השכרת רכב בדרום סניפים

השכרת רכב בדרום ובנגב – השוואת מחירים וטיפים

מעוניינים להזמין השכרת רכב בדרום? יש לא מעט אפשרויות, אך כיצד תאתרו את המכונית המתאימה לכם במחיר הכי זול להשכרה בעיר הכי נוחה מבחינתכם? בכתבה הבאה תמצאו את כל הפתרונות, החל ממנוע השוואת מחירים שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בדרום ויחסוך לכם מאות שקלים, ועד לפירוט האפשרויות להשכרת רכב בדרום (הערים השונות, סוכנויות השכרת רכב בדרום, סרטוני וידאו של מכוניות להשכרה ועוד)

מחפשים השכרת רכב בדרום הארץ? דרך מומלצת במיוחד לחיפוש השכרת רכב בדרום היא השוואת מחירים במנוע החיפוש רנטלקארס (כאן למטה בדף זה), שיאפשר לכם לערוך השוואת מחירים של השכרת רכב בדרום בין מגוון חברות השכרת רכבים בדרום ולבצע את ההזמנה אונליין בתוך מספר דקות. כדאי לזכור כמה טיפים חשובים לפני שיוצאים לדרך. בצעו השוואת מחירי השכרת רכב בדרום לאחר שידוע לכם בדיוק איזה רכב אתם מחפשים. עם כמה מזוודות אתם מתכננים לטייל? האם יש לכם צורך ברכב עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית? מחפשים רכב משפחתי או רכב שטח? או שאולי יש לכם צורך במחיר הכי זול, ללא דרישות מיוחדת? לאחר שהחלטתם בדיוק איזה סוג רכב אתם מחפשים, כדאי לערוך השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות. כאשר תחפשו השכרת רכב בדרום, תגלו שיש מגוון חברות טובות שמציעות מחירים משתלמים, וכדאי לערוך השוואת מחירים לתאריך הרצוי כדי לבדוק מי מציעה את הדיל הכי משתלם.


אז איך מוצאים את המחיר הכי זול להשכרת רכב בדרום בעזרת מנוע השוואת המחירים?

פשוט מאוד: במנוע החיפוש (שמופיע בעמוד זה) הזינו את היעד, תאריך האיסוף ותאריך ההחזרה, ואל תשכחו לציין אם גיל הנהג הוא בין 30 ל65. כעת, לאחר שיוצגו בפניכם כל הצעות המחיר הרלוונטיות, אל תשכחו לבדוק פרטים חשובים (שמופיעים לצד כל הצעת מחיר), כמו למשל: תנאי ההשכרה, האם ניתן לבטל או לשנות את ההזמנה, מהי מדיניות הדלק, הפיקדון, סוג תיבת ההילוכים, מספר המזוודות וכול'. בשלב זה תוכלו גם לסנן את התוצאות לפי מגוון קטגוריות, בין אם יש לכם צורך בסוג רכב מסוים, רכב עם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד וכול'.

לאחר שמצאתם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בדרום מקטיגוריית הרכבים בה אתם מעוניינים (כמו השכרת רכב קטן בדרום או השכרת ג'יפ בדרום), לחצו על "הזמן עכשיו" ותתבקשו להזין פרטי הזמנה. אם יש לכם צורך בתוספות כמו כיסא לתינוק, נהג נוסף, GPS וכול', תוכלו להוסיף אותן כעת.

בעת ההזמנה ניתן ומומלץ לבדוק מהו הגיל המינימלי להשכרת הרכב בישראל בחברת ההשכרה אם מדובר על נהג צעיר, מהם הקריטריונים לאיסוף הרכב, מהו גובה הפיקדון, הגבלת הקילומטראז' ועוד. את התשלום תוכלו לבצע עם כרטיס אשראי.

השכרת רכב בדרום – השוואת מחירים

בכתבה זו ביקשנו לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת רכב בדרום, בעזרת מנוע השוואת המחירים החכם. את החיפוש ערכנו עבור השכרת רכבים במספר ערים מרכזיות בדרום הארץ לתחילת חודש יוני. שימו לב שהמחירים והתנאים עלולים להשתנות.

השכרת רכב באשדוד

מחירי השכרת רכב באשדוד מתחילים מכ128.74 ש"ח ליום, כאשר את ההצעה הכי זולה בהשוואת המחירים שערכנו קיבלנו מחברת הרץ להשכרת שברולט ספארק ליום אחד. השברולט ספארק היא מכונית מיני לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת רכב באשקלון

את המחיר הכי זול להשכרת רכב באשקלון קיבלנו מחברת אלדן, עם שברולט ספארק במחיר של 154.67 ש"ח ליום אחד.

השכרת רכב בבאר שבע

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בב"ש, שוב קיבלנו את ההצעה הזולה ביותר מחברת הרץ עם שברולט ספארק במחיר של 128.74 ש"ח ליום.

השכרת רכב בנתיבות

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בנתיבות הציעה לנו חברת קל אוטו, בהשכרת פיאט פנדה ליום במחיר של 180.95 ש"ח. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת רכב באילת

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב באילת, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת הרץ להשכרת שברולט ספארק בעלות של 128.74 ש"ח ליום.

השכרת רכב בדרום לשבוע

לפי השוואת המחירים שערכנו באתר רנטלקארס, מחירי השכרת רכב לשבוע בדרום מתחילים מכ616.89 ש"ח (לרכב עם תיבת הילוכים ידנית). השכרת רכב לשבוע בדרום עם תיבת הילוכים אוטומטית תהיה מעט יקרה יותר, לפחות 685.43 ש"ח (לשבעה ימים).

השכרת רכב בדרום לחודש

מחירי השכרת רכב לחודש בדרום מתחילים מכ2513.25 ש"ח לרכב עם תיבת הילוכים ידנית. השכרת רכב בדרום לחודש עם תיבת הילוכים אוטומטית תעלה מעט יותר, בדרך כלל. השכרת רכב בדרום לחודש תוזיל את המחיר היומי באופן משמעותי, לעומת השכרות קצרות יותר. בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב לחודש בבאר שבע, למשל, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת קל אוטו, בהשכרת פיאט פנדה במחיר של  2513.25 ש"ח (לשלושים ימים). כלומר, 83.77 ש"ח ליום. בהשכרת רכב זה ליום אחד, לעומת זאת, המחיר הוא 180.95 ש"ח, כך שההבדל במחיר היומי הוא משמעותי.

השכרת רכב בדרום
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל