השכרת רכב במרכז סניפים

השכרת רכב במרכז – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב במרכז וגוש דן – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב במרכז (כולל גוש דן ואיזור ירושלים) ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים על מיגוון דגמי מכוניות, וגם המלצות וטיפים לנהג והסברים על סוכנויות השכרת רכבים במרכז, מבחר המכוניות העומדות להשכרה בבני ברק (כולל סרטי וידאו) ומידע חשוב על תנאי ההשכרה

מחפשים השכרת רכב במרכז הארץ? עם המגוון הרחב של החברות שמציעות השכרת רכב במרכז, השוואת מחירים ידנית עלולה להיות מתישה. לשם כך מומלץ להיעזר במנוע החיפוש של רנטלקארס כדי לבצע אונליין השוואת מחירים של השכרת רכב במרכז. בעזרת מנוע החיפוש (שמופיע בעמוד זה) תוכלו למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב במרכז, ולבצע הזמנה בתוך מספר דקות.

השכרת רכב במרכז ישראל – טיפים חשובים

בהשכרת רכב במרכז, כדאי לזכור לבדוק מספר פרטים חשובים, כמו למשל: מהי הגבלת הקילומטראז'? לרוב, השכרות רכב במרכז ליום-יומיים כוללות הגבלת קילומטראז'. השכרות ארוכות יותר של עד חודש יהיו בד"כ ללא הגבלת קילומטראז'.

זיכרו לבדוק איזה ביטוח כלול בהשכרת הרכב. בעת ההזמנה, כדאי לעבור על פרטי הרכב, ולבדוק פרטים חשובים כמו סוג תיבת ההילוכים, מספר הנוסעים, כמה מזוודות תוכלו להביא, מהי מדיניות הדלק וכול'. זיכרו לבדוק פרטים נוספים כמו גובה הפיקדון ואילו מסמכים תצטרכו להציג בעת איסוף הרכב.

כאשר תבצעו השוואת מחירים להשכרת רכב במרכז בעזרת מנוע החיפוש שלמעלה, כל הפרטים החשובים האלו יוצגו בפניכם כבר בעת החיפוש, לפני ביצוע התשלום. תוכלו לעבור על תנאי השכרת הרכב, לסנן את התוצאות לפי סוג ופרטי הרכב הרצויים, לקבל תמיכה משירות הלקוחות ולבצע הזמנה בתוך מספר דקות.

תהליך ההזמנה הוא פשוט ונוח. כל שעליכם לעשות הוא להזין את התאריך והיעד במנוע השוואת המחירים, ולאחר מכן לבחור בהצעת המחיר המשתלמת ביותר. לאחר שיוצגו בפניכם תוצאות החיפוש והמחירים הכי זולים להשכרת רכב במרכז, תוכלו לסנן את התוצאות לפי הצורך. לאחר שתבחרו בהשכרת הרכב המתאימה ביותר, לחצו על "הזמן עכשיו" ותתבקשו להזין פרטים אישיים ופרטי תשלום. כמו כן, תוכלו להוסיף תוספות בתשלום כמו כיסא לתינוק ו-GPS במידת הצורך. בשלב זה תוכלו לעבור שנית על כל הפרטים החשובים של ההזמנה, כמו תנאי השכרת הרכב, פרטי הרכב וכול'. לאחר הזנת הפרטים האישיים תתבקשו להזין פרטי כרטיס אשראי, ולרוב תקבלו את אישור ההזמנה באופן מיידי. לעיתים, עם זאת, יש צורך להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב במרכז. במקרה זה, הסכום הרלוונטי ייחסם בכרטיס האשראי שלכם זמנית והחסימה תוסר במקרה הנדיר בו ההזמנה לא תאושר.

השכרת רכבים במרכז – השוואת מחירים

בכתבה זו נערוך מספר השוואות מחירים בין סוכנויות השכרת רכב במרכז כדי למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכב במרכז. את השוואות המחירים ערכנו עבור תחילת יוני, אך שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השכרת רכב בת"א

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בתל אביב, בין מגוון חברות השכרת רכב הממוקמות בכל רחבי העיר, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת טריפטי בהשכרת שברולט ספארק (לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 108.41 ש"ח בלבד ליום אחד. את ההצעה הזו קיבלנו מסניף החברה ברחוב הירקון.

השכרת רכב בנתב"ג

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בנתב"ג קיבלנו מיורופקאר, שהציעה לנו השכרת סיאט לאון אסטייט במחיר של 191.10 ש"ח ליום.

השכרת רכב בירושלים

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בירושלים, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט עבור השכרת קיה פיקאנטו בעלות של 132.46 ש"ח ליום. מדובר ברכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים אוטומטית.

השכרת רכב במודיעין

בהשוואת מחירים להשכרת רכב במודיעין קיבלנו מגוון הצעות משתלמות, כאשר המחיר הכי זול הגיע מחברת שלמה סיקסט בהשכרת קיה פיקאנטו בעלות של 132.46 ש"ח ליום. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים.

השכרת רכב בפ"ת

מבין מגוון החברות שהציעו לנו השכרת רכב בפתח תקווה, את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת שלמה סיקסט להשכרת קיה פיקאנטו ליום במחיר של 130.86 ש"ח.

השכרת רכב בני ברק

מחירי השכרת רכב בבני ברק מתחילים מכ132.46 ש"ח בהשכרה ליום, כאשר את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת שלמה סיקסט בהשכרת קיה פיקאנטו.

השכרת רכב בחולון

בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת רכב בחולון, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט, שהציעה לנו השכרת קיה פיקאנטו בסניף החברה ברחוב האורגים, בעלות של 132.46 ש"ח ליום.

השכרת רכב במודיעין

גם את המחיר הכי זול להשכרת רכב במודיעין הציעה לנו חברת שלמה סיקסט, בהשכרת קיה פיקאנטו במחיר של 130.86 ש"ח ליום.

השכרת רכב בר"ג

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב ברמת גן, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אוויס שהציעה לנו השכרת יונדאי i10 במחיר של 407.81 ש"ח ליום. יונדאי i10 מתאימה לחמישה נוסעים, מזוודה גדולה ומזוודה קטנה, ותיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

השכרת רכב בנס ציונה

בהשוואת מחירים להשכרת רכב בנס ציונה, המחיר הכי זול התקבל מחברת הרץ, שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק ליום אחד בעלות של 127.12 ש"ח, בסניף החברה ברחוב הפטיש.

השכרת רכב במרכז
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל