השכרת רכב בחיפה סניפים

השכרת רכב בחיפה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בחיפה יכולה להיות זולה ופשוטה הרבה יותר ממה שחשבת – בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בחיפה ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול עבור מיגוון מכוניות. בנוסף תמצאו בכתבה זו טיפים והמלצות שיחסכו לכם הרבה כסף על ה"אותיות הקטנות" והטריקים של חברות השכרת הרכב, סרטי וידאו של מכוניות להשכרה בחיפה ופרטים על סוכנויות השכרת רכב בחיפה

מחפשים השכרת רכב בחיפה בזול? בוודאי תשמחו לשמוע שיש למעלה משש סוכנויות להשכרת רכב בחיפה, כך שהתחרות היא גבוהה, המחירים אטרקטיביים ומגוון הרכבים גדול. לכן, מומלץ לבצע השוואת מחירים מהירה במנוע החיפוש שבדף זה אשר יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים להשכרת רכבים בחיפה ממיגוון סוגים. מנוע החיפוש להשכרת רכב של רנטלקארס מספק לגולשים ממשק נוח להשוואת מחירים, וכל הצעת מחיר תוצג בפניכם עם הפרטים החשובים ביותר בהזמנה כדי שתוכלו לדעת בדיוק מה כלול ומה לא כלול במחיר, להימנע מהפתעות לא נעימות ולמצוא את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר להשכרת רכב בחיפה

השכרת רכב בחיפה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השכרת רכב בחיפה השוואת מחירים – טיפים והסברים

אז בואו נתחיל בחיפוש אחר הדיל הכי משתלם בין חברות השכרת רכבים בחיפה. בשלב הראשון, היכנסו למנוע החיפוש והזינו את כל הפרטים החשובים להשכרת הרכב שלכם: תחנת היעד (ישראל -> חיפה -> חיפה מרכז העיר), התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בחיפה, השעות ובנוסף סמנו בתיבה אם הנהג הוא בטווח הגילאים 25 עד 70. תיבת סימון זו קיימת כיוון שהשכרת רכב לנהג צעיר בדרך כלל כוללת תוספת חיוב.

בלחיצה על חפש, יופיעו בפניכם תוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בחיפה מכל הסוגים וממגוון ספקים. כעת תוכלו לעבור על כל המחירים, או לסנן ולמיין את התוצאות לפי הצרכים שלכם. מימין לתוצאות החיפוש של השוואת המחירים, יופיעו אפשרויות סינון כגון – חברת השכרת הרכב בחיפה, דירוג החברות (המלצות גולשים על סוכנות השכרת הרכב בחיפה), פרטי הרכב, גודל המכונית ועוד. בחלק העליון של תוצאות החיפוש, תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב, בין אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב משפחתי, השכרת רכב סטיישן בחיפה, השכרת ג'יפ או כל סוג אחר.

לפני הבחירה בדיל המשתלם ביותר להשכרת רכב בישראל, אנחנו ממליצים לעבור היטב על תנאי השכרת הרכב (בלחיצה על "תנאי ההשכרה של…"), לבדוק מה סוג ביטוח הרכב הכלול במחיר ההשכרה, מה הם התנאים לנהג צעיר, מהי הגבלת הק"מ ולבדוק כל פרט רלוונטי.

לאחר הבחירה בהצעת המחיר המתאימה,יוצגו בפניכם שנית כל הפרטים החשובים לגבי ההזמנה. כדאי גם לעבור על דירוג הגולשים של סוכנות השכרת הרכב בחיפה, ולבדוק מה הניסיון של גולשים אחרים עם חברת השכרת הרכב הרלוונטית. בשלב זה תוכלו גם לשדרג את ההזמנה עם תוספות בתשלום כמו ג'י פי אס או אייפד למשל (על התוספות תשלמו בדרך כלל בדלפק ולא בעת ההזמנה), כמו גם לבצע שידרוג של הביטוח הרכב הבסיסי הכלול בהזמנה.

זהו, כמעט סיימנו. כעת כל מה שנותר לכם לעשות על מנת להבטיח שיחכה לכם רכב בדלפק בחיפה הוא למלא את פרטי הנהג ופרטי התשלום (בכרטיס אשראי בלבד) ולהמתין לאישור ההזמנה, שמתקבל באופן מיידי בדרך כלל. לפעמים יש צורך לחכות לאישור מחברת השכרת הרכב בחיפה. במקרה כזה, תקבלו על כך הודעה והסכום הנחוץ ישוריין זמנית בכרטיס האשראי שלכם. במקרים הנדירים בהם חברת השכרת הרכב לא מאשרת את ההזמנה, החסימה הזמנית תוסר מכרטיס האשראי. אל תשכחו לבדוק אילו מסמכים אתם מתבקשים להציג בעת איסוף הרכב השכור.

השכרת רכבים בחיפה – השוואת מחירים

ביצענו בשבילכם מספר השוואות מחירים להשכרת רכב בחיפה כדי שתוכלו לדעת פחות או יותר מה מצפה לכם, מה חברות השכרת הרכב בחיפה מציעות ומה לא, מה הם טווחי המחירים, אילו סוגי רכבים מציעות הסוכנויות השונות ועוד. את השוואת המחירים ביצענו עבור תחילת ספטמבר, אך שימו לב שהמחירים משתנים מעת לעת ולכן לא בטוח שבעת החיפוש שלכם תתקלו באותם המחירים בדיוק.

השכרת רכב בחיפה – המחיר הכי זול

אם אתם מחפשים השכרת רכבים בחיפה והגורם החשוב לכם ביותר הוא המחיר, בצעו את החיפוש ללא כל סינון (לעיתים תצטרכו ללחוץ על מיון לפי מחיר), והצעת המחיר הזולה ביותר תופיע ראשונה.

בהשוואת מחירים של השכרת רכבים בחיפה ליום אחד, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת קל אוטו שמציעה השכרת פיאט פנדה (לחמישה נוסעים) במחיר של 113.20 ש"ח ליום.

שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית. למרות המחיר הזול, ההזמנה כוללת בדרך כלל אפשרות לביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב.

השכרת מיני וואן בחיפה

בהשוואת מחירים להשכרת מיניוואן בחיפה (שבעה מקומות) מצאנו שאת המחיר הכי זול מציעה חברת קל אוטו, בהשכרת סיטרואן ברלינגו במחיר של 344.01 ש"ח ליום בתחילת ספטמבר. סיטרואן ברלינגו הוא מיניוואן עם מקומות לשבעה נוסעים ועם תיבת הילוכים ידנית.

את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בחיפה לחודש מציעה דווקא חברת שלמה סיקסט בהשכרת קיה קארנס במחיר של 5,343.88 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת ג'יפ בחיפה

בהשוואת מחירים על השכרת ג'יפים בחיפה שערכנו בתחילת ספטמבר, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת ג'יפ אופל מוקה בחיפה במחיר ליום של 219.31 ש"ח.

האופל מוקה מתאים לחמישה נוסעים ויש בו מקום לשלוש מזוודות גדולות. ההזמנה כוללת בדרך כלל אפשרות ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב).

המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בחיפה לחודש בספטמבר מגיע גם הוא מחברת שלמה סיקסט עבור אופל מוקה, במחיר של 3,905.55 ש"ח.

השכרת מכוניות יוקרה בחיפה

בהשוואת מחירים להשכרת רכבי יוקרה בחיפה שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת קל אוטו בהשכרת מכונית הפרימיום וולוו S60 ליום במחיר של 560.52 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת מכונית יוקרה בחיפה לחודש, לעומת זאת, מציעה חברת הרץ, בהשכרת יגואר XE במחיר של 9,660.64 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת רכב לחודש בחיפה

יש לכם צורך בהשכרת רכב בחיפה לטווח ארוך ? מצויין! השכרת רכב לחודש בדרך כלל מפחיתה את עלות השכרת הרכב היומית וניתן למצוא מחירים אטרקטיביים במיוחד לתקופה זו.

בהשוואת מחירים להשכרת רכב בחיפה לחודש (30 יום) מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת הרץ, שמציעה השכרת ניסאן מיקרה במחיר של 2,565 ש"ח לשלושים ימים. הניסאן מיקרה מתאימה לחמישה נוסעים, עם מקום למזוודה גדולה אחת ומזוודה קטנה אחת, ותיבת הילוכים ידנית.

חברות השכרת רכב בחיפה

אוויס avis השכרת רכב חיפה

סוכנות השכרת הרכב של אוויס בחיפה ממוקמת בשדרות ההסתדרות 39, צ'ק פוסט. שעות פתיחה של הסניף: ראשון עד חמישי: 08:00-17:00, ימי שישי: 08:00-13:00

אוויס, אחת מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם, מציעה מגוון רכבים להשכרה בחיפה: שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, טויוטה קורולה, הונדה סיוויק, שברולט מאליבו ועוד. כמו שתוכלו לראות בהשוואת המחירים בין חברות השכרת רכבים בחיפה, אוויס בדרך כלל מציעה השכרות רכב שכוללות אפשרות לבטל את ההזמנה ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב. כמו כן, ההזמנות בדרך כלל כוללות ביטוח גניבה וביטוח CDW. לפני שתבחרו בהשכרת רכב בחיפה באוויס, קראו היטב את תנאי ההשכרה בשלב השוואת המחירים.

מדיניות האיחורים של אוויס בדרך כלל כוללת חיוב של יום השכרה נוסף על איחור של מעל לשעה, בתוספת כיסויים ותוספות. אם אתם מחפשים השכרת רכב לנהג צעיר בחיפה (גילאי 21 עד 23), שימו לב שבהשכרת רכב באוויס נהגים אלו בד"כ יתקלו בחיובים נוספים. בנוסף על כך, אוויס מגבילה קבוצות רכבים מסוימות עבור נהגים בגילאים מסוימים.

השכרת רכבים בחיפה – באדג'ט

באדג'ט, חברת השכרת הרכב השלישית בגודלה בעולם, מציעה מגוון רכבים להשכרה בחיפה – החל מהשכרת מיניוואן בחיפה כמו מאזדה 5 ורנו טראפיק, השכרת ג'יפים כמו יונדאי טוסון ועוד. כתובת סניף באדג'ט השכרת רכב חיפה – רחוב האשלג 7, צ'ק פוסט. שעות הפתיחה של הסניף: ראשון עד חמישי: 09:00-18:00, ימי שישי: 08:00-14:00

באדג'ט מציעה השכרת רכבים לנהגים צעירים בני 21 לפחות, עם ותק נהיגה של שנתיים לפחות. כרגיל, תוכלו לצפות להגבלות על סוגי רכבים מסוימים לנהגים צעירים כמו גם לחיוב נוסף.

קל אוטו חיפה השכרת רכב

קבוצת קל אוטו מספקת שירותי השכרת רכב ללקוחות ברחבי הארץ משנת 1992. סניף קל אוטו השכרת רכב בחיפה ממוקם בכתובת: הבונים החופשיים 2 (צ'ק פוסט). שעות הפעילות של הסניף: ראשון עד חמישי: 09:00 עד 18:00, שישי: 09:00 עד 14:00.

קל אוטו השכרת רכב חיפה מציעה מגוון מכוניות להשכרה: רכבים קטנים כמו פיאט פנדה, מכוניות גדולות כמו מאזדה 3, השכרת רכבי סטיישן כמו פורד פוקוס אסטייט, השכרת מכוניות יוקרה בחיפה, מיניוואנים, ג'יפים ועוד. הגיל המינימלי להשכרת רכב בקל אוטו הוא 21, כולל שנתיים רישיון לפחות. נהגים צעירים מתחת לגיל 24 ונהגים חדשים יוכלו לצפות לתוספת תשלום. גם קל אוטו מספקת תנאי הזמנה גמישים שכוללים בדרך כלל ביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, שינוי הזמנה וגם ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

מדיניות האיחורים של קל אוטו קובעת כי איחור של שלוש שעות ומעלה בהחזרת הרכב יחויב במחיר יום השכרת רכב מלא. איחור של שעתיים עד שלוש שעות יחויב כשני שליש ממחיר השכירות, איחור של שעה עד שעתיים יחויב כשליש ממחיר השכירות ואיחור של עד שעה יחויב בהתאם למחירון.

אלדן השכרת מכוניות בחיפה

אלדן, אחת החברות הוותיקות ביותר להשכרת רכב בישראל, מציעה מגוון רכבים להשכרה בחיפה: שברולט ספארק, טויטה אוונסיס, מיצובישי אאוטלנדר, טויוטה וורסו ועוד. סניף אלדן חיפה ממוקם בשדרות ההסתדרות 168, ופתוח בשעות הפעילות הבאות: ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:00 עד 16:45, שלישי: 08:00 עד 15:45, שישי: 08:00 עד 11:45

רוב המבצעים והדילים שאלדן מציעה להשכרת רכב כוללים ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, אך כדאי לבדוק זאת כמובן בתנאי ההשכרה. הגיל המינימלי להשכרת רכב באלדן הוא 24, אך יש אפשרות להשכרת רכב לנהג צעיר ברכישת כיסוי מתאים עבורם (גיל 21 לפחות). כמו כן, הרישיון של הנהג צריך להיות מהסוג החדש המותאם לתקינה האירופאית ובעל ותק של שנתיים לפחות.

הגבלות הקילומטראז' תלויות באורך תקופת השכרת הרכב: הזמנות ליום או יומיים כוללות 250 ק"מ ביום. הזמנות לתקופה של שלושה ימים עד 25 ימים כוללות ק"מ חופשי. הזמנות השכרת רכב לטווח ארוך לתקופה של 26 ימים ומעלה, כוללות 3000 ק"מ.

אלבר יורופקאר השכרת רכב בחיפה

חברת יורופקאר (אלבר) מציעה השכרת רכב בחיפה עם מגוון רחב במיוחד של רכבים לבחירה: השכרת רכב קטן בחיפה כמו סוזוקי אלטו, רכבים גדולים כמו פולקסוואגן גולף, רכבי סטיישן כמו סיאט ליאון אסטייט, השכרת רכבי יוקרה בחיפה כמו אאודי A6 ועוד.

סניף אלבר חיפה ממוקם ברחוב האשלג 27. שעות פתיחת הסניף: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00

הגיל המינימלי להשכרת רכב ביורופקאר הוא 21 ומעלה (עם ותק רישיון של שנה לפחות), אך נהגים צעירים מחויבים בתוספת תשלום בדרך כלל. השכרת רכב ביורופקאר חיפה כוללת לרוב ביטוח גניבה וביטוח CDW כמו גם תנאי הזמנה גמישים – ליחצו על תנאי ההזמנה של יורופקאר כדאי לבדוק מה הם התנאים בהזמנה שלכם.

השכרת רכב חיפה הרץ hertz

הרץ, חברה להשכרת רכב מבין הגדולות בעולם vפועלת בארץ באמצעות הזכיינית חברת קשר רנט א-קאר, מציעה מגוון רכבים להשכרה בחיפה: שברולט ספארק, מאזדה 3, יגואר XE, טויוטה וורסו, ניסאן קאשקי ועוד.

כתובת סניף הרץ בחיפה: הסתדרות 150. שעות פתיחה – ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 14:00

הגיל המינימלי להשכרת רכב בהרץ הוא 21, עם ותק רישיון של שנה לפחות. השכרת רכב לנהג צעיר אפשרית לקבוצות רכב מסוימות בתוספת כיסוי נהג צעיר. הרץ מציעה הגבלת קילומטראז' להשכרת הרכב שתלויה באורך תקופת ההשכרה. השכרות רכב לשלושה עד 21 ימים בד"כ לא כוללות הגבלה, אך השכרות rfcho של יום, יומיים או חודש בדרך כלל כוללות הגבלת ק"מ.

שלמה סיקסט חיפה השכרת רכבים

סניף שלמה סיקסט בחיפה ממוקם ברחוב ההסתדרות 48 (צ'ק פוסט). שעות פתיחה של הסניף: ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 12:00. הסניף מציע מגוון רכבים להשכרה בחיפה, החל מרכבים קטנים כמו שברולט ספארק, ועד לרכבים גדולים כמו אופל מאריבה, רכבי יוקרה, השכרת ג'יפים בחיפה ועוד.

שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב לנהג חדש או צעיר עם ותק של שנה עד שנתיים, שכרוכה בתשלום נוסף וכוללת הגבלות על קבוצות רכב מסוימות. החזרת רכב שכור באיחור של למעלה משעה בדרך כלל תגרור תשלום יום השכרת רכב נוסף, כך שכדאי לבצע את ההחזרה בזמן כדי להימנע מחיובים נוספים.


השכרת רכב בחיפה
דירוג הגולשים 4.5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל