השכרת רכב קטן השוואת מחירים

השכרת רכב קטן – השוואת מחירים ודגמי מכוניות

אם אתם שוקלים השכרת רכב קטן – בישראל או בחו"ל – הכתבה הזו יכולה לחסוך לכם מאות שקלים והרבה זמן, עם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים להשכרת מכונית קטנה בין חברות השכרת רכבים, יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים. וגם – טיפים והמלצות חשובות שכדאי לקרוא לפני השכרת רכבים קטנים (כולל סרטי וידאו של מכוניות מיני הזמינות להשכרה בישראל)

להשכרת מכונית קטנה יש מגוון יתרונות. מכוניות מיני הן חסכוניות יותר, זולות יותר ונוחות יותר בחיפוש אחר חנייה. הן בדרך כלל מתאימות לבודדים, זוגות, משפחות קטנות ולמי שלא צריך מקום למזוודות, אך בחלק מהמכוניות יש מקום למזוודה אחת או שתיים קטנות. מכוניות קטנות בדרך כלל מתאימות לארבעה נוסעים, אך חלקן מתאימות גם לחמישה נוסעים. תיבת ההילוכים ברכב קטן יכולה להיות ידנית או אוטומטית, אך השכרת מכונית קטנה עם תיבת הילוכים ידנית לרוב תהיה האפשרות הזולה ביותר.

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השוואת מחירים להשכרת רכב קטן – טיפים והסברים

בעזרת השוואת המחירים שמופיעה בעמוד זה תוכלו למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכב קטן בארץ – או להשכרת רכב בעולם (פשוט ביחרו את המדינה המתאימה). מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס יערוך עבורכם השוואת מחירים בין מגוון חברות השכרת רכב הנחשבות מוכרות ואמינות, יציג בפניכם את הפרטים החשובים ביותר, ויאפשר לכם לבצע הזמנה של השכרת רכבים אונליין ולהיעזר בשירות הלקוחות במידת הצורך.

כדי לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב בישראל על השכרת רכב קטן תתבקשו להזין את תחנת האיסוף וההחזרה, התאריך והשעה, ולסמן אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65. כעת יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר ממגוון חברות להשכרת רכב באיזור, ולצד כל הצעה פרטים חשובים כמו תנאי ההשכרה, מספר הנוסעים, מספר המזוודות ועוד. תוכלו גם לסנן את התוצאות לפי סוג הרכב הרצוי או לפי אפשרויות סינון נוספות כמו חברת השכרת הרכב, אפשרויות דלק ועוד.

שימו לב לבדוק אם תיבת ההילוכים היא ידנית או אוטומטית, ואם גודל הרכב מתאים לקבוצת הנוסעים. כמו כן, כדאי כמובן לקרוא את תנאי ההשכרה המלאים. לאחר שמצאתם את השכרת הרכב הכי זולה ומשתלמת, תוכלו ללחוץ על "הזמן עכשיו", לבצע את ההזמנה ולהוסיף תוספות בתשלום במידת הצורך.

כמו כן, תוכלו לבדוק שוב את פרטי השכרת הרכב ולשדרג את הביטוח. זכרו לבדוק מהם המסמכים הדרושים לאיסוף הרכב השכור.

בדרך כלל, לאחר ביצוע התשלום (בכרטיס אשראי) או תשלום הפיקדון, תקבלו את אישור ההזמנה באופן מיידי. לעיתים, עם זאת, יש צורך להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב. ייתכן שתאלצו להמתין לאישור והסכום הרלוונטי יחסם באופן זמני בכרטיס האשראי שלכם (החסימה תוסר במקרה הנדיר בו ההזמנה לא תאושר).

ביקשנו לבדוק מהם מחירי השכרת רכב קטן בישראל, ולשם כך נעזרנו בהשוואת המחירים של רנטלקארס. את החיפוש ערכנו לתחילת חודש יולי, אך שימו לב שהתנאים והמחירים עלולים להשתנות.

השכרת רכבים קטנים בארץ – השוואת מחירים

השכרת רכב קטן בתל אביב

בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב קטן בתל אביב מסניף השכרת הרכב בת"א של חברת טריפטי שהציעה לנו השכרת שברולט ספארק בעלות 107.30 ש"ח ליום. השברולט ספארק היא מכונית מיני שמתאימה לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות ותיבת ההילוכים שלה היא ידנית.

השכרת רכב מיני בנתב"ג

את המחיר הכי זול להשכרת רכב קטן בנתב"ג קיבלנו בסניף השכרת רכב בנתב"ג של חברת יורופקאר, עבור סוזוקי אלטו בעלות של 135.63 ש"ח ליום. סוזוקי אלטו היא מכונית מסוג מיני שמתאימה לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלה ידנית.

השכרת מכונית קטנה באילת

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו בין סוכנויות השכרת רכב באילת עבור השכרת רכב קטן באילת, שלמה סיקסט הציעה לנו את המחיר הכי זול בהשכרת קיה פיקאנטו שמתאימה לחמישה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, בעלות של 132.05 ש"ח ליום.

השכרת רכבים קטנים בבאר שבע

את המחיר הכי זול להשכרת רכב קטן בבאר שבע קיבלנו מחברת יורופקאר שהציעה לנו השכרת סוזוקי אלטו לארבעה נוסעים (עם תיבת הילוכים ידנית) בסניף השכרת הרכב בב"ש בעלות של 123.69 ש"ח ליום.

השכרת רכב קטן בחיפה

בהשוואת מחירים שערכנו בין חברות השכרת רכב בחיפה כדי לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת רכב קטן בחיפה, שלמה סיקסט הציעה לנו את המחיר הכי זול בהשכרת קיה פיקאנטו לחמישה נוסעים בעלות של 132.05 ש"ח ליום

השכרת מכוניות קטנות בירושלים

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו להשכרת רכב קטן בירושלים, הציעה לנו חברת טריפטי בסניף השכרת רכב ירושלים את המחיר הכי זול – 107.30 ש"ח ליום בהשכרת שברולט ספארק. שימו לב שהשברולט ספארק מתאימה לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות. כמו כן, תיבת ההילוכים שלה ידנית.

השכרת מכונית מיני באשדוד

את המחיר הכי זול להשכרת רכב קטן באשדוד הציעה לנו חברת שלמה סיקסט, להשכרת קיה פיקאנטו בעלות של 132.05 ש"ח ליום בסניף השכרת רכב באשדוד של החברה.

השכרת מכונית קטנה לשבוע

בהשכרת רכב, ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר כך המחיר היומי משתלם יותר. בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב קטן לשבוע, למשל (בין חברות השכרת רכב בפתח תקווה בחיפוש זה), קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט שהציעה לנו השכרת רכב מיני קיה פיקאנטו במחיר של 651.46 ש"ח לשבעה ימים (93.06 ש"ח ליום). בהשכרת אותו הרכב ליום, לעומת זאת, המחיר יהיה 132.05 ש"ח.

השכרת רכב קטן לחודש

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב קטן לחודש בפתח תקווה קיבלנו שוב את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט לקיה פיקאנטו, בעלות של 2,625.07 ש"ח (לשלושים ימים). כלומר, הפעם המחיר היומי זול מעט יותר – 87.50 ש"ח ליום.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל