השכרת רכבים באוסטריה

השכרת רכב באוסטריה – כך תאתרו את המחירים הזולים ביותר (מדריך)

השכרת רכב באוסטריה – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שישווה עבורכם את המחירים הזולים ביותר מכל חברת השכרת רב באוסטריה יחסוך לכם מאות שקלים. בנוסף אספנו עבורכם טיפים לנהיגה באוסטריה, מידע שימושי על השכרת רכב באוסטריה, הסברים על תחנות דלק, חוקי התנועה באוסטריה, כבישי אגרה ועוד מידע שימושי לנהיגה באוסטריה

דילים לוינה במבצע              |            טיולים מאורגנים באוסטריה

השכרת רכב באוסטריה יכולה להיות הרבה יותר זולה ומשתלמת ממה שתיארתם לעצמכם באמצעות מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל. המנוע המתוחכם מתעדכן אוטומטית, באופן רציף, במחירים של כל חברת השכרת רכב באוסטריה – לרבות מבצעים, הנחות והצעות מיוחדות, מכל הדגמים וכל היעדים באוסטריה. פשוט מלאו את הטופס: בארץ היעד ביחרו "אוסטריה" (הארץ הראשונה בטופס) ולאחר מכן ביחרו את העיר באוסטריה בה אתם מעוניינים לאסוף את המכונית השכורה – וינה, לינץ, גראץ, זלצבוג, זל אם סי ועוד יעדים בהם ניתן להזמין השכרת רכב באוסטריה – הכניסו את תאריכי הגעתכם לאוסטריה – וקבלו את המחירים הזולים ביותר, בחיסכון כספי ממוצע של 400 – 500 ש"ח לעומת המחירים שהייתם מקבלים מחברות ישראליות המשתפות פעולה עם חברות השכרת רכב באוסטריה או חברות בינלאומיות כמו אוויס והרץ

השכרת רכב באוסטריה  מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באוסטריה – מידע נוסף למטייל

מלונות מומלצים בוינה עם ילדים

טיסות לאוסטריה – איתור טיסות זולות לוינה וביקורת חברות תעופה

אוסטריה עם ילדים – טיולי משפחות וחופשות

תקשורת וסים לחופשה באוסטריה

תחבורה באוסטריה – המלצות וטיפים לתכנון ההתניידות בחופשה

טיפים להשכרת רכב באוסטריה

השכרת רכב באוסטריה היא הדרך הטובה ביותר לטייל באוסטריה באמת, מעבר לחופשה בוינה או באחת מעיירות הסקי כמו מאיירהופן. אל תוותרו על השכרת רכב באוסטריה אם אתם מתכננים טיול משפחות באוסטריה כי גם אם התחבורה הציבורית באוסטריה מודרנית היא עדיין ציבורית וכדאי להעדיף זמן פרטי של טיול משפחתי עם הילדים בו אפשר גם לשיר עם הרדיו בקולי קולות. במהלך הנסיעה בכבישים המהירים של אוסטריה תחוו נופים עוצרי נשימה. אוסטריה נמצאת במיקום מרכזי במרכז אירופה ואם תשכרו בה רכב תוכלו ברוב המיקרים לצאת איתו למדינות שכנות באיחוד האירופי כמו איטליה, שוויץ או גרמניה. השכרת רכב באוסטריה היא ללא ספק הדרך הטובה ביותר לצאת למסע בנופים השלווים לאורך נהר הדנובה, לטיול נהיגה בהרי האלפים האוסטרים,  או להשכיר רכב בוינה ולבקר בטירות העתיקות שבסביבתה.

דרישות סף – השכרת רכב באוסטריה

על מנת לשכור רכב באוסטריה, עליכם להיות בני 18 לפחות ובעלי רישיון נהיגה כבר לפחות שנה, בנוסף עליכם להוציא רישיון נהיגה בינלאומי. זהו עניין נדיר יחסית כי ברוב מדינות אירופה משכירים רכב רק לנהגים מגיל 21, אך גם באוסטריה, על קטיגוריות מסויימות של רכבי יוקרה ורכבים גדולים יש מגבלות נוספות כולל דרישה לנהגים מבוגרים יותר.  במקרה של נהג מתחת לגיל 25 (ומעל גיל 18) חלק מחברות השכרת הרכב באוסטריה דורשות תוספת "נהג צעיר" למחיר השכרת הרכב.

נהיגה באוסטריה – חוקי תנועה

כיוון התנועה באוסטריה הוא בצד ימין, כמו בישראל. אם אתם רוצים לעקוף רכב אחר, עליכם לסמן באמצעות הבהוב בפנסים הקדמיים של המכונית. שימו לב שלרכבות חשמליות שעוברות מצד שמאל תמיד יש זכות קדימה. חגורות בטיחות הן חובה באוסטריה גם בעיר וגם מחוץ לעיר, בכל המושבים, ועל ילדים מתחת גיל 12 לשבת במושב מתאים.

המהירות המירבית לנהיגה באוסטריה – כבישים מהירים – 130 קמ"ש, כבישים בינעירוניים – 100 קמ"ש, בתוך שטח בנוי – עד 50 קמ"ש.

נהיגה בוינה היא כמובן עניין שונה מנהיגה באוסטריה מחוץ לערים הגדולות, כמו לכל עיר גדולה יש לוינה את אתגרי הנהיגה שלה. צפו בסרטון המתעד נהיגה בוינה כדי לחוות את חווית הנהיגה

תחנות דלק באוסטריה

תחנות הדלק באוסטריה פתוחות בדרך כלל מ8:00 בבוקר עד 20:00 בערב. רק בערים הגדולות חלק מתחנות הדלק פתוחות 24 שעות ביממה. אם אתם מתכוונים לנסוע באוסטריה בשעות הערב קחו זאת בחשבום.

אגרות

אוסטריה דורשת מכל הרכבים שמשתמשים באוטוסטרדת האוטובאן להציג מדבקת אגרת כביש מהיר – שמהווה למעשה סוג של מס (לא יקר).  רוב החברות והסוכנויות המספקות השכרת רכב באוסטריה גובות תוספת תשלום של בערך חצי יורו ליום בעבור מדבקת האגרה שמאפשרת לכם נסיעה באוטובאן. אפשר גם לקנות את המדבקות בגבול או בתחנות הדלק כאשר נכנסים לאוסטריה ממדינה שכנה, בד"כ במחירים קצת יותר זולים מאילו שגובה חברת השכרת רכב באוסטריה על מדבקת ההשכרה.

חנייה באוסטריה

אזורי החנייה המותרים בתשלום בערי אוסטריה הם האזורים הכחולים – Blaue Zone – מסומנים באמצעות קווים כחולים על הכביש. מותר לחנות באזורים הכחולים בתשלום באמצעות דיסק חנייה מיוחד עליו מודפס זמן,יש הגבלת זמן של 3 שעות לחנייה בתשלום באיזורים הכחולים. דיסקים לחנייה ניתן לרכוש בבנקים, בחנויות עיתונים וסיגריות או במכונות דיסקים אוטומטיות הממוקמות באזורי החנייה.

השכרת רכב באוסטריה
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל