זלצבורג

זלצבורג (אוסטריה) – אטרקציות פופולריות והמלצות למשפחות

זלצבורג היא אחת הערים היפות באוסטריה ותחנה חובה בכל טיול משפחתי באוסטריה. בכתבה זו תמצאו מידע למטייל על זלצבורג והמלצות על אטרקציות בזלצבורג – כולל סרטוני וידאו, קישורים להזמנת כרטיסים ובתי מלון והמלצות עבור משפחות שמתכננות להגיע אל זלצבורג עם ילדים

דילים לוינה במבצע               |           טיולים מאורגנים באוסטריה

זלצבורג, Salzburg  מקום הולדתו של מוצרט, היא עיר במרכז אוסטריה, סמוך לגבול עם גרמניה ובה כמות אוכלוסין של כ-150 אלף תושבים (2013). אם ראיתם את הסרט הידוע ״צלילי המוסיקה״, אולי תחשבו שאתם יודעים כבר לא מעט על זלצבורג. למעשה, קשה לא לפצוח בשירה כשמטיילים לאורך נהר זלזך (Salzach River) או מטפסים לעבר טירת זלצבורג (Hohensalzburg fortress) המתנשאת מעל העיר, אבל זלצבורג היא הרבה יותר מהדימוי שלה, יש מיגוון של אטרקציות ובהיא מתאימה למבקרים מכל הסוגים – החלט מטיולים מאורגנים של גמלאים ועד למשפחות שמגיעות אל זלצבורג עם ילדים

זלצבורג היא העיר הרביעית בגודלה באוסטריה, אחרי וינה, גראץ ולינץ, והיא בירת מדינת זלצבורג. העיר העתיקה שלה, המתאפיינת בסגנון ברוקי מפורסם, היא אחד מהמרכזים העתיקים שנשמרו בצורה הטובה ביותר בעולם דובר הגרמנית, והיא נכללת ברשימת אתרי מורשת העולם של אונסק״ו בשנת 1997.

חופשה בזלצבורג – עוד באותו נושא:

טיסות לוינה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

בתי מלון מומלצים למשפחות בזלצבורג אוסטריה

השכרת רכב באוסטריה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

תחבורה באוסטריה – המלצות וטיפים לתכנון ההתניידות בחופשה

תקשורת וסים לחופשה באוסטריה

מה לעשות בזלצבורג

טיול בזלצבורג באוטובוס ואונייה

סיור זה לוקח אתכם בין אטרקציות בזלצבורג כולל שיט רגוע לאורך נהר זלצך (Salzach). במשך מספר שעות תטיילו בעיר היפהפיה זלצבורג באוטובוס ובאונייה. – תעברו על פני ארמון מירבלי (Mirabell Palace) המפואר, תיסעו דרך העיר הברוקית העתיקה ותראו את אוניברסיטת מוצרט (University Mozarteum) המפורסמת ואת מקום הולדתו של מוצרט.

תיהנו מסגנון הרוקוקו של ארמון לאופולדסקרון (Palace Leopoldskron) הממוקם בצד הדרומי של זלצבורג ותיהנו מעצירה לצילומים על האגם מול הארמון שבו צולם הסרט ״צלילי המוסיקה״. עבור משפחות שמתכננות טיול בזלצבורג עם הילדים – זוהי אופציה נוחה במיוחד.

להזמנת טיול מודרך בזלצבורג באוטובוס וספינה


סיור אוטובוס במרכז זלצבורג ובית מוצרט Mozart's House

לפני שמוצרט הפך לגאון מוסיקלי, הוא היה מתלמד צעיר שגדל בזלצבורג. בסיור זה, תחזרו אחורה בזמן באמצעות ביקור בבית הולדתו של מוצרט ותצללו אל תוך עיר המלאה במורשת של ארכיטקטורה ומוסיקה בסיור מודרך בזלצבורג.

המרכז ההיסטורי של זלצבורג, המכונה ״אלטשטדט״ (Altstadt), הוא אחד המרכזים ההיסטוריים השמורים ביותר בעולם.

מכנסיית זלצבורג הברוקית (Baroque Salzburg Cathedral), שבה מוצרט הוטבל, ועד מנזר פטרוס הקדוש (St. Peter's Abbey monastery), אין מחסור של אטרקציות בזלצבורג שאפשר לראות בסיור זה.

תחזרו אחורה בזמן בעודכם לומדים על מקום הולדתו של המלחין הדגול ברחוב Getreidegasse מס׳ 9 בעיר העתיקה, תראו את ארמון הלברון (Hellbrunn Palace) ותבקרו ברובע הפסטיבלים (Festival District).

אוהבי מוסיקה וקולנוע יהנו מביקור בארמון לאופולדסקרון (Leopoldskron Palace) וארמון פרוהנבורג (Frohnburg Palace) – שני אתרי צילום של הסרט ״צלילי המוסיקה״.

הסיור מסתיים בכניסה לבית מוצרט, כאן תזכו לכניסה חינם למוזיאון מוצרט ותוכלו לשמוע את הסיפורים המעניינים של משפחת מוצרט.

אם אתם מתכננים להגיע אל זלצבורג עם ילדים קטנים, זו יכולה להיות הזדמנות מצויינת להכיר להם את קלטות בייבי מוצרט המומלצות.

להזמנת טיול מודרך בזלצבורג כולל בית מוצרט


כרטיס זלצבורג

מתכננים טיול אטרקציות בזלצבורג? רכשו בקישור את כרטיס זלצבורג ל-24, 48 או 72 שעות הכולל את כל האטרקציות התיירותיות והמוזיאונים בזלצבורג. בחלקם תוכלו אפילו לדלג על התור עם הכרטיס המיוחד,  ובנוסף – תחבורה ציבורית בזלצבורג כלולה במחיר.

עם הכרטיס המיוחד הזה תיראו את טירת זלצבורג (Hohensalzburg Fortress), Getreidegasse, ארמון הלברון (Hellbrunn Palace), גן החיות של זלצבורג (Salzburg Zoo) שמהווה את אחת המובילות שבין אטרקציות בזלצבורג למשפחות, המוזיאון להיסטוריה טבעית (Natural History Museum) ועוד – הכל בקצב שלכם. ואל תשכחו את ביתו של המלחין מוצרט (Mozart's Wohnhaus). הפסנתר שלו עדיין כאן, וכן דיוקן משפחתי יקר ערך.

בנוסף, תוכלו להגיע ממקום למקום ללא בעיה באמצעות מערכת הרכבלים  – Festungsbahn funicular, Untersbergbahn lift, Mönchsberg lift וסיור נהר זלצך (Salzach River Tour). אם אתם מגיעים אל זלצבורג עם ילדים ורוצים לראות הרבה אטרקציות בזמן קצר – הכרטיס הזה הוא דרך חסכונית ונוחה במיוחד.

להזמנת כרטיס זלצבורג


סיור אוטובוס במרכז העיר + כרטיס זלצבורג 24 שעות

הכירו את העיר זלצבורג בקצב האישי שלכם עם סיור מודרך מקיף במרכז זלצבורג באוטובוס עם מדריך וכרטיס זלצבורג ל-24 שעות. ראו את הארכיטקטורה הגותית, הרנסנסית והברוקית של העיר והיכנסו אל המבנים כדי לראות אותם מקרוב, ובקרו בביתו של מוצרט בעיר שהיא אתר מורשת עולם.

הזמינו כרטיסים בקישור ועלו אל אוטובוס תיירים נוח, עם מדריך המעדכן אתכם בהיסטוריה המקומית, עם פרטים מעמיקים של השילוב הארכיטקטוני המעניין שמעניקים לעיר תחושה ייחודית. לאחר שראיתם אטרקציות תיירותיות בזלצבורג בכל רחבי העיר, כרטיס זלצבורג מעניק מבט קרוב יותר, עם כניסה חינם לכל האטרקציות הפופולריות בזלצבורג, נסיעות חינם בתחבורה הציבורית וגישה למוזיאונים.

השתמשו ברכבל ההרים כדי לראות את מצודת זלצבורג (Fortress Hohensalzburg) – אחת המצודות העתיקות ביותר באירופה, בקרו בביתו של מוצרט – הבית שבו המלחין גדל, ובקרו בעוד עשרות מוזיאונים ואטרקציות בזלצבורג. אם אתם מגיעים אל זלצבורג עם ילדים ורוצים לראות הרבה אטרקציות ולא ללכת הרבה ברגל – זוהי אפשרות מאוד נוחה.

להזמנת טיול בזלצבורג באוטובוס וכרטיס זלצבורג


מכרה המלח ברכטסגאדן – טיול מזלצבורג Berchtesgaden Salt Mine

בואו ליהנות מהנוף המהפנט של האזור הסובב את זלצבורג בטיול אוטובוס הלוך ושוב מזלצבורג לאוברזלצבורג (Obersalzberg) עם סיור במכרה המלח ברכטסגאדן. הטיול עובר בנוף הרים עוצר נשימה, ובמהלכו תלמדו על ההיסטוריה האפלה הקשורה לאזור.

עלו על אוטובוס מרווח בזלצבורג שייקח אתכם לנסיעה דרך נוף עוצר נשימה של עמקים והרים. אח"כ – סיירו באוברזלצבורג והיכנסו למעמקי מכרה המלח ברכטסגאדן העובר מתחת לאדמה.

אוברזלצבורג הוא המקום שבו היטלר בנה את בית הקיץ שלו, ואחר כך השתמש בו כמקום מפגש למטה הבכיר של המפלגה הנאצית, ושם הם דנו בתוכנית ההשמדה שלהם.

כשתגיעו לברכטסגאדן, תקבלו לבוש אותנטי של כורה מלח, ומשם תרדו למעמקי המכרה ותגיעו לאגם מלח ענק, ומשם תקבלו סיור מודרך של העולם התת-קרקעי המואר של מכרה המלח.

לאחר שתחזרו למעלה, יהיה לכם זמן לטייל בעיירה הפסטורלית ברכטסגאדן ולטעום מטעמים בוואריים.

להזמנת טיול מזלצבורג למכרה המלח ברכטסגאדן


ערב מוצרט בזלצבורג Mozart in Residenz

חזרו לתקופת הרנסנס לערב קלאסי המוקדש למאסטר עצמו – מוצרט, בליווי תזמורת ומדריך. שמעו עובדות מעניינות על מוצרט ממדריך הלבוש בתחפושת היסטורית. שאפו את האווירה של מלון רדיסון בלו בעיר העתיקה (Radisson Blu Hotel Altstadt) שנבנה בשנת 1377.

להזמנת כרטיסים לערב "מוצרט אין רזידנס"


קן הנשרים של היטלר – כניסה ותחבורה הלוך ושוב מזלצבורג 

הכבישים המתפתלים של האלפים באוברזלצבורג (Obersalzberg) מהולים בהיסטוריה אפלה. כאן נמצא אתר הנופש ההררי של היטלר, המשקיף על הרים יפהפיים, עמקים מחוספסים וכרי דשא גבעתיים שופעים, המקום שבו הרשע הנאצי התהווה ושבו הרייך השלישי תכנן את מהלכיו בזדון. הזמינו כרטיסים בקישור, צאו לסיור אוטובוס היוצא וחוזר לזלצבורג וגלו את המקום בעל ההיסטוריה האפלה השוכן על רקע נוף יפהפה.

במהלך הנסיעה מזלצבורג, התוודעו לשילוב של ברוק, רנסנס וגותיות בארכיטקטורה של זלצבורג וראו איך אלה נמסים אל תוך נוף כפרי רחב ואזורים מיוערים מחוץ לעיר. עברו את הגבול ללב הבווארי של גרמניה וטפסו מעלה מעלה לאורך הגבעות שבהן אחת מהנקודות האפלות ביותר בהיסטוריה האנושית התרחשה בסתר.

באוברזלצבורג תרדו ותיכנסו למנהרה ארוכה שחותכת דרך ההר. בפנים, מעלית ברונזה תעלה אתכם לפסגה כדי לראות את קן הנשרים – Kehlsteinhaus. לאחר סיור בבניין והאח הידוע לשמצה שלו, תוכלו לראות את הנוף היפהפה הסותר של הרי האלפים הנשקף מכאן. אם אתם מתכננים להגיע אל זלצבורג עם ילדים קטנים כדאי להשקיע מחשבה על הסיפורים שתספרו להם על המקום – ההתמודדות עם סיפורי השואה עלולה להיות קשה מאוד לילדים קטנים.

להזמנת כרטיסים לטיול מזלצבורג לקן הנשרים של היטלר

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל