייבש שיער, טלפון, כספת ואינטרנט אלחוטי. תוכלו להוסיף עריסה אחת בחדר לתינוק עד גיל שנתיים בחינם (בתיאום מראש). כמו כן, יש אפשרות לבקש הוספת מיטה נוספת לילד או למבוגר בתיאום מראש ובתוספת תשלום.

במלון ישנן 6 בריכות שונות, ביניהן בריכת ילדים עם משחקים מהנים ובריכה בגודל אולימפי. הילדים יוכלו ליהנות ממשחקים וצעצועים במועדון הילדים הקטן שבמלון. במתחם המלון יש חדר כושר, שלושה מגרשי טניס ומגרש מיני גולף.

המסעדה הראשית של מלון רויאל בלוודר מגישה ארוחת בוקר אמריקאית בסגנון בופה, ובופה עם מנות יווניות ובינלאומיות לארוחות הצהריים והערב. המלון מספק הסעה בחינם לחוף הים. צוות המלון מארגן לעתים קרובות ערבי בידור ופעילויות ספורט שונות לכל המשפחה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

גרקוטל קלאב מארין פאלאס Club Marine Palace & Suites

הקלאב מארין פאלאס הוא מלון הכל כלול (ארבעה כוכבים) הממוקם במרחק הליכה קצר מחוף הים, קרוב לכפר פנורמו ובמרחק של כמה ק"מ מרתימנו.

מלון זה הוא בחירה טבעית לרשימות מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים, כיוון שיש בו פארק מים מהנה והרבה אטרקציות לילדים. במלון תוכלו להזמין חדר משפחתי, בונגלו משפחתי או את אחת מהסוויטות המשפחתיות המרווחות. כל אלו מתאימים לשני מבוגרים ושני ילדים, ויש בהם שני חדרי שינה, מרפסת, מייבש שיער, מוצרי טואלטיקה בסיסיים, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, מיזוג אוויר ועוד. כמו כן, תוכלו להזמין את הדירה המשפחתית שמתאימה לשישה אנשים. יש אפשרות להוסיף עריסה אחת בחדר לתינוק עד גיל שנתיים בחינם (בתיאום מראש).

מלון קלאב מרין פאלאס מציע אטרקציות רבות ומגוונות לילדים, כשהבולטת שביניהן היא כאמור, פארק המים אקווה פארק הגדול הכולל מגלשות רבות ומתקני מים מגניבים. במלון פועל מועדון ילדים, ובו ילדים בגילאי 3 עד 12 יוכלו ליהנות מפעילויות מגוונות וממשחקי יצירה (ילדים קטנים יותר יכולים להצטרף בליווי מבוגר). הילדים הגדולים יותר יוכלו להשתתף במגוון פעילויות ספורט ,תחרויות שונות ותכניות בידור.

יש אפשרות להזמין שירותי בייביסיטינג (שמרטפות) בתוספת תשלום ובתיאום מראש. בחנויות המלון יש מגוון מוצרים לילדים ולתינוקות, ובכל מסעדות המלון יש כיסאות תינוק. כמו כן, לילדים יש פינת בופה מיוחדת המתאימה להם. במלון יש מספר מסעדות בהן מוגש אוכל איטלקי, יווני, אסיאתי וים תיכוני. מלבד בריכות הילדים ישנן מספר בריכות נוספות למבוגרים במלון. באזורים הציבוריים של המלון האינטרנט האלחוטי הוא ללא תשלום. מלון קלאב מארין פאלאס מציע לאורחיו שירות הסעות בחינם לשדה התעופה או לנמל, כך שלא תצטרכו להסתבך עם מוניות או תחבורה ציבורית.

אם אתם מתכננים יום כיף מחוץ למלון, תוכלו לבקש מצוות המלון שיארזו לכם ארוחת בוקר או צהריים. ההורים יוכלו ליהנות מהספא המפנק של המלון שכולל ג'קוזי, סאונה, חדר כושר, סלון יופי ועוד. שימו לב שחלק מהמתקנים והשירותים שבספא כרוכים בתוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

Bella Casa – בלה קאסה

בית המלון Bella Casa ממוקם בכפר באלי שבכרתים ונמצא רק כשמונים מטר מהחוף הקרוב. ישנן שלל אטרקציות בקרבת בית המלון למשפחות בחופשה בכרתים עם ילדים ובהן רכיבה על סוסים, טיולים רגליים ודייג. העיירה הנופית רתימנו נמצאת כ-33 קילומטר מבית המלון, העיר הרקליון נמצאת כחמישים קילומטר מבית המלון ונמל התעופה הבין לאומי של כרתים, ניקוס קזנצאקיס נמצא כחמישים ושניים קילומטר מבית המלון.

כל החדרים בבית המלון כוללים מרפסת מרוהטת, מזגן מרכזי וחדר שינה מרוהט. בכל חדר מטבחון וחדר אמבטיה מאובזר כהלכה. במרחק הליכה קצר מבית המלון תמצאו מסעדות, ברים וכן בתי קפה וחנויות.

משפחות שהתארחו בבית המלון עם ילדים המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע של 9.5 ברשימת המלונות המומלצים בכרתים למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

Studio Joanna – סטודיו ג'והנה

בית המלון Studio Joanna ממוקם במרחק של מאה מטר מחוף באלי שבכרתים. הכפר באלי שוכן כעשרים וחמישה ק"מ מזרחית לעיר רתימנו וכ-50 ק"מ מערבית לעיר הרקליון. הנמל הנופי מהווה נקודת מוצא אופטימלית לטיולים בכרתים ולהפלגות לחופים הסמוכים. בית המלון מציע יחידות אירוח בשירות עצמי עם נוף לים או להרים וניתן למצוא באזור מסעדות, ברים וכן מינימרקט במרחק של דקה אחת הליכה ברגל.

כל דירות הסטודיו בבית המלון ממוזגות ובעלות מרפסת חיצונית. בכל אחת מהדירות מטבחון מצויד היטב עם מיני מקרר, כיריים לבישול וכלי מטבח – יתרון חשוב למשפחות בהשוואה אל בתי מלון בכרתים בד"כ.

משפחות שהתארחו בבית המלון עם ילדים הביעו שביעות רצון ממנו ודירגו את המלון בציון הממוצע הגבוה של 9. 8 ברשימת מלונות מומלצים בכרתים עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון מדיטראניאו Mediterraneo Hotel

מלון מדיטראניאו הוא מלון ארבעה כוכבים (הכל כלול) בחרסוניסוס, אחד היעדים הפופולריים ביותר לחופשה בכרתים. המלון נמצא במרחק של כעשרים דקות הליכה מהחוף ומציע מספר אטרקציות ואפשרויות לינה המתאימות במיוחד למשפחות, מה שהופך אותו לפופולרי בקרב נופשים עם ילדים ולמלון המקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים.

תוכלו להזמין את חדרי הג'וניור סוויטס המתאימים לארבעה אנשים, או את אחת הווילות של המלון המתאימות לחמישה אנשים, ובהן בריכה פרטית קטנה.  ניתן להוסיף עריסה אחת בחדר בחינם לתינוק עד גיל שנתיים (בתיאום מראש).

בעונה, פועלת במתחם המלון בריכת ילדים נהדרת עם משחקי מים מהנים. מלבד המשחקים בבריכה, הילדים יוכלו לשחק בחדר המשחקים של המלון הכולל טניס שולחן, משחקי וידאו ועוד. במלון מדיטראניאו יש מסעדה אחת בסגנון בופה המגישה מנות מהמטבח היווני והבינלאומי ופתוחה לארוחות בוקר צהריים וערב.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון אנסטסיה Anastasia Hotel

מלון אנסטסיה ממוקם בעיירה סטאלידה במרחק הליכה קצר מהחוף. המלון מציע חדרי משפחה המתאימים לעד ארבעה אנשים ובהם יש מרפסת, מקרר, קומקום, רדיו, מייבש שיער ועוד.

תוכלו לבקש מיטה נוספת לילד או עריסה לתינוק, אחת לחדר בחינם ובתיאום מראש. במתחם המלון יש בריכת ילדים לצד הבריכה הראשית. המלון מספק אינטרנט אלחוטי לאורחים ללא תוספת תשלום. כמו כן, הילדים יוכלו ליהנות ממשחקים בחדר המועדון הנחמד של המלון. בחצר המלון יש גן שעשועים קטן ונחמד בו יוכלו הילדים הקטנים לשחק. לעתים קרובות, צוות המלון מארגן ערבי בידור מהנים לכל המשפחה.

מלבד כל אלו, במלון יש שולחן טניס וביליארד כמו גם מתחם מיני גולף קטן. שימו לב שחלק מהפעילויות עלולות להיות כרוכות בתשלום נוסף.

מסעדת מלון אנסטסיה מציעה ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה. בארוחת הצהריים תוכלו לבחור בין בופה לתפריט רגיל. בארוחת הערב מוגש בופה עם מנות בינלאומיות, יווניות וגם מנות המתאימות לילדים.

ניתן להזמין מראש הסעה משדה התעופה בתוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

Villa Anna – ווילה אנה

בית המלון Villa Anna שבכרתים ממוקם בבאליון, כ-400 מטרים מחוף באלי. שדה התעופה הקרוב ביותר לבית המלון הוא שדה התעופה הבין לאומי בהרקליון, הממוקם כחמישים וארבעה ק"מ ממנו. בית המלון מציע אירוח משפחתי מהנה על שפת הים עם טרקלין משותף, גינה מלבלבת, מתקני ברביקיו ואינטרנט אלחוטי חופשי.

הווילה נבנתה בשנת 2018 וכוללת יחידות אירוח ממוזגות ופטיו. בבית המלון 3 חדרי שינה, מטבח מאובזר היטב, מכונת כביסה ושני חדרי רחצה – יתרונות חשובים בהשוואה אל בתי מלון בכרתים בד"כ – וכן מרפסת שמש.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

גרקוטל מלי פאלאס Grecotel Meli Palace

המלי פאלאס הוא מלון הכל כלול נוסף מבית גרקוטל הממוקם קרוב לכפר סיסי בכרתים ולו חוף פרטי משלו.

חדר המשפחות של המלון מתאים לשני מבוגרים ושני ילדים, ובו חדר שינה אחד, מרפסת ושירותים פרטיים. בחדר השינה יש מיטה זוגית להורים ומיטת קומתיים לילדים. יש אפשרות להוסיף עריסה אחת בחינם לתינוק עד גיל שנתיים, בתיאום מראש.

במלון מלי פאלאס יש מגוון של אטרקציות נהדרות שיהפכו את החופשה לבלתי נשכחת עבור הילדים: בריכת ילדים מרווחת, גן שעשועים, פעילויות יצירה, ערבי בידור לכל המשפחה, פעילויות ספורט שונות ועוד.

במלון זה, יש אפשרות להזמין שירותי שמרטפות (babysitter) בתיאום מראש ובתוספת תשלום (בתעריפים קבועים מראש). במסעדות המלון ישנן מנות המתאימות לילדים וכיסאות גבוהים לתינוקות. בסופר של המלון יש מגוון מוצרי תינוקות למכירה.

במלון יש ספא נהדר שהשימוש במתקנים בו (ג'קוזי, סאונה, חדר כושר עם ציוד משוכלל ועוד) כרוך בתוספת תשלום. במסעדה הראשית של המלון, מסעדת מליסה, תוכלו ליהנות מבופה ארוחת בוקר אמריקאית, ארוחת צהריים יוונית בימי ראשון וערבי נושא שונים. כמו כן, תוכלו להזמין משקה מרענן בבר הבריכה וליהנות מהשמש עם חטיף קל.

בכל האזורים הציבוריים של המלון תוכלו להשתמש באינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

SunOrama Apts-Studios – בית מלון סאן אורמה אפטס

בית המלון בכרתים SunOrama Apts-Studios ממוקם בבאלי, כחמישים קילומטר מהעיר הרקליון בכרתים. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה הבין לאומי בהרקליון – כ-55 ק"מ משם. רתימנו נמצאת כ-30 ק"מ מבית המלון. זהו מלון דירות הכולל יחידות דיור שלכל אחת מרפסת שמש או מרפסת המשקיפה לים או להרים. בכל יחידות הדיור תמצאו מטבחון מאובזר כהלכה הכולל מקרר ותנור, כיריים, מכונת קפה וקומקום – עניין חשוב למשחות שלא תמיד תמצאו בחיפוש מלונות בכרתים.

משפחות אשר התארחו בבית המלון עם ילדים ממליצות עליו, והעניקו לו את הציון הגבוה של 9.5 ברשימת בתי מלון מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

אתר הנופש האקסקלוסיבי אמירנדס גרקוטל Amirandes, Grecotel Exclusive Resort

אתר הנופש אמירנדס נמצא באזור המפותח גובס, במרחק של כרבע שעה נסיעה משדה התעופה הבינלאומי של כרתים, הרקליון. המלון הוא מלון חמישה כוכבים יוקרתי המציע חדרי משפחה (סופיריור) שמתאימים לשני מבוגרים ושני ילדים (בנוסף על הווילות המפוארות שמתאימות גם הן למשפחות). חדרי הסופיריור למשפחות כוללים טלוויזיה, מייבש שיער, מוצרי טואלטיקה, מרפסת, קומקום עם תה וקפה, מיזוג אוויר ועוד. חדרי הג'וניור למשפחות מתאימים לזוג הורים וילד אחד, אך מגיעים גם עם בריכה פרטית.

מלון אמירנדס נכלל בדירוגי מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים בזכות בריכת ילדים מיוחדת, גן שעשועים, ומשחקים מהנים במועדון הילדים. מסעדות המלון מציעות מנות המתאימות לילדים כמו גם כיסאות תינוק, ובנוסף על כך במלון יש פינת בופה מיוחדת לילדים בשעות הצהריים. כמו כן, תוכלו להזמין שירותי בייבי סיטר (שמרטפות) לילדיכם בתוספת תשלום ובתיאום מראש. בסופר של המלון יש מגוון מוצרים לתינוקות ולילדים. אם אתם מגיעים לחופשה בכרתים עם ילדים – אין ספק שהאמירנדס מצדיק את מיקומו המכובד בדירוגי מלונות מומלצים בכרתים למשפחות

מלבד מסעדת הבופה של המלון, תוכלו ליהנות מארוחת ערב במסעדה היוקרתית "לאגו די קנדיה" עם נוף מרהיב לים, שמציעה גם היא תפריט ילדים.

בחצר המלון יש בריכה בגודל אולימפי, ובמתחם הספא יש בריכה פנימית (מחוממת בחודשי אוקטובר-אפריל). באזורים הציבוריים של המלון תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

Aphrodite Studios & Apartment – אפרודיטה סטודיו ודירות

בית המלון Aphrodite Studios & Apartment נמצא בבאליון, כ-200 מ' מחוף באלי בכרתים. שדה התעופה מרוחק כ-53 ק"מ מבית המלון.

בבית המלון דירות אירוח נעימות ומרוהטות היטב ופונות אל גן ירוק ומלבלב.

להזמנת חדר אונליין ומידע נוסף לחצו כאן

מלון ובונגלוס סיריוס וילג' – הכל כלול Sirios Village Hotel & Bungalows – All Inclusive

סיריוס וילג' הוא מלון שנמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר חאניה, העיר השנייה בגודלה בכרתים. חדרי המשפחות מרווחים במיוחד ולרוב כוללים מרפסת. ניתן להוסיף עריסה בחינם לתינוק עד גיל שנתיים בתיאום מראש, או מיטה נוספת אחת בתוספת תשלום.

במלון יש בריכות מיוחדות לילדים עם מגלשות מהנות, כמו גם שתי בריכות גדולות רגילות. בחצר המלון, הילדים יוכלו לשחק בגן השעשועים ובו לוח שחמט ענק, מגלשות, נדנדות ועוד. גם במלון סיריוס וילג' תוכלו להזמין שירותי בייבי סיטר (שמרטפות) בתיאום מראש ובתוספת תשלום, שמקנים לו מקום מכובד ברשימות מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים. המלון מספק שירותי אינטרנט אלחוטי בחינם.

אם תרצו, תוכלו להשכיר אופניים עם כל המשפחה ולטייל בעיר חאניה, בה יש מוזיאונים רבים ואטרקציות נוספות.

ההורים יוכלו להשתמש בחדר הכושר של המלון ובחדר הסאונה. המלון הוא מלון הכל כלול, ובו מסעדת בופה אחת לארוחת בוקר צהריים וערב, ובר בריכה בו תוכלו ליהנות מחטיפים ומשקאות מרעננים לצד הבריכה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

Filion Suites Resort & Spa – פיליון ריזורט וספא

Filion Suites Resort & Spa הוא ריזורט בכרתים הממוקם בכפר הדייגים באלי. העיירה הציורית רתימנו נמצאת כשלושים קילומטר מאתר הנופש, ושדה התעופה הבין לאומי של הרקליון נמצא במרחק של כחמישים דקות נסיעה מממנו. באתר הנופש מוצעת לכם, אם שכרתם כבר מכונית, חנייה פרטית זמינה ללא תוספת תשלום.

אתר הנופש בכרתים מציע אירוח מסוגנן עם מרפסת, אשר משקיפה על הבריכה. תמצאו בו מרכז ספא וכן שתי מסעדות ואף בר בטרקלין. חדרי אתר הנופש בעלי מיזוג אוויר והם מעוצבים בקלאסיות ואלגנטיות. החדרים מצוידים בטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, וכן כוללים חדר אמבטיה משיש.

אם ברצונכם לבלות זמן איכות עם הילדים שלכם, כדאי לקחת אותם לבריכה הפרטית של אתר הנופש. מועדון הספא הכחול הוא המקום האידיאלי כדי להירגע בו וליהנות מטיפולי יופי ומטיפולי עיסוי. במזנון של אתר הנופש תיהנו מטעימת ארוחת בוקר ואם תרצו גם מארוחת ערב במסעדה יוונית בעלת התמחויות מקומיות. הטברנה של ליתוס מגישה מנות מתפריט, בשולחנות המשקיפים על הבריכה. בר הטרקלין יגיש עבורכם משקאות וקוקטיילים אקזוטיים בסביבה מרגיעה.

להזמנת חדר במלון לחצו כאן

מלונות מומלצים בכרתים למשפחות
דירוג הגולשים 4.33 (6 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל