השכרת רכב בדואי

השכרת רכב בדובאי – מידע והסברים

השכרת רכב בדובאי – המדריך המלא למטייל הישראלי: השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בדובאי שתחסוך לכם מאות שקלים, מידע על נהיגה בדובאי (כולל סרטון וידאו שיעזור לכם להתכונן) והסברים על כללי התנועה באיחוד האמירויות הערביות – כל מה שרצית לדעת לפני טיול בדובאי עם רכב, ולא היה לך את מי לשאול

כדי למצוא את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בדובאי כדאי להשתמש במנוע החיפוש להשכרת רכב בחו"ל אשר נמצא למטה בדף זה. בשדה ארץ, ביחרו את איחוד האמירויות הערביות, ואז בשדה "עיר" את דובאי – DUBAI – ובשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בדובאי מתוך רשימת המיקומים, הכוללת כמובן אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה בדובאי ובעוד מיקומים בדובאי כמו בתי מלון, קניונים ועוד. לסיום, הזינו את התאריכים הספציפיים בהם תירצו להזמין רכב שכור בדובאי וליחצו "חפש" כדי לצפות באפשרויות שונות של רכבי השכרה והשוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בדובאי

חופשה בדובאי – עוד מידע למטייל

אתר דובאי למטייל – הכל על חופשה בדובאי

דובאי עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

איחוד האמירויות – המלצות למטייל וטיפים למשפחות

טיסות לדובאי – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים

מוניות בדובאי ותחבורה ציבורית באיחוד האמירויות

ביטוח רכב שכור בדובאי

ניתן להוזיל עלויות השכרת רכבים בדובאי אם תפרידו את השכרת הרכב מרכישת הביטוח, ולא תרכשו את ביטוחי הרכב (היקרים) שמציעות סוכנויות השכרת הרכב. ניתן לרכוש ביטוחי רכב זהים במחירים יותר זולים מחברות הביטוח הבינלאומיות ישירות, באמצעות המנוע המיוחד להשוואת מחירים של ביטוח רכב שכור בחו"ל

השכרת רכב בדובאי – מידע חשוב

יש מספר גדול מאוד של סניפי השכרת רכב בדובאי שמספקים רכבים במחירים מאוד זולים ומעט מאוד ניירת. רישיון נהיגה בינלאומי לא דרוש בהכרח, אבל חברות להשכרת רכבים לא מורשות להשכיר רכב ללא רישיון נהיגה באנגלית.

יש סוכנויות שמשכירות רכבים יחד עם נהגים. אם זו אופציה שאתם בוחרים, תצטרכו רק לוודא שהנהג מכיר את הדרך, כי חלקם לא. הרוב המוחלט של הנהגים הם עובדים זרים מהודו ובנגלדש ולא אזרחי האמירויות.

טיולים מאורגנים לדובאי

כשאתם נוהגים על כבישים מרכזיים בדובאי כמו כביש שייח׳ זאייד (Sheikh Zayed Road), מספרי הצמתים אינם מסודרים בסדר הגיוני בהכרח. למשל, צומת 13 נמצאת מייד אחרי צומת 18 וכמעט אף פעם לא כפי שמוצג במפות. שמות רחובות יכולים גם להיות דבר מבלבל, כאשר יש לשים לב להבדלים המאוד קטנים באיות (הנובעים מהתעתיקים השונים מערבית לאנגלית).

עבודות הבנייה בכבישים מתבצעת בכל רחבי דובאי ויכולה להפוך את ההגעה ליעד שלך לדבר מאתגר. הפרישה הזמנית של כבישים משתנה בתדירות גבוהה להפליא, ולכן השלטים הזמניים יכולים להטעות או שאינם קיימים בכלל. מאחר שמפות ה-GPS אינן מעודכנות (ובכל מקרה לא מגיעות עם רכבים שכורים), עדיף הרבה יותר להשתמש במפה מודפסת (אפשר לרכוש מפות מצוינות בחנויות ‘Virgin’ למשל. יש חנות מגסטור של החברה בקומה העליונה של City Center).

הנהיגה בשעות השיא של הבוקר ואחר הצהריים אינה מומלצת, מאחר שהתנועה מאוד איטית ופקוקה ואפילו נסיעה פשוטה כדי לחצות גשר יכולה לארוך עד 45 דקות. כמו כן, לא תמצאו הרבה מקומות חנייה בדובאי, בחלקים רבים של העיר.

עם כזה שילוב של לאומים המאפיין את דובאי, סגנונות הנהיגה מעורבבים, לכל הפחות. תוכלו להבחין גם בנהיגה מסוכנת וגם בנהיגה חלקה של נהגים מנוסים. כמו כן, קחו בחשבון שבדובאי תמצאו את אחד משיעורי התמותה הגבוהים ביותר לאדם בכל העולם. יש אפס סובלנות לגבי נהיגה בשכרות וקנסות כבדים מוטלים על כך, כולל מעצר וגירוש.

לפני השכרת רכב בדובאי, אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בדובאי ולראות שהשד לא כל כך נורא:

באתר Salik.ae תוכלו למצוא מידע לגבי תשלומי אגרות כביש שנגבים במסלולים מסויימים בדובאי. אם אתם שוכרים רכב, חברות ההשכרה בד״כ יספקו לכם את התגית Salik והמחיר ייגבה מכם בנפרד בעת החזרת הרכב.

הערה לגבי מערכות ניווט בדובאי: אם אתם שוכרים רכב בדובאי, מומלץ מאוד להשתמש במערכת ניווט, ואפילו המקומיים מסתמכים עליה. לצורך כך, תוכלו לשכור GPS או לשכור רכב עם מערכת ניווט. אפשר לרכוש שירות נתונים באמצעות הנייד ולהשתמש בגוגל מפות או במערכת ניווט אחרת בנייד.

הגבול היחיד שיש לדובאי שהוא כביש בינלאומי הוא עם עומאן באל-ווג׳אג׳ה (Al Wajajah). יש חיוב של 3,000 ריאל עומאני לרכב כדי לצאת מעומאן ואם אתם חוזרים, שמרו על הקבלה שאותה יש להציג בחזרה. ודאו שהביטוח תקף עבור ה-UAE (עדיף לעשות זאת לפני הנסיעה). אפשר לרכוש ביטוח זמני ל-UAE במחיר פרימיום. אזרחי מדינות המפרץ – GCC – יכולים לחצות את גבול UAE-ערב הסעודית בדרום מערב המדינה. בדקו מראש אם אתם יכולים לעבור במעבר גבול זה, מאחר שזו נסיעה ארוכה לריאד או אבו דאבי אם אינכם מצליחים להיכנס. בעת כתיבת שורות אלו, ישראלים לא יכולים להיכנס לעומאן או סעודיה, אך הדבר צפוי להשתנות.

יש גם גבולות כביש בין אמירות אבו דאבי השכנה ועומאן ב- Al Buraimi Oasis, שמחלק את הערים-אחיות אל-עין (Al Ain) ואל בוראימי (Al Buraimi) בעומאן.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל