זלצבורג בתי מלון מומלצים למשפחות

10 בתי מלון מומלצים למשפחות בזלצבורג אוסטריה

מתכננים חופשה בזלצבורג באוסטריה עם הילדים? לא חסרים מלונות בזלצבורג אבל לא כולם מומלצים למשפחות. כדי לוודא שאתם מגיעים לבית מלון שהילדים יחושו בו בנוח, ביחרו מלון בזלצבורג מתוך הרשימה בכתבה זו, הכוללת מלונות מומלצים בזלצבורג למשפחות עם ילדים

דילים לוינה במבצע               |            טיולים מאורגנים באוסטריה

הכתבה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בזלצבורג עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומתבססים על הצבעות של משפחות אשר הגיעו אל זלצבורג עם ילדים ושהו באחד מבתי המלון במסגרת חופשה משפחתית בזלצבורג. ניסינו לכלול ברשימה מלונות בזלצבורג במיגוון רמות מחיר, סגנונות אירוח ומיקומים בעיר

טיול באוסטריה – עוד באותו נושא:

זלצבורג עם ילדים – טיפים למטייל ואטרקציות פופולריות

השכרת רכב באוסטריה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

אוסטריה עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות

תקשורת וסים לחופשה באוסטריה

טיסות לאוסטריה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

תחבורה באוסטריה – המלצות וטיפים לתכנון ההתניידות בחופשה

מלונות מומלצים בזלצבורג למשפחות עם ילדים

מלון סטאר אין זלצבורג איירפורט מסה Star Inn Hotel Salzburg Airport-Messe, by Comfort 

סטאר אין זלצבורג איירפורט מסה, מלון מומלץ בזלצבורג בדירוג 3 כוכבים הנמצא באזור שקט במרכז הסחר וואלס (Wals), בסמיכות לאוטוסטראדה A1 ו-800 מטרים משדה התעופה זלצבורג. העיר העתיקה ממוקמת 15 דקות נסיעה בלבד בתחבורה הציבורית ואילו במלון ניתן ליהנות מחניה פרטית חינם. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי מלונות מומלצים בזלצבורג עם ילדים.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר מגוון העשוי מצרכים איכותיים. אזור הבר והלובי פתוחים כל שעות היממה. כל חדר כולל מערכת מיזוג מתקדמת, מקרר, טלוויזיה שטוחת מסך ואינטרנט אלחוטי חינם.

אצטדיון זלצבורג ומרכז השופינג יורופארק מרוחקים 5 דקות נסיעה מהמקום ואילו מרכז הירידים, Messe Salzburg exhibition centre, נמצא רק 10 דקות של נסיעת רכב. במרחק הליכה מהמלון ניתן להגיע לתחנת אוטובוס המקשרת למרכז העיר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון גולדנר הירש, לאקשרי קולקשיין זלצבורג Hotel Goldener Hirsch, a Luxury Collection Hotel, Salzburg 

גולדנר הירש, לאקשרי קולקשיין זלצבורג, בית מלון בזלצבורג בדירוג 5 כוכבים הממוקם ב-גטרידגאסה  (Getreidegasse) הידוע בזלצבורג העתיקה – ממש מול היכל הפסטיבל וצעדים אחדים מבית הולדתו של מוצרט, הינו מלון מסורתי מפואר השוכן במבנה היסטורי מהמאה ה-15. החדרים מרוהטים בסגנון קלאסי אוסטרי וכוללים פריטים עתיקים ורהיטי עבודת יד רבים. העישון אסור בכל חלקי המלון. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בזלצבורג למשפחות עם ילדים.

במסעדת Goldener Hirsch תוכלו ליהנות ממטעמים נהדרים מהמטבח הבינלאומי והמקומי, כמו גם ממנות מסורתיות אותנטיות של העיר זלצבורג במסעדת Herzl’s. Bar Goldener Hirsch  הוא הבר המהווה מקום מפגש פופולארי ומציע מבחר מרשים של משקאות. אורחים מוזמנים גם לעשות שימוש בספרייה ובמרכז העסקים – ללא תשלום נוסף.

מבצר הוהנזאלצבורג, הקתדראלה ושאר אתרי התיירות המרכזיים בזלצבורג, נמצאים במרחק נגיעה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דר זלצבורגר הוף Hotel Der Salzburger Hof 

דר זלצבורגר הוף, מלון מסורתי בזלצבורג בדירוג 4 כוכבים המרוחק 2 דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית בזלצבורג, מרוחק 800 מטרים בלבד מארמון מיראבל ומהעיר העתיקה של זלצבורג. המלון זוכה לציון 8.3 ברשימות בתי מלון מומלצים בזלצבורג עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים, נגן DVD בו ניתן לנגן סרטים בהשאלה ללא עלות ותחנת עגינה לאייפוד. האורחים יכולים להשתמש במכונת קפה נספרסו, מכונת תה ומיני בר. קירות החדרים מעוטרי טפטים עם תמונות ואילו המסדרונות מעוצבים עם מוטיבים האופייניים לעיר זלצבורג.

מרכז השופינג פורום1 (Forum1), כמו גם בית קולנוע מרשים, ממוקמים צעדים אחדים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סיטי הוטל טרומר שטובה Cityhotel Trumer Stube 

סיטי הוטל טרומר שטובה, בית מלון מומלץ בזלצבורג בדירוג 3 כוכבים עם ריהוט בסגנון שנות ה-1950, ממוקם באחד מהאזורים התוססים של העיר העתיקה של זלצבורג – מרחק 5 דקות הליכה מארמון מיראבל ומבית הולדתו של וולפגנג אמדיאוס מוצרט. המלון מעניק גישת חינם לאינטרנט אלחוטי בכל שטחיו. המלון זוכה לציון 8.3 בהמלצות על בתי מלון בזלצבורג למשפחה עם ילדים.

כל חדרי האירוח נגישים על-ידי מעלית וכל אחד מהם כולל אמצעים להכנת שתייה חמה, טלפון חכם וחדר רחצה ובו מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

בדלפק הקבלה ניתן לרכוש כרטיסים לאטרקציות או קונצרטים ואתרי התיירות בסביבה. באזור המלון ניתן למצוא מבחר מסעדות וברים. אפשר להגיע למלון בעזרת רכב, בבקשה מראש, וכן ניתן ליהנות מהנחה לחניה בחניון מיראבל המקורה – שממוקם 300 מטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אימלאואר&  בראו Hotel IMLAUER & Bräu 

אימלאואר&  בראו, בית מלון במרכז זלצבורג בדירוג 4 כוכבים, נמצא במיקום אידיאלי במרכזה של זלצבורג – מרחק צעדים אחדים מארמון מיראבל וממרכז הקונגרסים החדש. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוג מלונות מומלצים בזלצבורג עם ילדים.

מספר רב של אתרים חשובים בזלצבורג, כדוגמת מבצר הוהנזלצבורג, בית הולדתו של מוצרט וגני מיראבל, נגישים רגלית ובקלות. תחנת הרכבת נמצאת 500 מטרים בלבד מהמלון.

כל חדר אירוח מאובזר במגוון יפה של מתקנים, כולל מערכת מיזוג בשליטה אישית וחלונות אטומי רעש. במסעדה המסורתית במלון ניתן להתענג על מנות אוסטריות ובינלאומיות. גן הבירה הוא מרחב נעים הפתוח בין מאי לספטמבר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון מקס 70 Hotel Max 70 

מקס 70, בית מלון בזלצבורג בדירוג 3 כוכבים, מציע אירוח הכולל גינה ואינטרנט אלחוטי חינם, כמו גם מחסן ציוד סקי, עיתונים, מכשיר פקס, מכונת צילום וטרקלין משותף. המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על מלונות מומלצים בזלצבורג למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל מערכת מיזוג, ארון בגדים, שולחן עבודה וחדר רחצה צמוד עם מוצרי טיפוח חינם. מדי יום מוגשת במקום ארוחת בוקר קונטיננטלית. חובבי סקי? ללא ספק תוכלו ליהנות מפעילות סקי ענפה בסביבות המלון. מרכז עסקים עומד לרשותכם במלון, כמו גם מכונות אוטומטיות לממכר משקאות.

מקום הולדתו של מוצרט נמצא 2.9 קילומטרים מהמקום, רד בול ארנה – 3 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, Salzburg W. A. Mozart Airport, ממוקם 3.1 קילומטרים מהמלון ואילו אולם הפסטיבלים של זלצבורג – 2.1 קילומטרים ממנו. מבצר הוהנזלצבורג (Hohensalzburg) מרוחק 2.5 קילומטרים ממקום האירוח, ואילו גטרידגאסה  (Getreidegasse)- 2.6 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון אדלרהוף B&B Adlerhof 

אדלרהוף, מלון בזלצבורג בדירוג 2 כוכבים, נמצא רק 300 מטרים מתחנת הרכבת המרכזית ומציע אינטרנט אלחוטי חינם וחניה ללא עלות. העיר העתיקה מרוחקת 15 דקות הליכה מהמקום ואל מרכז הקונגרסים אפשר להגיע תוך 10 דקות הליכה. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי בתי מלון מומלצים בזלצבורג עם ילדים.

כל חדר במלון מרוהט אינדיבידואלית, בסגנון מודרני או מסורתי, כאשר כל אחד מהם כולל ריהוט עץ, טלוויזיה בחיבור לוויין וחדר רחצה ובו מייבש שיער. כל החדרים נגישים בעזרת מעלית. המקום שוכן בבניין מוגן שהוקם ב-1900. חדר ארוחת הבוקר, כמו גם עיטורי הטיח שומרו מימים אלו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון קרונה 1512 – Hotel Krone 1512 

קרונה 1512, מלון מומלץ בזלצבורג בדירוג 3 כוכבים השוכן במבנה משופץ מן המאה ה-15 בליבה העתיק של זלצבורג, מספק אינטרנט אלחוטי חינם ברחבי המלון כולו. המלון זוכה לציון 9.1 בדירוג מלונות מומלצים בזלצבורג למשפחות עם ילדים.

המלון, הממוקם במדרחוב, ניצב במרחק דקות הליכה אחדות מהאטרקציות החשובות בזלצבורג. אפשר להגיע למלון ברכב, בעוד שבקרבת מקום ניתן למצוא מקומות חניה. במלון יש גן קיץ שקט הכולל נופים נהדרים של גגות העיר וכנסיותיה של העיר העתיקה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון K6 רומז K6 Rooms by Der Salzburger Hof 

K6 רומז, בית מלון מומלץ בזלצבורג בדירוג 4 כוכבים הממוקם שתי דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת המרכזית ו-10 דקות הליכה מהעיר העתיקה ומארמון מיראבל, מציע חדרי מלון מופלאים. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוג מלונות מומלצים בזלצבורג עם ילדים.

כל חדר אירוח מרוהט בסגנון מודרני וכולל אלמנטים בסטייל תעשייתי. אורחים נהנים ממתקני נוחות כדוגמת טלוויזיה שטוחת מסך, נגן Blu Ray, מחשב טאבלט, מערכת מיזוג ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום. מקום האירוח מהווה חלק חשוב ממלון דר זלצבורגר הוף שמעבר לכביש – בו פועל דלפק הקבלה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר בבניין הראשי.

קולנוע מרשים בגודלו ומרכז הקניות Forom1 ניצבים מרחק צעדים אחדים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות וילה קסוני Villa Ceconi by Das Grüne Hotel zur Post – 100% BIO 

וילה קסוני, מלון דירות בזלצבורג בדירוג 3 כוכבים שהוקם על-ידי האדריכל הידוע ג'ייקוב קסוני – מרחק 5 דקות נסיעת אוטובוס ממרכז זלצבורג, מציע חנייה פרטית באתר ללא תשלום ואינטרנט אלחוטי חינם אין כסף. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי בתי מלון מומלצים בזלצבורג עם ילדים.

חזות המלון אמנם היסטורית, אך כל חדר ודירה מעוצבים בסגנון מודרני וכוללים טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור ללוויין, כספת וחדר רחצה הכולל מייבש שיער.

המקום מהווה חלק מהמלון דס גרונה – 100% ביו – בו גם נמצא דלפק הקבלה. אורחים מוזמנים להשתמש בכל מתקני המלון, לרבות שירות השכרת אופניים, תחנת טעינה לרכבים חשמליים, שירות מכירת כרטיסים ומזנון אורגני לארוחת הבוקר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

זלצבורג - בתי מלון מומלצים

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל