השכרת רכב לשבוע מחירים

השכרת רכב לשבוע – מה כדאי לדעת והשוואת מחירים

שוקלים להזמין השכרת רכב לשבוע בישראל? המדריך הבא נועד עבורכם והוא כולל גם מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב לשבוע בין סוכנויות השכרת רכבים שונות, יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים. בנוסף תמצאו כאן מידע נרחב, כולל טיפים והמלצות למטייל, על מכוניות העומדות להשכרה לשבוע במיקומים מרכזיים בישראל (כולל סרטוני וידאו)

אם אתם מחפשים השכרת רכב לשבוע ומבקשים למצוא את המחירים הכי זולים, כדאי לכם להשתמש במנוע החיפוש שלמטה כדי לבצע השוואת מחירים. מדובר למעשה במנוע חיפוש נוח וקל לשימוש שיאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בין מגוון חברות להשכרת רכב בלחיצת כפתור. לאחר שתערכו את החיפוש הראשוני (שכרוך בסך הכל בהזנת המיקום בו תרצו להזמין השכרת רכב לשבוע והתאריך), תוכלו לסנן את התוצאות כך שיוצגו בפניכם רק הרכבים המתאימים. כדי לסנן את התוצאות, לחצו על סוג הרכב הרצוי בחלק העליון של העמוד. כמו כן, תוכלו לסנן את התוצאות לפי חברת השכרת רכב מסוימת, דירוג הגולשים, מספר הנוסעים ברכב, סכום הפיקדון,  הגבלת הקילומטראז' ועוד.

השכרת רכב לשבוע בישראל – המלצות וטיפים

להשכרת רכב לשבוע בארץ יש מגוון יתרונות. השכרת רכב לשבוע בדרך כלל תשפיע על הקילומטראז', ולא תחול עליה הגבלה (לעומת השכרת רכב ליום או יומיים שלרוב כן כוללת הגבלת קילומטראז'). כמו כן, השכרת רכב בארץ לתקופה ארוכה (בין אם שבוע, שבועיים או חודש) תהפוך את המחיר היומי לזול יותר, לפעמים באופן משמעותי.

בהשוואת מחירים שערכנו בעזרת מנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב שלמעלה בדף זה, קיבלנו הצעת מחיר להשכרת יונדאי i10 מחברת קל אוטו במחיר של 337.09 ש"ח ליום. המחיר שקיבלנו להשכרת אותו הרכב לשבעה ימים, מאותה החברה, הוא 520.75 ש"ח, מה שהופך את המחיר היומי ל74.39 ש"ח (לעומת 337.09 ש"ח ליום אחד, הבדל משמעותי).

השכרת רכבים לשבוע – השוואת מחירים

ביקשנו לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת רכב לשבוע בארץ, במספר יעדים מרכזיים. את המחירים המשתלמים האלו מצאנו בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס, בחיפוש שנערך עבור תחילת יוני.

השכרת רכב לשבוע בתל אביב

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בת"א לשבוע קיבלנו מחברת קל אוטו, שהציעה לנו השכרת פיאט פנדה במחיר של 612.57 ש"ח בלבד לשבעה ימים. רכב זה מתאים לחמישה נוסעים ושתי מזוודות קטנות, ותיבת ההילוכים שלו ידנית. את ההצעה קיבלנו מסניף השכרת הרכב בתל אביב של החברה ברחוב המסגר.

השכרת רכב לשבוע בנתב"ג

השכרת רכבים בנתב"ג לרוב מאפשרת ללקוח לבחור מבין מגוון רחב של חברות עם מחירים תחרותיים במיוחד. יתרון נוסף להשכרת רכב בנתב"ג הוא שסניפי השכרת הרכב בנמל התעופה בן גוריון פועלים לרוב 24 שעות ביממה. את המחיר הכי זול להשכרת רכב לשבוע בנתב"ג קיבלנו מחברת קל אוטו,  שהציעה לנו השכרת יונדאי i10 במחיר של 533.32 ש"ח בלבד לשבעה ימים.

מדובר ברכב לחמישה נוסעים, מזוודה גדולה ומזוודה קטנה, ממוזג עם תיבת הילוכים אוטומטית.

השכרת רכב לשבוע באילת

השכרת רכב באילת לשבוע תהפוך את ההתניידות בחופשה שלכם לקלילה, ולעיתים תהיה משתלמת יותר מאשר תחבורה ציבורית או מוניות. את המחיר הכי זול להשכרת רכבים לשבוע באילת קיבלנו מחברת קל אוטו, שהציעה לנו פיאט פנדה (תיבת הילוכים ידנית) לשבעה ימים במחיר של 612.57 ש"ח בלבד.

השכרת מכונית לשבוע בחיפה

קל אוטו הציעה לנו גם את המחיר הכי זול להשכרת רכב בחיפה לשבוע, עם פיאט פנדה במחיר של 612.57 ש"ח לשבעה ימים.

השכרת רכב לשבוע בבאר שבע

גם בחיפוש אחר השכרת רכב בב"ש לשבוע קיבלנו את המחיר הזול ביותר מקל אוטו, עם רכב ידני (פיאט פנדה)  במחיר של 612.57 ש"ח לשבעה ימים. אם אתם מעדיפים רכב עם תיבת הילוכים אוטומטית, המחיר הכי זול יהיה 680.63 ש"ח עבור יונדאי i10 לשבעה ימים.

השכרת מכוניות לשבוע בירושלים

השכרת רכב בירושלים לשבוע ניתן למצוא במספר מיקומים מרכזיים, אך את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת קל אוטו בסניף ברחוב רוממה.  חברת קל אוטו הציעה לנו השכרת פיאט פנדה לשבעה ימים במחיר של 615.91 ש"ח. עם זאת, שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית. המחיר הכי זול להשכרת רכב בירושלים לשבוע עם תיבת הילוכים אוטומטית התקבל עבור השכרת רכב יונדאי i10 במחיר של 684.35 ש"ח.

השכרת רכב לשבוע בראשון לציון

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב בראשל"צ לשבוע, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט, שהציעה לנו השכרת קיה פיקאנטו במחיר של 658.68 ש"ח (לשבעה ימים).  הקיה פיקאנטו מתאימה לארבעה נוסעים, מזוודה גדולה ומזוודה קטנה, ותיבת ההילוכים שלה אוטומטית.

השכרת רכבים לשבוע באשדוד

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו עבור השכרת רכב באשדוד לשבוע , קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב עם תיבת הילוכים ידנית (פיאט פנדה) במחיר של 615.91 ש"ח. לרכב עם תיבת הילוכים אוטומטית, המחיר הכי זול הוא 684.35 ש"ח. את שתי ההצעות קיבלנו מסניף עד הלום של חברת קל אוטו.

השכרת רכב לשבוע
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל