הזמנת הסעה מתנבג

שירותי הסעה לנתב"ג – השוואת מחירים וטיפים

רוצים להגיע לשדה התעופה בן גוריון מהבית בלי רכב פרטי? בכתבה הבאה תקבלו את כל המידע על הדרכים המומלצות והנוחות להגיע לנתב"ג, כולל מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של שירותי הסעה ומוניות לנתב"ג ויאפשר לכם להזמין מונית לנתב"ג אונליין, וגם מידע חשוב על תחבורה ציבורית לנתב"ג ואופציות נוספות

נמל התעופה בן גוריון משמש כשער הכניסה לטיסות בינלאומיות לארץ, וממוקם במרחק של כ20 ק"מ מתל אביב. כדי להשוות מחירים ולהזמין הסעה לנתב"ג השתמשו במנוע החיפוש המיוחד של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

הזמנת הסעה לנתב"ג

במנוע קיוויטקסי תוכלו להזמין הסעה פרטית בארץ למגוון יעדים, לא רק לנתב"ג. למעשה, מדובר על דרך נוחה ומשתלמת להזמין מוניות בישראל באינטרנט, ליעדים שונים.

הזמנת הסעה לשדה התעופה מראש היא האפשרות הנוחה ביותר להגיע לנתב"ג מהיעד שלכם (או חזרה מנתב"ג הביתה). יש מגוון יתרונות להזמנת הסעה פרטית לנתב"ג, וביניהם:

-תוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר תחנת התחבורה הציבורית הקרובה ובהמתנה לאוטובוס או לרכבת.

-המחיר ידוע מראש.

-הנהג ימתין עבורכם בנקודת המפגש.

-תוכלו להזמין מראש תוספות כמו מושב בטיחות לילד (בתשלום בדרך כלל).

ועוד.

הסעה פרטית לנתב"ג תוכלו להזמין דרך חברות פרטיות באופן ישיר, אך הדרך הנוחה והזולה לכך היא לערוך השוואת מחירים חכמה בעזרת מנוע החיפוש של קיווי טקסי (למעלה) להזמנת מוניות לשדה התעופה, שיבדוק עבורכם מספר הצעות מחיר ויציג בפניכם דיל משתלם במיוחד.

מנוע השוואת המחירים לשירותי הסעה ומוניות לנתב"ג  יאפשר לכם למצוא את המחיר הכי זול לאחר שתזינו את היעד, המוצא ומספר הנוסעים (במנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה). מלבד מציאת מחיר משתלם במיוחד, עם קיוויטקסי תוכלו להיעזר בשירות לקוחות יעיל באמצעות הצ'אט המופיע באתר (הכפתור הירוק בחלק התחתון של העמוד).

כעת יוצגו בפניכם מגוון סוגי רכבים, כאשר לצד כל רכב תוכלו לבדוק לכמה נוסעים וכמה מזוודות הוא מתאים, ומה מחיר הנסיעה.

בעזרת קיוויטקסי תוכלו למצוא הסעה לנתב"ג במגוון סוגי רכבים בהתאם לזמינות, כמו למשל:

-רכב סטנדרטי (Economy) לארבעה נוסעים, האופציה הזולה ביותר.

-רכב Comfort לארבעה נוסעים, נוח יותר לנסיעות ארוכות ולמשפחות.

-רכב פרימיום יוקרתי (מרצדס, BMW, אאודי ועוד).

-מיניוואן מרווח לארבעה נוסעים.

-מיניבוס לקבוצות גדולות (בדרך כלל החל משישה נוסעים ועד 16 נוסעים, עם מקום מרווח למזוודות).

לאחר שבחרתם ברכב המתאים, תתבקשו להזמין את פרטי הנסיעה המלאים, ותוכלו להוסיף תוספות במידת הצורך (המחירים יופיעו לצד התוספות).

בשלב זה תתבקשו להזין גם את פרטי התשלום. אפשרויות התשלום כוללות בדרך כלל תשלום באשראי בעת ההזמנה או במזומן לנהג (כולל תשלום פיקדון בעת ההזמנה באשראי).

תחבורה ציבורית מנתב"ג

עוד באותו נושא: השכרת רכב בנתב"ג – השוואת מחירים והמלצות

ישנן מגוון אפשרויות לנסיעה בתחבורה ציבורית מנתב"ג (או בכיוון ההפוך כמובן):

חברת קווים מפעילה אוטובוסים לשוהם ומודיעין מטרמינל שלוש.

מנתב"ג לבאר שבע תוכלו לנסוע בקו שירות של חברת מטרופולין שיוצא מטרמינל 3, מפלס 2.

מנתב"ג לירושלים ניתן להגיע בקו 485 של חברת אפיקים. שמגיע לנתיב התחבורה הציבורית בקומה 2. האוטובוס יוצא מדי שעה (בשישי עד 14:00 ובשבת החל מ19:00)

מגוון רחב של קווי שירות של אגד יוצאים מצומת אל על (הקווים לא עוברים בשטח נתב"ג). מתנב"ג אל צומת אל על ניתן להגיע בקו 5 של אגד (בנוסף לקו 13 וקו 239). התחנה שלו ממוקמת במפלס 2 בטרמינל 3.

קווי אגד מצומת אל על מגיעים למגוון יעדים, וביניהם:

קו 930 מנתניה לירושלים, קו 947 שמגיע מחיפה ועובר דרך נתניה ורעננה לירושלים, קו 244 מרמת גן לרמלה ועוד.

בנוסף לאוטובוסים, תוכלו להגיע ליעד שלכם מנתב"ג גם במונית או ברכבת. בטרמינל 3 תוכלו למצוא את תחנת הרכבת, ובקומת הקרקע (שער 3) וקומה 2 (שער 21) ממוקמות תחנות מוניות.

למעבר בין האזורים השונים במתחם נמל התעופה בן גוריון, תוכלו להיעזר בשירות השאטל (ללא עלות).

מוניות מנתב"ג – השוואת מחירים וטיפים

בהשוואת מחירים למוניות לנתב"ג שערכנו בעזרת קיוויטקסי, ביקשנו לבדוק מהם המחירים הכי זולים להסעה לנתב"ג ממספר ערים מרכזיות.

הסעה מתל אביב לנתב"ג ברכב סטנדרטי (אקונומי), למשל, שמתאים לארבעה נוסעים ול3 מזוודות, תעלה 220 ש"ח. הסעה במיני ואן מתל אביב לנתב"ג לשבעה אנשים (עם מקום ל7 מזוודות) תעלה 341 ש"ח. הסעה במיניבוס מתל אביב לנתב"ג ל16 אנשים (עם מקום ל16 מזוודות) תעלה 679 ש"ח.

בהשוואת מחירים נוספת, ביקשנו לבדוק את מחירי ההסעות מחיפה לנתב"ג.

הסעה מחיפה לנתב"ג ברכב אקונומי רגיל (ארבעה נוסעים ושלוש מזוודות) תעלה 662 ש"ח. הסעה מחיפה לנתב"ג במיניבוס לשבעה אנשים (ושבע מזוודות) תעלה 872 ש"ח. נסיעה במיניבוס ל16 נוסעים מחיפה לנתב"ג תעלה 1310 ש"ח (עם מקום ל16 מזוודות).

בהשוואת מחירים להסעה מירושלים לנתב"ג, המחיר לנסיעה ברכב אקונומי סטנדרטי לארבעה נוסעים (ושלוש מזוודות) הוא 356 ש"ח. נסיעה לשבעה אנשים במיניבוס מירושלים לנתב"ג תעלה 462 ש"ח. נסיעה ל16 נוסעים במיניבוס (עם מקום ל16 מזוודות) מירושלים לנתב"ג תעלה 922 ש"ח.

הסעה מבאר שבע לנתב"ג תעלה 662 ש"ח ברכב סטנדרטי לארבעה נוסעים (ושלוש מזוודות). הסעה במיניואן מבאר שבע לנתב"ג לשבעה נוסעים (ושבע מזוודות) תעלה 992 ש"ח. נסיעה במיניואן ל16 נוסעים מבאר שבע לנתב"ג תעלה 1210 ש"ח (עם מקום ל16 מזוודות).

כללי הביטול לרוב מאפשר קבלת החזר כספי כל עוד הביטול מתבצע לפחות יום לפני ההזמנה, אך חלק מסוגי הרכבים ניתן לבטל גם עד חמש שעות לפני ההזמנה. מומלץ תמיד לבדוק את תנאי הביטול של ההזמנה שלכם כיוון שאלו יכולים להשתנות. את ההחזר בדרך כלל תקבלו באמצעי התשלום איתו שילמתם על ההזמנה (עד עשרה ימי עסקים).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל