השכרת מיניבוס חברות השכרה

השכרת מיניבוס בישראל – השוואת מחירים ועצות

השכרת מיניבוס בישראל היא דרך מצוינת לצאת לטיול בקבוצה גדולה בלי הצורך לנוע בתחבורה ציבורית לא יעילה. ישנם שלל כלי רכב מסוג מיניבוס ומיניוואן האפשריים להשכרה לכל גודל קבוצה, בכל עת ובמחירים מגוונים – בין אם אתם מחפשים השכרת מיניבוס עם נהג או השכרת מינובוסים או מיניוואנים לנהיגה עצמית. כאן תמצאו גם מנוע השוואת מחירים להשכרת רכב כולל מיניבוסים ורכבים גדולים, וגם שירות ייחודי ומומלץ להשוואת מחירי הסעות להזמנת מיניבוס עם נהג

טיול בישראל הוא דבר נפלא! עבור משפחות מרובות ילדים שאין בבעלותן רכב גדול מספיק לכל בני המשפחה, זה עלול להיות מסובך. בנוסף, לא אחת בוחרות משפחות רבות לצאת לחופשה בישראל בחברת משפחות אחרות. הן יוצאות בשיירת מכוניות בכבישי הארץ מנקודה לנקודה – עניין מסורבל ומורכב שמצריך היערכות לוגיסטית, תיאום, הרבה כסף על דלק או על השכרת מכוניות רבות וגם לא מעט מזל כדי להבטיח שהכל יילך כשורה. במקום זאת, אפשר בהחלט לחשוב על השכרת מיניבוס בארץ כדרך נהדרת לטייל בקבוצה גדולה בנוחות, בקלות, בלי סיבוכים ולחסוך כסף רב אגב כך.

מעוניינים לקרוא על השכרת מיניבוס עם נהג? עיברו למטה לסוף הכתבה

מיניבוס סטנדרטי מתאים בדרך כלל ל-12 נוסעים, אך לרוב חברות השכרת רכב בארץ יש מגוון רכבי מיני וואן ומיניבוסים שמתאימים לקבוצות בגדלים שונים, בין אם מדובר בהשכרת רכב 6 מקומות, השכרת רכב 9 מקומות ואף השכרת רכב 12 מקומות ויותר. תוכלו למצוא השכרת מיניוואן בארץ גם אם מדובר בהשכרת רכב ליום אחד בלבד, וליהנות מפתרון נוח לנסיעה משפחתית לאירוע, להופעה או למסעדה, ולהחזיר את הרכב ברוגע בבוקר המחרת.

השכרת מיניבוס בארץ בזול באמצעות מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס – איך עושים זאת?

בין אם החלטתם לשכור מיניבוס בארץ או שפשוט מתחשק לכם לבדוק את השטח כדי לברר אם השכרת מיניבוס בארץ אכן זולה יותר מהאפשרויות האחרות, השלב הראשון הוא השוואת מחירים. כיום כבר לא צריך לבדוק מחירים באופן ישיר מול כל חברה וחברה ולבחור לבסוף בחברה שהציעה השכרת מיניבוס בארץ במחיר הטוב ביותר. גם לא צריך עוד לסמוך על המלצות כאלה או אחרות של מי ששכר רכב בישראל. אפשר בלחיצת עכבר פשוטה לערוך השוואת מחירים בין מגוון רחב של חברות השכרת רכב בישראל ופשוט לבחור בהצעה המתאימה לכם ביותר.

בכתבה זו בחרנו להשתמש במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס (שמופיע בעמוד זה) כדי למצוא את השכרת המיניבוס הזולה בארץ. החיפוש פשוט מאוד וקל. לאחר שתכניסו אל מנוע החיפוש את שם המדינה (ישראל) ושם העיר שבה תרצו לאסוף את הרכב השכור (למשל רכב שכור בחיפה, רכב שכור בירושלים, רכב שכור בתל אביב וכד'), תתבקשו לבחור תחנת איסוף מבין כמה אפשריות בכל עיר. אז תתבקשו להזין תאריך שבו תרצו לשכור מיניבוס בארץ ותאריך שבו תרצו להחזיר את המיניבוס לתחנה. אחרי שתעשו זאת, תופיע רשימה ארוכה למדיי של הצעות מחיר להשכרת רכבים מסוגים שונים, ממגוון חברות, החל מחברות מקומיות ועד לחברות בינלאומיות כמו הרץ, יורופקאר ועוד.

לחצו על סוג הרכב הרצוי ("רכבי מיני וואן" או "מיניבוס" בחלק העליון של העמוד, מתחת לתאריכים) ועברו הצעה הצעה כדי לבדוק מה הכי משתלם לכם.

השכרת רכב בארץ – עוד בנושא זה:

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים וטיפים

ביטוח רכב שכור בארץ – השוואת מחירים ועצות

טיפים חשובים שכדאי לזכור בעת השכרת מיניבוס בארץ –

ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר, כך המחיר היומי משתלם יותר. לעתים השכרת מיניבוס בארץ ליום אחד תהיה הרבה פחות משתלמת מאשר השכרת מיניבוס למספר ימים, כך שאם אתם זקוקים לרכב לזמן קצר, כדאי לבדוק את אותה ההצעה גם לתקופה מעט ארוכה יותר. אולי מבחינה כלכלית זה ישתלם, וכך גם תוכלו להחזיר את הרכב ברוגע.

אם יש לכם אפשרות לנהוג ברכב עם תיבת הילוכים ידנית, בדרך כלל תוכלו לקבל מחירים נמוכים יותר עבור השכרת רכב ידני בישראל.

כדאי להתייחס לדירוגי הספקים (שמבוססים על חוות דעות של לקוחות) כשאתם בוחרים מאיזו חברה לשכור רכב ולהגביר את הסיכויים לחוויית השכרת רכב נעימה. בכל מקרה, תוכלו להיעזר בשירות הלקוחות של רנטלקארס באתר.

כדאי לזכור לעבור על פרטים חשובים כמו מספר המזוודות שניתן להכניס לרכב, סוג תיבת ההילוכים, מספר הנוסעים, מדיניות הדלק, אילו ביטוחים כלולים במחיר (אם לא כלול ביטוח חובה, ייתכן שתאלצו לשלם עליו בשלב מאוחר יותר) ועוד. כל הפרטים האלו חיוניים גם בעת השכרת מיניבוס בישראל ומצוינים כבר בשלב החיפוש, ליד המחיר.

אם מצאתם הצעה משתלמת שמתאימה לכם, לא כדאי לחכות יותר מדי עם ההזמנה. המחירים דינמיים בתחום השכרת הרכב ועלולים להשתנות בכל יום.

השוואת מחירים להשכרות מיניבוס ומיני וואן בישראל

את השוואות המחירים עשינו כאמור בעזרת מנוע רנטלקארס, שסייע לנו במציאת המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב מיניבוס ומיני וואן בארץ.

את החיפושים עשינו בין חברות השכרת רכב בנתב"ג, שם ניתן למצוא מגוון חברות להשכרת רכב ובאופן מפתיע גם מחירים זולים יחסית. החיפושים שעשינו הם לאמצע פברואר. כאמור, המחירים משתנים בקצב מהיר ויכול להיות שבחיפוש שלכם תתקלו בהצעות שונות.

השכרת מיני וואן בארץ 6 נוסעים

לנסיעות משפחתיות או לקבוצה קטנה שרוצה ליהנות מנסיעה מרווחת, תוכלו לחפש באתר רנטלקארס השכרת מיני וואן לשישה נוסעים (כמו טויוטה וורסו, קיה קארנס ועוד).

המחיר הזול ביותר להשכרת מיני וואן לשישה נוסעים ליום בנתב"ג, נכון לכתיבת הכתבה, הוא 366.84 ש"ח עבור טויוטה וורסו (עם מקום לשלוש מזוודות גדולות ותיבת הילוכים אוטומטית).

השכרת מיניוואן 7 נוסעים

בחיפוש אחר השכרת מיניבוס שבעה מקומות תוכלו למצוא רכבים כמו אופל זפירה, סאנגיונג רודיוס, שברולט טראוורס ועוד. את המחיר הזול ביותר להשכרת מיניבוס 7 מקומות בנתב"ג קיבלנו מחברת יורופקאר בהשכרת אופל זפירה ליום במחיר של 342.06 ש"ח.

השכרת מיניבוס 8 מקומות

את המחיר הזול ביותר להשכרת מיניבוס שמונה נוסעים קיבלנו בהשוואת המחירים מחברת הרץ במחיר של 524.67 ש"ח בהשכרת קיה קרניבל ליום (עם מקומות ל-4 מזוודות גדולות ותיבת הילוכים אוטומטית).

השכרת מיניבוס 9 נוסעים

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, קיבלנו את המחיר הזול ביותר להשכרת מיניבוס לתשעה נוסעים עבור יונדאי i800 במחיר של 507.61 ש"ח ליום. ברכב יש מקום לארבע מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

השכרת מיניבוס עם נהג לקבוצה גדולה

הזמנת הסעה במיניבוס לקבוצה גדולה היא דבר שכדאי לעשות מראש ומחברה אמינה שתסייע לכם במידת הצורך. ניתן כמובן לעשות חיפוש בגוגל על הזמנת הסעה בארץ, תמצאו מגוון חברות פרטיות שיאפשרו לכם להזמין דרכן באופן ישיר. תוכלו לאסוף מידע ממספר חברות ולערוך השוואת מחירים באופן עצמאי, אך הדבר לוקח זמן רב וקשה לדעת האם המחירים הזולים שתקבלו הם מחברות הסעות אמינות או אולי פחות אמינות. עדיף לבצע הזמנת הסעה במיניבוס דרך צד שלישי שעובד עם מגוון חברות, כמו שירות קיוויטקסי הבינלאומי להשוואת מחירי מוניות שנחשב אמין ומומלץ, הפועל מול חברות ההסעות בארץ ומאפשר לכם לבצע הזמנה באתר, לקבל מחיר קבוע מראש (גם תנאי השינוי והביטול נוחים בדרך כלל), וגם לקבל תמיכה מהאתר במקרה של בעיה עם חברת ההסעות.

השימוש במנוע קיוויטקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמטה) נעשה באנגלית – הקלידו באנגלית את עיר המוצא ועיר היעד להזמנת מיניבוס עם נהג (כתובות מדוייקות תתבקשו להכניס בהמשך תהליך ההזמנה


הנה כמה מההצעות שקיבלנו להסעה במיניבוס בישראל לקבוצה גדולה:

הסעה מנתב"ג לתל אביב

בהשוואת מחירים להסעה במיניבוס מנתב"ג לתל אביב, קיבלנו במנוע קיוויטקסי את המחירים הבאים:

415 ש"ח למיניבוס פרימיום (ברכבים כמו מרצדס V קלאס, מרצדס ויאנו פרימיום ועוד) לשישה נוסעים.
519 ש"ח למיניבוס לעשרה נוסעים.
726 ש"ח למיניבוס ל-16 נוסעים.

הסעה במיניבוס מנתב"ג לירושלים

בהשוואת מחירים שערכנו עבור הסעה במיניבוס מנתב"ג לירושלים קיבלנו את המחירים הבאים:

519 ש"ח למיניבוס לשבעה נוסעים.
778 ש"ח למיניבוס פרימיום לשישה נוסעים.
961 ש"ח למיניבוס לעשרה נוסעים.
1037 ש"ח למיניבוס ל-16 נוסעים.

מיניבוס לקבוצות גדולות מנתב"ג לחיפה

בהשוואת מחירים שערכנו בעזרת קיוויטקסי להסעה במיניבוס מנתב"ג לחיפה, קיבלנו את המחירים הבאים:

985 ש"ח למיניבוס לשבעה נוסעים.
1141 ש"ח למיניבוס פרימיום לשישה נוסעים.
1296 ש"ח למיניבוס לעשרה נוסעים.
1348 ש"ח למיניבוס ל-13 נוסעים.
1400 ש"ח למיניבוס ל-16 נוסעים.

הסעה במיניבוס מתל אביב לירושלים

אלו המחירים שקיבלנו להסעה במיניבוס מתל אביב לירושלים:

674 ש"ח למיניבוס לשבעה נוסעים.
961 ש"ח למיניבוס לעשרה נוסעים.
1037 ש"ח למיניבוס ל-16 נוסעים.

הסעה במיניבוס מתל אביב לאילת

אלו המחירים שקיבלנו מהשוואת המחירים של קיוויטקסי להסעה מתל אביב לאילת:

מיניבוס ל-7 נוסעים במחיר של 2333 ש"ח.
מיניבוס ל-16 נוסעים במחיר של 3784 ש"ח.
מיניבוס פרימיום לשישה נוסעים במחיר של 3576 ש"ח.

הסעה במיניבוס מחיפה לירושלים

בהשוואת המחירים שערכנו להסעה במיניבוס מחיפה לירושלים, קיבלנו את המחירים הבאים:
הסעה במיניבוס לשבעה נוסעים במחיר של 1763 ש"ח (או מיניבוס פרימיום לשישה באותו המחיר).
הסעה במיניבוס ל-10-16 נוסעים במחיר של 1918 ש"ח

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל