השכרת רכב באשדוד מידע כללי

השכרת רכב באשדוד – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב באשדוד – איך לאתר את המחיר הכי זול בין כל חברות השכרת הרכבים באשדוד ולחסוך מאות שקלים? בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב באשדוד וגם מידע מפורט והמלצות (כולל סרטי וידאו) על מכוניות להשכרה באשדוד, טיפים על השכרת ג'יפים באשדוד, מיני וואנים, השכרת רכב לטווח ארוך באשדוד ועוד

יש מספר חברות ותיקות המספקות שירותי השכרת רכב באשדוד, לכן מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירים בין כולן לפני שאתם בוחרים מאיזו חברה לשכור את הרכב המושלם לחופשה שלכם. בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס שתמצאו בדף זה, תוכלו לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב בקרית שמונה במספר דקות, לקבל את כל הפרטים החשובים ואת כל המבצעים והדילים המשתלמים, לאתר את המחיר הכי זול להשכרת המכונית המתאימה לכם, להזמין רכב שכור אונליין ולקבל אישור הזמנה מיידי. בין אם אתם מחפשים השכרת רכבים באשדוד ליום, לשבוע או לחודש, תוכלו לבצע את ההזמנה במחירים הכי זולים, במהירות וביעילות בעזרת מנוע החיפוש שלמטה

השכרת רכב באשדוד  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השוואת מחירים השכרת רכב באשדוד – המלצות והסברים

התהליך הוא פשוט מאוד: תחילה, הזינו את פרטי ההזמנה במנוע החיפוש שלפניכם. מלאו בתיבת החיפוש את עיר היעד (ישראל – אשדוד – אשדוד מרכז העיר), את התאריכים והשעות. בנוסף, סמנו את התיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70. שימו לב שנהגים צעירים חייבים בתוספת תשלום על השכרת רכבים באשדוד כמעט תמיד.

כעת יופיעו בפניכם מספר מיקומים בהם תוכלו לבצע השכרת רכב באשדוד (סוכנויות השכרת רכבים שונות באשדוד). אם הכתובת המדויקת לא חשובה לכם, תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי הקטגוריות מצד ימין (חברת השכרת הרכב, דירוג הספק (המלצות גולשים), פרטי הרכב וכול') או לפי סוג הרכב, בחלק העליון (רכבים קטנים, גדולים, רכבי פרימיום, מיני וואן ועוד…).

לאחר שבחרתם במסננים המתאימים, עברו על התוצאות וקראו את כל הפרטים בזהירות: הפרטים הטכניים (תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית? כמה מקומות לנוסעים ברכב? מקום למזוודות וכול'), מה כלול בהזמנה (האם ניתן לבטל? לבצע שינויים? איזה ביטוח רכב כלול בהזמנה וכול'), מה כתובת סוכנות השכרת הרכב באשדוד, מה מדיניות הדלק וכול'. מצאתם את הדיל המושלם עם המחיר הכי זול להשכרת הרכב שאתם רוצים? לחצו על "הזמן עכשיו".

בשלב הבא, תוכלו לשדרג את ההזמנה עם תוספות כמו GPS, אייפד, מושב בטיחות לילדים, כיסא לתינוק ועוד, עליהן תשלמו לחוד בדלפק סוכנות השכרת הרכב באשדוד בדרך כלל. שימו לב שמלאי או מחיר התוספות אינו מובטח. בנוסף, תוכלו לשדרג את ביטוח הרכב ולבקש בקשות מיוחדות.

בשלב הבא תצטרכו להזין את הפרטים המלאים של הנהג (כפי שהם כתובים בדרכון או ברישיון הנהיגה) ולאחר מכן את פרטי התשלום. בעת הזנת פרטי התשלום, מצד ימין תוכלו לבחון שנית את כל הפרטים החשובים, כמו תנאי הפיקדון, המסמכים הדרושים בעת איסוף הרכב, מדיניות הדלק, הסכום לתשלום בעת ביצוע ההזמנה ועוד.  את הפיקדון תשלמו בדרך כלל בדלפק. כעת כל מה שנשאר הוא לחכות לאישור, שבדרך כלל מתקבל באופן מיידי.

לעיתים, יש צורך לחכות לאישור של חברת השכרת הרכב באשדוד. במקרה זה, הסכום הדרוש ייחסם באופן זמני בכרטיס האשראי. במקרים הנדירים בהם חברת השכרת הרכב לא תאשר את ההזמנה, תוסר החסימה הזמנית. בכל מקרה, אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות האתר יצור איתכם קשר על מנת להסביר לכם למה.

ברגע שהזמנתכם תאושר, תוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) אותו תצטרכו להציג בעת האיסוף מחברת השכרת הרכב באשדוד. לאחר ביצוע ההזמנה, תוכלו להיכנס ל"נהל הזמנה" ולבצע מגוון פעולות: שידרוג הרכב, הארכת תקופת השכרת הרכב ועוד. שימו לב לשינויים במחיר לאחר ביצוע שינויים בהזמנה.

בכתבה זו נסקור את מגוון החברות שמציעות השכרת רכב באשדוד, נפרט תנאי השכרה סטנדרטים, נבצע השוואת מחירים בין החברות השונות לפי קטגוריות שונות ועוד.

השכרת רכבים באשדוד – השוואת מחירים

השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב באשדוד שערכנו עבור כתבה זו הן לתקופות השכרה שונות בתחילת ספטמבר. שימו לב שמחירי השכרת רכב באשדוד משתנים מפעם לפעם, כך שייתכן שבעת השוואת המחירים שתבצעו, המחירים יהיו שונים מאלו המוצגים כאן. כמו כן, התנאים משתנים מהזמנה להזמנה:  זיכרו לקרוא את התנאים המלאים הרלוונטיים להזמנה שלכם.

השכרת רכב באשדוד – המחיר הכי זול

אם אתם מחפשים השכרת רכב באשדוד ומעוניינים בעיקר במציאת מחיר זול ככל האפשר, בצעו את השוואת המחירים ברנטלקארס ללא כל מסננים (לעיתים יש צורך גם בלחיצה על סיווג לפי מחיר) וההצעה הראשונה שתופיע היא הזולה ביותר.

בהשוואת המחירים להשכרת רכב באשדוד שערכנו בחיפוש אחר המחיר הכי זול, ההצעה הכי זולה שהתקבלה היא מחברת קל אוטו, להשכרת פיאט פנדה במחיר של 112.95 ש"ח בלבד ליום אחד. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת רכב לשבוע באשדוד הוא מחברת באדג'ט שמציעה השכרת יונדאי i10 במחיר של 456.88 ש"ח.

השכרת רכב באשדוד לחודש

השכרת רכב באשדוד לטווח ארוך בדרך כלל משתלמת יותר: ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר כך מחיר ההשכרה היומי זול יותר. ערכנו השוואת מחירים על מנת לבדוק מה המחיר הכי זול להשכרת רכב באשדוד לחודש, ומצאנו את הדיל הזול ביותר בחברת אלדן, שמציעה השכרת שברולט ספארק במחיר של 2,354.77 ש"ח לשלושים ימים. רכב השברולט ספארק מתאים לארבעה נוסעים ולשתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

השכרת מיניוואן באשדוד

ערכנו השוואת מחירים עבור השכרת מיניוואן באשדוד (עם 7 מקומות) כדי למצוא את המחיר המשתלם ביותר. המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן באשדוד הגיע מחברת קל אוטו, שמציעה השכרת סיטרואן ברלינגו במחיר של 339.19 ש"ח ליום. הסיטרואן ברלינגו מתאים לשבעה נוסעים ולארבע מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

בנוסף, ביקשנו לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן באשדוד לחודש לשבעה נוסעים. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול שהתקבל הוא  5682.90 ש"ח להשכרת מיני וואן אופל זפירה לשלושים ימים מחברת שלמה סיקסט. רכב האופל זפירה מתאים לשבעה נוסעים ולארבע מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

השכרת ג'יפ באשדוד

בדקנו מה המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באשדוד בתחילת ספטמבר. בהשוואת המחירים עבור השכרת ג'יפים באשדוד שערכנו מצאנו כי חברת שלמה סיקסט מציעה את המחיר הכי זול, בהשכרת אופל מוקה במחיר של 211.92 ש"ח ליום. רכב האופל מוקה מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

גם בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ באשדוד לחודש עלתה אותה התוצאה: המחיר הכי זול מגיע שוב מחברת שלמה סיקסט, בהשכרת אופל מוקה לשלושים ימים במחיר של 3853.74 ש"ח.

השכרת רכב יוקרה באשדוד

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת מכוניות יוקרה באשדוד ליום, המחיר הכי זול הגיע מחברת קל אוטו, שמציעה השכרת וולוו S60 במחיר של 566.83 ש"ח ליום. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים, שתי מזוודות גדולות ומזוודה קטנה, ותיבת ההילוכים שלו אוטומטית.

בהשוואת מחירים להשכרת מכונית יוקרה באשדוד לחודש, קיבלנו שוב את המחיר הזול ביותר מחברת קל אוטו עבור וולוו S60, הפעם במחיר של 11,819.17 ש"ח לחודש (לשלושים ימים). מה שהופך את מחיר השכרת הרכב היומי ל393.97 ש"ח בהשכרה לחודש, לעומת 566.83 ש"ח בהשכרה ליום בלבד.

חברות השכרת רכב באשדוד

אוויס השכרת רכב אשדוד

סניף אוויס avis באשדוד מציע מגוון רכבים להשכרה: החל מהשכרת רכבי מיני באשדוד כמו שברולט ספארק ועד להשכרת רכבי מיניוואן כמו שברולט טרוורס ורכבי יוקרה כמו קאדילק CTS. השכרות רכב באוויס אשדוד כוללות בדרך כלל את השירותים הבאים ללא עלות: אפשרות ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. כתובת הסניף: האורגים 7, אשדוד. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי:  08:00 עד 17:00, שישי: 08:00 עד 13:00

איחור של שעה ומעלה בהחזרת הרכב השכור לאוויס בדרך כלל יחויב במחיר יום השכרת רכב נוסף בתוספת כיסויים ותוספות. נהג צעיר בגילאי 21 עד 23 יוכל לצפות לתוספת תשלום בהשכרת רכב מאוויס. כמו כן, שימו לב שחלק מקבוצות הרכב מוגבלות לגילאים מסוימים.

השכרת רכבים באשדוד – באדג'ט

כתובת סניף באדג'ט באשדוד: רחוב הבנאים 15, אשדוד. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 08:00-17:00, שישי: 08:00 עד 13:00. סניף באדג'ט מציע השכרת רכבים באשדוד עם מגוון מכוניות גדול לבחירה: יונדאי טוסון, מאזדה 5, מיצובישי אאווטלנדר, רנו טראפיק ועוד.

באדג'ט מאפשרת השכרת רכב בישראל לנהגים צעירים מעל גיל 21. עם זאת, קיימת הגבלה על סוגי רכבים מסוימים לפי גיל הנהג. הנהג צריך להיות בעל ותק של שנתיים לפחות. שימו לב שנהגים צעירים בגילאי 21 עד 23 יאלצו לשלם עמלות נוספות. השכרות רכב בבאדג'ט אשדוד כוללות בדרך כלל ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

קל אוטו אשדוד השכרת רכב

סניף קל אוטו באשדוד ממוקם בצומת עד הלום. שעות פעילות: ראשון עד חמישי: 09:00 עד 18:00, ימי שישי: 09:00 עד 14:00. בין מגוון הרכבים שתוכלו לשכור בסניף קל אוטו באשדוד: פיאט פנדה, יונדאי i20, פיאט טיפו, מאזדה 6, סובארו XV, פורד פוקוס אסטייט ועוד.

קל אוטו מספקת השכרת רכב באשדוד לנהג צעיר אך מחייבת נהגים צעירים מתחת לגיל 24 ונהגים נוספים בתוספת תשלום. הגיל המינימלי להשכרת רכב באשדוד בקל אוטו הוא 21 עם מינימום שנתיים רישיון.

אלדן – השכרת מכוניות באשדוד

כתובת סניף אלדן באשדוד: מתחם סטאר סנטר. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 13:00

בהשכרת רכבים באשדוד מסניף אלדן, תוכלו למצוא מכוניות ממגוון סוגים: השכרת רכב קטן באשדוד (שברולט ספארק, קיה פיקאנטו), רכבים גדולים (סוזוקי בלאנו, טויוטה אוונסיס, טויוטה וורסו), השכרת מכוניות יוקרה באשדוד (מיצובישי אאווטלנדר), השכרת מיני וואן באשדוד (טויוטה וורסו), השכרת ג'יפים באשדוד ועוד.

הגילי המינימלי להשכרת רכב באלדן הוא 24 (עם וותק רישיון של שנתיים לפחות), אך אלדן מאפשרת גם השכרת רכב לנהגים צעירים (בני 21 עד 23) בתוספת תשלום. ייתכן שיהיו הגבלות על חלק מקבוצות הרכב לפי גיל. אלדן מאפשרת השכרת רכב לדתיים באשדוד ללא חיוב דמי שכירות בשבת (חיוב על ביטוח רכב בלבד), בהזמנה ממוקד ההזמנות. מדיניות הקילומטראז' של אלדן משתנה לפי אורך תקופת השכרת הרכב: בדרך כלל, השכרות רכב ל3-25 ימים כוללות ק"מ ללא הגבלה. השכרות רכב ליום, יומיים או השכרת רכב לטווח ארוך של 26 ימים ומעלה בדרך כלל כוללות הגבלת ק"מ.

יורופקאר (אלבר) השכרת רכב באשדוד

כתובת סניף יורופקאר (אלבר) באשדוד – האורגים 7, אשדוד. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00

בין מגוון הרכבים להשכרה באשדוד שמציעה חברת יורופקאר, תוכלו למצוא מכוניות כמו: סוזוקי אלטו, קיה פיקנטו, פיאט 500, יונדאי i20, פורד פיאסטה, סיאט לאון אסטייט, יונדאי טוסון ועוד. השכרת רכב ביורופקאר אשדוד בדרך כלל כוללת את השירותים הבאים ללא עלות: שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

יורופקאר (אלבר) מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר באשדוד בגילאי 21 עד 23 בתוספת תשלום. כמו כן, שימו לב שחלק מקבוצות הרכבים מוגבלות לפי וותק רישיון וגיל. שימו לב למדיניות האיחורים של אלבר: איחור בהחזרת הרכב השכור יחויב בתוספת תשלום. שעת איחור תחושב לפי 1/3 מהמחיר היומי ואיחור של למעלה משלוש שעות יחושב כיום השכרה.

שלמה סיקסט השכרת רכבים אשדוד

כתובת סניף שלמה סיקסט באשדוד – בני ברית 82 (תחנת דלק סונול). שעות פתיחה – ראשון עד חמישי 08:00 עד 17:00, שישי: 08:00 עד 12:00.

חברת השכרת הרכב שלמה סיקסט מציעה מגוון רכבים להשכרה באשדוד – החל מרכבים קטנים כמו שברולט ספארק ועד לרכבים גדולים כמו אופל מאזדה 3, השכרת ג'יפים באשדוד כמו אופל מוקה ועוד. השכרת רכב באשדוד בשלמה סיקסט בדרך כלל כוללת ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

בשלמה סיקסט יש אפשרות להשכרת רכב לנהגים צעירים (גילאי 21 עד 23) ו/או נהגים חדשים עם ותק של שנה עד שנתיים בתוספת תשלום (עם הגבלות על קבוצות רכב מסוימות). איחור שעולה על שעה בהחזרת הרכב השכור יחויב במחיר יום השכרת רכב מלא. שלמה סיקסט מציעה הגבלות ק"מ לפי אורך תקופת השכרת הרכב.

השכרת רכב באשדוד
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל