השכרת רכב לנהג חדש בישראל סניפים

השכרת רכב לנהג חדש בישראל – המדריך המלא

מעוניינים להזמין השכרת רכב לנהג חדש ולא יודעים באיזו חברת השכרת רכב כדאי לבחור? הכתבה הבאה נועדה עבורכם והיא כוללת גם מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול, וגם הסברים על אפשרויות השכרת רכב לנהגים חדשים בכל אחת מחברות השכרת הרכב המוכרות בישראל

נהג בישראל מוגדר כנהג חדש במשך השנתיים הראשונות לאחר קבלת רשיון הנהיגה. על נהג חדש חלות מספר הגבלות, כמו למשל הגבלה על מספר הנוסעים שבאפשרותו להסיע, החובה לנהוג בנוכחות נהג מלווה (אלא אם כן הנהג החדש בן 24 ומעלה) ועוד. בנוסף, על כל נהג חדש לתלות על השמשה האחורית של הרכב שלט "נהג חדש" בהתאם לתקנות. את החיפוש אחרי השכרת רכב לנהג חדש מומלץ להתחיל בהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באמצעות מנוע החיפוש המיוחד שבדף זה אשר יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים

השכרת רכב לנהגים חדשים – טיפים ומידע

אם אתם מחפשים השכרת רכב בישראל  לנהג חדש, זכרו שהחיפוש עלול להיות מעט מסובך מהרגיל. רוב החברות לא מאפשרות השכרת רכב לנהג חדש בכלל ודורשות ותק רישיון של שנתיים בעת השכרת הרכב. חברות שכן מאפשרות השכרת רכב לנהג חדש, ידרשו ותק רישיון של שנה לפחות ו/או תוספת תשלום לביטוח לנהג חדש שתייקר את השכרת הרכב. לכל חברת השכרת רכב מדיניות משלה לגבי השכרת רכבים לנהג חדש, ולכן חשוב לבדוק לפני כן מהי המדיניות ולערוך השוואת מחירים כדי לבדוק איזו חברה מציעה את המחיר הכי זול להשכרת רכב לנהג חדש.

בכתבה זו נבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת רכב לנהג חדש, מהי המדיניות של חברות השכרת הרכבים השונות בנושא, ובאילו חברות תוכלו למצוא השכרת רכב לנהג חדש בקלות. שימו לב שאת התנאים האלו בדקנו מול האתר של חברות השכרת הרכב, והם עלולים להשתנות. אל תשכחו לבדוק מה התנאים הרלוונטים להזמנה שלכם להשכרת רכב לנהג חדש.

השכרת רכב לנהג חדש ביורופקאר

בתנאי ההשכרה של יורופקאר לא מצאנו הזכרה לתוספת נהג חדש, אך הוותק הנדרש לנהיגה הוא מינימום שנה אחת לרוב סוגי הרכבים, מלבד מספר קבוצות רכב ספציפיות. שימו לב שהגיל המינימלי להשכרת רכב לרוב קבוצות הרכב הוא 21 (למרות שחלק מקבוצות הרכב דורשות גיל מינימלי גבוה יותר), ושעל נהגים צעירים בגילאים 21-23 תחול תוספת של 44 ש"ח ליום.

השכרת רכב לנהגים חדשים בהרץ

הרץ מאפשרת לנהגים מגיל 21 עם רישיון בן שנה לפחות לשכור אוטו, אך נהגים בגילאים 21-23 יחויבו בתוספת נהג צעיר ויוכלו לשכור רק חלק מקבוצות הרכב.

השכרת רכב לנהג חדש בשלמה סיקסט

חברת שלמה סיקסט מאפשרת לנהגים בני 18 ומעלה עם ותק של שנה רישיון לפחות לשכור רכב מקבוצות רכב מסוימות בלבד, ובתוספת תשלום. הכיסוי הכלול בעסקה הוא לנהגים מעל גיל 24 עם וותק נהיגה של שנתיים, ונהג חדש יאלץ לשלם תוספת לכיסוי זה.

השכרת רכבים לנהג חדש באלדן

לפי האתר של אלדן, השכרת רכב לנהג חדש לא אפשרית בחברה זו, ונדרש ותק רישיון של שנתיים לפחות.

השכרת רכב לנהג חדש בבאדג'ט

גם בתנאי השכרת הרכב של באדג'ט השכרת רכב לנהג חדש היא לא אופציה, והחברה מחייבת את הנהגים להיות בעלי ותק נהיגה של שנתיים לפחות.

השכרת רכב לנהגים חדשים באוויס

בתנאי ההשכרה הכלליים של אוויס מצוין כי שוכר הרכב צריך להיות בעל רישיון נהיגה לפחות 12 חודשים.

השכרת ג'יפ לנהג חדש

חברות השכרת הרכב בדרך כלל מגבילות קבוצות רכב מסוימות לפי גיל, ולעיתים מבקשות גם מספר שנות ותק ברישיון הנהיגה למספר מצומצם של קבוצות רכב. כך שברוב המקרים, השכרת ג'יפ לנהג חדש תלויה בעיקר בגיל הנהג. כך גם לגבי השכרת מכונית יוקרה לנהג חדש או השכרת מיניוואן לנהג חדש.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל