השכרת רכב בירושלים השוואת מחירים

השכרת רכב בירושלים – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בירושלים – המדריך המלא: מנוע החיפוש שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בי-ם ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים, המלצות והסברים על חברות השכרת הרכב הגדולות והאמינות הפועלות בירושלים, טיפים חשובים לנהג, מדריך וידאו על השוואת מחירים לאפשרויות של השכרת מכוניות יוקרה, השכרת ג'יפ בי-ם או השכרת רכב עם 7 מקומות או יותר, ועוד מידע חשוב

בירושלים תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות להשכרת רכב, ישראליות ובינלאומיות, שמציעות מחירים תחרותיים במיוחד. בעזרת מנוע השוואת המחירים שלפניכם תוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בירושלים ולמצוא את המחיר הכי זול ואף לחסוך זמן יקר ולצפות בכל השכרות הרכבים בירושלים הזמינות בתאריכים הרלוונטיים ובכל הפרטים החשובים, להזמין רכב אונליין ולקבל אישור הזמנה תוך מספר דקות.

השוואת מחירים ומנוע חיפוש להשכרת רכבים בירושלים 

השוואת מחירים להשכרת רכב בירושלים – טיפים והמלצות

במספר צעדים פשוטים, תוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בירושלים (על מיגוון מכוניות) ולקבל אישור הזמנה במהירות. תחילה, הזינו את הפרטים הרלוונטיים להשכרת הרכב: תחנת היעד, תאריך ושעת האיסוף ותאריך ושעת ההחזרה.

המלצה חשובה: כיוון שבירושלים יש יותר מתחנה אחת, על מנת לבצע השוואת מחירים להשכרת רכב בירושלים ולקבל הצעות מחיר משתלמות מכמה שיותר חברות הפועלות בעיר, כדאי לבצע את החיפוש פעמיים, בשתי התחנות בהן ניתן להזמין השכרת רכב בירושלים – רוממה וקינג דייוויד. בצעו חיפוש בתחנת ירושלים -> קינג דיוויד מרכז העיר, שם נמצאות רוב החברות, ולאחר מכן בצעו חיפוש שני עבור תחנת ירושלים->רוממה כדי לצפות בהצעות משאר החברות להשכרת רכבים בירושלים אשר מפעילות סוכנות השכרת רכב ברוממה.

סמנו בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל-70 (נהגים צעירים לרוב יחויבו בתוספות תשלום).לאחר הלחיצה על כפתור "חפש", יופיעו בפניכם מגוון הצעות ממגוון חברות להשכרת רכב בירושלים. כעת תוכלו לסנן את תוצאות השוואת המחירים על השכרת רכבים בירושלים לפי רצונכם – תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג רכב, בלחיצה על סוג הרכב הרצוי בחלק העליון של העמוד, או לבצע סינון לפי אחת מהקטגוריות מצד ימין (סוג תיבת ההילוכים – גייר ידני או אוטומט, חברת השכרת הרכב, אפשרויות הדלק וכול').

לאחר סינון התוצאות במידת הצורך, אנו ממליצים מאוד לקרוא את כל הפרטים החשובים של כל השכרת רכב. כבר בשלב השוואת המחירים, כל הצעה תוצג בפניכם עם פרטים כמו מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים, שירותים חשובים שכלולים במחיר, כתובת הסניף, מדיניות הדלק, וגם, כמובן, תנאי ההשכרה של חברת השכרת הרכבים הרלוונטית, בלחיצה על "תנאי ההשכרה של…". לאחר שבדקתם את כל הפרטים החשובים והאותיות הקטנות ומצאתם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בירושלים, לחצו על "הזמן עכשיו".

בשלב הבא, תוכלו לצפות שוב במידע חשוב לגבי ההזמנה שלכם ובפרטי הרכב, לשדרג את ביטוח הרכב, להוסיף תוספות להזמנה (ג'יפיאס, אייפד, כיסא לתינוק וכול') וגם לבקש בקשות מיוחדות מסוכנות השכרת הרכב בירושלים (בתיבה בסוף העמוד). שימו לב שעל התוספות תשלמו בדלפק, אך מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב לא יכול להבטיח את המלאי או המחיר המדויק של התוספות. כעת כל מה שעליכם לעשות הוא למלא את פרטי הנהג הראשי כפי שהם כתובים בדרכון או ברישיון הנהיגה ולאחר מכן להזין את פרטי כרטיס האשראי לתשלום.

בעמוד הזנת פרטי התשלום תוכלו שוב לעבור על מספר פרטים חשובים כמו הסכום לתשלום בעת ההזמנה, אילו מסמכים תצטרכו להביא בעת איסוף הרכב ועוד. לאחר הזנת פרטי התשלום, אישור ההזמנה להשכרת הרכב בישראל מתקבל בדרך כלל באופן מיידי. אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע החיפוש יצור איתכם קשר על מנת להסביר מדוע. במקרה בו תאלצו להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב בי-ם, הסכום הרלוונטי ייחסם זמנית בכרטיס האשראי שלכם, ובמקרה הנדיר בו חברת השכרת הרכב לא תאשר את ההזמנה, החסימה הזמנית תוסר.

לאחר קבלת אישור ההזמנה, תהיה לכם את האפשרות להדפיס את שובר השכרת הרכב (ואוצ'ר) ולהיכנס לעמוד "נהל הזמנה" על מנת לבצע מגוון פעולות כמו עדכון התאריכים, שידרוג האוטו וכול'. שימו לב לשינויים במחיר עם כל שינוי שתחליטו לבצע. שימו לב שבדרך כלל יש צורך לקבל אישור על כל שינוי בהזמנה או החזרת רכב באיחור.

השכרת רכבים בירושלים – השוואת מחירים

בכתבה זו נציג בפניכם חברות השכרת רכב בירושלים ונערוך השוואות מחירים כדי למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכבים בירושלים (בחיפוש שנערך עבור השכרת רכבים בי-ם בסוף ספטמבר).

השכרת רכב בירושלים – המחיר הכי זול

אם המחיר הזול הוא הגורם החשוב ביותר עבורכם בעת השוואת המחירים, ערכו את החיפוש ללא כל סינון (לעיתים תצטרכו ללחוץ על מיון לפי מחיר בחלק העליון של עמוד התוצאות), והצעת המחיר הראשונה שתופיע תהיה הזולה ביותר.

בהשוואת מחירים שערכנו בעזרת מנוע החיפוש רנטלקארס מצאנו כי חברת שלמה סיקסט מציעה את המחיר הכי זול להשכרת רכב בירושלים, בהשכרת שברולט ספארק ליום במחיר של 113.45 ש"ח.

רכב השברולט ספארק מתאים לארבעה נוסעים ולשתי מזוודות קטנות ותיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

השכרת רכב בי-ם לחודש

השכרת רכב לטווח ארוך מוזילה משמעותית, בדרך כלל, את מחיר ההשכרה היומי. ביקשנו לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב לחודש בירושלים. בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב לחודש בירושלים מצאנו שהמחיר הכי זול מגיע מחברת שלמה סיקסט להשכרת שברולט ספארק במחיר של 2,490.30 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת מיניוואן בירושלים

אם יש לכם צורך בהשכרת רכב גדול לקבוצה גדולה, במנוע השוואת המחירים תוכלו לסנן את התוצאות ולמצוא רכבי מיניוואן עם מקומות לשישה, שבעה, שמונה ואפילו תשעה נוסעים.

המחיר הכי זול להשכרת רכב מיני וואן עם 7 מקומות בירושלים הוא 343.84 ש"ח ליום בהשכרת אופל זפירה מחברת שלמה סיקסט. זהו גם הדיל הזול ביותר בהשכרת מיניוואן לחודש בירושלים (לשבעה נוסעים), במחיר של 5,536.87 ש"ח להשכרת הרכב לשלושים ימים.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם מקומות לתשעה נוסעים ליום בירושלים הוא 550.24 ש"ח בהשכרת רנו טראפיק מחברת יורופקאר.

עם זאת, המחיר הכי זול להשכרת רכב עם 9 מקומות לחודש בירושלים הוא מחברת הרץ: 9,078.60 להשכרת יונדאי I800 (לשלושים ימים).

השכרת ג'יפ בירושלים

החל מהשכרת ג'יפים לתקציב נמוך יותר כמו אופל מוקה, ועד לג'יפים גדולים יותר עם מקומות לשבעה נוסעים כמו המיצובישי אאווטלנדר, בהשוואת מחירים להשכרת ג'יפ בירושלים תוכלו למצוא ג'יפים להשכרה לכל תקציב ולכל מטרה. בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בירושלים לסוף ספטמבר, המחיר הכי זול הגיע מחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת אופל מוקה במחיר של 205.35 ש"ח ליום. האופל מוקה מתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות. תיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בירושלים לחודש הוא גם בחברת שלמה סיקסט שמציעה את אותו הרכב במחיר של 3,750.82 ש"ח לשלושים ימים.

השכרת מכוניות יוקרה בירושלים

השוואת המחירים של רנטלקארס הופכת השכרת מכוניות פאר בירושלים לפשוטה יותר. כעת, תוכלו למצוא בקלות רכב יוקרה לתאריכים המתאימים לכם במחירים אטרקטיביים. בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכבי יוקרה בירושלים, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת קל אוטו שמציעה השכרת וולוו S60 במחיר של 544.59 ש"ח ליום.

המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בירושלים לחודש מגיע מחברת הרץ שמציעה השכרת יגואר XE במחיר של 9,398.02 ש"ח (לשלושים ימים).

חברות השכרת רכב בירושלים

אוויס avis השכרת רכב ירושלים

כתובת סניף אוויס בירושלים: רחוב המלך דוד 19. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 13:00. בין הרכבים שמציע סניף אוויס בירושלים להשכרה תוכלו למצוא: שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, מאזדה 2, טויוטה קורולה ועוד. בהשכרת רכב מאוויס ירושלים, לרוב תוכלו לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני איסוף הרכב ולבצע שינויים בהזמנה בהתאם לתנאים.

איחור של שעה ומעלה בהחזרת הרכב השכור, לרוב יאלץ אתכם לשלם עמלה בעלות של יום השכרה נוסף (בתוספת כיסויים ותוספות). אוויס מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר בתוספת תשלום. על מנת לשכור רכב באוויס, על הנהג להיות בגיל 21 לפחות. כמו כן, חלק מקבוצות הרכבים מוגבלות לפי גיל.

באדג'ט השכרת רכבים בירושלים

כתובת סניף באדג'ט בירושלים: רחוב המלך דוד 23. שעות הפתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 14:00.

\איחור בהחזרת רכב שכור לחברת באדג'ט יחויב בדרך כלל באופן הבא: איחור של כל שעה יחויב כשליש ממחיר יום השכרת הרכב ואיחור של 3 שעות יחויב כיום השכרה מלא. השכרת רכב בי-ם בבאדג'ט כוללת בדרך כלל אפשרות לביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב) ולשינויים בהזמנה. באדג'ט מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים בגיל 21 לפחות עם ותק נהיגה של שנתיים לפחות, ולרוב גם בתוספת עמלה והגבלות על קבוצות רכב מסוימות.

השכרת רכב בי-ם קל אוטו

כתובת סניף קל אוטו ירושלים – רוממה 2. שעות פתיחה של הסניף: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 16:30, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 12:30.

קל אוטו מציעה השכרת רכבים בירושלים עם מגוון רחב לבחירה: פיאט פנדה, פורד אדג', מאזדה 5, סיטרואן ברלינגו, וולוו S60, סובארו XV, מאזדה CX5, מאזדה 6, פורד פוקוס אסטייט ועוד. הזמנות להשכרת רכב בקל אוטו בדרך כלל כוללות את האפשרות לבצע ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב) ושינויים בהזמנה בהתאם לתנאי ההזמנה.

איחור בהחזרת הרכב השכור לקל אוטו יחויב בדרך כלל באופן הבא: איחור עד שעה יחויב בהתאם למחירון, איחור של שעה עד שעתיים יחויב כרבע מעלות יום השכירות, איחור של שעתיים עד שלוש יחויב כשני רבעים מעלות יום השכירות ואיחור של שלוש שעות ומעלה יחויב במחיר השכרת רכב ליום מלא. כדאי לוודא מהי מדיניות האיחורים בתנאי ההשכרה שלכם. נהגים צעירים בני 21 ומעלה עם מינימום של שנתיים רישיון, רשאים לשכור רכב בחברת קל אוטו בתוספת תשלום.

השכרת רכב בירושלים אלדן

כתובת סניף אלדן להשכרת רכב בירושלים: המלך דוד 24. שעות פעילות: ראשון, שני, רביעי וחמישי: 08:00 עד 17:45. ימי שלישי: 08:00 עד 15:45. ימי שישי: 08:00 עד 12:45. באלדן סניף ירושלים תוכלו למצוא מגוון מכוניות להשכרה: החל מאפשרויות השכרת רכב קטן בירושלים כמו שברולט ספארק וקיה פיקאנטו, דרך השכרת מיני וואן בירושלים כמו טויוטה וורסו ועד השכרת ג'יפים בי-ם כמו מיצובישי אאוטלנדר.

איחור בהחזרת רכב שכור לאלדן יחויב לרוב באופן הבא: איחור של שעה עד שעתיים יחויב כ50% מתמורת ההשכרה היומית הכוללת (כולל תוספות, דמי שכירות וכול'), איחור של שעתיים עד שלוש שעות יחויב כ75% מתמורת ההשכרה ואיחור של שלוש שעות עד 24 שעות יחויב כ100%. איחורים מעבר ליום האיחור הראשון יחויבו באותו האופן. כדאי לוודא מהי מדיניות האיחורים בתנאי ההשכרה שלכם. נהגים צעירים רשאים לשכור רכב באלדן, כל עוד הם בני 21 ומעלה בעלי רישיון מהסוג החדש עם ותק של שנתיים לפחות, וברכישת כיסוי מתאים. בהשכרת רכב בי-ם באלדן, תוכלו בדרך כלל לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני איסוף הרכב.

השכרת מכוניות בירושלים אלבר (יורופקאר)

אלבר (יורופקאר) סניף המלך דוד – כתובת: דוד המלך 19, שעות פעילות: ראשון עד חמישי: 08:00-18:00, ימי שישי 08:00-13:00

אלבר (יורופקאר) סניף רוממה – כתובת: שמגר 21. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי: 08:00 – 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00

אלבר (יורופקאר) סניף תלפיות – כתובת: משה ברעם 26. שעות פעילות: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי: 08:00 עד 13:00

חברת אלבר (יורופקאר) מציעה השכרת רכב בירושלים עם מגוון רחב של מכוניות לבחירה שכולל, בין היתר: פולקסווגן טרנספורטר, פורד אדג', ניסאן מקסימה, קיה קרניבל, רנו טראפיק, אופל זפירה, מיצובישי אאווטלנדר, יונדאי טוסון ועוד. בחברת אלבר על הנהג להיות בן 21 ומעלה עם ותק רישיון של שנה לפחות על מנת לשכור רכב. השכרת רכב לנהג צעיר בדרך כלל כוללת תוספת תשלום, וחלק מקבוצות הרכבים מוגבלות לפי ותק רישיון וגיל הנהג. איחור של שעה בהחזרת הרכב השכור יחויב בדרך כלל כ1/3 מהמחיר היומי. איחור של למעלה משלוש שעות יחויב כיום השכרה.

הרץ hertz  השכרת רכב י-ם

הרץ סניף קינג דיוויד: כתובת: המלך דוד 19. הרץ סניף רוממה: כתובת: ירמיהו 40. שעות פעילות סניפי הרץ: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 18:00, ימי שישי 08:00 עד 14:00

בהרץ ירושלים תוכלו למצוא מגוון רכבים להשכרה כמו למשל: מרצדס E250, וולוו S90, וולוו XC60, יונדאי I800, סקודה פאביה, שברולט ספארק, מאזדה 3, ניסאן מיקרה ועוד. חברת הרץ בד"כ מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר בגיל 21 ומעלה עם ותק רישיון של שנה ומעלה, בתוספת כיסוי נהג צעיר לקבוצות רכב מסוימות.

בהחזרת הרכב השכור באיחור תחויבו בדרך כלל באופן הבא: כל שעת איחור תחויב כשליש מתעריף השכרת הרכב היומי, ואיחור של למעלה משלוש שעות יחויב כמחיר יום השכרת רכב. שימו לב שעליכם לקבל אישור מהחברה על איחור בהחזרת הרכב. אם בחרתם לבצע השכרת רכב בי-ם בחברת הרץ, ברוב המקרים תוכלו לבטל את ההזמנה עד 48 שעות לפני איסוף הרכב.

שלמה סיקסט השכרת רכב בי-ם

כתובת סניף שלמה סיקסט בירושלים: המלך דוד 8. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי בשעות 08:00 – 18:00, ימי שישי: 08:00 – 12:00. בשלמה סיקסט ירושלים תוכלו למצוא מגוון סוגי רכבים להשכרה: השכרת רכבים קטנים בי-ם (שברולט ספארק, קיה פיקאנטו ועוד), השכרת מכוניות פאר בירושלים (ב.מ.וו סדרה 5), השכרת רכבי מיני וואן בי-ם (כמו למשל קיה קארנס ואופל זפירה) וגם השכרת ג'יפים בירושלים (כמו למשל אופל מוקה וניסאן קאשקי) ועוד.

הזמנות להשכרת רכב בשלמה סיקסט בד"כ כוללות את האפשרות לביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב). נהגים צעירים (גיל 21 עד 23) ו/או נהג חדש עם ותק של שנה עד שנתיים רשאים לשכור רכב בחברת שלמה סיקסט בתוספת תשלום. (ייתכן שיחולו הגבלות על קבוצות רכב מסוימות). בהחזרת הרכב השכור באיחור של למעלה משעה, לרוב החיוב יהיה בגובה של יום השכרה מלא.

Thrifty השכרת מכוניות בי-ם

חברת טריפטי היא בבעלות של חברת הרץ הבינלאומית שמיוצגת בישראל על ידי חברת ק.ש.ר רנט א קאר (זכיינית הרץ). כתובת סניף טריפטי בירושלים: דוד המלך 19.

בין מגוון הרכבים שמציעה החברה להשכרה בסניף בירושלים, תוכלו למצוא: שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, סובארו B4, סובארו אימפרזה, פיז'ו 301, קיה ריו ועוד. השכרה בחברת טריפטי כוללת בדרך כלל את האפשרות לבצע ביטול הזמנה (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), ושינוי בהזמנה כמו גם ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW.

השכרת רכב בירושלים
דירוג הגולשים 4 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל