קניית דירהם (AED)

קניית דירהם (AED) של איחוד האמירויות לחופשה באיחוד

במאמר הבא נסקור עבורכם את כל הדרכים היעילות ביותר לקנות דירהאם – הכסף של איחוד האמירויות הערביות – בדרך לחופשה בדובאי או אבו דאבי, כך שתהפכו את החופשה שלכם באיחוד האמירויות להרבה יותר נוחה וידידותית עבורכם, ותחסכו לא מעט כסף וזמן באמצעות הזמנת דירהאם לשדה התעופה

השנה האחרונה הביאה איתה שינוי מרענן בכל מה שנוגע לאפשרויות החופשה של משפחות ישראליות רבות. בעקבות הסכמי השלום החדשים, נפתחו גבולות השמיים גם באזור המזרח התיכון, כאשר בראש ובראשונה, נוצר הקשר העמוק עם איחוד האמירויות. התוצאה – תיירים רבים שמעוניינים להגיע לאיחוד האמירויות מישראל. אבל רגע לפני שאתם עולים לטיסה, כדאי לחשוב על אחד מהדברים המרכזיים שישפרו את חוויית הטיול שלכם, הלוא הוא הדירהם, המטבע המקומי. האם כדאי לכם לקנות דירהם של איחוד האמירויות מבעוד מועד? או למצוא אפשרויות המרה לאורך הטיול? במדריך הקרוב ננסה לעזור לכם להבין את כל האופציות שעומדות על הפרק לקניית דירהאם של איחוד האמירויות בדרך לתכנון חופשה מושלמת.



בשנה האחרונה איחוד האמירויות הפך ליעד פופולרי ביותר בעיניהם של ישראלים רבים. החידוש והיוקרה, כמו גם האפשרות להכיר מקום שאף פעם לא היה פתוח בפני ישראלים בצורה חופשית, מושכים את התייר הישראלי להזמין חופשה באחת מהמדינות העשירות ביותר בעולם. איחוד האמירויות הערביות היא מדינה מופלאה, שצברה את כוחה בעשרות השנים האחרונות והיום היא בית לאתרי תיירות רבים, מרכזי קניות וגם פעילויות אקסטרים יוקרתיות, שהם רק חלק קטן מהחופשה באיחוד האמירויות.

עוד באותו נושא:

השכרת רכב בדובאי – מידע והסברים

טיסות לאיחוד האמירויות – השוואת מחירים וכרטיסים

פורטל דובאי למטייל – הכל על חופשה בדובאי

כאשר אתם מתכננים לקנות דירהם, שהוא המטבע של איחוד האמירויות, אנחנו מציעים לכם להכיר את שירותי חברת FlyMoney שנועדו ליצור את תנאי המרת מטבע הנוחים ביותר. השירות מבוסס על הזמנת מטבע חוץ באונליין, ואיסוף בעמדת בנק הפועלים בשדה התעופה ביום הטיסה עצמו. חשוב לציין כי שערי ההמרה  שמציעה החברה, נוחים יחסית לכל סוג אחר של שירותי המרה, והשירות לא דורש מכם להשקיע זמן ומאמצים עצומים, שכן ניתן לבחור בעמדת בנק הפועלים בטרמינל 1 או טרמינל שלוש. מעבר לכך, אתם יכולים להתאים את התשלום לדרישות שלכם, על ידי פריסת עלויות של רכישת דירהם מאיחוד האמירויות, לתשלומים בכרטיס האשראי, מה שלא מתאפשר בהמרה של מטבע חוץ בכל דרך אחרת. כדי להזמין מטבע חוץ מבעוד מועד, על ידי שירותי חברת פליי מאני העזרו במנוע החיפוש שלמעלה בדף זה.

היתרונות של הזמנת דירהם מאיחוד האמירויות לנתב"ג

כדי ליהנות כמו שצריך מחופשה באיחוד האמירויות אתם צריכים להשתחרר מהלחץ של חיפוש אחרי מקומות בהם אתם יכולים לבצע המרת מט"ח בתנאים טובים ובדרכים הנכונות.

במהלך הטיול שלכם, לוחות הזמנים הם צפופים. בכל יום בו אתם נמצאים באיחוד האמירויות המרדף אחרי חוויות חדשות ממלא את הזמן שלכם ואתם רוצים לנצל כל רגע בצורה הכי טובה שיש. הרגע האחרון שבו יש לכם הזדמנות להתעסק בתחום הכספים, הוא הזמן בו אתם ממתינים לעלות למטוס בשדה התעופה בישראל – הצ'ק אין כבר נגמר, הבידוק הבטחוני עבר ויש לכם שעתיים להנות מקפה וסיבוב בדיוטי. כך שהאיסוף של הכסף הדרוש לכם לכל תקופת הטיול, היא עוד אחת מהמשימות בדרך אל שער העלייה למטוס, שאתם צריכים לבצע. אחרי שכל ההכנות הושלמו, ואתם רגועים ומוכנים לטיסה שלכם, אפשר לצאת לדרך ולהגיע לאיחוד כשיש לכם את כל הכסף שאתם צריכים.

מעבר לעניין תכנון הזמנים, יש עוד שני יתרונות מאוד משמעותיים להזמנת מט"ח מראש. האחד, הוא התיעוד של השטרות. ביחד עם השטרות שאתם מקבלים, יהיה גם מסמך המאשר את אמינותם של השטרות, למקרה ויש חשד לזיוף. היתרון החשוב האחרון של השירותים של חברת פליי מאני הוא שירות הלקוחות הטלפוני של החברה. לכל צר שלא תהיה, בשיחת טלפון אחת אתם תקבלו את התשובות שאתם צריכים לקבל, כדי להנות מהחוויה שלכם באיחוד האמירויות.

קניית דירהם (AED ) בדואר ישראל

החיפוש של דירהם לרכישה לקראת טיסה לאיחוד האמירויות, מתחיל אצל ישראלים רבים בסניף הדואר המקומי שלהם. זו היא בחירה אינסטינקטיבית, פשוט מפני שהתרגלנו. במשך שנים ארוכות המט"ח היה נחלתם של סניפי הדואר, ועל כן כוחו של ההרגל עדיין שולט בשוק. יחד עם זאת, ישנם כמה אתגרים בעת רכישה של מט"ח שצריך לתת עליהם את הדעת. הראשון הוא העמלות הגבוהות יחסית, אותם מציעים שירותי הדואר בישראל. מעבר לכך, לדואר יש היצע מוגבל של שטרות, ולא תמיד תמצאו את השטרות הדרושים שלכם בכל סניף. יהיה קל יותר לקבל מטבעות מרכזיים, כמו דולרים או יורו. כך שלא פשוט להשיג דירהם בסניפים הקטנים. שלא נדבר על המתנה ארוכה בתורים שיכולה לבזבז לכם את הזמן, במקום להתכונן לטיול שלכם.

רכישת דירהם (AED) בסניפי הבנקים

הבנקים הישראלים מציעים גם הם שירותי מט"ח. מחלקות מטבע החוץ בבנקים, במיוחד בסניפים הגדולים, הן מחלקות גדולות יחסית מה שמאפשר לכם לקבוע פגישה ולטפל במהירות יחסית בצרכי ההמרה. כמו כן, זו היא דרך נוחה לחסוך בעמלות, שכן אתם יכולים לקחת את הכסף ישירות מחשבון הבנק שלכם. ואולם, לא מדובר על שירות מושלם, והוא לא מתאים לכל אחד. קודם כל, תצטרכו לצאת מהבית לבנק ולהמתין שם בתור. במקביל, עמלות ההמרה עצמן (ולא עמלות ההעברה של הכספים לחשבון המט"ח), הן עמלות יחסית גבוהות לשירותים אחרים, והן משתנות בין הבנקים השונים ובין תנאי השירותים שאתם רוצים לבחור.

קניית דירהם (AED) בסניפי צ'יינג'ים

האפשרות הנוספת שיכולה לעזור לכם לרכוש מטבעות חוץ לקראת הטיול שלכם באיחוד האמירויות, היא לפנות לעמדות החלפה של כספים. צ'יינג'ים פועלים בכל רחבי הארץ, בנקודות מרכזיות של הערים הגדולות, כך שהנגישות היא מאוד גדולה ולא תהיה לכם בעיה למצוא סניף בקרבת הבית שלכם. מעבר לכך, חנויות צ'ייצנג' יכולות להיות נגישות במהלך הטיול שלכם, אם לא הספקתם להחליף כספים בבית שלכם. אמנם העלויות של החלפת מט"ח בחנויות אלו היא גבוהה באופן משמעותי מכל אופציה אחרת, אבל היא עדיין שימושית. בעת צרה או אם יצאתם לנסיעה וגילתם שאין לכם מספיק כספים, השירותים של חנויות אלו זמינים ונגישים. קחו בחשבון רק, שלא ניתן לבצע פריסת תשלומים ואם הסכומים הם גדולים ההוצאה יכולה להיות כבדה מאוד ואפילו לא משתלמת.

הזמנת דירהם (AED) בשדה התעופה

אחרי שהשקענו לעומק על כל האפשרויות המוכרות והפחות אטרקטיביות לרכישת מטבעות חוץ בתוך ישראל ומחוץ לה, הגיע הזמן לבדוק איך עושים החלפה בשדה התעופה, בתנאים הנוחים לכם. הזמנת דירהם לנמל התעופה לפני הטיסה, מתבצעת בעזרת האינטרנט והופכת את ההכנות לטיסה שלכם להרבה יותר קלות. יש המון יתרונות לצורת ההזמנה הזו, ואתם יכולים לנצל את שירותי חברת פליי מני, כדי לשדרג את חוויית החופשה שלכם באיחוד האמירויות. אז מה הם אותם היתרונות בדיוק?

ראשית לכל, הקלות שבה אפשר לבצע את הזמנת המט"ח היא מדהימה. בכל מקום ובכל זמן אתם יכולים לתכנן את תנאי החופשה שלכם ולהבטיח שיש לכם את כל הכסף הדרוש לחופשה. ברגע שביצעתם את ההזמנה, אנשי צוות החברה יארגנו את כל סכום הכסף אתם צריכים, ואפילו יפרטו אותו לשטרות על פי הדרישה שלכם. התור המקוצר שלו אתם זכאים בטרמינל 1 וטרמינל 3, יעזור לכם לקחת את הדירהאם שלכם במהירות ולהנות מהזמן שנותר לכם בדיוטי פרי. והכל בתוך לוח הזמנים הדרוש לכם, כדי שבשער העלייה למטוס, יהיו לרשותכם כל סכומי הכספים הדרושים לטובת הטיול שלכם.

מעבר לכך, העמלה של חברת FlyMoney נחשבת עמלה נמוכה מאוד ביחס לכל סוגי השירותים הנוספים שקיימים כיום בתחום. אתם חוסכים גם זמן יקר מאוד אבל גם משאבים כלכליים שאתם רוצים לשמור לטובת הנאה בטיול שלכם. גם ככה, המחייה באיחוד האמירויות היא יקרה יחסית והאטרקציות היוקרתיות באמת עולות לא מעט כסף. אז אם יש לכם אפשרות לחסוך בעלויות המרת כספים, בהחלט כדאי לכם להשקיע זמן ומחשבה ולבחור בחברה שעושה לכם את החיים קלים יותר. הסכום שאותו אתם רוצים להמיר, מופיע בצורה סופית באתר ברגע שבו אתם מבצעים את ההזמנה – מה שאומר שאין הפתעות לאורך הדרך ואתם לא תקבלו חיוב נוסף על עמלות לאחר הרכישה. והדבר האחרון, הוא שאתם יכולים לבצע פריסת תשלומים נוחה יחסית, אשר מבטיחה שלא תעמיסו על כרטיס האשראי ותמצאו את עצמכם בלי מסגרת לצרכים במהלך הטיול או לצרכי חיים אחרים.

הזמנת דירהם – כמה, איך ולמה? ההכנות האחרונות לקראת הטיסה

הדירהם של איחוד האמירויות הערביות, הוא המטבע אשר משרת את המדינה החל משנת 1973. לפניו, השתמשו בריאל כתרי או ריאל דובאי, ובעוד כמה מטבעות קטנים יחסית שבהם נעשה שימוש במדינות השונות של האיחוד. ערכו של הדירהם אל מול השקל, עומד על שער של 1.11, מה שאומר שהשווי של שני המטבעות הוא כמעט זהה. אבל כמו בכל מטבע אחר, חשוב לבדוק את שער המטבע לפני הטיול שלכם.

השטרות הקיימים כיום באיחוד האמירויות:

  • 1000 דירהם
  • 500 דירהם
  • 200 דירהם
  • 100 דירהם
  • 50 דירהם
  • 20 דירהם
  • 10 דירהם
  • 5 דירהם

מעבר לכך ישנם גם מטבעות שעליהם נקובים סכומים של דירהם אחד, 50 פילס ו25 פילס.

איך להתארגן לקראת הטיול באיחוד האמירויות מבחינת תקציב?

איחוד האמירויות היא מדינה שמתנהלת על טהרת היוקרה והעושר הכלכלי. מכל מקום ברחבי האיחוד, מתגלים לפניכם מונומנטים עצומים של בנייה חדשנית ומרהיבה, כך שלאורך כל הטיול שלכם החוויה היא חוויה של עושר. הדבר בא לידי ביטוי גם בעלויות המחייה של איחוד האמירויות. אף על פי ששער החליפין בין השקל לבין הדירהם הוא יחסית דומה, עדיין יש פערים גדולים מאוד מבחינת עלויות החיים והטיול באיחוד האמירויות. המשמעות היא שאם אתם רוצים לצאת לטיול באיחוד האמירויות חשוב ליצור תקציב המתאים לרמת החיים שאתם מבקשים לקבל לאורך הטיול.

גם דובאי וגם אבו דאבי נחשבות לשתיים מן הערים היקרות ביותר בעולם, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים למצוא שירותים בטווחי מחירים שונים המתאימים ליכולות הכלכליות ולתקציב הטיול שלכם.

מבחינה בסיסית, עלות לילה במלון טוב במרכזי הערים באיחוד מתחילה בכ 100 דירהם ללילה, ויכולה להגיע לאלפי דירהמים, תלוי ברמת היוקרה שאתם מבקשים לקבל.

מבחינת תחבורה ציבורית, באיחוד האמירויות אפשר לעשות שימוש במערכת תחבורה ציבורית בקלות יחסית, כדי להתנייד ממקום למקום. בעזרת מוניות או בעזרת שירותי מטרו שמגיעים כמעט לכל מקום, אתם תוכלו להתנייד במהלך הטיול בנוחות המתאימה לכם. את הרכישה של כרטיסי מטרו, אפשר לבצע על בסיס חד פעמי עם כרטיס נטען. לא מדובר על עלות מאוד גבוהה כך שאתם יכולים למצוא כרטיסים שמתאימים לכל זמן השהות שלכם במדינה. בכל מה שקשור להשכרת רכב בחו"ל, אפשר לבצע השכרה נוחה ככל שיש לכם רישיון נהיגה בינלאומי. עלויות של קנסות על נהיגה במדינה הם גבוהים במיוחד, ולכן חייבים לנהוג על בסיס כל חוקי התנועה והתחבורה של המדינה. בדובאי יש כבישי אגרה רבים, שיכולים לייקר משמעותית את השימוש ברכב, ולעיתים הופכים את החוויה ללא כדאית. ולעומתם, השימוש בדלק הוא יחסית זול מאוד, בשל זמינות הדלק הגבוהה במדינה. באופן כללי, עלות השכרת רכב באיחוד האמירויות מתחילה בכמה עשרות דולרים ליום ויכולה להגיע למאות דולרים אם אתם רוצים לשכור רכב יוקרה אמיתי.

מבחינת אוכל, אם אתם רוצים למצוא מסעדות יוקרה בדובאי, ויש המון מסעדות כאלה, דעו שמדובר על הוצאה יקרה מאוד אשר מתחילה מעלות של 60 – 70 דירהם לאדם ויכולה להגיע לעלויות של אלפי שקלים לאדם. לחילופין, אוכל הרחוב יכול לנוע סביב עלות של כמה דירהמים בודדים.

לתייר הישראלי, הדבר החשוב ביותר במהלך חופשה באיחוד האמירויות, הוא  לעיתים קרובות עולם הקניות. מותגי על מכל רחבי העולם, בוחרים לפתוח את סניפי הדגל שלהם דווקא באיחוד האמירויות בגלל היוקרה של מדינה זו וקהל הקונים העשיר המגיע מכל קצווי תבל. קניונים עצומים שמציעים שטחי מסחר מדהימים, מעניקים לכם את האפשרות לקבל הצצה לעולם של אופנה יוקרתית ואיכותית שלא תמיד נמצאת בהישג ידינו כישראלים. יחד עם זאת, היצע חנויות האאוטלט יאפשר למצוא פריטי אופנה יוקרתיים במחירים יחסית אטרקטיביים, כך ששווה לכם לקפוץ לביקור.

הדבר האחרון והחשוב ביותר במהלך הטיול שלכם מדובאי, הוא עלויות של אטרקציות ייחודיות. בהתאם לרמת האקסטרים של הטיול שלכם, תרצו לבחור אטרקציות לשלב במהלך לוח הזמנים. ואכן המדינה מציעה לא מעט אפשרויות לפעילויות אקסטרים באוויר, ביבשה ובים. למשל, העלייה למגדל בורג' חליפה מתחילה ב 130 דירהם לאדם, והצניחה מעל איי הדקל עולה כ 500 דירהם לאדם. העיקרון הוא שאם אתם מטיילים עצמאיים, יהיה לכם יותר קל למצוא מחירים שמתאימים לכיס של התייר הישראלי.

אז קחו את הזמן והתכוננו כראוי מבחינת תקציב, לאחד מהטיולים המדהימים והמיוחדים ביותר שאפשר לחשוב עליהם, ואל תשכחו לחזור עם חוויות ורשמים, לקראת הפעם הבאה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל