השכרת רכב באשקלון סניפים

השכרת רכב באשקלון – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב באשקלון – יכולה להתבצע מהר ובזול בעזרת הטיפים וההמלצות שריכזנו עבורכם בכתבה זו, הכוללת מנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים באשקלון אשר יכול לחסוך לכם מאות שקלים, ועוד מידע חשוב (כולל סרטי וידאו של מכוניות הזמינות להשכרה באשקלון) למעוניינים באפשרויות כמו השכרת ג'יפים באשקלון, השכרת רכב עם 7 מקומות, השכרת רכב חודשית ועוד

מחפשים השכרת רכב זולה באשקלון? השוואת מחירים להשכרת רכב באשקלון יכולה להיות פעולה פשוטה שתאפשר לכם למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכבים באשקלון תוך כמה שניות, בעזרת מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב שתמצאו בדף זה

השוואת מחירים של השכרת רכב באשקלון – טיפים והסברים

כל מה שעליכם לעשות הוא למלא את תיבת החיפוש שלמעלה – בשדה ארץ ביחרו כמובן את ישראל, ואח"כ ביחרו את אשקלון כעיר היעד. כעת, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באשקלון, וסמנו אם ברצונכם להחזיר את הרכב בתחנה אחרת (למשל – אם אתם רוצים לשכור רכב באשקלון ולהחזיר אותו לחברת השכרת הרכב בנתב"ג). כמו כן, אם הנהג בגיל 30 עד 65, סמנו זאת כעת (חלק מחברות השכרת הרכב מחייבות בתוספת תשלום לנהגים צעירים יותר).

בלחיצה על "חפש", יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב באשקלון. אין הרבה חברות גדולות ואמינות להשכרת רכבים באשקלון, וכרגע תמצאו במנוע החיפוש רק הצעות של חברת השכרת הרכב הגדולה והמוכרת באשקלון – אלדן.

תוכלו לסנן את התוצאות (בלחיצה על אפשרויות הסינון שמופיעות בצד ימין), אם תרצו, לפי אפשרויות הדלק, פרטי הרכב, גודל הקבוצה, סוג הרכב ועוד. שימו לב שחברות השכרת רכב בדרך כלל לא מתחייבות לדגם רכב מסוים (למרות שמופיע דגם בהצעת המחיר), אלא לסוג רכב דומה.

לפני שתבחרו בהצעת המחיר המתאימה, אל תשכחו לקרוא היטב את תנאי ההשכרה. בשלב זה תוכלו לקרוא גם חוות דעת (המלצות של לקוחות) על חברת השכרת הרכב בישראל.

לאחר הבחירה ברכב הרצוי, תוכלו לשדרג את ההזמנה עם תוספות לרכב השכור בתשלום (כסא בטיחות, אייפד ועוד) ועם ביטוח משודרג יותר מהביטוח הכלול בהזמנה.

כעת כל מה שנותר עליכם לעשות הוא למלא את הפרטים האישיים ואת פרטי התשלום (כרטיס אשראי בלבד) ולחכות לאישור ההזמנה. בדרך כלל האישור מתקבל באופן מיידי, אך לעיתים יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב. במידה ותצטרכו להמתין לאישור, תקבלו הודעה על כך והסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי שלכם. במקרה הנדיר בו ההזמנה לא מאושרת, החסימה הזמנית תוסר.

לאחר קבלת האישור, תקבלו את חוזה השכרת הרכב והתשלום יבוצע. אל תשכחו להביא איתכם את אישור ההזמנה בעת איסוף הרכב.

השכרת רכב באשקלון – המחירים הכי זולים

השכרת רכב באשקלון – המחיר הזול ביותר

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב באשקלון כדי לאתר את המחיר הזול ביותר  מצאנו את ההצעות הבאות:

המחיר הכי זול להשכרת רכב ליום באשקלון הוא 198.89 ש"ח לשברולט ספארק בחברת אלדן.

המחיר הכי זול להשכרת רכב באשקלון  לחודש (30 ימים) הוא לאותו הרכב, שברולט ספארק, במחיר של 3,511.61 ש"ח (במקום 4,043.31).

השכרת רכב משפחתי באשקלון

המחיר הכי זול להשכרת מכונית משפחתית באשקלון בחברת אלדן הוא 244.39 ש"ח ליום (בתחילת אוגוסט) ליונדאי i25 – רכב אוטומטי, ממוזג המתאים לחמישה נוסעים עם מקום לשתי מזוודות גדולות.

השכרת ג'יפ באשקלון

בהשכרת רכב באשקלון לתקופה של יומיים לפחות, תוכלו להשכיר מחברת אלדן גם רכבים עם 7 מקומות וג'יפים.

מחיר השכרת ג'יפ באשקלון ליומיים מחברת אלדן הוא 1,564.44 ש"ח למיצובישי אווטלנדר. המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באשקלון לחודש הוא 14,734.84.

מיצובישי אווטלנדר מתאים לשבעה נוסעים, הוא ממוזג ויש בו מקום ל3 מזוודות גדולות.

השכרת מיניוואן באשקלון

המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן באשקלון הוא 1,360.40 ליומיים לטויוטה וורסו עם אלדן. המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן לחודש באשקלון הוא 12,812.63.

השכרת רכב באלדן אשקלון

סניף השכרת הרכב של אלדן באשקלון ממוקם בשדרות התעשייה 5. שעות הפתיחה של הסניף הן מראשון עד חמישי בשעות 08:00-16:45 (מלבד ימי שלישי, בהם הסניף נסגר בשעה 15:45), ובימי שישי בשעות 08:00-11:45.

השכרת רכב באלדן אשקלון בדרך כלל כוללת את השירותים הבאים: ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. עם זאת, כדאי מאוד לקרוא בזהירות את תנאי ההשכרה (תוכלו לעשות זאת כבר בשלב החיפוש בלחיצה על "תנאי ההשכרה של אלדן") ולוודא שהתנאים אכן מתאימים עבורכם.

אם תרצו שנהג צעיר ינהג ברכב השכור, תוכלו לצפות לתוספת תשלום ולאפשרויות מוגבלות יותר מבחינת סוג הרכב שתוכלו לשכור. (לדוגמא – נהג צעיר לא יוכל לקבל אישור להשכרת מכונית יוקרה באשקלון או השכרת ג'יפ).

אלדן מציעה השכרת רכבים באשקלון לתקופה מינימלית של יום, עם אפשרות להאריך את תקופת ההשכרה טלפונית (הארכה של עד 70 ימים). להארכה ארוכה יותר, תצטרכו להגיע לסניף.

השכרת רכב באלדן אשקלון כוללת הגבלת ק"מ שמשתנה לפי אורך תקופת ההשכרה:

השכרת רכב לשלושה עד 25 ימים כוללת ק"מ ללא הגבלה.

השכרת רכב ליום, יומיים או 26 ימים ומעלה כוללת הגבלת ק"מ.

כמו כן, חברת אלדן מציעה השכרת רכב לדתיים באשקלון ללא חיוב דמי שכירות בשבת (חיוב על ביטוח בלבד) בהזמנה ממוקד ההזמנות.

איחור של למעלה משעה ועד שעתיים בהחזרת הרכב יגרור חיוב של 50% ממחיר ההשכרה היומי הכולל (כולל תוספת, דמי שכירות וכול'). איחור של למעלה משעתיים ועד שלוש שעות יגרור חיוב של 75% ממחיר השכרת הרכב ליום, ואיחור של מעל שלוש שעות ועד 24 שעות יגרור חיוב של 100% מעלות ההשכרה.

השכרת רכב באשקלון
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל