השכרת רכב 6 מושבים בישראל

השכרת רכב 6 מקומות – המדריך המלא

השכרת רכב 6 מקומות בארץ היא דרך מעולה לטיול בראש שקט למשפחות גדולות. במקום להיגרר בשתי מכוניות מכוניות או באוטובוסים, יכולים כל בני המשפחה לחלוק מכונית מרווחת אחת ולטייל בארץ ברוגע. לפני שתשכרו רכב ל- 6 נוסעים לחופשה בישראל, בדקנו עבורכם את האפשרויות המוצלחות ביותר והכנו עבורכם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב עם שישה מושבים ויחסוך לכם מאות שקלים

טיול בישראל בקבוצה בינונית בגודלה עלול להיות משימה לא פשוטה. אם אתם משפחה המונה 6 נפשות מכונית משפחתית סטנדרטית פשוט אינה די גדולה עבורכם. מצד שני, להיסחב לצפון או לדרום בתחבורה ציבורית בחבורה של שישה נוסעים, עם תיקים, ציוד קמפינג ושאר האביזרים – זו משימה בלתי אפשרית ממש. לרוב אתרי הטיולים המעניינים בישראל תחבורה ציבורית פשוט לא מגיעה, וגם אם הגעתם, לא תצליחו להתקדם אל היעד הבא. אם לא די בכך, בשבתות ובחגים התחבורה הציבורית כידוע מושבתת לחלוטין. עבור משפחות כאלה, הדרך האידאלית לצאת לטיול בישראל בשקט ובנוחות ולהשאיר את המכוניות בבית היא לשכור רכב 6 מקומות לכל בני המשפחה. השכרת רכב בישראל  לשישה נוסעים תאפשר לכם ליהנות מנסיעה מרווחת עם מספיק מקום למזוודות, ונוחות מקסימלית במחיר זול יחסית, בוודאי בהשוואה ליציאה בשתי מכוניות… בהשוואת מחירים שעשינו עבור השכרת רכב 6 מקומות בישראל מצאנו כמה כלי רכב כמו טויוטה וורסו, קיה קארנס ועוד. השכרת מיניוואן קומפקטי לשישה נוסעים היא פתרון מעולה לחופשות משפחתיות ונסיעות ארוכות.

השכרת רכב 6 מקומות בארץ תחסוך לכם כאמור את הצורך לצאת בשתי מכוניות או לשכור שתי מכוניות קטנות. החוויה המשפחתית תהיה שלמה יותר וכך גם ההנאה מהטיול. כדי למצוא את המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב 6 מקומות כדאי לערוך השוואת מחירים במקום לקחת את ההצעה הראשונה שתתקלו בה.

אפשר לערוך השוואות מחירים להשכרת רכב 6 מקומות בכמה סניפים – בין אם מדובר בסניפים של חברות נסיעות או בסניפים של חברות השכרת רכב. ההמלצה שלנו היא להשתמש במנוע השוואת מחירים שמתמחה בהשכרות רכב עם ניסיון בנושא – שירות כמו רנטלקארס. את מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס תוכלו למצוא בעמוד זה לנוחיותכם, לבצע הזמנה ולשריין לעצמכם את המחיר כבר עכשיו. כיוון שמחירי השכרת רכב בארץ משתנים בקצב מהיר, אם אתם מוצאים מחיר משתלם, אנו ממליצים לכם לשמור אותו מהר ככל האפשר. בהזדמנויות רבות תנאי הביטול נוחים במיוחד (תוכלו לבדוק מהם כבר בשלב החיפוש) ויאפשרו לכם לערוך סקר שוק חכם וגם לשמור את ההצעות הכי טובות שיחסכו לכם כסף בהשכרת רכב 6 מקומות בארץ. תוכלו כמובן להשתמש במנוע הנוח להשוואת מחירי השכרת רכב גם כדי לחפש רכב לשישה נוסעים בחו"ל או סוגי רכבים שכורים אחרים

טיפ חשוב על חיסכון בעלויות השכרת רכב לתשעה נוסעים – אפשר לחסוך לא מעט כסף על ביטוח הרכב אם לא תרכשו את פוליסות הביטוח שחברות השכרת הרכב מציעות לכם – אלא תרכשו פוליסות זהות מחברות ביטוח עולמיות באמצעות המדריך המלא להשוואת מחירי ביטוח רכב שכור בישראל

השימוש במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס הוא פשוט במיוחד:

-הזינו את נקודת המוצא והיעד בתיבת החיפוש, כמו גם את תאריך ושעת האיסוף וההחזרה (תתבקשו גם לציין אם טווח הגיל של הנהג הוא בין 30 ל-65).
– כדי לצפות ברכבים 6 מקומות בלבד ולא לקבל את כלל המכוניות העומדות להשכרה, לחצו על הכפתור "6 מושבים" (או מיני וואן לחלופין לצפייה בכל רכבי המיני וואן), מתוך מגוון סוגי הרכבים שיופיעו בחלק העליון של העמוד. תוכלו לסנן את התוצאות לפי מספר קטגוריות נוספות: תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, ספק הרכב ועוד.
-בדקו את ההצעות (כולל קריאה של תנאי השכרת הרכב, מה כלול במחיר וכו') ובחרו את השכרת הרכב המשתלמת ביותר עבורכם. מומלץ לא לשכוח לוודא את מספר הנוסעים, לבדוק שביטוח כלול במחיר השכרת הרכב (ואם הוא אינו כלול – בדקו מהי התוספת המבוקשת לביטוח) וגם לעבור על חוות הדעת של הגולשים לגבי חברת השכרת הרכב הרלוונטית (אלו יופיעו מתחת לתמונה של הרכב). שימו לב שסוג הרכב לא מובטח, וייתכן שתקבלו רכב דומה לו אך לא בדיוק הרכב שהזמנתם.
-לחצו על "הזמן עכשיו" ומלאו טופס הזמנה קצר שבמהלכו תוכלו לקרוא שנית את כל פרטי השכרת הרכב (הטופס כולל את פרטי הנסיעה, פרטי התשלום והזמנת תוספות במידת הצורך).
-המתינו לאישור הזמנה.

אישור ההזמנה מתקבל כמעט תמיד באופן מיידי, אך לעתים יש צורך בהמתנה לאישור מחברת השכרת הרכב. אמצעי התשלום משתנים לפי סוג הרכב והיעד. אל תשכחו להדפיס את שובר ההזמנה באתר.

השוואת מחירים להשכרת רכב 6 מקומות בארץ

אף שמחירי השכרת רכב בארץ משתנים בקצב מהיר, רצינו לבדוק מה הם המחירים שלהם ניתן לצפות בעת השכרת רכב עם 6 מקומות בישראל ולכן עשינו מספר השוואות מחירים עבור מספר יעדים. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות. את החיפוש ערכנו עבור תחילת פברואר.

השכרת רכב 6 מקומות בנתב"ג

את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בנתב"ג ליום קיבלנו מחברת שלמה סיקסט במחיר של 99.21$ לקיה קארנס. הרכב ממוזג, מתאים ל-3 מזוודות ובעל תיבת ההילוכים שלו אוטומטית. גם בהשכרת רכב 6 מקומות בנתב"ג לשבוע, שלמה סיקסט סיפקה לנו את המחיר הזול ביותר במחיר של 329.27$ (לשבעה ימים) עבור קיה קארנס.

השכרת רכב לשישה נוסעים בפתח תקווה

את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בפתח תקווה ליום אחד קיבלנו מחברת שלמה סיקסט, בהשכרת קיה קארנס במחיר של 69.30$. גם בהשכרת רכב 6 מקומות בפתח תקווה לשבוע קיבלנו את ההצעה הזולה ביותר מאותה החברה בעבור אותו הרכב במחיר של 306.08$ (לשבעה ימים).

השכרת רכב 6 מקומות בחיפה

את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בחיפה קיבלנו מחברת שלמה סיקסט, בהשכרת קיה קרנס במחיר של 69.30$ ליום. גם את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב 6 מקומות לשבוע בחיפה קיבלנו מאותה החברה עבור אותו הרכב.

השכרת רכב 6 מושבים באילת

באילת קיבלנו את המחיר הזול ביותר להשכרת מיני וואן לשישה נוסעים משלמה סיקסט עבור קיה קארנס במחיר זהה של 69.30$ ליום. גם את ההצעה הזולה ביותר שקיבלנו להשכרת רכב 6 מקומות לשבוע מצאנו באותה החברה ועל אותו הרכב –  במחיר של 306.08$ לשבעה ימים.

השכרת רכב 6 מקומות בראשון לציון

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בראשון לציון, קיבלנו את המחיר הזול ביותר משלמה סיקסט בהשכרת קיה קראנס ליום במחיר של 69.30$. אותה החברה הציעה לנו גם את המחיר הזול ביותר להשכרת רכב 6 מקומות לשבוע, במחיר של 306.08$ בעבור אותו הרכב.

השכרת רכב 6 מקומות לשבוע

ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר, כך גם המחיר משתלם יותר. למשל, מחיר השכרת קיה קארנס לשישה נוסעים בחולון הוא 67.34$ ליום (הצעה מחברת שלמה סיקסט). בהשכרת אותו הרכב לשבוע, לעומת זאת, המחיר הוא $297.41 (42.48$ ליום).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל