השכרת רכב בנתב"ג

השכרת רכב בנתב"ג – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בנתב"ג – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בשדה התעופה שיאתר לכם תוך שניות את המחיר הכי זול עבור מגוון מכוניות ויחסוך לכם מאות שקלים, המלצות ומידע על חברות השכרת רכבים בנתב"ג וגם מדריך מקיף לנהג (כולל סרטי וידאו) על מכוניות להשכרה בנתב"ג, כולל אפשרויות מיוחדות כמו השכרת ג'יפ בנתב"ג, השכרת רכב עם 7 מקומות בשדה התעופה, מבצעים והנחות על השכרת רכב בנתב"ג לחודש, ועוד מידע חשוב

נמל התעופה בן גוריון הוא בין תחנות השכרת הרכב הפופולריות ביותר בישראל, ובו תחרות רצינית בין מגוון חברות להשכרת רכב בשדה התעופה בן גוריון. בין אם אתם מחפשים השכרת רכב בנתב"ג כדי שיחכה לכם או לתיירים שאתם מאחרים מיד לאחר הנחיתה, או שאתם פשוט גרים באיזור לוד – רמלה ומחפשים את הדיל הכי טוב להשכרת רכב, מגוון הצעות המחיר והרכבים להשכרה בנתב"ג הוא גדול במיוחד ובעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס למחירי השכרת רכב ברחבי העולם המופיע למטה בדף זה, תוכלו לבצע תוך שניות השוואת מחירים של השכרת רכב בנתב"ג, למצוא את המחיר הכי זול על המכונית שמתאימה לכם, לבצע את ההזמנה באינטרנט תוך כמה דקות ופשוט להגיע לנתב"ג ולאסוף את הרכב בקלות.

השכרת רכב בנתב"ג  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השכרת רכב בשדה התעופה בן גוריון – הסברים להשוואת מחירים

לאחר מספר צעדים פשוטים לביצוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בשדה התעופה, יעמדו בפניכם מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בנתב"ג תוך הבלטת כל הפרטים החשובים, וכל מה שיהיה עליכם לעשות הוא לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר – המכונית המתאימה לכם במחירים הזולים ביותר.

שימו לב: במנוע החיפוש שלמעלה ראשית ביחרו את ישראל בשדה ארץ ואח"כ בשדה עיר ביחרו את תל אביב. לאחר מכן, בשדה תחנה ביחרו את תל אביב שדה התעופה בן גוריון עבור השכרת רכב בנתב"ג. ישנה גם אפשרות של השכרת רכב באיירפורט סיטי, המרכז המסחרי הסמוך לנתב"ג, במחירים שהם בד"כ זולים יותר אבל יהיה אליכם להגיע לאסוף את הרכב מאיירפורט סיטי. אפשרות נוספת היא השכרת רכב בשדה התעופה שדה דב שבת"א, המשמש בעיקר עבור טיסות פנים בישראל – טיסות לאילת מת"א וטיסות לראש פינה מתל אביב. כדי להזמין השכרת רכב בשדה דב ביחרו בתחנה "תל אביב שדה דב".

לאחר מכן, הזינו את תאריך ושעת האיסוף ותאריך ושעת ההחזרה המתאימים. כמו כן, סמנו בתיבה המתאימה אם טווח גיל הנהג הוא בין 25 ל-70. נהג צעיר עלול להיתקל בחיובים נוספים.

בלחיצה על "חפש", יופיעו בפניכם תוצאות השוואת מחירים להשכרת רכב בנתב"ג. תוכלו כעת לסנן את התוצאות לפי דירוג חברת השכרת הרכב בשדה התעופה על פי הגולשים, פרטי הרכב, קבוצות רכב שונות ועוד. כמו כן, אם יש לכם צורך בסוג רכב מסוים (ג'יפ, מיניוואן ועוד), תוכלו לבחור באחת מקבוצות הרכב המופיעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש,  ורק רכבים מהקבוצה הזו יופיעו בתוצאות החיפוש. חברות השכרת רכב בארץ בדרך כלל לא מתחייבות לסוג הדגם המופיע בהצעת המחיר, אלא לרכב דומה.

שימו לב לבדוק אם הצעת המחיר כוללת דמי נמל תעופה המחוייבים כאגרה נוספת בעת השכרת רכב בשדה התעופה (רוב הצעות המחיר בהשוואת המחירים של רנטלקארס כוללות את התוספת הזו). כעת, לאחר שביצעתם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בנתב"ג על מיגוון דגמי מכוניות, קראתם בזהירות את כל הצעות המחיר, השירותים הכלולים בהן ותנאי ההשכרה ובחרתם את המחיר הכי משתלם להשכרת רכב בנתב"ג, לחצו על "הזמן עכשיו".

בשלב זה, תוכלו להוסיף להזמנה תוספות להשכרת המכונית (GPS, אייפד, כיסא לתינוק, מושב בטיחות לילדים, שידרוג ביטוח הרכב הבסיסי ועוד), ולעבור שנית על כל המידע החשוב: איזה ביטוח כלול בהזמנה, חוות דעת של לקוחות, פרטי הרכב ועוד. שימו לב שעל התוספות בדרך כלל משלמים בדלפק ולא בעת ההזמנה.

בשלבים הבאים, כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטי הנהג והתשלום (תשלום עבור השכרת רכבים בנתב"ג מתקבל בכרטיס אשראי בלבד). ברוב המקרים, תקבלו את אישור ההזמנה באופן מיידי ולאחר מכן את חוזה ההשכרה, והתשלום יבוצע.

עם זאת, לעיתים תצטרכו להמתין לאישור מחברת השכרת הרכב בשדה התעופה. במקרה זה, תקבלו על כך הודעה. כמו כן, הסכום הדרוש ייחסם באופן זמני בכרטיס האשראי שלכם.  במקרה הנדיר בו ההזמנה לא תאושר, החסימה הזמנית בכרטיס תוסר.

שימו לב לדרישות של חברת השכרת הרכב בנתב"ג בנוגע למסמכים אותם תצטרכו להציג בעת ההזמנה, וגם לכך שהחזרות הרכב מתבצעות בדרך כלל במתחם השכרת הרכבים בנתב"ג הממוקם ליד בניין UPS. רוב חברות השכרת הרכב בנתב"ג מפעילות הסעות בין הטרמינלים השונים לבין מתחם השכרת הרכב.

עוד יתרון משמעותי של השכרת רכב בשדה התעופה בן גוריון היא האפשרות ליהנות משירותי השכרת רכב 24 שעות ביממה – לאסוף או להחזיר את הרכב בכל שעה שתירצו. השכרת רכב 24 שעות בישראל זמינה למעשה רק בנתב"ג ולכן מדובר על אפשרות בעלת יתרונות מסויימים לכל מי ששוקל השכרת רכב במרכז הארץ.

השכרת רכב בנתב"ג – השוואת מחירים

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב בשדה התעופה בן גוריון על מנת לבדוק למה ניתן לצפות בעת החיפוש אחר המחיר הזול ביותר. השוואות המחירים שערכנו הן עבור השכרת רכב בנתב"ג בתחילת ספטמבר – כמובן שמחירי השכרת רכב בשדה התעופה, כמו בכל העולם, משתנים מעונה לעונה ומחודש לחודש.

השכרת רכב בנתב"ג – המחיר הכי זול

אם אתם מחפשים את הצעת המחיר הכי זולה להשכרת רכב בנתב"ג, בצעו את החיפוש ללא כל סינון ובחרו בסיווג ע"י מחיר (הדילים הזולים ביותר מופעים תחילה). המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב בשדה התעופה בן גוריון יופיעו ראשונים.

לאחר שביצענו השוואת מחירים כדי למצוא את המחיר הכי זול ביותר להשכרת רכבים בנתב"ג, מצאנו שההצעה הכי זולה מגיעה מחברת יורופקאר: 171.94 ש"ח ליום, לרכב יונדאי i25 אקסנט (או רכב דומה לו).

המחיר הכי זול להשכרת רכב בנתב"ג לשבוע הוא 642.32 ש"ח (לשבעה ימים) ליונדאי i10 בחברת קל אוטו.

השכרת רכב לחודש בנתב"ג

ככל שאתם מזמינים השכרת רכב לטווח ארוך יותר, כך מחיר השכרת הרכב ליום זול יותר. בחלק מחברות השכרת הרכב בשדה התעופה, ההנחה על המחיר היומי משמעותית במיוחד בעת הזמנת השכרת רכב לחודש או יותר, כך שכדאי לבצע השוואת מחירים עבור כל תקופת ההשכרה ולבדוק.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכב בנתב"ג לחודש (בתחילת ספטמבר), מצאנו שהמחיר הכי זול הוא בחברת קל אוטו בנתב"ג, שמציעה השכרת פיאט פנדה לחודש במחיר של 1979.79 ש"ח (לשלושים ימים).

השכרת ג'יפ בנתב"ג

השכרת ג'יפ בנתב"ג במחירים זולים מתאפשרת בקלות בעזרת השוואת מחירים בין חברות המציעות השכרת ג'יפים בנתב"ג במנוע השוואת המחירים. בנתב"ג פועלות מגוון חברות להשכרת רכב המחזיקות ג'יפים, ובמקום לפנות לכל חברה בנפרד, תוכלו לקבל הצעות מחיר מכולן במספר שניות בלבד ולבחור את השכרת הג'יפ הכי זולה בתאריכים המתאימים לכם.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בשדה התעופה בתחילת ספטמבר, מצאנו את ההצעות הבאות:

המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בנתב"ג ליום הוא עם חברת יורופקאר, שמציעה השכרת יונדאי טוסון במחיר של 306.90 ש"ח. יונדאי טוסון כולל מקומות לחמישה נוסעים ויש בו מקום לשלוש מזוודות גדולות.

עם זאת, המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ לחודש בנתב"ג הוא של חברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת אופל מוקה במחיר של 4007.29 ש"ח ל30 ימים.

השכרת מיני וואן בנתב"ג

השכרת מיניוואן בנתב"ג תוכל להפוך את החופשה המשפחתית לקלה יותר, עם יותר מקומות לנוסעים ומקום ליותר מזוודות. בעונת התיירות כאשר יש הרבה משפחות מרובות ילדים שמגיעות לארץ ומעוניינות בהשכרת רכב 7 מקומות או 8 מקומות בנתב"ג יכול להיווצר מחסור במיניוואנים ולכן מומלץ להזדרז ולשמור מראש את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בנתב"ג שתמצאו.  בדקנו עבורכם את הצעות המחיר הקיימות בשוק כעת בעזרת מנוע השוואת המחירים (להשכרת רכב לשבעה נוסעים בנתב"ג בתחילת ספטמבר):

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בשדה התעופה ליום (עם מקומות לשבעה נוסעים) הוא בחברת יורופקאר, שמציעה השכרת אופל זאפירה במחיר של 390.62 ש"ח.

חברת קל אוטו מציעה את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בנתב"ג לחודש (סיטרואן ברלינגו לשבעה נוסעים), במחיר של 5,801.25 ש"ח.

השכרת מכוניות יוקרה בנתב"ג

אם בא לכם לשדרג את החופשה וללכת על מכוניות יוקרה, גם השכרת רכבי יוקרה בנתב"ג נמצאת כעת בהישג יד בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס.

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת רכבי פרימיום בנתב"ג ליום, המחיר הכי זול שנמצא (לתחילת ספטמבר) הוא 444.21 ש"ח בחברת אלדן לאאודי A4, או 6,473.11 ש"ח לחודש (לשלושים ימים).

חברות השכרת רכב בנתב"ג

השכרת רכב בנתב"ג אוויס

סניף אוויס Avis נתב"ג ממוקם באולם מקבלי הפנים בטרמינל ומציע השכרת רכבים בשדה התעופה ממגוון סוגים: השכרת רכבים קטנים בנתב"ג, רכב גדול, השכרת רכבי יוקרה בנתב"ג, רכבי מיני וואן ועוד. סניף השכרת הרכב פתוח 24 שעות ביממה. על מנת לקבל רכב שכור יש לגשת לדלפק שנמצא בקומה הראשונה. איסוף הרכב מתבצע בחניון פרדס, והחזרת הרכב השכור מתבצעת במתחם השכרת הרכב ליד בניין UPS. חברת אוויס מציעה שירותי הסעות בין המתחם לטרמינלים.

רוב השכרות הרכב באוויס נתב"ג כוללות ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. עם זאת, כדאי תמיד ללחוץ על "תנאי ההשכרה של אוויס" ולוודא מה הם התנאים המלאים והשירותים הכלולים בהזמנה שלכם.

שימו לב שכל איחור של מעל לשעה בהחזרת הרכב לאוויס גורר בדרך כלל חיוב במחיר של יום השכרת רכב נוסף, בתוספת כיסויים ותוספות. אוויס מאפשרת השכרת רכב לנהגים צעירים (בגילאי 21 עד 23), אך אלו יחויבו בתוספת תשלום. כמו כן, חלק מקבוצות הרכב מוגבלות עבור גילאים מסוימים.

בהשכרת רכב בנתב"ג מאוויס, אנו ממליצים להחזיר את הרכב עם מיכל מלא. אלא אם כן ההזמנה שלכם כוללת תנאים אחרים, אם תחזירו את הרכב ללא מיכל דלק מלא ייתכן שתחויבו בתוספת דמי תדלוק לא קטנה בנוסף לעלות הדלק.

באדג'ט השכרת רכב בשדה התעופה בן גוריון

סניף באדג'ט בנתב"ג ממוקם באולם מקבלי הפנים בטרמינל ופתוח 24 שעות ביממה. איסוף הרכב מתבצע בחניון הפרדס במפלס הקרקע.

באדג'ט מציעה השכרת רכב בנתב"ג ממגוון סוגים: החל מרכבים קטנים לרכבים גדולים ולרכבי יוקרה, מיני וואן וגם השכרת ג'יפים בשדה התעופה. החזרת הרכב השכור מתבצעת במתחם השכרת הרכב עם אפשרות לשאטל בין הטרמינלים למתחם.

על מנת להשכיר רכב בבאדג'ט, על הנהג להיות בן 21 לפחות עם ותק נהיגה של שנתיים לפחות. עם זאת, קיימת הגבלה על סוגי הרכבים בהתאם לגיל הנהג כמו גם חיוב נוסף לנהגים צעירים.

קל אוטו נתב"ג השכרת רכב

חברת קל אוטו מציעה השכרת רכבים בנתב"ג במגוון רחב: השכרת מכוניות קטנות, רכב גדול, השכרת רכבי סטיישן בנתב"ג, מכוניות יוקרה, השכרת מיני וואן בשדה התעופה, ג'יפים ועוד.  סניף קל אוטו בנתב"ג ממוקם באולם מקבלי הפנים בטרמינל, ואיסוף הרכב מתבצע בחניון הפרדס במפלס הקרקע. החזרת הרכב מתבצעת במתחם השכרת הרכב בנמל התעופה (גם כאן תוכלו להשתמש בשאטל בין מתחם ההשכרה לטרמינלים).  סניף השכרת הרכב בנתב"ג של קל אוטו פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע (פתוח בשבת). חברת השכרת הרכב קל אוטו מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר בגיל 21 לפחות עם מינימום של שנתיים רישיון. עם זאת, תחול תוספת תשלום על נהגים צעירים מתחת לגיל 24 ונהגים נוספים.

השכרת רכב בקל אוטו כוללת בדרך כלל ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב ללא עלות), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. לחצו על "תנאי ההשכרה של קל אוטו" על מנת לקרוא את תנאי ההזמנה המדויקים הרלוונטים להזמנה שלכם. איחור בהחזרת הרכב השכור יגרור חיובים נוספים: איחור של שלוש שעות ומעלה יחויב במחיר השכרת רכב יומית, איחור של 120 דקות עד שלוש שעות יחויב כשני שליש ממחיר השכירות, איחור של שעה עד שעתיים יחויב כשליש ממחיר השכרת הרכב, ואיחור של עד שעה יחויב בהתאם למחירון.

השכרת רכב בשדה התעופה – אלדן

סניף אלדן בנתב"ג ממוקם בטרמינל 3 בחניון פרדס בקומת הקרקע. החזרת רכב שכור לאלדן נתב"ג מתבצעת במתחם השכרת הרכב בנמל התעופה. סניף השכרת הרכב פתוח 24 שעות ביממה. אלדן מציעה השכרת רכבים קטנים, רכבים גדולים, מכוניות יוקרה, השכרת רכב 7 מקומות בנתב"ג (מיני וואן), השכרת ג'יפים ועוד.

השכרת רכב לנהג צעיר בנתב"ג היא אפשרית באלדן, אך תוכלו לצפות לחיובים נוספים וייתכן שחלק מקבוצות הרכב יהיו מוגבלות.

השכרות רכב באלדן כוללות, בדרך כלל, תנאים גמישים כמו ביטול ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב, אך מומלץ לקרוא את תנאי השכרת הרכב של אלדן לפני הבחירה בהצעת המחיר ולוודא מה התנאים הרלוונטים להזמנה שלכם. אלדן מאפשרת להאריך את תקופת השכרת הרכב לטווח ארוך עד 70 ימים באמצעות שיחת טלפון, אך עבור הארכה ארוכה יותר תאלצו להגיע לסניף.

השכרת מכוניות בנתב"ג בחברת אנטרפרייז

שירות לחברת השכרת הרכב הבינלאומית אנטרפרייז בנתב"ג ניתן בדלפק אלדן בטרמינל 3. אנטרפרייז מציעה השכרת רכבים בנתב"ג ממספר סוגים: השכרת רכב מיני כמו שברולט ספארק לארבעה נוסעים, רכבים בינוניים וגם השכרת מכוניות משפחתיות בנתב"ג כמו טויוטה קורולה.

השכרות רכב באנטרפרייז נתב"ג כוללות בדרך כלל אפשרות ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני ההזמנה), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. בלחיצה על "תנאי ההשכרה של אנטרפרייז" תוכלו לקרוא את כל התנאים הרלוונטים להצעת המחיר המופיעה בהשוואת המחירים.

אלבר יורופקאר השכרת רכב בנמל התעופה בן גוריון

סניף יורופקאר להשכרת רכב בנתב"ג פועל מדי יום בשבוע ואף פתוח בשבת, 24 שעות ביממה. קבלת הרכב השכור מחברת אלבר יורופקאר בנתב"ג תתבצע בחניון הפרדס במפלס הקרקע. החזרת הרכב השכור מתבצעת במתחם השכרת הרכב בנתב"ג הממוקם ליד בניין UPS. יורופקאר בנתב"ג מציעה רכבים להשכרה ממגוון סוגים:  רכבים קטנים, השכרת רכבים גדולים בנתב"ג, מכוניות פרימיום, מיני וואן, השכרת ג'יפים בשדה התעופה ועוד.

יורופקאר מאפשרת השכרת רכב בשדה התעופה לנהגים צעירים בני 21 ומעלה (עם ותק רישיון של שנה לפחות). עם זאת, שימו לב שנהג צעיר עלול להיתקל בתוספות תשלום. חלק מקבוצות הרכבים מוגבלות לפי ותק רישיון וגיל.

השכרת רכב ביורופקאר בדרך כלל כוללת תנאי הזמנה גמישים, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW, אך את תנאי ההזמנה המדויקים של ההזמנה שלכם אפשר ומומלץ לבדוק כבר בשלב השוואת המחירים בין חברות השכרת רכבים בנתב"ג.

הרץ נתב"ג השכרת רכב

סניף הרץ Hertz בנתב"ג ממוקם באולם מקבלי הפנים במפלס 1. קבלת הרכב בהרץ נתב"ג מתבצעת בחניון הפרדס במפלס הקרקע, והחזרת הרכב השכור מתבצעת בטרמינל 3 (ניתן להגיע לטרמינל 1 מטרמינל 3 באמצעות שאטל). סניף הרץ בשדה התעופה בן גוריון פתוח 24/7, ומספק רכבים להשכרה ממגוון סוגים: רכבים קטנים, מכוניות גדולות, השכרת מכוניות פרימיום בנתב"ג, השכרת מיניוואן ואף השכרת ג'יפים.

על מנת להשכיר רכב בהרץ, על הנהג להיות בן 21 לפחות ובעל רישיון נהיגה בן שנה לפחות. כמו בשאר החברות להשכרת רכב בשדה התעופה, קיימות עמלות לנהגים צעירים וחלק מקבוצות הרכבים מוגבלות עבור נהגים בגילאים מסוימים.

השכרת רכב בהרץ כוללת הגבלת ק"מ שתלויה באורך תקופת ההשכרה. בהשכרות רכב לתקופה של שלושה עד 21 ימים בדרך כלל אין הגבלת ק"מ, אך בהשכרות של יום או יומיים ובהשכרת רכב לחודש בדרך כלל יש הגבלת ק"מ.

השכרת רכבים בנתב"ג – שלמה סיקסט

חברת שלמה סיקסט מציעה השכרת רכבים בנתב"ג וממוקמת באולם מקבלי הפנים, מפלס 1. את הרכב תקבלו בחניון הפרדס במפלס הקרקע, והחזרת הרכב תתבצע במתחם השכרת הרכב (ליד בניין UPS). סניף שלמה סיקסט בנתב"ג פעיל מדי יום כל היום, כולל שבתות ולילות, ומציע השכרת רכב קטן בנתב"ג, רכבים גדולים, רכבי יוקרה, מיני וואן וגם השכרת ג'יפ בשדה התעופה במיגוון סוגים.

שלמה סיקסט מאפשרת השכרת רכב לנהג צעיר או נהג חדש עם ותק של שנה עד שנתיים בתשלום נוסף ועם הגבלות על קבוצות רכב מסוימות.

איחור בהחזרת רכב שכור של למעלה משעה בשלמה סיקסט, מחויב כמחיר יום השכרת רכב מלא, כך שכדאי להחזיר את הרכב בזמן כדי לא להיתקל בחיובים נוספים. הגבלת הק"מ משתנה לפי אורך תקופת ההשכרה.

השכרת רכבים בשדה התעופה בטריפטי נתב"ג

טריפטי נתב"ג מציעה מגוון סוגי רכבים להשכרה בנתב"ג, החל מרכבים קטנים כמו שברולט ספארק ועד לרכבים גדולים כמו סובארו אימפרזה.

השכרת רכב בטריפתי בנתב"ג כוללת בדרך כלל אפשרות ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. לחצו על כפתור "תנאי ההשכרה של טריפטי" על מנת לקרוא את תנאי ההשכרה של ההזמנה שלכם.

השכרת רכבים בנתב"ג בחברת אלאמו

שירות ללקוחות חברת השכרת הרכב אלמו ניתן בדלפק אלדן בטרמינל 3. אלאמו מציעה השכרות רכב שכוללות בדרך כלל ביטול (ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. עם זאת, כדאי לוודא את תנאי ההשכרה הרלוונטיים להצעת המחיר בלחיצה על "תנאי ההשכרה של אלאמו".

אלאמו מציעה מגוון רכבים להשכרה בנתב"ג: רכבים קטנים כמו שברולט ספארק וקיה פיקאנטו, מכוניות גדולות כמו טויוטה קורולה ועוד.

השכרת רכב בנתב"ג
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

תגובה

  • ניסיון רע עם אלבר/יורופקאר שניסו לטעון שנזק ברכב נגרם כשהיה בידי. מזל שצילמתי אותו לפני שהתחלתי לנסוע שכקיבלתי הרכב. קלאוטו – מקפיאים מסגרת בכרטיס האשראי ולא משחררים אותה. היום ה-2.5.19, החזרתי הרכב ב-18.4. ועד היום הם לא שיחרר והמסגרת למרות אינספור אימיילים, טלפונים כולל מנהל השירות, מנהלת סניף נתב"ג, שירות לקוחות … הזהרו

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל