השכרת רכב לשבועיים בארץ

השכרת רכב לשבועיים בישראל

השכרת רכב לשבועיים בארץ יכולה להיות פתרון מעולה כשיש משפחה שבאה לבקר מחו"ל, לאלו שמשתמשים בתחבורה ציבורית אך צריכים רכב לתקופה קצרה, למשפחה שבדרך כלל משתמשת ברכב אחד אך צריכה רכב נוסף לתקופה מוגבלת, או אם אתם רוצים לנסות סוג רכב ספציפי לתקופה קצרה לפני שתרכשו אותו.

השכרת רכב לשבועיים לעיתים מאוד משתלמת לעומת השכרת רכב לתקופה מעט קצרה יותר. כמעט תמיד, ככל שמאריכים את תקופת ההשכרה, מקבלים הנחה מסוימת במחיר היומי להשכרת הרכב. כך שבהשכרת רכב ליום אחד המחיר היומי הוא היקר ביותר, וככל שמאריכים את תקופת ההשכרה המחיר היומי זול יותר. לעיתים מדובר בהנחות משמעותיות. שימוש במנוע חיפוש והשוואת מחירים להשכרת רכב, כמו זה של רנטלקארס שמופיע כאן (בהמשך תוכלו למצוא גם הסבר כיצד לבצע השכרת רכב בעזרת מנוע החיפוש), תוכלו לבדוק את המסלולים השונים, ולהחליט איזה מהם הוא המשתלם ביותר עבורכם. בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס תוכלו למצוא את העסקה המשתלמת ביותר להשכרת רכב, בארץ או בחו"ל, לתקופה קצרה, של מספר ימים בודדים, כמו גם לתקופות ארוכות יותר – הכול על פי הצרכים וההעדפות שלכם.


הנה כמה דוגמאות:

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת מיני וואן בנתב"ג לשבעה ימים, קיבלנו הצעה מחברת הרץ להשכרת טויוטה ורסו בעלות של 3,383.37 ש"ח, כלומר – 483.33 ש"ח ליום.

בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן לשבועיים בנתב"ג, קיבלנו הצעה מהרץ עבור אותו הרכב והפעם בעלות של 6,440.48 ש"ח ל14 ימים. כלומר, 460.03 ש"ח ליום.  כלומר, מדובר פה בהנחה של כ23 ש"ח ביום בהשוואה בין תקופות ההשכרה השונות.

עברנו שוב על תוצאות השוואת המחירים, ומצאנו הצעת מחיר מאלאמו עבור רכב זול במיוחד להשכרת רכב בארץ לשבועיים, שברולט ספארק. רכב קטן לארבעה נוסעים. בהשכרה לשבעה ימים, חברת אלאמו הציעה לנו את השברולט ספארק בעלות של 1,563.25 ש"ח, כלומר 223.32 ש"ח ליום. אך בהשוואת מחירים להשכרת רכב לשבועיים, אלאמו הציעה לנו את אותו הרכב בעלות של של 2847.16 ש"ח ל14 ימים, כלומר 203.63 ש"ח ליום. כלומר, 223.32 ש"ח ליום לעומת 203.63 ש"ח ליום!

להשכרת רכב לשבועיים יש יתרונות רבים. למשל, אם אתם מתכננים טיול ארוך שכולל נהיגה בשטח, והרכב המשפחתי לא מתאים לכך, השכרת ג'יפ תהיה אפשרות מעולה.

אולי צפויות לכם פגישות עם שותפים עסקיים, או אירוע מיוחד ואתם מעדיפים להגיע לאלו עם רכב יוקרה מרשים? או רכב פרימיום עסקי?

בהשכרת רכב לשבועיים בארץ תוכלו לנצל את הרכב לכל המטרות האלו, אך להיות פטורים מהוצאות התחזוקה והבירוקרטיה של רכישת רכב. ובמיוחד אם תרחיבו את הביטוח לביטוח מקיף, תוכלו לנהוג בראש שקט בשבועיים האלו. גם לגבי הביטוח המקיף, כדאי להשוות מחירים, ולוודא שאתם משיגים את העסקה המשתלמת ביותר. אתם לא חייבים לקבל את ההצעה של חברת השכרת הרכב. הביטוח יכול להירכש בנפרד מעסקת השכרת הרכב, לאחר בדיקה  של הפוליסה ושל הכיסויים הכלולים בביטוח באמצעות מנוע השוואת מחירים ייעודי, ממש כמו זה שבו מומלץ להשתמש כאשר מחפשים את העסקה המתאימה לכם להשכרת רכב.

השכרת רכב לשבועיים בארץ משפיעה גם על הגבלת הקילומטרים ליום שמשתנה בדרך כלל לפי אורך תקופת ההשכרה. לרוב, להשכרות רכב לתקופה שבין כ3 לכ30 ימים יש מדיניות הגבלת קילומטראז' ספציפית, ובחלק מהחברות להשכרות כאלו (של בין 3 לכ29-30 ימים) ההשכרה היא ללא הגבלת קילומטרים. עם זאת, כמובן שהתנאים משתנים מחברה לחברה וכדאי לבדוק בעת ההזמנה מהי הגבלת הק"מ להזמנה שלכם.

ניתן גם למצוא השכרת רכב לשבועיים בארץ עם החזרה במיקום שונה. ישנן חברות בארץ שמציעות השכרת רכב בארץ לשבועיים עם החזרה במיקום שונה ללא עמלה, וישנן חברות שמחייבות עמלה על החזרת הרכב במיקום שונה אך היא בדרך כלל לא יקרה מדי.

השכרת רכב לשבועיים בארץ עם החזרה במיקום שונה יכולה להיות יעילה למי שמעוניין למשל לנסוע לטיול ברכב ולחזור ברכבת, מי שמגיע מחו"ל וצריך רכב שימתין לו בנתב"ג אך צריך להחזיר את הרכב באיזור אחר, וכדומה.

איך מזמינים השכרת רכב לשבועיים בארץ?

כשאתם מתכננים השכרת רכב לשבועיים בארץ, עומדות בפניכם כמה אפשרויות. תוכלו ללכת לחברת השכרת הרכב הקרובה ביותר, או אל הסניף ממנו השכרתם בעבר, או שתוכלו לערוך השוואת מחירים בין חברות שונות ולבדוק מהי ההצעה הכי משתלמת.

בשביל לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב לשבועיים בארץ, נעזרנו במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס, כלי וותיק בתחום השכרות הרכב שמתפעל מנוע השוואת מחירים שיאפשר לכם לא רק למצוא את המחיר הכי משתלם מבין מספר חברות מקומיות (או בינלאומיות) אלא גם לבצע את ההזמנה, לנהל אותה ולהיעזר בשירות הלקוחות של החברה במידת הצורך.

איך מוצאים השכרת רכב לשבועיים בארץ עם רנטלקארס?

פשוט מאוד. הזינו את הפרטים: התאריכים, השעה ותחנת האיסוף וההחזרה של השכרת הרכב, בתיבת החיפוש של רנטלקארס (יש גם אחת כזו בעמוד זה, לנוחיותכם).

שימו לב שצריך לסמן אם גיל הנהג הוא בין 30 ל-65. אם לא, צריך להזין את גיל הנהג המדויק. פרט זה חשוב בדרך כלל כשמדובר בנהג צעיר, כיוון שנהגים צעירים יחויבו בעמלה בדרך כלל.

לאחר לחיצה על "חפש", יוצגו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בארץ לשבועיים.

בכל הצעת מחיר שכזו, יופיעו בפניכם מספר פרטים חשובים: מספר הנוסעים ברכב, סוג תיבת ההילוכים,  הביטוחים הכלולים ועוד. תוכלו גם ללחוץ על "תנאי ההשכרה" ולקרוא את התנאים בהרחבה.

כדאי גם לסנן את תוצאות החיפוש: לפי סוג הרכב הרצוי (בחלק העליון של העמוד) או לפי פרטי הרכב/פרטי חברת ההשכרה (בצד הימני של העמוד).

כשתמצאו את השכרת הרכב לשבועיים בארץ שמתאימה לכם, לחצו על "הזמן עכשיו" והאתר יפנה אתכם לתהליך הזמנה קצר.

תהליך ההזמנה כולל מספר שלבים קצרים, בהם תוכלו להוסיף הרחבה לביטוח ותוספות להזמנה ותתבקשו להזין את פרטי  הנהג, פרטי התשלום וכול'. לאחר אישור ההזמנה, שמתקבל בדרך כלל באופן מיידי (לעיתים יש צורך לחכות לאישור מחברת השכרת הרכב), ניתן לנהל את ההזמנה באתר של רנטלקארס.

השוואת מחירים להשכרת רכב לשבועיים בארץ

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב לשבועיים בארץ במספר יעדים, בעזרת אתר רנטלקארס, כדי לבדוק מהם המחירים הצפויים לנו. את ההשוואה ערכנו לתחילת ינואר, אך שימו לב שהמחירים והתנאים משתנים בתדירות גבוהה וייתכן שלא תקבלו את אותם נתונים בחיפוש הבא שלכם. כמו כן, חשוב לציין שדגם הרכב שמופיע בהצעות המחיר הוא לא מובטח (אלא אם כן כתוב כך במפורש), וייתכן שתקבלו דגם דומה.

כדאי לזכור שמדי פעם המחירים הכי זולים להשכרת רכב לשבועיים הם עבור רכבים לארבעה נוסעים או שתיבת ההילוכים שלהם ידנית – כך שאם יש לכם צורך ברכב עם תיבת הילוכים אוטומטית או מספר נוסעים גבוה יותר, כדאי לשים לכך לב.

השכרת רכב לשבועיים באילת

בהשוואת מחירים להשכרת רכב באילת לשבועיים קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת דולר עבור השכרת שברולט ספארק בעלות של 2,077.75 ש"ח. רכב זה מתאים לארבעה נוסעים ושתי מזוודות קטנות.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה באילת לשבועיים קיבלנו מחברת יורופקאר, עבור השכרת אאודי A6 בעלות של 13,320.83 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן באילת לשבועיים קיבלנו מחברת טויוטה וורסו בעלות של 6,249.28 ש"ח. רכב זה מתאים לשישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות (תיבת הילוכים אוטומטית).

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ באילת קיבלנו מחברת אוויס, עבור מיצובישי ASX בעלות של 3,680.50 ש"ח.

השכרת רכב לשבועיים בתל אביב

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בתל אביב לשבועיים קיבלנו מחברת דולר, עבור השכרת שברולט ספארק בעלות של 2077.75 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בתל אביב לשבועיים, קיבלנו מחברת יורופקאר עבור השכרת אאודי A6 בעלות של 13,320.83 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בתל אביב לשבועיים קיבלנו מחברת הרץ, עבור השכרת טויוטה וורסו לשישה נוסעים בעלות של 6,249.28 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בתל אביב לשבועיים קיבלנו מחברת אוויס עבור השכרת מיצובישי ASX בעלות של 3,680.50 ש"ח.

השכרת רכב לשבועיים בבאר שבע

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבאר שבע לשבועיים קיבלנו מחברת הרץ, עבור השכרת שברולט ספארק בעלות של 2,192.73 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בבאר שבע לשבועיים קיבלנו מחברת יורופקאר בעלות של 13,320.83 ש"ח עבור אאודי A6.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בבאר שבע לשבועיים קיבלנו מחברת הרץ עבור השכרת טויוטה וורסו בעלות של 6,249.28 ש"ח (מיניוואן לשישה נוסעים).

השכרת רכב לשבועיים בטבריה

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בטבריה לשבועיים קיבלנו מחברת הרץ עבור השכרת שברולט ספארק בעלות של 2,192.73 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בטבריה לשבועיים קיבלנו מחברת יורופקאר, עבור השכרת אאודי A6 בעלות של 13,320.83 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בטבריה לשבועיים קיבלנו מחברת הרץ, עבור השכרת טויוטה וורסו בעלות של 6,249.28 ש"ח (מיניוואן לשישה נוסעים).

השכרת רכב לשבועיים בחיפה

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בחיפה לשבועיים, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ עבור השכרת שברולט ספארק בעלות של 2,192.73 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בחיפה לשבועיים, קיבלנו מחברת יורופקאר עבור השכרת אאודי A6 בעלות של 13,320.83 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בחיפה לשבועיים קיבלנו מחברת הרץ, עבור השכרת טויוטה וורסו בעלות של 6,249.28 ש"ח (מיניוואן לשישה נוסעים).

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בחיפה לשבועיים קיבלנו מחברת אוויס, עבור השכרת מיצובישי ASX בעלות של 3,680.50 ש"ח.

השכרת רכב לשבועיים בנתב"ג

בהשוואת מחירים להשכרת רכב בנתב"ג לשבועיים  שערכנו בעזרת רנטלקארס, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אלאמו עבור השכרת שברולט ספארק בעלות של 1,878.28 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה לשבועיים בנתב"ג, קיבלנו מחברת יורופקאר עבור אאודי A6 בעלות של 13,229.17 ש"ח.

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בנתב"ג לשבועיים קיבלנו מחברת אלאמו עבור רנו קדג'אר בעלות של 2,868.28 ש"ח.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל