השכרת רכב 7 מקומות השוואת מחירים

השכרת רכב 7 מקומות – השוואת מחירים ומידע לנהג

מחפשים השכרת רכב למשפחה גדולה או קבוצת נוסעים? השכרת רכב עם 7 מקומות (מיניוואן) היא אופציה פשוטה ברוב חברות השכרת הרכבים בישראל. כתבה זו תחסוך לכם הרבה כסף בהשכרת מיני וואן לשבעה נוסעים עם מנוע השוואת מחירים מיוחד והרבה טיפים חשובים

מחפשים השכרת רכב 7 מקומות בארץ? כדי לחסוך כסף, כדאי תמיד לערוך השוואת מחירים בין מספר חברות השכרת רכבים. מנוע החיפוש של רנטלקארס להשוואת מחירי השכרת רכב שתמצאו למטה בדף זה, מבצע את השוואת המחירים בשבילכם בתוך מספר שניות, ומאפשר לכם לקבל הצעות מחיר ממגוון חברות להשכרת רכב, בין אם מדובר בחברות בינלאומיות או חברות מקומיות, ולבצע הזמנה באופן מיידי.

השכרת רכב 7 מקומות בישראל – טיפים והמלצות

השכרת רכב 7 מקומות (מיני וואן) היא פתרון נהדר לטיול עבור משפחות מרובות ילדים ולקבוצות גדולות. השכרת מיניוואן מרווח יאפשר לכם ליהנות מנסיעה נוחה, עם אפשרות לעצור בדרך מתי שתרצו, להימנע מנסיעה בתחבורה ציבורית עם מזוודות ולהגיע לחופשה בנחת. כשמדובר בקבוצה גדולה, השכרת רכב לשבעה אנשים לעיתים יכולה להיות משתלמת בהשוואה לנסיעה בתחבורה ציבורית, כיוון שיש צורך בכמות גדולה יותר של כרטיסים.

בארץ פועלות חברות השכרת מכוניות רבות שמציעות השכרת רכב 7 מקומות, וההשוואה ביניהן ללא מנוע השוואת מחירי השכרת רכב שיסייע לכם יכולה להיות מתישה.

פיתרון מעולה לבעיה זו הוא מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב שלמעלה, אשר מספק השוואת מחירים בין מגוון חברות להשכרת רכב ומקשר בין הלקוח לחברת ההשכרה, תוך פירוט הפרטים החשובים, החל מהמחיר ועד לתנאי ההשכרה, התשלום והביטוח.

כדי למצוא את הדילים הכי שווים להשכרת מיניוואן ל- 7 נוסעים, בצעו חיפוש במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס. לאחר שיופיעו בפניכם תוצאות החיפוש, לחיצה על סוג הרכב המתאים (7 מושבים-רכב להסעת נוסעים) בחלק העליון של העמוד, תסנן עבורכם את הצעות המחיר לרכבים המתאימים בלבד.

בכתבה זו נציג בפניכם מספר דילים משתלמים להשכרת רכב בארץ עם 7 מקומות , אותם איתרנו בעזרת השוואת המחירים של אתר רנטלקארס. את החיפוש ערכנו לתחילת חודש יוני, אך שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השכרת רכב 7 מקומות בתל אביב

מגוון חברות מציעות השכרת רכב בתל אביב עם 7 מקומות, רובן חברות בינלאומיות ידועות כמו אוויס, יורופקאר, הרץ ועוד.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב 7 מקומות בתל אביב מחברת קל אוטו, שהציעה לנו סיטרואן ברלינגו (ידני) במחיר של 352.71 ש"ח ליום מסניף החברה ברחוב המסגר.

השכרת רכב לשבעה נוסעים בנתב"ג

בהשכרת רכב בנתב"ג תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של חברות, עם סניפים שפתוחים בדרך כלל 24 שעות ביממה ומחירים תחרותיים. בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול להשכרת רכב 7 מקומות בנתב"ג קיבלנו מחברת יורופקאר, שהציעה לנו השכרת אופל זפירה במחיר של 359.63 ש"ח ליום.

השכרת רכב עם שבעה מקומות באילת

את המחיר הכי זול להשכרת רכב מיניוואן באילת עם 7 מקומות   קיבלנו מחברת קל אוטו, בהשכרת סיטרואן ברלינגו (עם תיבת הילוכים ידנית) ליום במחיר של 352.71 ש"ח בלבד. רכב זה כולל מקום ל4 מזוודות גדולות. את הדיל המשתלם הזה קיבלנו מסניף החברה ברחוב הדייג במרכז אילת.

השכרת מיניוואן עם 7 מקומות בחיפה

בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת אתר רנטלקארס, את המחיר הכי זול להשכרת רכב  בחיפה עם 7 מקומות  קיבלנו מחברת קל אוטו שהציעה לנו סיטרואן ברלינגו בעלות של 352.71 ש"ח ליום בסניף החברה ברחוב הבונים החופשיים.

 השכרת רכב 7 מקומות בב"ש

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבאר שבע עם 7 מקומות  קיבלנו גם הפעם מחברת קל אוטו, בהשכרת סיטרואן ברלינגו ליום במחיר של 352.71 ש"ח בלבד, מסניף החברה ברחוב הנגרים.

השכרת רכב 7 מקומות
Comments Rating 0 (0 reviews)

הוספת תגובה

Sending

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל