השכרת רכב בנתניה סניפים

השכרת רכב בנתניה – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בנתניה – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בנתניה שתחסוך לכם מאות שקלים, וגם הסברים והמלצות על חברות השכרת רכבים שונות בנתניה והתנאים השונים בין חברה לחברה, כולל "האותיות הקטנות" של ההסכמים, הסברים מפורטים על השכרת רכב בנתניה לטווח ארוך, השכרת רכבי יוקרה או השכרת ג'יפים בנתניה ועוד מידע חשוב

בעת החיפוש אחר השכרת רכב בנתניה בעזרת מנוע החיפוש להשוואת מחירים של השכרת רכב בעולם RentalCars, האתר יציג בפניכם השוואת מחירים של ארבע חברות השכרת רכב שונות בנתניה. כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בנתניה ראשית הזינו בתיבת החיפוש את ישראל בשדה "ארץ" (ניתן גם לבצע כאן השוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל). אח"כ, בשדה עיר ביחרו את נתניה כעיר היעד. בשדה תחנה, עליכם לבחור היכן בדיוק אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בנתניה מבין האפשרויות הכוללות את מרכז העיר נתניה או את נתניה דרום מרכז העיר – כלומר השכרת רכב בדרום נתניה.

השכרת רכב בנתניה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השכרת רכב בארץ – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בישראל – השוואת מחירים ומידע חשוב
המלצה חשובה: כדי לבצע השוואת מחירי השכרת רכב בנתניה בין כמה שיותר חברות ולמצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכבים בנתניה, ביחרו בשדה "תחנה" את נתניה מרכז העיר שם תראו את כל החברות המציעות השכרת רכב בנתניה. אם אתם מחפשים השכרת רכב בפולג בדרום נתניה, ביחרו את תחנת האיסוף "נתניה דרום העיר" המכסה סניפי השכרת רכב בפולג. בכל מקרה כדאי לחזור על החיפוש שוב גם כאשר התחנה היא "נתניה דרום מרכז העיר" כדי לוודא שאתם באמת מקבלים את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בנתניה בתוצאות השוואת המחירים כי התוצאות יהיו שונות כאשר תחנת האיסוף משתנה.

לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בנתניה וסמנו אם יש לכם צורך בהחזרת הרכב בתחנה במיקום שונה – למשל, להזמין השכרת רכב בנתניה ולהחזיר את האוטו באילת (בסניף אחר של אותה חברת השכרת רכב).

לאחר מכן, לחצו על חיפוש ואז תוכלו לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב בנתניה ממיגוון גדול של דיגמי מכוניות ולבחור את ההצעה הזולה ביותר על האוטו המתאים עבורכם.

השכרת רכב בנתניה – המלצות ומידע

את תוצאות החיפוש של השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב בנתניה ניתן לסנן לפי מספר אפשרויות: קבוצת הרכבים הרצויה להשכרה (מיני-ואן, רכבי מיני, יוקרה ועוד), ספק הרכב (כלומר לבחור מראש חברת השכרת רכב בנתניה), הדירוג שקיבלו חברות השכרת הרכב מהגולשים (המלצות לקוחות), אפשרויות עמלות הדלק, מפרט הרכב (מיזוג אוויר, גיר אוטומט או תיבת הילוכים ידנית, מספר הדלתות ועוד), כמות הנוסעים, מספר הקילומטרים ועוד. זכרו שבדרך כלל חברות השכרת הרכב בישראל לא מתחייבות לרכב המוצג בעת ההזמנה אלא לסוג רכב דומה.

כדאי תמיד לקרוא היטב את תנאי ההזמנה ואת הדרישות של חברת ההשכרה. בעת ההזמנה באתר RentalCars תוכלו להוסיף תוספות (בתשלום) כמו GPS, כיסא לילד או בוסטר, עמלה על נהג נוסף, אייפד, כיסא לתינוק ועוד.

לאחר ביצוע ההזמנה דרך אתר RentalCars תקבלו בדרך כלל אישור מיידי. בחלק מההזמנות יש צורך להמתין לאישור של חברת ההשכרה – במקרה זה, תקבלו על כך הודעה והסכום ישוריין בכרטיס האשראי שלכם באופן זמני.

במקרה הנדיר בו חברת השכרת הרכב לא מאשרת את ההזמנה, החסימה תוסר מהכרטיס.

לאחר שההזמנה תאושר ע"י חברת השכרת הרכב בנתניה תקבלו את חוזה השכרת הרכב והתשלום יתבצע. אל תשכחו להביא את אישור ההזמנה כאשר אתם מגיעים לאסוף את הרכב. מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב מאפשר תשלום בכרטיס אשראי בלבד.

שימו לב שסוגי הרכבים ממוינים לפי קבוצות רכב וייתכן שתקבלו רכב דומה לזה שמופיע בהזמנה.

בכתבה זו, נסקור את חברות השכרת הרכב הפועלות בנתניה כמו גם את השירות והמחירים שהן מציעות. שימו לב שמחירי השכרת הרכב בנתניה משתנים לעתים, ולכן המחירים המצוינים בכתבה עלולים להשתנות.

השכרת רכב בנתניה במחיר הכי זול

במחירי תחילת אוגוסט, הרץ מציעה את האפשרות הזולה ביותר להשכרת רכב בנתניה – שברולט ספארק בעלות של 141.74 ליום.

המחיר הזול ביותר להשכרת רכב בנתניה לשבוע בתחילת אוגוסט היא שברולט ספארק של חברת הרץ בעלות של 656.44 לשבעה ימים.

המחיר הכי זול על השכרת רכב לחודש בנתניה (30 ימים, אוגוסט) היא 2,914.09 לניסאן מיקרה או רכב דומה בחברת הרץ.

השכרת ג'יפ בנתניה

בחיפוש שערכנו כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת ג'יפ בנתניה (בתחילת אוגוסט, שיא עונת התיירות בה מחירי השכרת הרכב הם היקרים ביותר) מצאנו את ההצעות הבאות:

חברת סיקסט מציעה השכרת ג'יפ אופל מוקה (או דומה לו) בנתניה במחיר של 297.32 ש"ח ליום, זהו המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בנתניה ליום.

חברת הרץ בנתניה מציעה השכרת ג'יפים על דגם ניסאן קאשקי בעלות של 351.75 ש"ח ליום או הונדה CR-V בכ567.34 ליום.

חברת יורופקאר מציעה השכרת ג'יפ יונדאי טוסון בנתניה במחיר של כ417.57 ש"ח ליום.

עבור המעוניינים בהשכרת ג'יפ בנתניה לחודש או יותר ערכנו גם השוואת מחירים על השכרת ג'יפים בנתניה לטווח ארוך. מספר חברות מציעות השכרת ג'יפ לחודש (30 יום) בנתניה:

חברת סיקסט מציעה השכרת ג'יפ אופל מוקה בעלות של 5,492.24 לחודש. גם במקרה של השכרת ג'יפ לחודש המחיר של סיקסט הוא הזול ביותר.

חברת הרץ מציעה השכרת ג'יפים בנתניה לחודש בשתי אפשרויות: ניסאן קאשאי בעלות של 5,602.34 ש"ח או הונדה CR-V בעלות של 9,116.54 ש"ח.

חברת יורופקאר מציעה השכרת יונדאי טוסון בעלות של 10,448.90 ש"ח או השכרת ג'יפ יוקרה מיצובישי אאוטלנדר בעלות של ₪ 13,599.33 לחודש.

השכרת מיני וואן בנתניה

על פי השוואת מחירים להשכרת מיני וואן בנתניה שערכנו לתאריכי השיא של תחילת אוגוסט, אלו הצעות המחיר שקיבלנו:

חברת יורופקאר מציעה השכרת מיני וואן פולקסווגן קאדי בנתניה בעלות של 438 ש"ח, או אופל זאפירה בעלות של 498.24 ש"ח ליום.

חברת הרץ מציעה השכרת רכב 6 מקומות בנתניה מדגם טויוטה ורסו בעלות של 567.34 ליום, השכרת רכב 7 מקומות (בנתניה היחידי הוא סאנגיונג רודיוס, רכב פחות מוכר לציבור הישראלי, ראו בסרטון) בעלות של 624.07 ש"ח. ליום.

אפשרות נוספת של השכרת רכב עם 8 מקומות לנוסעים בנתניה בהרץ היא שברולט טראוורס בעלות של כ709.90 ש"ח ליום.

חברת סיקסט מציעה השכרת מיני ואן קיה קארנס בנתניה בעלות של 731.13 ליום.

השכרת מיני וואן בנתניה לתקופה ארוכה של חודש בדרך כלל מוזילה את עלות השכרת הרכב היומית. אלו התוצאות שקיבלנו בהשוואת מחירים להשכרת מיני וואן לחודש בנתניה (אוגוסט):

חברת הרץ מציעה השכרת מיני ואנים בנתניה לחודש בכמה דגמים – טויוטה ורסו בעלות של 6,946.91 ש"ח, סאנגיונג רודיוס  בעלות של 8,184.51 ש"ח, שברולט טראוורס בעלות של 9,819.38 ש"ח,  או יונדאי I800 (רכב עם מקומות לתשעה נוסעים)  בעלות של 10,186.08 ש"ח לחודש.

יורופקאר מציעה פולקסווגן קאדי (5 נוסעים) בעלות של 10,960.85 ש"ח או השכרת רכב 7 מקומות (בנתניה מדובר על אופל זאפירה) בעלות של 12,404.79 לחודש.

השכרת רכבי יוקרה בנתניה

בחיפוש אחר השכרת רכב פרימיום בנתניה – השוואת מחירים על תאריכים בתחילת חודש אוגוסט, קיבלנו את התוצאות הבאות:

יורופקאר מציעה השכרת רכב יוקרה מסוג ניסאן מקסימה בעלות של 750.77 ש"ח ליום או אאודי A6 בעלות של 906.36 ש"ח ליום.

הרץ מציעה השכרת רכבי פרימיום בנתניה של חברת יגואר – יגואר XE במחיר של 784.26 ש"ח ליום או יגואר XF במחיר של 1,168.05 ש"ח ליום.

סיקסט מציעה השכרת רכב היוקרה BMW 5 series בנתניה בעלות של 1,099.08 ש"ח ליום.

אלו המחירים שקיבלנו בהשוואת מחירים להשכרת רכבי פרימיום בנתניה לחודש (30 ימים):

הרץ מציעה רכב יגואר XE במחיר של 10,068.94 ש"ח או יגואר XF במחיר של 10,471.29 לחודש.

יורופקאר מציעה את מכונית היוקרה ניסאן מקסימה במחיר של 18,889.41 או את רכב הפרימיום אאודי A6 בעלות של 22,735.56 ש"ח לחודש.

סיקסט מציעה השכרה לחודש של BMW 5 series בנתניה במחיר של 19,734.78 לחודש.

השכרת רכב בנתניה לחודש

ברוב חברות השכרת הרכב, ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, כך מחיר השכרת רכב ליום זולה יותר. בהשכרת רכב לחודש, מחיר ההשכרה ליום בדרך כלל נמוכה יותר מהרגיל באופן משמעותי.

כך למשל, עלות השכרת סוזוקי אלטו בחברת יורופקאר היא 166.76 ש"ח ליום או 4,216.56 ש"ח לחודש (30 ימים).

כאשר מדובר על השכרת רכב לחודש בנתניה בחברת סיקסט מחיר השכרת שברולט ספאק הוא 172.68 ש"ח ליום או 4,142.77 ש"ח לחודש.

חברות השכרת רכב בנתניה

הרץ נתניה

סניף הרץ בנתניה נמצא ברחוב כיכר העצמאות 8. שעות הפתיחה של הרץ נתניה הן בימים א' עד ה' בין 8:00 ל18:00 ובימי שישי בין 8:00 ל14:00.

בסניף הרץ בנתניה תוכלו למצוא מגוון סוגי רכבים להשכרה: רכבים קטנים (שברולט ספארק, ניסאן מיקרה, קיה פיקאנטו ועוד),  רכבים גדולים (הונדה סיוויק, מאזדה 3, טויוטה אוונסיס, שברולט מאליבו ועוד), רכבי יוקרה (יגואר XT, וולוו S80 ועוד) רכבי מיני וואן (טויוטה וורסו, סאנגיונג רודיוס) וג'יפים (ניסאן קשקאי, הונדה CR-V, וולוו XC60).

רוב השכרות הרכב בהרץ כוללות שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. כדי לבדוק את התנאים המדויקים ומה בדיוק כוללת ההזמנה, לחצו על תנאי ההשכרה של Hertz

הגיל המינימלי להשכרת רכב בהרץ הוא 21 (+רישיון נהיגה בן שנה לפחות, כלומר אין אפשרות השכרת רכב לנהג חדש בהרץ נתניה). על נהגים צעירים עד גיל 25 חלות הגבלות על קבוצות הרכב אותן הם יוכלו להשכיר. כמו כן, נהגים מגיל 21 עד 23 יחויבו בתוספת נהג צעיר למחיר השכרת הרכב.

השכרת רכב בהרץ לתקופה של יום או יומיים או השכרות רכב חודשיות מוגבלות למספר ק"מ מסוים. השכרת רכב בנתניה בהרץ לתקופה של 3 ימים ועד 21 ימים לא כוללות הגבלת ק"מ.

יורופקאר (אלבר) נתניה

סניף יורופקאר (אלבר) בנתניה נמצא ברחוב אוסישקין 1. שעות הפתיחה של אלבר נתניה הן מ08:00 עד 18:00 בימי ראשון עד חמישי ו08:00 עד 13:00 בימי שישי.

בסניף יורופקאר בנתניה תוכלו למצוא מגוון אפשרויות להשכרת רכב בנתניה – השכרת רכבים קטנים (סוזוקי אלטו, פיאט 500, קיה פיקאנטו), השכרת מכוניות גדולות (פולקסווגן גולף, מאזדה 6), רכבי סטיישן (סיאט לאון אסטייט), השכרת רכבי יוקרה בנתניה (אאודי A6, ניסאן מקסימה), השכרת מיני וואן בנתניה (כמו פולקסווגן קאדי,  רנו טראפיק) וגם אפשרות של השכרת ג'יפ בנתניה (יונדאי טוסון, מיצובישי אאוטלאנדר, פורד אדג') ועוד.

רוב הרכבים שמציעה סוכנות השכרת הרכבים אלבר (יורופקאר) בנתניה כוללים את השירותים הבאים בחינם: שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. בלחיצה על "תנאי ההשכרה של Europcar"; תוכלו לקרוא את תנאי ההזמנה המלאים של ההזמנה שלכם. על מנת לנהוג ברכב שכור של אלבר, על הנהג להיות בן 21 לפחות ובעל רישיון עם ותק של שנה לפחות. עם זאת, נהגים צעירים (21-23) יחויבו בתוספת נהג צעיר לתשלום. חלק מקבוצות הרכבים מוגבלות לפי ותק רישיון וגיל.

יום השכרה מינימלי באלבר הוא 24 שעות. שעת איחור תחושב לפי 1/3 מהמחיר היומי, ואיחור של למעלה משלוש שעות יחושב כיום השכרה מלא.        

שלמה סיקסט בנתניה

חברת שלמה סיקסט מפעילה שני סניפי השכרת רכב בנתניה – סניף אוסישקין (רחוב אוסישקין 2) פתוח בשעות 08:00-17:00 בימי ראשון עד חמישי ובשעות 08:00-12:00 בימי שישי. סניף השכרת הרכב בפולג נתניה דרום ממוקם ברחוב גיבורי ישראל 5 (מול איקאה) באיזור התעשייה של צומת פולג, עם שעות פעילות דומות. סניף שלמה סיקסט בנתניה מציע מגוון סוגי רכבים להשכרה: רכבים קטנים (שברולט ספאק, קיה פיקאנטו ועוד), רכבים גדולים, השכרת רכבי פרימיום (BMW 5 Series), רכבי מיני וואן והשכרת ג'יפים בנתניה.

רוב השכרות הרכב בשלמה Sixt נתניה כוללות ביטול ללא עלות (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. תוכלו לוודא את תנאי ההזמנה המדויקים שלכם כבר בתוצאות החיפוש בלחיצה על "תנאי ההשכרה של Sixt".

חברת שלמה Sixt מאפשרת לנהג צעיר בגילאים 21 עד 23 (ו/או נהג חדש עם ותק של שנה עד שנתיים) לנהוג ברכבים מקבוצות J/D/L/E/F/B בלבד ובתוספת תשלום על נהגים צעירים וחדשים. נהגים בגילאים 23 עד 26 עם ותק נהיגה של שנה ומעלה, יוכלו לנהוג ברכבים מקבוצות B-G.

כמובן שאם אתם מעוניינים שנהג נוסף ינהג ברכב השכור, יהיה עליכם לציין זאת מראש. תקופת השכרה מינימלית בשלמה Sixt היא יום אחד. איחור של למעלה משעה בהחזרת הרכב יחויב כמחיר של יום השכרה מלא.

שלמה סיקסט מציעה מספר מסלולי ק"מ לפי תקופת השכרת הרכב.

באדג'ט נתניה

סניף באדג'ט בנתניה ממוקם ברחוב רח' גד מכנס 2. שעות הפתיחה הן 08:00-18:00 בימים ראשון עד חמישי ו08:00-14:00 בימי שישי.

בסניף השכרת הרכב באדג'ט נתניה תוכלו להזמין רכבים ממגוון דגמים: השכרת רכב קטן (סוזוקי אלטו, יונדאי i10), השכרת אוטו גדול כמו מאזדה 3, יונדאי i20, השכרת רכבי מיני-וואן (רנו טראפיק), השכרת ג'יפים בנתניה כמו יונדאי טוסון ועוד.

הגיל המינימלי להשכרת רכב בבאדג'ט נתניה הוא 21, אך קיימת הגבלה על סוגי הרכבים אותם ניתן לשכור לפי גיל הנהג. על הנהג להיות בעל ותק נהיגה של שנתיים לפחות. על נהג צעיר בגילאי 21-23 יחולו חיובים נוספים.

יום השכרת רכב בבאדג'ט נתניה הוא בן 24 שעות, ואיחור של כל שעה מעבר למועד ההחזרה יחויב בשליש ממחיר יום ההשכרה. איחור של שלוש שעות יחויב כיום מלא.

רוב השכרות הרכב בסניף באדג'ט בנתניה כוללות ביטול (עד 48 שעות לפני איסוף הרכב), שינוי הזמנה, ביטוח גניבה וביטוח תאונה CDW. כדי לבדוק את תנאי השכרת הרכב המדויקים של ההזמנה שלכם, לחצו על "תנאי ההשכרה של Budget".

השכרת רכב בנתניה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל