השכרת רכב בבאר שבע השוואת מחירים

השכרת רכב בבאר שבע – השוואת מחירים וסניפים

השכרת רכב בב"ש יכולה להיות זולה ופשוטה הרבה יותר ממה שחשבתם – בכתבה זו תמצאו מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בבאר שבע ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול עבור מיגוון מכוניות. בנוסף תמצאו בכתבה זו טיפים והמלצות שיחסכו לכם הרבה כסף על ה"אותיות הקטנות" והטריקים של חברות השכרת הרכב בב"ש, סרטני וידאו של מכוניות להשכרה בב"ש ופרטים על סוכנויות השכרת רכב בבאר שבע

מחפשים השכרת רכב בבאר שבע? במקום לבדוק עם כמה חברות השכרת רכבים בב"ש ישירות, כעת תוכלו למצוא את המחיר הכי זול בעזרת מנוע החיפוש למחירי השכרת רכב שיבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירים בין חברות להשכרת רכב בבאר שבע – על מיגוון דגמי מכוניות. בנוסף, תוכלו לבדוק את כל הפרטים החשובים וכל האותיות הקטנות לפני שתבצעו את ההזמנה.

השכרת רכב בישראל  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השוואת מחירי השכרת רכב בב"ש – טיפים והסברים

מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב רנטלקארס שתמצאו כאן למעלה מקשר בין לקוחות המחפשים את המחיר הכי זול להשכרת רכב בבאר שבע (על דגמי רכב שונים) לבין מגוון חברות להשכרת רכבים הנחשבות גדולות ואמינות בעזרת מנוע השוואת מחירים נוח לשימוש.

כיום, בעזרת מנוע החיפוש של רנטלקארס, תוכלו להשוות בין שש חברות להשכרת רכב בישראל שפועלות בבאר שבע ומציעות מחירים תחרותיים במיוחד. מוכנים? בואו נתחיל. תחילה, הזינו את פרטי ההזמנה במנוע החיפוש שנמצא בעמוד זה: ביחרו את תחנת האיסוף (ישראל – באר שבע – באר שבע מרכז העיר), אח"כ הזינו את המועדים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בב"ש – תאריך ושעת האיסוף ותאריך ושעת ההחזרה. סמנו בתיבה המתאימה אם גיל הנהג הוא בין 25 ל70 (חברות להשכרת רכב בדרך כלל מחייבות נהג צעיר בתוספת תשלום)

כעת, יופיעו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בבאר שבע ממגוון סוכנויות. בשלב זה, תוכלו לסנן את התוצאות לפי רצונכם. בחלק העליון של העמוד יופיעו בפניכם מגוון סוגי רכב, אם יש לכם צורך, למשל, בהשכרת ג'יפ בב"ש או בהשכרת מיניוואן. בצד הימני של תוצאות החיפוש, יופיעו בפניכם אפשרויות סינון כמו גודל המכונית, גובה הפיקדון, מדיניות הקילומטרים, פרטי הרכב ועוד.

לאחר שסיננתם את התוצאות במידת הצורך, תוכלו לבדוק כל הצעת מחיר שנראית לכם מתאימה ולעבור על כל הפרטים החשובים כבר בשלב השוואת המחירים. בכל "קופסה" של הצעת מחיר יופיעו בפניכם הפרטים הבאים: שירותים חשובים שכלולים בהשכרת הרכב (כמו האפשרות לביטול ההזמנה למשל), פרטי הרכב (מקום למזוודות, מספר הנוסעים, סוג תיבת ההילוכים וכול'), מדיניות הדלק, כתובת סניף השכרת הרכב בב"ש, חברת השכרת הרכבים, המחיר ועוד. בנוסף, תוכלו ללחוץ על "תנאי ההשכרה של…" כדאי לקרוא את תנאי ההשכרה המלאים.

לאחר שבחרתם את המחיר הכי זול ביותר להשכרת רכב בבאר שבע (על וג המכונית המתאים לכם), לחצו על "הזמן עכשיו" ובעוד מספר דקות כבר תוכלו להחזיק באישור הזמנה! בשלב הבא, תוכלו להוסיף תוספות להזמנה בתשלום (עליהן תשלמו בדרך כלל בדלפק סוכנות השכרת הרכב בב"ש), לשדרג את ביטוח הרכב וגם לבקש בקשות מיוחדות (בסוף העמוד). בנוסף, תוכלו לעבור שנית על כל הפרטים החשובים של ההזמנה. שימו לב שמנוע השוואת המחירים רנטלקארס לא יכול להבטיח את מלאי התוספות ואת המחיר שלהן.

כעת, כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטי הנהג הראשי ופרטי כרטיס האשראי לתשלום. בשלב התשלום יופיעו בפניכם פרטים חשובים כמו: הסכום לתשלום בעת ההזמנה, המסמכים הדרושים בעת איסוף הרכב ועוד (בצד הימני של העמוד האחרון).

לאחר הזנת פרטי התשלום, לרוב תקבלו אישור הזמנה מסוכנות השכרת הרכב בב"ש באופן מיידי. אם לא תקבלו אישור הזמנה תוך 48 שעות, צוות מנוע החיפוש יצור איתכם קשר על מנת להסביר לכם את הסיבה. לעיתים יש צורך להמתין לאישור של חברת השכרת הרכבים בבאר שבע. במקרה כזה, תקבלו על כך הודעה והסכום הדרוש ייחסם זמנית בכרטיס האשראי שלכם. במקרה הנדיר בו חברת השכרת הרכב בבאר שבע לא תאשר את ההזמנה, החסימה הזמנית תוסר מהכרטיס.

לאחר קבלת אישור ההזמנה, תוכלו להדפיס את השובר (ואוצ'ר) הדרוש לאיסוף הרכב, ולנהל את ההזמנה דרך האתר. תוכלו לשנות את התאריכים (אם קיימת אפשרות כזו), להדפיס את השובר, לשדרג את הרכב ועוד. שימו לב לשינויים במחיר בכל שינוי שתבצעו בהזמנה.

בכתבה זו נציג בפניכם את החברות השונות המציעות השכרת רכב בבאר שבע, נערוך השוואת מחירים ונבדוק מהם המחירים הכי זולים (בבדיקה שנערכה עבור סוף ספטמבר). שימו לב שהמחירים משתנים מעת לעת ולכן ייתכן שלא תקבלו את אותם מחירים בדיוק בעת השוואת המחירים שלכם ברנטלקארס. כמו כן, גם התנאים עלולים להשתנות כך שעליכם לקרוא את תנאי ההשכרה שלכם כדי לוודא מה השכרת הרכב כוללת (התנאים המצוינים כאן אינם מובטחים). שימו לב שאם יש לכם צורך בהחזרת הרכב באיחור או בשינוי התנאים, יהיה עליכם להודיע על כך ולקבל אישור.

השכרת רכבים בב"ש – השוואת מחירים

השכרת רכב בבאר שבע – המחיר הכי זול

לעיתים המחיר הוא הגורם החשוב ביותר בעת השכרת רכב. אם אתם מעוניינים לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת רכבים בבאר שבע שזמין בתאריכים שלכם, פשוט בצעו את השוואת המחירים ללא כל סינון (לעיתים יש צורך ללחוץ על "מיון לפי מחיר" בחלק העליון של העמוד), והצעות המחיר יופיעו לפי מחיר, החל מהזולה ביותר.

הדיל הכי זול שמצאנו בהשוואת המחירים עבור השכרת רכב בבאר שבע הוא בחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת שברולט ספארק ליום במחיר של 114.98 ש"ח.

רכב השברולט ספארק מתאים לארבעה נוסעים ויש בו מקום לשתי מזוודות קטנות. תיבת ההילוכים שלו היא ידנית.

השכרת רכב בב"ש לחודש

בהשכרת רכב בבאר שבע לחודש , המחיר היומי בדרך כלל זול יותר מאשר בתקופת השכרה קצרה יותר.

ביקשנו לבדוק מהו המחיר הכי זול בהשכרת רכב לחודש בבאר שבע, ובהשוואת מחירים שערכנו מצאנו דיל משתלם שמציעה חברת אלדן במחיר של 2,397.26 להשכרת שברולט ספארק (לשלושים ימים).

השכרת ג'יפ בבאר שבע

אם אתם מעוניינים בהשכרת ג'יפ בב"ש, לחצו על "ג'יפים" בחלק העליון של העמוד אליו תגיעו לאחר הופעת תוצאות החיפוש. כיום, תוכלו לבצע השכרת ג'יפים בבאר שבע במחירים שמתאימים לכל כיס, לתקופות קצרות או ארוכות.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בבאר שבע ליום אחד בסוף חודש ספטמבר, מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת שלמה סיקסט שמציעה השכרת אופל מוקה במחיר של 208.11 ש"ח ליום. האופל מוקה הוא ג'יפ שמתאים לחמישה נוסעים ושלוש מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

שלמה סיקסט מציעה גם את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לחודש בבאר שבע, בהשכרת אותו הרכב במחיר של 3784.46 ש"ח לשלושים ימים.

השכרת מיניוואן בבאר שבע

אם אתם מתכננים נסיעה עם קבוצה גדולה, בוודאי תשמחו לשמוע שרנטלקארס מאפשרת לכם להשוות בין כל רכבי המיניוואן הזמינים בתאריכים שלכם, בין אם יש לכם צורך במיניוואן לשבעה, שמונה או אפילו תשעה אנשים, תוכלו למצוא מגוון הצעות מחיר אטרקטיביות שמתאימות לכל תקציב. ערכנו השוואת מחירים על מנת למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת מיניוואן בב"ש:

המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בב"ש עם מקומות לשישה נוסעים ליום אחד הוא 333.95 ש"ח עבור השכרת קיה קארנס משלמה סיקסט.

שלמה סיקסט מציעה גם את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם 7 מקומות בב"ש, במחיר של 348.47 ש"ח ליום לאופל זאפירה.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן עם מקומות לתשעה נוסעים בב"ש ליום מגיע מחברת הרץ, שמציעה השכרת יונדאי I800 במחיר של 731.62 ש"ח.

השכרת מכונית יוקרה בב"ש

אם אתם מחפשים השכרת מכוניות פאר בבאר שבע, בין אם מדובר בתקופה של יום, יומיים, שבוע או חודש, פשוט לחצו על הכפתור "רכבי פרמיום" בעת השוואת המחירים (לאחר הופעת התוצאות) ותוכלו לבצע השוואת מחירים להשכרת רכבי יוקרה בב"ש בין כל האפשרויות הזמינות בתאריכים שלכם.

המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה בבאר שבע ליום הוא 551.93 ש"ח להשכרת וולוו S60 מחברת קל אוטו. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים ויש בו מקום לשתי מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה. תיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

ערכנו השוואת מחירים כדי למצוא מחיר זול להשכרת רכב פרימיום בב"ש לחודש, ומצאנו דיל משתלם במיוחד בהשכרת יגואר XE מחברת הרץ במחיר של 9,524.61 ש"ח (לשלושים ימים). רכב היגואר XE מתאים לחמישה נוסעים, 2 מזוודות גדולות ומזוודה קטנה ותיבת ההילוכים שלו היא אוטומטית.

חברות השכרת רכב בבאר שבע

אוויס avis השכרת רכב בב"ש

כתובת סניף אוויס השכרת רכב בבאר שבע: רחוב' עמל 2, אזור תעשיה מכתשים, באר שבע. שעות פתיחה: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 עד 17:00. ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 13:00.

בין מגוון הרכבים שאוויס מציעה להשכרה בבאר שבע תוכלו למצוא: שברולט ספארק, יונדאי i10, ניסאן מיקרה, מאזדה 2, טויוטה קורולה, שברולט מאליבו ועוד. השכרת רכב באוויס באר שבע כוללת בדרך כלל אפשרות ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, כמו גם אפשרות לשינוי הזמנה. מדיניות האיחורים של אוויס: איחור בהחזרת הרכב השכור (שעה ומעלה) לרוב יגרור חיוב של יום השכרה נוסף בתוספת כיסויים ותוספות. השכרת רכב לנהגים צעירים באוויס אפשרית בתוספת תשלום. חלק מקבוצות הרכבים מוגבלות לפי גיל. הגיל המינימלי להשכרת רכבים בסניף אוויס בבאר שבע הוא 21.

השכרת רכבים בבאר שבע בבאדג'ט

כתובת סניף באדג'ט בבאר שבע: רחוב סדנא 2 אזור תעשיה מכתשים. שעות פתיחה: ראשון עד חמישי 08:00 – 17:00. ימי שישי: 08:00 – 13:00

באדג'ט מציעה השכרת רכבים בבאר שבע עם מגוון רחב של דגמים כמו למשל: יונדאי טוסון, מאזדה 5, מיצובישי אאווטלנדר, רנו טראפיק ועוד. ניתן לבצע השכרת רכב בב"ש לנהג צעיר בבאדג'ט בתנאי שהנהג בן 21 לפחות עם ותק נהיגה של שנתיים לפחות. השכרת רכב לנהג צעיר בדרך כלל כוללת עמלה נוספת והגבלות על קבוצות רכבים מסוימות.

השכרת רכב בבאדג'ט באר שבע בדרך כלל כוללת ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, כמו גם אפשרות לשינוי הזמנה. איחור של כל שעה בהחזרת הרכב השכור יחויב כשליש ממחיר יום השכרת רכב, ואיחור של 3 שעות בהחזרת רכב שכור לבאדג'ט באר שבוע יגרור חיוב של יום השכרה מלא.

קל אוטו השכרת רכב בבאר שבע

כתובת סניף קל אוטו בבאר שבע: הנגרים 29. שעות הפתיחה – ימים ראשון עד חמישי: 08:00 עד 16:30, ימי שישי וערבי חג: 08:00 עד 12:30

בקל אוטו סניף באר שבע תוכלו למצוא מגוון מכוניות להשכרה, כמו למשל: פיאט פנדה, יונדאי i10, פיאט טיפו, מאזדה 3, פורד פוקוס אסטייט, סובארו XV,  סיטרואן ברלינגו, מיצובישי אאווטלנדר, וולוו S60 ועוד. השכרת רכב בקל אוטו ב"ש בדרך כלל כוללת אפשרות ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב ואת האפשרות לביצוע שינוי בהזמנה (בהתאם לתנאים).

מדיניות האיחורים של קל אוטו: ברוב ההזמנות, איחור בהחזרת הרכב השכור (עד שעה) יחויב בהתאם למחירון, איחור של שעה עד שעתיים יגרור חיוב של רבע מעלות יום השכירות, איחור של שעתיים עד שלוש יחויב כשני רבעים מעלות יום השכירות ואיחור של שלוש שעות ומעלה בהחזרת הרכב השכור יחויב כמחיר יום השכרת רכב מלא. כמובן שעליכם לוודא את מדיניות האיחור בתנאי ההזמנה שלכם. חברת קל אוטו מציעה השכרת רכב בב"ש לנהג צעיר בתוספת תשלום. הגיל המינימלי להשכרת רכב בקל אוטו הוא 21 (עם מינימום של שנתיים רישיון בעת ההשכרה).

אלדן השכרת רכבים בב"ש

כתובת סניף אלדן בבאר שבע: רחוב לאונרד כהן 4. שעות פתיחה: ראשון, שני רביעי וחמישי: 08:00 – 16:45, שלישי: 08:00 –  15:45, שישי: 08:00 – 11:45

בסניף אלדן השכרת רכבים בבאר שבע תוכלו להשכיר רכבים ממגוון סוגים: רכבים קטנים כמו שברולט ספארק, רכבי יוקרה, רכבי מיני וואן כמו טויוטה וורסו, ג'יפים כמו מיצובישי אאווטלנדר ועוד. השכרת רכב באלדן כוללת בדרך כלל ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב). אלדן מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים בגיל 21 ומעלה ברכישת כיסוי מתאים. הרישיון של הנהג צריך להיות מהסוג החדש (המותאם לתקינה האירופאית) עם ותק של שנתיים לפחות.

מדיניות האיחורים של אלדן: איחור של שעה עד שעתיים יגרור חיוב של 50% מתמורת ההשכרה היומית הכוללת (כולל דמי שכירות תוספות וכול'), איחור של שעתיים עד שלוש שעות יגרור חיוב של 75% ממלוא תמורת ההשכרה ואיחור של שלוש שעות ועד 24 שעות יגרור חיוב של 100% מתמורת ההשכרה. כל איחור מעבר ליום האיחור הראשון יחויב באותו האופן.

השכרת רכב ב"ש – הרץ hertz

כתובת סניף הרץ בבאר שבע להשכרת רכב: רחוב הסדנא 7. שעות פעילות: ימי ראשון עד חמישי: 08:00 – 18:00. ימי שישי: 08:00 עד 14:00

שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, קיה פיקאנטו, מאזדה 3, ניסאן קאשקי, שברולט מאליבו: כל אלו הם רק חלק קטן ממבחר המכוניות שמציעה חברת הרץ בעת השכרת רכב בבאר שבע. סניף הרץ בבאר שבע מציע השכרת רכב לנהגים צעירים בגיל 21 ומעלה עם ותק רישיון של שנה לפחות. השכרת רכב לנהג צעיר כוללת בדרך כלל תוספת כיסוי נהג צעיר ואפשרית רק לקבוצות רכב מסוימות. כל שעת איחור בהחזרת הרכב השכור תחויב כשליש מתעריף השכרת הרכב היומי. איחור של למעלה משלוש שעות יחויב כיום השכרה מלא. עליכם לקבל את הסכמת החברה על כל איחור בהחזרת הרכב. השכרת רכב בהרץ סניף באר שבע כוללת בדרך כלל את האפשרות לביטול ההזמנה עד 48 שעות לפני איסוף הרכב ולביצוע שינויים בהזמנה בהתאם לתנאים.

שלמה סיקסט השכרת רכב באר שבע

כתובת סניף שלמה סיקסט להשכרת רכב בבאר שבע: פינת פנחס החוצב 1 באר שבע. שעות פעילות: ימי ראשון עד חמישי: 08:00-17:00, ימי שישי: 08:00-12:00. חברת ההשכרה שלמה סיקסט מציעה השכרת רכב בבאר שבע עם מגוון רחב של רכבים לבחירה, החל מהשכרת רכב קטן בב"ש ועד להשכרת מכוניות יוקרה בבאר שבע: ניסאן קאשקי, קיה קארנס, אופל זאפירה, קיה ספורטאז', אופל מוקה, מאזדה 6 ועוד.

חברת שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים (גיל 21 עד 23) ו/או נהגים חדשים עם ותק של שנה עד שנתיים בתוספת תשלום (ייתכן שיחולו הגבלות על קבוצות רכב מסוימות). –איחור של למעלה משעה בהחזרה הרכב השכור, לרוב יגרור חיוב של יום השכרה מלא. -השכרת רכב בשלמה סיקסט כוללת בדרך כלל את האפשרות לבצע ביטול הזמנה עד 48 שעות לפני איסוף הרכב.

השכרת רכב בבאר שבע
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל