השוואת תחבורה ציבורית באיחוד האמירויות

מוניות בדובאי ותחבורה ציבורית באיחוד האמירויות

המדריך המלא לתחבורה ציבורית באיחוד האמירויות והעברות משדה התעופה בדובאי למלון – כאן תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לכם לתכנון טיול באזור איחוד האמירויות, בין אם אתם רוצים להזמין הסעה מנמל התעופה בדובאי או אבו דאבי למלון או אם אתם רוצים לעבור בין האמירויות השונות או להתנייע בין אטרקציות תיירותיות באיחוד האמירויות. עם מידע מקיף על תחבורה ציבורית באיחוד האמירויות בכלל, או מוניות בדובאי ואבו דאבי בפרט, אתם יכולים לעשות שימוש במדריך שלנו ולהתחיל לתכנן את הטיול החלומי שלכם.

השינוי המרענן במזרח התיכון, שהגיע בעקבות הסכם השלום בין איחוד האמירויות הערביות לישראל, הוא בשורה מבורכת לכל מי שרוצה לצאת ולטייל באחת מהמדינות הכי מיוחדות ויוקרתיות בעולם. בין גורדי השחקים הכי גבוהים בעולם כמו הבורג' חליפה, לבין איים מלאכותיים מדהימים ביופיים ההנדסי, כמו איי הדקלים. זוהי סיבה מצויינת להתחיל לתכנן כבר מעכשיו את חופשה באיחוד האמירויות.

מוניות באיחוד האמירויות

אם יש דרך אחת נוחה במיוחד, זמינה תמיד ובטוחה לתיירים שלא כל כך מכירים את איחוד האמירויות, איתה ניתן להתנייד ממקום למקום לאורך ימי החופשה שלכם  – אלו הם שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי, חברת מוניות בינלאומית המתמחה בשירותי הסעה משדה התעופה לבית המלון ברחבי העולם, אשר יכולים לפעול בכל אחת משבע הנסיכויות של איחוד האמירויות. מוניות באיחוד האמירויות, מספקות לכל תייר או אדם מקומי מערכת תחבורה מהירה, זמינה תמיד שיכולה לענות על כל צורך ובכל שעה של היום. אומנם, ישנם לא מעט שירותי מוניות בתוך איחוד האמירויות, אבל השירותים של חברת המוניות קיווי טקסי הם שירותים שמאפשרים הזמנה נוחה באינטרנט (זמן מה מראש) ושירות לקוחות של חברה בינלאומית, שנוח לתיירים להסתדר איתו תחת כל תנאי או צורך.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת הסעה משדה התעופה בדובאי או אבו דאבי (וחזרה), או מוניות באיחוד האמירויות בין יעדים שונים:


תחבורה באיחוד האמירויות

ברגע שבו תנחתו באיחוד האמירויות תבחינו בהרגלי החיים השונים של תושבי המדינה – רוב רובם לא מתבססים על שירותי תחבורה ציבורית במהלך שגרת היומיום שלהם. הדבר נובע קודם כל מרמת החיים הגבוהה כל כך של אנשי איחוד האמירויות, שיכולים להרשות לעצמם כלי רכב צמוד ונהיגה בתנאים הכי טובים שיש. גם אתם בתור תיירים, תרצו ליהנות מהשפע הזה, ובהחלט תוכלו להשכיר לעצמכם כלי רכב פרטי. יחד עם זאת, חשוב לזכור שאיחוד האמירויות היא עדיין מדינה מוסלמית מסורתית יחסית ולכן יש גם בנהיגה חוקים שיכולים לסבך אתכם. מסיבה זו, תיירים רבים אשר מגיעים לאזור איחוד האמירויות, מוותרים מבעוד מועד על האפשרות להשכיר שירותי רכב פרטיים, ופונים לאפיקי תחבורה אחרים.

טיולים מאורגנים לדובאי

במרכז העיר דובאי, יכולים התיירים להסתמך על שירותי תחבורה ציבורית של רכבות מהירות ומתקדמות. הרכבות עובדות בכל הסטנדרטים הכי מתקדמים של תחבורה ציבורית, בדיוק כמו בכל הערים הגדולות של אירופה, כך שיהיה לכם קל מאוד להתמצא בתוך מערכות הרכבת ולאפשר לעצמכם להגיע לכל מקום במרכז העיר. זמני הפעילות של שירותי המטרו הם בדרך כלל קבועים, בכל ימות השבוע כולל סופי השבוע. ישנם שני קווים שפועלים בתוך דובאי על מנת להציע שירותי הסעת המונים – קו אדום עם 29 תחנות, וקו ירוק עם 20 תחנות. בשנה הקרובה עתיד להיפתח קו נוסף, קו המטרו הכחול של דובאי אשר יעניק ממד נוסף של נסיעה איכותית ומהירה לכל מי שגר בתוך העיר דובאי. לעומת זאת, איחוד האמירויות לא מחזיקה שירותי רכבות בינעירוניים, כך שאתם תצטרכו למצוא דרך אחרת להתנייד בין הערים הגדולות.

הזמנת שירותי קיווי טקסי באיחוד האמירויות – איך עושים זאת

בין שמדובר על ההזמנה הראשונה שלכם עם חברת קיווי טקסי ובין שמדובר על הרגל קבוע שלכם בכל טיול בחול, מומלץ להכיר את שיטת הזמנת המוניות של חברת קיווי טקסי לפני שאתם יוצאים לטיול באיחוד האמירויות. חברת קיווי טקסי מאפשרת לכל אדם בעולם לבצע חיפוש מקוון למציאת שירותי מוניות, איתן ניתן להתנייד ביעדים שונים ברחבי הגלובוס. ברגע שאתם מחליטים לתכנן את ההסעות שלכם לימי הטיול באיחוד האמירויות, ניתן לפנות אל מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, להקליד את נקודת המוצא ואת היעד אליו אתם שואפים להגיע, ובמידת הצורך גם להשתמש בחיפוש המורחב על מנת לחפש מכוניות המתאימות לצרכים מיוחדים של הנוסעים.

בין רגע, מנוע החיפוש של קיווי טקסי יציג בפניכם את כל האפשרויות לשירותי מוניות, על פי הדרישות שביקשתם לסנן. כמובן חשוב לשים לב, מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי מתייחס לסוגי המכוניות והמוניות, בהתאם לזמינות של נהגי המוניות וחברות המוניות, כמו גם לדרישה והביקוש של תיירים. מנוע החיפוש להציג לפניכם את כל תוצאות החיפוש הרלוונטיות, נכון ליום החיפוש, ולצד כל תוצאה אתם תקבלו מידע רב שעוזר לכם להבין מה היא המונית הנכונה ביותר לצרכים שלכם. החל מכמות הנוסעים והמזוודות בכל כלי רכב כלל בעלויות הנסיעה ואפילו זמן הנסיעה הממוצע – מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי להזמנת מוניות מתיימר לתת לכם את כל המידע בצורה הכי שקופה שיש עוד לפני שאתם מבצעים את ההזמנה.

עכשיו כל שנותר לכם הוא לבחור את המונית איתה אתם רוצים לנסוע ליעד הבא שלכם. החברה מציעה שירותי מוניות פרייבט, מוניות פרימיום ואפילו מיניבוסים בגדלים שונים. ובכך ניתן לצאת לטיול באזור אבו דאבי ואיחוד האמירויות, בהרכבים שונים של קבוצות מטיילים. במידה ואתם נוסעים עם קבוצת תיירים שיש בה אדם עם צרכים מיוחדים, תינוקות או אנשים מבוגרים במיוחד, יכול מאוד להיות שתרצו לפנות ישירות אל שירות הלקוחות של חברת קיווי טקסי. החברה תעשה כל מאמץ על מנת למצוא לכם שירותי הסעה מיוחדים, או התאמות ייחודיות לכלי הרכב שלכם, על מנת להבטיח נסיעה שקטה ובטוחה לכל אחד מהנוסעים ברכב. כיסאות בטיחות לילדים, רכבים מותאמים לכיסאות גלגלים או רכבים גדולים במיוחד לקבוצות של מטיילים מהגיל השלישי – יש לכם את האפשרות למצוא תשובה לכל שאלה ופתרון לכל בעיה, כאשר אתם בוחרים לפנות לחברה כל כך גדולה ומנוסה בתחום שירותי המוניות.

יש לכם אפשרות להזמין מבעוד מועד את שירותי המוניות, על ידי תשלום מלא ומאובטח בכרטיס אשראי, דרך מנוע קיווי טקסי המופיע בדף זה. מבחינתם של תיירים רבים המגיעים לאזור איחוד האמירויות, התשלום מראש בכרטיס אשראי מאפשר שקט נפשי וניתן לקבל שירות לקוחות באם יש צורך לשנות או לבטל את הנסיעה. יחד עם זאת ישנם מטיילים רבים שלא רוצים לקבוע מראש את הנסיעות שלהם עם חברת קיווי טקסי, פשוט כי הם לא יודעים מה יהיה לוח הזמנים שלהם במהלך הטיול לדובאי. ולכן, חברת קיווי טקסי מאפשרת לכם להזמין מוניות עם אותו מנוע החיפוש גם מהטלפון הנייד שלכם, בכל מקום ובכל שעה של היום. אז גם אם אתם תיירים מאוד ספונטניים, אין שום סיכוי שתמצאו את עצמכם נעולים מחוץ למלון, באמצע הלילה במדינה זרה. בלחיצת כפתור אחת ניתן להזמין מונית של חברת קיווי טקסי שתיקח אתכם היישר אל המלון.

מחירי מוניות באיחוד האמירויות

בשביל לעזור לכם לקדם את תכנון הטיול שלכם באזור איחוד האמירויות, אספנו לכם את כל המידע הכי עדכני ממנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי, בנוגע לנסיעות הכי אטרקטיביות ונחוצות, במהלך ימי הטיול. כל מה שאתם צריכים לעשות עכשיו הוא לבנות את לוח הזמנים שלכם, על פי הנושאים שמגיעים איתכם לטיול ועל פי האטרקציות אותן אתם רוצים לראות קודם כל. אם אתם ממש רוצים, ניתן יהיה להתאים שירותי מוניות מבעוד מועד לכל ימות הטיול, צריכה להוריד מהראש את הלחץ שבחיפוש שירותי תחבורה זמינים לאורך הטיול שלכם.

אז למה אתם מחכים? התחילו עוד היום לתכנן את החופשה שלכם באיחוד האמירויות, ואל תשכחו לחפש את השירותים של חברת קיווי טקסי לאורך כל הדרך. כך תוכלו להיות בטוחים שהנהגים הכי מקצועיים נותנים לכם שירות ולוקחים אתכם ליעד הבא שלכם במהירות האפשרית, על כלי רכב בטוח ובטיחותי.

שירותי נסיעה במוניות משדה התעופה בדובאי, לעיר דובאי

בבואכם אל שדה התעופה של דובאי, ניתן להזמין מראש מונית קיווי טקסי על מנת להגיע אל מרכז העיר במהירות ובבטיחות. שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי הם שירותים שפועלים לאורך כל שעות היממה והם מאפשרים לכם להגיע תוך פרק זמן של 45 דקות, אל מרכז העיר. גם אם לא הזמנתם מבעוד מועד את הנסיעה שלכם אל בית המלון, ניתן להזמין מוניות בלחיצת כפתור אחת ולקבל שירות מהיר ואמין. לחילופין, במידה וביצעתם הזמנה מראש, ימתין לכם נהג המונית במועד הנחיתה המשוער, באולם קבלת הנוסעים, עם שלט ועליו שמכם, בכדי לאסוף את כלל המטיילים אל בית המלון, לתחילת החופשה המפנקת. אלו הם תעריפי הנסיעה של חברת קיווי טקסי, לנסיעות במוניות השונות מנמל התעופה של דובאי, אל מרכז העיר. התעריפים נכונים ליום כתיבת שורות אלו, והם עשויים להשתנות בהתאם לעונות הביקוש השונות.

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 37 דולרים.

מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 36 דולרים.

מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 35 דולרים.

מכונית מיניואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 40 דולרים.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 50 דולרים, כולל שבע מזוודות

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 80 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 101 דולרים.

מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 106 דולרים.

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 120 דולרים.

מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 65 דולרים.

שירותי נסיעה במוניות ממרכז העיר דובאי לאיזור נמל ראשיד ואי הדקלים

אזור נמל ראשיד ואי הדקלים הם כמה מהסמלים הכי מוכרים של דובאי בעיניים מערביות. מדובר על יצירת מופת הנדסית, אשר נראית למרחקים ומאפשרת לכם לקבל הצפה ליכולות הבנייה המתקדמות של מהנדסי דובאי. בשביל לצאת לטיול יומי באזור הנמל ואי הדקלים,  אתם יכולים להיעזר בשירותי חברת מוניות קיווי טקסי. להלן תעריפי הנסיעה של מוניות החברה ממרכז העיר דובאי אל אזור הנמל, כאשר זמן הנסיעה הממוצע הוא 35 דקות. המחירים בתעריפון נכונים ליום כתיבת שורות אלו, והם יכולים להשתנות בהתאם לעונות השנה ולדרישות אחרות.

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 32 דולרים.

מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 38 דולרים.

מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 42 דולרים.

מכונית מיניואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 38 דולרים.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 75 דולרים, כולל שבע מזוודות

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 80 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 86 דולרים.

מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 110 דולרים.

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 120 דולרים.

מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 72 דולרים.

שירותי נסיעה במוניות ממרכז דובאי אל אל בארשה

כמו כל עיר גדולה שמכבדת את עצמה תיק גם לעיר דובאי יש לא מעט מרכזי קניות ושופינג איכותיים. אבל, כמו בכל פרויקט גדול אחר גם במרכז הקניות אל בארשה, השקיעו אנשי דובאי את כל המאמצים בשביל ליצור פלא הנדסי שאין שני לו. חוויית הקניות של מותגי על מהשורה הראשונה הופכת הרבה יותר מעניינת, כאשר אתם זוכים להיכנס לאחד מהקניונים הכי יוקרתיים ומושקעים על פני תבל. כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להגיע לאזור הקניונים של אל בארשה, הוא לפנות לעזרתם של אנשי חברת קיווי טקסי ולהזמין מונית. זמן הנסיעה הממוצע בין מרכז העיר דובאי לאזור הקניונים של אל בארשה הוא כ 25 דקות, ואלו הם התעריפים של חברת קיווי טקסי נסיעה בכל סוגי המכוניות הקיימים בחברה. כאמור, כלל המחירים בתעריפון נכונים ליום כתיבת שורות אלו ויתכנו שינויים בעתיד, בהתאם לדרישות שונות.

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 42 דולרים.

מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 48 דולרים.

מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 54 דולרים.

מכונית מיניואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 48 דולרים.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 72 דולרים, כולל שבע מזוודות

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 80 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 86 דולרים.

מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 86 דולרים.

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 96 דולרים.

מוניות מדובאי למרכז העיר אבו דאבי

במדינה כמו איחוד האמירויות, אשר מורכבת מכמה וכמה מדינות קטנות יותר, אין צורך לעלות על מטוס כדי לעבור לערים גדולות אחרות מדובאי. כך, שיש לכם אפשרות להגיע בנסיעה מדובאי, אל אחת מהערים המיוחדות ביותר באיזור המפרץ, אבו דאבי. זו היא עיר של אושר ועושר, הוד והדר, ובעיקר רמות אחרות של פאר, אותן אנחנו הישראלים, לא ממש זוכים להכיר. חברת המוניות קיווי טקסי מאפשרת לכם לקבל שירותי מוניות בן אבו דאבי לדובאי, במשך כל ימות השנה. זמן הנסיעה הממוצע במונית של חברת קיווי טקסי, בין דובאי לאבו דאבי, הוא בדרך כלל כשעה וארבעים דקות. להלן התעריפון של חברת קיווי טקסי, לנסיעות במוניות מדובאי למרכז אבו דאבי:

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 84 דולרים.

מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 82 דולרים.

מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 89 דולרים.

מכונית מיניואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 89 דולרים.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 107 דולרים, כולל שבע מזוודות

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 372 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 124 דולרים.

מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 144 דולרים.

מיניבוס לשישה עשר נוסעים ושש עשרה מזוודות, 390 דולרים.

מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 159 דולרים.

שירותי נסיעה במוניות מדובאי לנמל התעופה של אבו דאבי

יכול מאוד להיות שתמצאו את עצמכם עולים על טיסה משדה התעופה של אבו דאבי, למרות שאת מרבית הזמן שלכם ביליתם במרכז העיר דובאי. זו לא אמורה להיות בעיה כלל וכלל, שכן שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי יכולים להביא אתכם ממרכז העיר דובאי אל נמל התעופה של אבו דאבי, בקלות וביעילות. כל מה שאתם צריכים לעשות, על מנת לקבל את שירותי חברת קיווי טקסי, הוא לבצע הזמנה כמה שיותר מוקדם ולשריין את הרכב המתאים לצרכים שלכם. זמן הנסיעה הממוצע בין היעדים הוא כשעה ועשרים וחמש דקות. נכון להיום, שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי בין מרכז העיר דובאי, לנמל התעופה של אבו דאבי מתומחרים על-פי התעריפון המפורט להלן:

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 84 דולרים.

מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 84 דולרים.

מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 96 דולרים.

מכונית מיניואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 89 דולרים.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 101 דולרים, כולל שבע מזוודות

מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 113 דולרים.

מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 143 דולרים.

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 240 דולרים.

מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 159 דולרים.

נסיעה במונית מדובאי לעיר שרג'ה

עיר גדולה נוספת וחשובה לא פחות מאבו דאבי או מדובאי, היא העיר שרג'ה. זו היא העיר השלישית בגודלה וברמת הפופולריות שלה באיחוד האמירויות והיא מאכלסת מגוון רחב של מקומות תעסוקה, מקומות בילוי ותרבות ומרכזי תיירות מעניינים במיוחד. בכדי להנות בצורה האופטימלית מיום הטיול שלכם בעיר שרג'ה, אתם יכולים לנצל את שירותי המוניות של חברת קיווי טקסי, ולהזמין לכם נסיעה מבעוד מועד בהתאם לכמות הנוסעים העתידים להצטרף לטיול. זמן הנסיעה הממוצע בין מרכז העיר דובאי לבין העיר שרג'ה הוא כ 50 דקות, ואלו הם תעריפי חברת קיווי טקסי לנסיעה במוניות החברה:

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 54 דולרים.

מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 78 דולרים.

מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 86 דולרים.

מכונית מיניואן – לארבעה נוסעים וארבע מזוודות, 110 דולרים.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 90 דולרים, כולל שבע מזוודות

מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 101 דולרים.

מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 90 דולרים.

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים ושלוש עשרה מזוודות, 144 דולרים.

קריאה נוספת: פורטל דובאי למטייל – הכל על חופשה בדובאי

תגובות 3

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל