השכרת רכב בצפון עפולה

השכרת רכב בעפולה – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בעפולה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בעפולה (על מיגוון דגמי מכוניות) וימצא לכם תוך שניות את המחיר הכי זול, הסברים על ההבדלים בתנאים בין חברות השכרת רכב שונות המפעילות סניפים בעפולה ועוד מידע חשוב לנהג

כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב בעפולה ולאתר את המחיר הכי זול על מיגוון דגמי מכוניות בעזרת מנוע החיפוש להשוואת מחירים של השכרת רכב RentalCars שתמצאו כאן למטה. החיפוש יציג בפניכם השוואת מחירים של חמש חברות השכרת רכב שונות בעפולה הנחשבות גדולות ואמינות. כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בעפולה ראשית הזינו בתיבת החיפוש את ישראל בשדה "ארץ" (ניתן גם לבצע כאן השוואת מחירי השכרת רכב במדינות אחרות בעולם).

השכרת רכב בעפולה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


בשדה עיר ביחרו את עפולה כעיר היעד. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בעפולה וסמנו אם יש לכם צורך בהחזרת הרכב במיקום שונה – למשל, אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בעפולה ולהחזיר את האוטו בנתב"ג (בסניף אחר של אותה חברת השכרת רכבים). לאחר מכן, לחצו על "חפש" ואז תוכלו לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בעפולה ממיגוון גדול של דיגמי מכוניות ולבחור את ההצעה הזולה ביותר על הרכב המתאים עבורכם.

השכרת רכב בעפולה – הסברים ומידע

את תוצאות החיפוש של השוואת המחירים בין סניפי השכרת רכב בעפולה ניתן לסנן לפי מספר אפשרויות: קבוצת הרכבים הרצויה להשכרה (מיני-ואן, רכבי מיני, יוקרה ועוד), ספק הרכב (כלומר לבחור מראש חברת השכרת רכבים בעפולה אם אתם מעדיפים דווקא חברה מסויימת), הדירוג שקיבלו חברות השכרת הרכב מהגולשים (המלצות גולשים), אפשרויות עמלת הדלק, מפרט הרכב (מיזוג אוויר, גיר אוטומט או תיבת הילוכים ידנית, מספר הדלתות ועוד), מספר הנוסעים, מספר הקילומטרים במכונית ועוד. זכרו שבדרך כלל חברות השכרת רכבים בישראל לא מתחייבות לרכב המוצג בעת ההזמנה אלא לסוג רכב דומה.

כדאי תמיד לקרוא היטב את תנאי ההזמנה ואת הדרישות של חברת ההשכרה מהנהג. בעת ההזמנה במנוע השוואת המחירים תוכלו להוסיף להזמנת הרכב תוספות (בתשלום) כמו מערכת GPS, כיסא לילד או בוסטר, עמלה על נהג נוסף, אייפד, כיסא לתינוק ועוד.

לאחר ביצוע ההזמנה דרך מערכת RentalCars תקבלו בדרך כלל אישור מיידי. בחלק מההזמנות יש צורך להמתין לאישור של חברת השכרת הרכב עצמה – במקרה זה, תקבלו על כך הודעה והסכום ישוריין בכרטיס האשראי שלכם זמנית. במקרה הנדיר בו חברת השכרת הרכב לא מאשרת את ההזמנה, הסכום ישוחרר מהכרטיס.

לאחר שההזמנה תאושר ע"י חברת השכרת הרכב בעפולה תקבלו את חוזה השכרת הרכב והתשלום יתבצע. אל תשכחו להביא את אישור ההזמנה כאשר אתם מגיעים לאסוף את הרכב. מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב מאפשר תשלום בכרטיס אשראי בלבד. שימו לב שסוגי המכוניות ממוינים לפי קבוצות רכב וייתכן שתקבלו רכב דומה לזה שמופיע בהזמנה.

בכתבה זו, נסקור את חברות השכרת הרכב הפועלות בעפולה כמו גם את השירות והמחירים שהן מציעות. שימו לב שמחירי השכרת הרכב בעפולה משתנים מחודש לחודש, ולכן המחירים שרשומים בכתבה מדוייקים ליום כתיבתה בלבד

השכרת רכבים בעפולה – השוואת מחירים

השכרת רכב זולה בעפולה – המחיר הכי זול

לפי השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בעפולה שערכנו באתר RentalCars עבור השכרת רכב ליום אחד בעפולה בתחילת חודש אוגוסט, מצאנו שהמחיר הזול ביותר הוא על השכרת פיאט פנדה בעלות של 159.66 ש"ח ליום מחברת השכרת הרכב קל אוטו.

האפשרות הזולה ביותר להשכרת רכב לשבוע בעפולה היא השכרת סוזוקי אלטו מחברת באדג'ט בעלות של 621.75 ש"ח.

האפשרות הזולה ביותר להשכרת רכב לחודש בעפולה היא, שוב,  השכרה לחודש של פיאט פנדה מחברת קל אוטו בעלות של 3,443.21 ש"ח.

השכרת ג'יפ בעפולה – השוואת מחירים

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ בעפולה, מצאנו את ההצעות הבאות (להשכרת ג'יפים בעפולה בתחילת אוגוסט). כמובן, יש לשכור שמחירי השכרת רכב בישראל משתנים כל הזמן והמחירים מעודכנים רק לרגע כתיבת שורות אלו.

חברת שלמה סיקסט מציעה השכרת ג'יפ בעפולה במחיר הכי זול – אופל מוקה בעלות של 283.7 ש"ח ליום.

חברת יורופקאר מציעה השכרת ג'יפים מסוג יונדאי טוסון בעלות של 398.44 ש"ח ליום.

חברת קל אוטו מציעה לשכור ג'יפ סובארו XV בעלות של 305.38 ש"ח ליום.

השכרת ג'יפ בעפולה לחודש (30 ימים) תוזיל משמעותית את עלות השכרת הרכב היומית:

שלמה סיקסט מציעה את המחירים הכי זולים על השכרת ג'יפים בעפולה גם כאשר מדובר על השכרת ג'יפ לחודש – היא מציעה השכרת אופל מוקה בעלות של 5,357 ש"ח לחודש.

קל אוטו עפולה מציעה השכרת ג'יפ סובארו XV לחודש במחיר של 7,624 ש"ח.

יורופקאר מציעה השכרת ג'יפ יוקרה מסוג יונדאי טוסון לחודש במחיר הכי יקר – בעלות של 10,191.61 ש"ח לחודש.

השכרת מיני וואן בעפולה – השוואת מחירים

בהשוואת מחירים של השכרת מיני וואנים בעפולה שערכנו במנוע החיפוש RentalCars עבור השכרת מיני וואן בעפולה בתחילת חודש אוגוסט (בו מחירי השכרת הרכב הם הגבוהים ביותר), עלו התוצאות הבאות:

המחיר הכי זול על השכרת מיני וואן בעפולה הוא של חברת יורופקאר, אשר מציעה השכרת פולקסווגן קאדי בעלות של 418.58 ש"ח ליום או 10,690.95 ש"ח לחודש.

חברת קל אוטו מציעה השכרת מיני וואנים מסוג מאזדה 5 בעלות של 578.85 ש"ח ליום, או 15,002.55 לחודש.

חברת שלמה סיקסט מציעה השכרת קיה קארנס במחיר של 697.63 ש"ח ליום או 13,018.63 לחודש.

השכרת רכב לחודש בעפולה – השוואת מחירים

השכרת רכב לחודש תוזיל בדרך כלל את עלות ההשכרה היומית באופן משמעותי.

האפשרות הזולה ביותר להשכרת רכב חודשית בעפולה (לפי חיפוש לחודש אוגוסט) היא השכרת פיאט פנדה מחברת קל אוטו, בעלות של 3,443.21 ש"ח לעומת 159.66 ש"ח ליום.

השכרת רכבי יוקרה בעפולה – השוואת מחירים

מספר חברות השכרת רכב מציעות השכרת מכוניות יוקרה בעפולה –

שלמה סיקסט מציעה השכרת אופל מוקה בעלות של 283.70 ש"ח ליום או 5,357.00 ש"ח לחודש.

חברת קל אוטו מציעה סובארו XV בעלות של 305.38 ש"ח ליום או 7,624.25 ש"ח לחודש.

יורופקאר מציעה השכרת יונדאי טוסון בעלות של 398.44 ליום או 10,191.61 לחודש.

חברות השכרת רכב בעפולה

יורופקאר – השכרת רכב בעפולה

סניף השכרת הרכב בעפולה של חברת יורופקאר (אלבר) ממוקם בדרך מנחם בגין 71 עפולה. שעות פתיחה – בימים א'-ה' מ08:00 עד 18:00 ובימי שישי מ08:00 עד 13:00.

ביורופקאר עפולה תוכלו לשכור מגוון סוגי רכבים – מכוניות קטנות כמו סוזוקי אלטו, פיאט 500, קיה פיקאנטו, רכבים גדולים (פולסווגן גולף, מאזדה 6, טויוטה קורולה ועוד), השכרת רכבי סטיישן (סיאט ליאון אסטייט), רכבי פרימיום (ניסאן מקסימה, אאודי A6), השכרת מיני וואן בעפולה (פולקסווגן קאדי, אופל זאפירה, רנו טראפיק וכול') וגם השכרת ג'יפים (יונדאי טוסון ומיצובישי אאוטלנדר).

רוב הרכבים שמציעה חברת השכרת הרכב אלבר (יורופקאר) בעפולה כוללים את השירותים הבאים בחינם: שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. בלחיצה על "תנאי ההשכרה של Europcar"; תוכלו לקרוא את תנאי ההזמנה המלאים של ההזמנה שלכם. על מנת לנהוג ברכב שכור של חברת אלבר, על הנהג להיות בן 21 לפחות ובעל רישיון עם ותק של שנה לפחות. נהגים צעירים (21-23) יחויבו בתוספת תשלום בגין נהג צעיר. חלק מקבוצות הרכבים מוגבלות לפי ותק רישיון וגיל (למשל, נהגים צעירים לא יכולים לשכור רכבי יוקרה או ג'יפים)

יום השכרה מינימלי באלבר הוא 24 שעות. שעת איחור תחושב לפי 1/3 מהמחיר היומי, ואיחור של למעלה משלוש שעות יחושב כיום השכרה מלא.

סניף השכרת הרכבים של אוויס avis בעפולה

סניף אוויס בעפולה ממוקם ברחוב המחשלים 12 ושעות הפתיחה שלו הן בימים א' עד ה' בין השעות 08:30 ל17:30 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00 ל13:30. באוויס עפולה תוכלו להשכיר רכבים קטנים, בינוניים וגדולים. רוב השכרות הרכב באוויס עפולה כוללות ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. על מנת לבדוק את תנאי ההזמנה הרלוונטים להזמנה שלכם, תוכלו ללחוץ על "תנאי ההשכרה של Avis".

יום השכרת רכב באוויס הוא באורך 24 שעות משעת קבלת הרכב, וכל איחור של מעל שעה בהחזרת הרכב יגרור חיוב של יום השכרה נוסף. (בתוספת כיסויים ותוספות).

אוויס מגבילה את האפשרות של השכרת רכבים בעפולה מקבוצות מסוימות (מכוניות יקרות יותר) בהתאם לגיל הנהג, ומחייבת נהג צעיר בתוספת תשלום (גילאים 21 עד 23).

מומלץ להחזיר את הרכב עם מיכל דלק מלא. מיכל שלא יוחזר מלא יגרור תוספת דמי תדלוק בנוסף לעלות.

השכרת רכב בשלמה Sixt עפולה

סניף שלמה סיקסט בעפולה ממוקם ברחוב מנחם בגין 77 ושעות הפתיחה שלו בימי ראשון עד חמישי הן בין השעות 08:00 ל17:00 ובימי שישי בין השעות 08:00 עד 12:00.

בסניף שלמה סיקסט תוכלו לשכור רכבים ממגוון קבוצות: מכוניות קטנות (שברולט ספארק, קיה פיקאנט, אופל קורסה), רכבים גדולים (מאזדה 6, מאזדה 3), רכבי פרימיום (BMW 5 Series), השכרת מיני וואנים (אופל זאפירה, קיה קארנס) וגם השכרת ג'יפ בעפולה (אופל מוקה, ניסאן קאשקי).

רוב השכרות הרכב בשלמה Sixt בעפולה כוללות ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. תוכלו לוודא את תנאי ההזמנה המדויקים של ההזמנה בלחיצה על "תנאי ההשכרה של Sixt".

חברת שלמה Sixt מאפשרת לנהגים צעירים בגילאים 21 עד 23 (ו/או נהגים חדשים עם ותק של שנה עד שנתיים) לנהוג ברכבים מקבוצות J/D/L/E/F/B בלבד ובתוספת תשלום. נהגים בגילאים 23 עד 26 עם ותק נהיגה של שנה ומעלה, יוכלו לנהוג ברכבים מקבוצות B-G. תקופת השכרת מכונית מינימלית בשלמה Sixt היא יום אחד. איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב יחויב כמחיר של יום השכרת רכב מלא.

חברת שלמה סיקסט בעפולה מציעה מספר מסלולי ק"מ לפי תקופת ההשכרה.

השכרת מכונית בעפולה בקל אוטו

סניף השכרת הרכבים של קל אוטו בעפולה ממוקם ברחוב הבנים 40 ליד תחנת הדלק "סדש". שעות פעילות הסניף הן בימי א' עד ה' בין השעות 08:00 ל16:30 ובימי שישי בין השעות 08:00 ל12:30.

בסניף קל אוטו בעפולה תוכלו לשכור מגוון סוגי מכוניות: השכרת אוטו קטן (פיאט פנדה, יונדאי i10), רכבים גדולים (פיאט טיפו, מאזדה 6, וולוו S60, מאזדה 5), השכרת רכב סטיישן (פורד פוקוס אסטייט), וגם השכרת מכוניות יוקרתיות בעפולה (סובארו XV, מאזדה CX5), השכרת מיני וואן (מאזדה 5, סיטרואן ג'אמפי) או השכרת ג'יפ בעפולה.

רוב השכרות המכוניות בסניף קל אוטו בעפולה כוללות ביטול (ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. כדי לקרוא את התנאים המדויקים הרלוונטיים להזמנה שלכם לחצו על "תנאי ההשכרה של Cal Auto".

קל אוטו מאפשרת רק לנהגים בני 21 לפחות (בעלי מינימום שנתיים רישיון בעת ההשכרה) לנהוג ברכב השכור. תוספת תשלום בגין נהג חדש חלה על נהגים צעירים (מתחת לגיל 24) ונהגים נוספים. השוכר יחויב בתשלום נוסף בגין איחור בהחזרת הרכב: חיוב בהתאם למחירון על איחור של עד 60 דקות, 1/3 מעלות השכירות בגין איחור של 60-120 דקות, 2/3 מעלות יום שכירות בגין איחור של מעל 120 דקות ועד שלוש שעות, ועלות יום השכרה מלא בגין איחור של שלוש שעות ומעלה.

באדג'ט עפולה השכרת רכב

סניף השכרת המכוניות בעפולה של באדג'ט ממוקם ברחוב קהילת ציון 12. שעות פתיחת הסניף הן 8:00 עד 17:00 בימי ראשון עד חמישי ו-8:00-13:00 בימי שישי ובערבי חג (סגור בחגים ובחול המועד). בסניף באדג'ט בעפולה ניתן להשכיר מכוניות קטנות, בינוניות וגדולות, ממיגוון דגמים רחב. רוב ההשכרות בבאדג'ט עפולה כוללות ביטול (ללא עלות עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. כדי לקרוא את התנאים המדויקים הרלוונטיים להזמנה שלכם לחצו על "תנאי ההשכרה של באדג'ט").

הגיל המינימלי להשכרת רכב בבאדג'ט עפולה הוא 21, אך קיימת הגבלה על סוגי הרכבים אותם ניתן לשכור לפי גיל הנהג. על הנהג להיות בעל ותק נהיגה של שנתיים לפחות. על נהגים בגילאי 21-23 יחולו חיובים נוספים.

יום השכרת רכב בבאדג'ט עפולה הוא בן 24 שעות, ואיחור של כל שעה מעבר למועד ההחזרה יחויב בשליש ממחיר יום ההשכרה. איחור של שלוש שעות יחויב כיום מלא.

השכרת רכב בעפולה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל